Jump to content

rzesza19888

Pasjonat
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About rzesza19888

Informacje

  • First name
    Tomek
  • Location
    LKR/Wawa

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BEX
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

212 profile views
  1. Siemka. Kupię olej motul xcess 5w, filtr oleju i powietrza do BEX. Proszę o info na pw
  2. Też chętnie bym wziął chociaż że 2 3 szt
  3. A jeszcze w związku z tematem się zapytam czy ktoś z Was naprawiał sterownik abs? tyle jest aukcji z elektroniczną naprawą i się zastanawiam czy może oddać swój stary uwalony sterownik (bo komputer nie mógł się z nim w ogóle połączyć) i spróbować go zakodować i zobaczyć czy dalej będzie wywalało ten błąd. Oczywiście pod warunkiem, że śnieg się utrzyma i będzie można popróbować esp, bo jak pisałem wyżej błąd nie wyskakiwał w sezonie letnim,bo ani abs ani esp nie musiało działać,bo nie było na to szans przy dobrej przyczepności. Piszę esp, bo np jak dziś właśnie wróciłem z pracy, na prostej drodze przy wyłączonym esp na 2ce gaz w podłogę na prostej drodze, samochód dostał lekkiego uślizgu wyskoczył błąd, a ile razy bym nie deptał po heblach (zanim błąd wyskoczy) abs działa prawidłowo i błąd nie wyskakuje, także wygląda mi to bardziej na to, że problem pojawia się w momencie, gdy musi zadziałać esp, a nie abs. Chociaż wiem, że oba systemy są ze sobą ściśle połączone.
  4. Wiesz co jeżeli chodzi o ten czujnik świateł stop to też mam wymieniony ale to jeszcze zrobiłem na starym sterowniku abs, bo czasami mi się esp zaswiecilo na zegarach i błąd brake switch wyskakiwal na vcds. Po wymianie już się nie pojawiał a jak padł mi stary sterownik to przy okazji światła stop świeciły cały czas, elektryk nie chciał powiedzieć co było tego przyczyną, ale myślę że nie sterownik tylko przy okazji coś uwaliło dodatkowo wtedy, bo teraz przy tym samym błędzie stop działa normalnie
  5. Tylko dlaczego taki błąd łapie, że po ponownym odpaleniu auta sam znika z zegarów. Jakoś w maju miałem problem z abs bo sterownik padł, podmieniłem na aktualny i do tej pory spokój był. Domyślam się że dlatego, że esp i abs był nieużywany.
  6. Witam. Jako, iż w końcu spadł śnieg od czasu do czasu wyłączam esp wykorzystuje potencjał quattro. Niestety prawie za każdym razem pojawia się problem. Dzieje się to na włączonym i na wyłączonym esp. Tył zaczyna lekko zamiatac wszystko ładnie aż tu nagle wyskakują te kontrolki i potem już nie działa abs. Na włączonym esp jest podobnie. Jak lekko łapie usług to czasem się nic nie dzieje, a jak bardziej zarzuci zalaczy sie esp i tez wywala blad. Vcds pokazuje 01200 abs supply voltage. Wystarczy tylko zgasić i odpalić auto i na zegarach jest czysto. Gdzieś na forum passata czytałem że dzieje się tak że czujnik abs wylapuje że któreś koło ma inną prędkość i generuje błąd wyłączając przy tym wszystko. No ale przy wyłączonym esp ten błąd też się pojawia. Wg mnie to raczej nie powinno mieć miejsca. Za każdy razem kasuje błąd na kompie ale to nic nie daje
  7. Czarny4 czekałem chyba na Ciebie :-) można powiedzieć że mam taki sam set up tylko brakuje mi hybrydy. Wszystko to samo co piszesz, tylko turbo seria k03s w quattro. Wystrojone to jest na 221km i 316niuta, czyli tak w sumie na tym osprzęcie max dla tego turbo. Moment jest wyżej przeniesiony bo gdzieś koło 2800tys jedzie, a niżej gorszy muł jak moje drugie audi aqa w a3. Skąd brałeś ta hybryde i ile Cię wyniosła? Ze swojej k03s robiłeś czy swoją oddales, a ta jest na lepszej bazie robiona? Odp może być pw, ale też już długo się zastanawiam nad tą właśnie hybrydą i jeżeli szybko ma mi paść to wolę pozostać przy swoim narazie i dołożyć do czegoś innego. Sprzęgło też mam obite kevlarem, ale troche nie podoba mi się to że wysoko bierze choć klei rewelacyjnie. zastanawia mnie czy wytrzyma ta hybrydę. Nadmieniam iż ja celuje w moc 260 270km nie więcej. Aha i też mam lpg i obecnie turbo sobie radzi dobrze jednak luzy już ma. Pompa seria czy walbro?
