Jump to content

Awra

Pasjonat
  • Content Count

    604
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8

About Awra

Informacje

  • First name
    Piotrek
  • Location
    Mazowieckie

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2012
  • Engine
    3.0 TDI V6
  • Engine code
    CDUC
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Panowie pytanie. Jakie numery ma ten zderzak i dyfuzor 2x2? Widziałem że Cuber kiedyś pięknie wypisal numery w pakietach do B8 ale tylko przedlifta a ja mam polifta w sedanie. To jest chyba zderzallk SLINE z dokładką od S4 ale proszę o numery bo nie chcę na allegro źle kupić.
  2. Awra

    B8 TrOOOOp

    Panowie, bo już oczopląsu dostaję a się boję że źle kupię. Chcę w swoim polifcie b8 sedan dać zderzak od s4b8 2x2rury. Nie wiem jakiego numeru szukać i czy ten od sedana przedlifta będzie pasował do mojego polifta. Chcę takie coś jak na zdjęciu, kompletnie nie ogarniam co da radę zamiennie zakładać i jakich numerów szukać
  3. 1700 za zrobienie hybrydy
  4. Mam zrobiony downpipe. Myślałem nad aktywnymi z sq5 ale posluchalem i ten dźwięk jest fajny ale szukam czegoś innego chyba. Teraz pytanie do Was spawac cały wydech przelot z kwasa? Czy może dałoby coś przełożenie wydechu z s4 b8? A może same końcowe wydechy wystarczą? Chodzi mi o delikatne podkreślenie tej V-ki. Podpowiedzcie bo ja w temacie wydechu jestem zielony
  5. Panowie, śmigałem ostatnio dość szybko a miałem słabo zamocowany zderzak i opona zjadła nadkole Teraz pytanie czego tu brakuje i jak z numerami. Zderzak C+, jakby udało się podrzucić nr nadkola ale chyba nie tylko jego brakuje. Są szczątki jeszcze jakiegoś plastiku ale niewiem czy z cywilnej wersji podejdzie.
  6. Zabieram. Co do odbioru się dogadamy bo jestem z Warszawy
  7. Rozumiem, dzięki za odpowiedź
  8. Nie będę już zakładał nowego tematu. Dyfuzor do sedana, wydech na dwie strony występuje w ogóle do wersji C+? Bo przód c+ mam i planowałem dać sline zderzak i dyfuzor razem z wydechem od s4b8 chyba że do C+ inny, jak tak do dajcie proszę nr. Bo zderzak to pewnie i tak sline
  9. Kolejny aspekt, spalanie na 100km. Cykl miejski ale o różnych porach dnia, poruszam się głównie po Warszawie. Raz korki większe raz mniejsze ale trasy to max 15km na dojazd do miasta. Mam ten plus że pomiar spalania odbywa się o tej samej porze roku- jesienią. Wakacyjny ruch jest np.dużo mniejszy, filtry opony itp zawsze tej samej klasy. Rozmiar koł w jednym i drugim aucie 255/35/19. Zawsze dbam o ciśnienie w oponach itp. A6 C6 3.0 TDI 2gen Tiptronic Quattro w max wyposażeniu (waga auta większa) spalanie 10,5 l/100km pomiar z dystrybutora. Jazda w 90% w trybie D. A4 B8 3.0 TDI
  10. Zimny start... szumi jakoś głośno czy mi się wydaje? 20191215_180133.mp4
  11. Nie no katowałem czyli robiłem to w różnym zakresie obrotów Jutro popatrzę jeszcze ale jednak trochę bardziej obstawiam że wtryski. To na jałowym w czasie dodawania gazu też słychać tylko dużo ciszej.
  12. Tego nie ma na postoju. Wczoraj katowałem auto na ręcznym. Przynajmniej w środku nie słychać.
  13. Wrclaguna jak się z Tobą skontaktować? Nr tel mógłbyś mi na priv podesłać?
  14. Od zakupu borykam się z dziwnym dzwonieniem z okolic ściany grodziowej. Od samego początku obstawiałem rozrząd, że to on dzwoni podczas gdy silnik wchodzi na obroty przy przyspieszaniu. Rozrząd wymieniony, w dolocie oleju niewiele turbina ma niewielki luz ale widziałem większe i było ok. Nic nie dymi, nic się nie dzieje tylko to dzwonienie/szuranie przy wchodzeniu na obroty. Zwłaszcza na 4 biegu (pod koniec filmiku dwa razy) to słychać. Uszczelki miedziane pod wtryskami wymienione, uszczelki na przelewach wymienione...ręce opadły. Muszę oddać auto pewnie na kilka dni na warsztat i niech jeżdżą
×
×
  • Create New...