Jump to content

Galetto

Pasjonat
  • Content Count

    700
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Galetto

Informacje

  • First name
    Galetto
  • Location
    LUBLIN

Car

  • Car model
    Volkswagen
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2012
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CFFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

4,998 profile views
  1. Zobacz ofertę Licznik Kolor A4 B7 1.8T 8E0920931C Do sprzedania bardzo rzadki licznik kolor do Audi A4 B7 1.8T o nr 8E0920931C.Licznik w pełni sprawny, nigdy nie rozbierany.Istnieje możliwość montażu na miejscu oraz przypisania do auta zarówno na miejscu jak i wysyłkowo. W kwestii ceny za licznik jak i usługi przypisania możemy się dogadać Cena 800,00 zł Dodający Galetto Wysłano 18.03.2019 Kategoria Audi A4 B6/B7
  2. Do sprzedania bardzo rzadki licznik kolor do Audi A4 B7 1.8T o nr 8E0920931C.Licznik w pełni sprawny, nigdy nie rozbierany.Istnieje możliwość montażu na miejscu oraz przypisania do auta zarówno na miejscu jak i wysyłkowo.
  3. Bez otwierania silnika w 1.8T to realne okolice 250KM. Co z tego że będą kosmiczne hybrydy jak i tak silniki nie chcą przyjmować boostu zaczynają mocno stukać... Moce nie zależą od osprzętu czy od tunera w głównej mierze od samego słupka, jeśli mowa o mocach w okolicy 300KM. Auta mają swoje lata i swoje przebiegi. Bez ingerencji w silnik to 1 na 10 wychodzi tak jak wykres poniżej Audi A4 BFB
  4. Do sprzedania bardzo rzadki licznik kolor do Audi A4 B7 1.8T o nr 8E0920931M. Licznik w pełni sprawny, nigdy nie rozbierany. Istnieje możliwość montażu na miejscu oraz przypisania do auta zarówno na miejscu jak i wysyłkowo.
  5. Zobacz ofertę Licznik Kolor A4 B7 1.8T 8E0920931M Do sprzedania bardzo rzadki licznik kolor do Audi A4 B7 1.8T o nr 8E0920931M. Licznik w pełni sprawny, nigdy nie rozbierany. Istnieje możliwość montażu na miejscu oraz przypisania do auta zarówno na miejscu jak i wysyłkowo. Cena 800,00 zł Dodający Galetto Wysłano 30.01.2019 Kategoria Audi A4 B6/B7
  6. Ten wykres to ze stycznia jest? Nie tylko wyspecjalizowany warsztat, ale też artysta widać najważniejsze dane auta z pomiaru zatarł
  7. Strojenie LPG do poprawy. Turbo górą, gdzie silnik powinien generować max moc słabnie, temperatura w dolocie duża. Więc nie oczekuj cudów. Zrób tak, żeby w dolocie było max 35* przy odcince i doładowanie 1bar to zobaczysz jak moc wyjdzie
  8. Pusta puszka w niczym nie przeszkadza jeśli reszta wydechu pozostaje ori. Są auta z pod mojej ręki które jeżdżą tak od lat i nie ma różnicy czy DP czy pucha. Chodź więcej zdarza się montować DP. W ostatnim czasie też było nie jedno wydłubywanie kata i zostawienie imitacji katalizatora dla diagnostów bo coraz częściej mówią o spalinach i przeglądach, auta nawet z tego forum i nikt nie narzeka na rezonanse. Nie czytać bajek bo u mnie co drugie auto strojone to 1.8T i wiem co mówię. Co do DP to Tomek jest też tu na forum i ma nick toman. DP od niego można śmiało brać pasuje wręcz idealnie.
  9. Hehe. Wczoraj był u mnie BEX z okolic Opatowa. Świeżo po programie, który wyglądał tak: Zgranie map i na drugi dzień wgranie. Bez diagnostyki, bez logów, bez niczego. A dla kumatych podsyłam logi do zobaczenia jak działają tunerzy http://vaglogi.pl/log-115_118_mYv5y.html http://vaglogi.pl/log-003_020_681vHf2.html http://vaglogi.pl/log-002_033_L4sdtL.html PS. Wow nawet mapy na daną moc... Nie ma czegoś takiego jak mapy o danej mocy w 20 letnich autach i robione przez kogoś kto ma wiedzę tylko jak zgrać i wgrać.
  10. Zdarza się i tak i szczerze nie interesuje się tym dlaczego tak jest bo nie mam na to czasu. Ja zazwyczaj używam trochę droższego sprzętu niż VAG eep..., a jak jest potrzeba to się na piechotę czasami bit po bicie przepisuje wszelakie potrzebne dane w eeprom, jak licznik trafi się uparty jak ten. To jest tylko elektronika, która potrafi być nieprzewidywalna i jak chce się nią zajmować to trzeba mieć w zanadrzu różne rozwiązania i różnoraki sprzęt. Jak się koledze nie uda to zawsze może podesłać mi liczniki i się ogarnie.
  11. Oni nie piszą programów, tylko je wgrywają. Były u mnie już auta spod ich ręki. Gdyż po wyjeździe za bramę i zgarnięciu kasy już ciężko się dodzwonić i umówić na poprawki strojenia LPG czy rozwiązanie jakiegoś problemu, który wyniknął później. Z tego co zauważyłem mają różne źródła "kupowania" plików do aut, bo niektóre są zrobione całkiem OK i widać, że to robota jednego człowieka, a inne kaszana, namieszane w sofcie, zmiany w mapach bez sensu. Jeden z forumowiczów klubu A4 reza dla nich pliki.
×
×
  • Create New...