  8. Siemano. Potrzebowałbym wyceny dla: Motul x-cess 5w40 5L bądź LM 5w40 tylko nie wiem, który dokładnie biorą do 1.8T? płukankę LM filtr mann w940/66
  9. Tak właśnie poszedłem do auta i ta różnica w et to przecież 2,5cm no i przy tych oponach to raczej byłby hardcore. Różnica w średnicy pomiędzy 225/40 a 235/45 to 3cm i o tyle też nie chce obniżać auta, bo mam wydech przerobiony i w miejscu kata pucha jest już teraz dość nisko i czasem ją słyszę na koleinach to nie chcę myśleć co by było na 225/40. Dzięki za odp
  10. A zestaw 235/45 r18 na et 20 bo a4 b6 zawias 1BE nie będzie za bardzo wystawało i obcierało o nadkole jak się 5 osób zapakuje? aktualnie mam s line ten sam rozmiar opon i et 43, a mam okazje zamienić się na czarne z rs6 et 20. Aktualnie są na a6 c5, tylko tam jest niższy profil bo 225/40 r 18 więc tam pewnie nic nie trze, ale czy na moich oponkach nie będzie problemu. Wolałbym swoje ze względu na wyższy profil właśnie, bo komfortu już nie ma a na 225/40 będzie jeszcze niżej
  11. OO dzięki wielkie za pomiary Ale myślisz, że te 2mm aż taką różnicę zrobią, że będzie ładowało tak jak teraz 1.1/1.2? Tak właśnie myślę, że od brakującego wężyka muszę zacząć przygodę,a potem zobaczymy, bo jak już zlikwiduję powietrze uciekające do atmosfery przez n75 to właśnie gdzieś ta nieszczelność się pojawi skoro po przejechaniu się znowu wywaliło ten sam błąd. Ogólnie dołożyłem od siebie dwie obejmy w dwa miejsca bo w jednym nie było, a w drugim wąż był luźno. Dodatkowo jeszcze jak zdjąłem dolot to z tej grubszej rurki idącej wzdłuż silnika jak mniemam do odmy? EGR? (ten taki grzybek podobny do DV przy ścianie grodziowej) To jest tam mnóstwo szlamu, taki zaschnięty, z ciepła pewnie, olej. No i idąc dalej na wlocie do turbo jest to samo na tym silikonowym łączniku pod rurą z nierdzewki. Olej na bagnecie na razie nie ubywa, dyma nie puszcza, ale tam też coś nie gra w takim razie bo skąd olej?
  12. A no to też właśnie, pewnie masz rację. Nigdzie nie mogłem znaleźć średnicy tego króćca, ale gdzieś na forum ktoś napisał, że 3,2 mm chyba. Wydawało mi się to mało, ale nie mierzyłem i zamówiłem taki, jak rozebrałem dolot to od razu wiedziałem ze ten wężyk będzie za mały bo pozostałe dwa są 2x większe i tak np od razu spisałem nr z drugiego wężyka żeby na przyszłość myślę niedaleką (bo nie odpuszczę tematu) mieć pogląd jaki zamówić tym razem no tam nr był taki : 0581458718B. Wiem, że to nie ten, ale króćce są tej samej grubości przecież. Na razie po przejechaniu się, ściągnąłem wszystko tak jak było do momentu zamówienia nowych węży. Jaką średnicę proponujesz w takim razie? było 4mm a patrząc na tamte wężyki to tak około 8 10mm? no i co z tym króćcem podciśnienia który kupiłem bo on też jest na 4mm. Jakąś rurkę pewnie żeby była na około 10mm? Tylko problemem jest taką małą rurkę dostać chyba, że jakaś zwykła stal. No i ten co ma mi to niby przyspawać mówi, że mam sobie to wszystko skompletować, więc on takiej rurki pewnie miał nie będzie
  13. Ok Panowie, dzięki za zainteresowanie tematem, muszę to autko doprowadzić do porządku, bo jak jest niedoładowane to nawet nie wiem jak to powinno jechać. Jeszcze mam takie pytanko czy wężyk podciśnienia z tej aukcji się nada? http://allegro.pl/przewod-waz-podcisnienia-n75-vw-skoda-audi-seat-kr-i5110957785.html Jeśli tak to i ten króciec powinien być takiego samego rozmiaru żeby ten wężyk 3.2 na niego wszedl? Pytam bo na chwilę obecna nawet palca nie wsadzę tam żeby zmierzyć n75 Wczoraj zamówiłem coś takiego: http://fmic.pl/inne/883-adapter-downpipe-gt28-gt25.html i oczywiście wężyk podciśnienia też z tej stronki i jak myślicie Panowie zamontować to tak jak na zdjęciach na tej stronie czyli w ten łącznik silikonowy, czy może