Skocz do zawartości

dawids22

Pasjonat
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dawids22

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Ząbkowice Śląskie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dawids22

0

Reputacja

  1. Tez właśnie ciekaw jestem Nokiana Powerproff tzn czy ma ściankę boczną jak szmatka… Taką miały Uniroyale Rainsport i jeździć na tym w zakrętach to dramat jakiś….
  2. Przerabiał ktoś lekkie obniżenie B8.5 allroad ? Nie zależy mi na glebie, nie po to kupiłem takie auto, lecz myśle ze takie 2/3cm niżej z zwiększonym obwodem kół względem zwykłej a4 będzie idealne Czy np. zwykle zawieszenie 1ba z a4 pasuje ? Istnieje zestaw sprężyn h&r dedykowanych do takiego auta lecz z doświadczenia wiem, ze do takich sprężyn przyda się lepszy amor tzn krótszy i z innym tłumieniem i wtedy to fajnie działa a do allroad takich amorkow nie znalazłem
  3. No to beka bo zwykłe zaciski to pare złoty przecież a za 4pot juz pare stówek trzeba położyć
  4. Przeczytałem wcześniej na szybko... Masz na mysli że ten 4pot bedzie hamował tak samo jak te zwykłe zaciski 320mm ? Chodzi mi oczywiście o skuteczność hamowania a nie reakcje pedału lub czułośc
  5. Mam allroad 2013 2.0tdi z zaciskami 314 bodajże Założone są ori tarcze i klocki i nie są w sumie takie złe, lecz będę trochę zwiększał moc wiec chciałbym zacząć od jednak od hebli Chce założyć 320mm z dobrymi tarczami DBA t2 i klockami Galfer sport Mysle ze taki zestaw będzie lepszy niż zamienniki AtE, trw i tym podobne lecz większe 345mm Dylemat jednak mam z zaciskami 320 do tego zestawu. Byłem zdecydowany na zakup Brembo 4tloka z q5 lecz na zagranicznym forum pare osób narzekało ze czucie hamulca się pogorszyło na 4 tłoku, ze nie łapie tak szybko jak zwykły zacisk 1tlokowy 320mm. Trzykrotne próby odpowietrzania oraz test pompy abs vcds prawie nic nie zmieniały No i pytanie czy to faktycznie tak jest ze hak się zmieni na 4tloka to hamulec już nie łapie tak szybko i jest gorsze wyczucie hebla ?
  6. Witam posiadam w 2.0tdi skrzynie JWS, jeżeli zmienię na krótszą np HCF auto będzie lepiej jechalo przy wyższych biegach (4,5,6) ? Podobno Hcf jest krótsza Interesuje po prostu mnie czy po montażu Hcf auto lepiej będzie się zbierało...
  7. Zmieniam staba tył na taki z RS4 (22mm), pytanko jest czy łacznik staba który mam obecnie (127mm) bedzie pasował (jest w bdb stanie) czy muszę tez zmienić ? Wg katalogu 8E0 505 465 AF tez ma 127mm...
  8. Czy ktoś z forum kupował turbinę u tego Pana ? https://www.olx.pl/oferta/nowa-turbina-2-0tdi-170km-caha-brd-vw-audi-seat-skoda-CID5-IDxooEA.html Podejrzewam ze to regenerowana lecz zarzeka się ze nie
  9. dawids22

    Chiptuning 2.0TDI CR

    Kupował ktoś turbo caha u tego gościa ? https://www.olx.pl/oferta/nowa-turbina-2-0tdi-170km-caha-brd-vw-audi-seat-skoda-CID5-IDxooEA.html to jakiś wał ?
  10. Ma znaczenie materiał z jakiego zrobiona jest zwrotnica jeśli chodzi o mocowanie jarzma ? Mam Exeo, w nim zwrotnica nie jest alu, tylko żeliwo jak w passerati
  11. Z ciekawosci zapytam... Zacisk 974 i 973, zamówiłem tarcze Zimmermann 100.1249.20 https://allegro.pl/oferta/tarcze-zimmermann-przod-audi-a4-b7-320mm-7495270543 Zweryfikuje mi ktoś czy bedą pasowały pod te zaciski ? Tarcze mają 320mm, grubość 30mm, otwór 68 i osadzenie 46,5mm
  12. Przy wymianie hebli przod z 288 na 320mm servo zostaje to samo ? trzeba coś kodować po wykonanym swapie ?
  13. Jakie osłony i odboje kupic do tylnych amorów billstein b8 i springi eibach sportline ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...