Jump to content

resiak82

Pasjonat
  • Content Count

    301
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

1 Follower

About resiak82

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    Wlkp

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2008
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAGA
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

838 profile views
  1. Witam. Zwracam się do kolegów, którzy ogarniają temat analizy logów. Auto: passat b5 99r 1.9 tdi 110km AFN Ogólnie brak mocy, błąd 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference. Dokonałem logi dynamiczne z grupy 003 oraz 011. EGR zaślepiony http://vaglogi.pl/log-011_Z1TwB5A.html http://vaglogi.pl/log-003_n5nPkd.html Z góry dzięki za pomoc
  2. Tak jak kolega napisał wyżej. Przy okazji warto zobaczyć do przepustnicy
  3. Nie podejdzie. Musi być 9 pinów
  4. Ok, czyli wszystko w normie. Dzięki
  5. Witam. Sprawdzałem u mnie czy na sitku nie ma opiłków. Po sprawdzeniu i odpowietrzeniu vcds był problem z odpaleniem. Tzn za pierwszym trochę kręcił odpalił i zgasł, za drugim przy kręceniu wyskoczyła kontrolka oleju z jakimś tam napisem i dopiero za trzecim razem odpalił. Co było przyczyną tej kontrolki oleju?
  6. Witam. Kupię zamek od kierowcy 8J1837015A oczywiście sprawny
  7. Zobacz ofertę Zamek lewy przód 8J1837015A Witam. Kupię zamek od kierowcy 8J1837015A oczywiście sprawny Dodający resiak82 Wysłano 16.02.2019 Kategoria Audi A4 B8
  8. Wiem, że nie koniecznie pompa. U mnie po prostu ten błąd się nie zapisał w sterowniku i dlatego pomyślałem że coś z pompą. Czujnik mogę sprawdzić ale tylko ten na pompie, czy na sitku są opiłki bo zaworu na listwie N276 wole nie odkręcać
  9. A jakiś błąd Ci wyszedł na VCDS? Mi się zapaliły świece żarowe dwa razy plus dodatkowo check. Teraz na razie przez dwa dni nic się nie zapaliło, ale robie krótkie odcinki po 10 km
  10. No właśnie ten z tyłu to N276 i sprawdzenie jego niby wyklucza opiłki w pompie
  11. Rok temu sprawdzałem sitko na czujniku pompy i było czysto. Niestety nie sprawdziłem zawór na listwie N276 czy tam nie ma. Boję się co odkręcać bo niby nie jest do ponownego montażu
  12. Witam. Czy objawem opiłków w układzie może być wejście w tryb awaryjny, mrugające świece żarowe a później heck engine? Miałem taką sytuację po ponownym odpaleniu było ok. Vcds żadnych błędów nie pokazuje
  13. W jaki sposób najlepiej sprawdzić gdzie tkwi problem?
  14. Z DPF chyba wszystko ok
  15. Tylko dlaczego błędu nie pokazuje?
×
×
  • Create New...