obciąć szlifierką ten sześciokąt co ma być wewnątrz na płaski klucz i wiercić dziurę w rurze? Wtedy nakrętkę zakręcić to by była większa powierzchnia pospawana, Ogólnie to nie ma za dużo miejsca na tej rurze żeby to przyspawać bo też jedna rurka zaraz przy drugiej to lipa,a znowu też nie chce ciągnąć nie wiem ile wężyka dookoła i pomiędzy innymi wężami plątać. Znowu w silikonie nie wiadomo na ile to szczelne będzie, trzeba by było delikatnie poszerzać otwór żeby ładnie gwintem wjechać w silikon i potem tą uszczelkę i może by coś z tego było? Witam ponownie. Po zamontowaniu tego wężyka w dolot efekt jest taki, że błąd wywala dalej,żadnych innych, a auto nie jedzie tak jak wcześniej. Wskaźnik doładowania jak pokazywał 1.1/1.2 czasem może ciut więcej tak teraz 0.5 i nic więcej. Zrobiłem logi 003 115 118. Proszę o analizę: http://vaglog.pl/log_274147.html Wg mnie jakby jakby gdzieś ciśnienie uciekało to w tej drugiej tabelce "absolute pressure" te wartości były by odbiegające od siebie,a on jest niedoładowany, ale ładuje na podobnym poziomie cały czas z tym że po założeniu tego wężyka z auta chyba się zrobiła seria albo nie wiem ale jest różnica zdecydowanie na gorsze, więc co jak co ale ten wężyk jest albo do wy... tzn na śmietnik albo auto do strojenia z wężykiem. No ręce mi opadły
  14. http://www.audizine.com/forum/archive/index.php/t-325183.html- tutaj wyczytałem, że właśnie ten króciec może być zostawiony "do atmosfery", no ale zdania są podzielone i wydaje mi się, ze jak fabryka n75 podłącza do dolotu tzn, że tak trzeba zrobić, ale najwyraźniej tuner nie pomyślał albo zapomniał o tym króćcu, bo go nie ma i nie mam gdzie podłączyć n75 czyli muszę wymienić cały dolot albo znaleźć kogoś kto robi takie rzeczy i ten kawałek "rury" wykona dla mnie z dodatkowym króćcem dla n75. Ta rura wygląda tak: https://zapodaj.net/27111fc66240b.jpg.html Może jest ktoś na forum, czy może ktoś godny polecenia kto może wykonać coś takiego żeby było jak najmniej przeróbek, po prosty p&p. Tak to jest kupić modzone auto gdzie nie wiadomo co autor miał na myśli. Ciekawe czy jak już bym podpiął tą n-ke czy by jakiś inny błąd nie wyskoczył np właśnie z tym zaworkiem albo czymś innym związanym z doładowaniem, bo jeżeli ktoś to tak zostawił to jakiś cel w tym widział, no chyba, że tak do końca się na tym nie znał
  15. Witam. Od kilku dni jestem posiadaczem a4 b6 bex. Auto przeszło kilka modyfikacji u wcześniejszego właściciela tj: FMIC, wtryski bosh 440cm, TIP, kompletny wydech - ponoć był 3 cale,ale za dużo szumu robił i poprzedni właściciel coś tam przerabiał. Podczas zakupu auto sprawdzałem vcds, powyskakiwało kilka błędów które usunąłem, po przejechaniu się nie pojawiły oprócz czujnika g83, ale nie w tym rzecz, bo po zakupie i cały czas do teraz pojawia mi się błąd : 16683 - boost pressure regulation: control range not reached p0299 - 002 - lower limit exceeded - intermittent czyli ze nie osiąga doładowania które mu przewidziano. Auto ma delikatnego muła od zera, ale od mniej wiecej 2,5tys obr rwie do przodu, chociaż w sumie nie wiem jakby się zachowywało gdyby to doładowanie było odpowiednie. Czytałem temat: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/214316-prosze-o-pomoc/, ale jeszcze nic nie sprawdzałem, bo może cos wyjdzie po logach, a i pomylilem nry grup bo zamiast 3ciej zlogowalem 2ga, ale mam nadzieje ze 115 i 118 coś powiedzą. Co zwróciło moją uwagę pod maską to fakt, że n75 z jednej strony nie ma podpiętego wężyka i na próżno go szukać bo tuner albo nie wiem kto, tak to zostawił, po prostu wystaje jeden króciec z n75 i tak to wygląda, jeżeli w ogóle widać nie ma tam miejsca na dobre fotki. https://zapodaj.net/89172d5924d29.jpg.html A jeszcze wykres z hamowni: https://zapodaj.net/7bb57d730d799.jpg.html Logi: http://vaglog.pl/log_273553.html http://vaglog.pl/log_273554.html
×
×
  • Create New...