Skocz do zawartości

maciek3400

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O maciek3400

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Miasto
    Krosno

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia maciek3400

  1. Witam, czy pas przedni 2.5 tdi automat będzie pasował bez przeróbek do 1.9 tdi manual? Wiem, że będzie chłodnica od skrzyni auto ale to w niczym podobno nie przeszkadza.
  2. Pozostały czas: 15 dni i 2 godziny

    • Kupię
    • Używany

    Witam, jak w temacie poszukuję cięgien oraz łapy skrzyni HCK.

    Do ustalenia

  3. Cięgna/wybierak oraz łapa skrzyni HCK Zobacz ogłoszenie Witam, jak w temacie poszukuję cięgien oraz łapy skrzyni HCK. Użytkownik maciek3400 Data 04/04/24 Cena Kategoria A4 B6/B7  
  4. Witam, poszukuję cięgien oraz łapy skrzyni do HCK, proszę o kontakt.
  5. Myślę, że można uznać usterkę za usuniętą. Przyszedł trzeci MK i o dziwo samoryglowanie ustało. (zdziwienie ponieważ wychodziło by na to, że zarówno mój moduł jak i dwa pozostałe zakupione na podmiankę wszystkie miały identyczne uszkodzenie powodujące u mnie samoryglowanie). Na chwilę obecną nie potrafię tego wytłumaczyć, być może te moduł w innym aucie nie będą powodować takiego problemu?. Dla analizy zmierzyłem pobór prądu na tym MK i teraz w 30stej sekundzie pobór spada do 0.11A ale w 50tej sekundzie nie ma żadnego skoku(zamki nie strzelają) i w 90 tej sekundzie spada do spoczynkowych 0.06A (pobór jak w przypadku zamknięcia auta kluczykiem z funkcją safe i odpaleniem kontrolki w drzwiach).
  6. Moduł kierownicy był wymieniony pod multifunkcje a na starym usterka już była, mk już były 3 testowane. To zostaje mce. Wypiecie wystarczy, czy jego brak również będzie wybudzał? MCE po odłączeniu nie usuwa usterki. Trochę pomiarów poboru: 1:) Samochód zamknięty kluczykiem z safe gdy nie występuje ryglowanie, pobór po 1,5 min od zamknięcia spada do 0,06A i tak zostaje - przyjmuje, że jest to stan OK (odniesienie) 2:) Samochód drzwi zamknięte, gaśnie ośw wewn, świeci tylko guzik awaryjnych, pobór 0,96A, po 30 sec gaśnie guzik awaryjnych pobór spada do spoczynkowych 0,06 na dosłownie ułamek sekundy po czym od razu rośnie do 0,11A i w 50tej sekundzie następuje samoryglowanie i znów skok do 0.96A itd cykl się kręci. Po poborze widać, że w 30stej sekundzie po zgaśnięciu guzika awaryjnych samochód próbuje pójść w spoczynek ale odpala się coś o poborze 50mA co w 50tej sekundzie wywołuje ryglowanie PS: radio oryginalne concert II już druga sztuka także odpada, brak dodatkowego szmelcu typu chińskie alarmy czy bt
  7. Oświetlenie nie powoduje tego problemu, od razu sprawdziłem, zaadoptowałem mojego jako wersję korby bez oświetlenia, Ośw. zgasło a usterka pozostała. Czy zamek klapy bagażnika ma coś wspólnego z wzbudzaniem mk ? Bo tylko jeszcze bagażnika nie rozbierałem. (Krańcówki tam działają, fis je pokazuje i lampki bagażnika się zapalają. Oraz czy jest możliwość aby inny moduł wzbudzał mk ? Np. Moduł centralnej elektroniki lub inny ?
