-
Postów
1027 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Hohe
Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
IE
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGC
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
2320 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Hohe
33
Reputacja
-
"Przyczyny nadmiaru wody w organizmie obejmują czynniki fizjologiczne (np.wahania hormonalne powodujące zatrzymanie wody przed okresem), a także zewnętrzne: brak ruchu, złą dietę, przyjmowane leki." Mam nadzieję, że pomogłem. 😀
-
I teraz dwie strony o tym co to jest IPA, gdzie kupić i jak odtłuścić. 😀
-
Ty Muskel to masz cierpliwość.
-
Pewnie tak, ale dlaczego tak na całej masce na raz wylazło?
-
Panowie, takie nieszczęście mnie spotkało. 🙂 Z całej maski zaczyna odłazić klar. Zostawiłem auto u znajomego mechanika przed wyjazdem na wakacje i po dwóch tygodniach wygląda tak. Dałbym sobie rękę uciąć, że nie było śladów tego przedtem. Co się mogło stać, że schodzi od razu na tak dużej powierzchni? Dodam, że maska była malowana jakieś 10 lat temu.
-
Do elektrycznej są te słabsze.
-
Osobiście, jak się tylko trochę poci, to bym ją spróbował dokręcić i olał. Niech się poci.
-
Nie wydaje mnie się, że coś podkręciez bez dodatkowego modułu, np takiego: Kufatek
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Hohe odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
VW3ZZZ7JZ7X007639 Dzięki! -
Montaż i działanie Audi Drive Select A4 B8 2008-2012
Hohe odpowiedział(a) na Patrox temat w Audi A4 B8
Ten przełącznik z linka, za 228 na Allegro, w ASO kosztuje 185. -
W kwestii zawiechy niestety nie pomogę, ale jeśli na foto to Twoje auto - to wygląda za***iście.
-
Panowie, takie szybkie pytanie. Czy w tylnich klockach, w serii jest czujnik zużycia?
-
Panowie, prosiłbym znających się, bo sam jestem w tej kwestii lajkonikiem, o sprawdzenie logów, których narobiłem dzisiaj w moim kamperze. Z góry przepraszam za jakość tych logów. Proszę zwrócić uwagę na daty, bo coś starego też mi się tam przykleiło. Dzięki! Aha, został w tym tygodniu wyprogramowany EGR bo był podejrzany o powodowanie błędu za dużej masy powierza podczas wypalania DPF. Teoretycznie więc powinien być cały czas zamknięty. A logi robiłem bo spod maski wydobywają się dziwne syki, zwłaszcza kiedy odpuszczam gaz lub zmienia się bieg. https://www.dropbox.com/sh/f7outvfphza9stw/AADMms9pVXXzdTsnNIt8PsMpa?dl=0
-
Jakbym miał taki śliczny korek, to jeździłbym z otwartą klapką.