  8. Garść nowych informacji po wypróbowaniu kilku modułów komfortu. Wymiana na inny MK ze znakiem jak mój czyli BA, (wypróbowałem już 2 sztuki) powoduje następującą zmianę: ryglowanie nadal co każde 50 sekund, ale na tych modułach słychać tylko trzask zamków ale nie dochodzi do zamknięcia bo można otworzyć drzwi klamką z zewnątrz (na moim BA dochodzi do ryglowania i auto się zamyka). Niby coś lepiej, ale nadal lipa ponieważ każdy trzask i wybudzenie podświetlenia spowoduje rozładowanie aku do rana. Z kolei na module AR który przez przypadek trafił w moje ręce, usterka całkowicie znika, jest tak jak powinno, czyli auto nie próbuje się wcale samo zamykać (moduł AR od mojego różni się tym, że brakuje oświetlenia przestrzeni nóg które mam w wyposażeniu) Można by na tym etapie odpuścić i zostawić moduł AR rezygnując z oświetlenia przestrzeni nóg, ale po tej całej robocie, lutowaniu wszystkich zamków itd. to trochę rozczarowujące rozwiązanie. Ciężko tu doszukać się jakiejś logiki. Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł?
  9. Już zamówiony, w sobotę zrobię podmiankę. Jeśli nie pomoże to zostają już tylko kable w wiązkach pod podłogą. Dzisiaj jeszcze spróbuję podmienić sterownik drzwi pasażera i zobaczę czy z zasilaniem lampek drzwi coś się zmieni. No i znów magia, podmieniłem sterownik drzwi pasażera, lampki drzwi i guzik szyby zaczęły działać. Ale na próbę podpiąłem spowrotem stary sterownik i o dziwo na starym już też działają lampki i guzik szyby. A wcześniej pomimo wszelakich prób to na tym sterowniku nie działało. W tej sytuacji to chyba musi być MK bo nic innego nie wyjaśni tej sytuacji PS: autoryglowanie bez zmian Update: MK na podmiankę dotarł, przygód ciąg dalszy, na obudowie BA a po podpieciu vcds pokazuje AR... czyli ktoś wymienił w nim flaczki ?
  10. Samochód zamyka się równo co 50 sec (wzbudzając na czas 30 sekund podświetlenie włącznika awaryjnych oraz diodki pomiędzy guzikami drzwi kierowcy od ryglowania/otwierania). Czyli po trzydziestu sekundach podświetlenie tych guzików gaśnie, ale dwadzieścia sekund później znów zamknięcie (pomimo że jest już zamknięty) i tak w kółko. Wszystko się przerywa dopiero gdy zamknę auto z pilota bądź kluczykiem całkowicie (czyli zacznie mrugać lampka przy szybie drzwi kierowcy) gdybym nie zamknął, to do rana pewnie aku by padło.
  11. W sensie jeśli zmieniam kodowanie a nie klikam wcześniej w logowanie a moduł i tak przyjmuje nowe kodowanie? Bo tak właśnie się dzieje, nie muszę się logować i widać, że sterownik przyjmuje nową wartość
  12. A po czym to poznać? wersja do wyposażenia niby pasuje. 8E0 959 433 BA. + w drzwiach 8E1 959 801 B + pasażer 8E1 959 802 B
  13. Najbardziej zastanawiające jest to, że otwarty stan drzwi pasażera zatrzymuje usterkę. W czym drzwi pasażera są wyjątkowe? Gdyby to były drzwi kierowcy albo anglik to bym się nie dziwił.
  14. Próbowałem kodować minimum, ale nie wpływa to na usterkę. Co do samego zamykania jest raczej regularna częstotliwość jak gdyby raczej wynikało z jakiejś funkcji do działania której czegoś brakuje, raczej niż ze zwarcia. Niestety nie znam żadnej która by pasowała a jak wspominałem, próbowałem już kodować minimum.
  15. Sprawdziłem dzisiaj, pod nogami sucho, skrzynka i moduł suche, wiązka oryginał kable ok
×
×
  • Dodaj nową pozycję...