Bjj
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Bjj
Informacje
-
Imię
Konrad
-
Miasto
Siedlce
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Bjj
0
Reputacja
-
Myślę że jakoś ogarnę:)
-
Które grupy ?
-
Cześć, chciałem zrobić chip tuning, 1.8t bfb, ale na hamowni okazało się, że auto miało ten zabieg już robiony wcześniej. Tuner powiedział że jego zdaniem za późno wstaje turbo, pytanie co można z tym zrobić? Czy konieczna regeneracja ?
-
Byłem u mechanika, sprawdził ustawienie rozrządu jest ok, wymienił cewkę zapłonową i szarpanie zniknęło, tylko na vagu cały czas jest błąd 17748 Czujnik poł. w.rozrządu (G40) cz.poł.wału korb (G28). (P1340) nieprawidłowa korelacja
-
Cześć, udało się rozwiązać problem ? bo mam podobnie tylko na biegach 1 i 2
-
Dziękuję Panowie za pomoc
-
Jesteś w stanie wskazać, który parametr na to wskazuje ?
-
Dzięki, jestem laikiem w temacie, więc pytanie czy jak był źle ustawiony, to teraz tylko kwestia ponownego ustawienia, czy mogło dojść do jakichś uszkodzeń mechanicznych ? Nie słychać żadnych niepokojących dźwięków, ale auto na jałowych obrotach ma delikatne wibracje.
-
Cześć Panowie, Mam problem, od pewnego czasu podczas dynamicznego przyspieszania auto zaczyna szarpać i pojawiają się błędy 17748 Czujnik poł. w.rozrządu (G40) cz.poł.wału korb (G28). (P1340) nieprawidłowa korelacja i 17511- Zespół 1. sonda 1; obwód grzejny (P1103) moc za mała. Błędy co jakiś czas gasną i później pojawiają się ponownie, ale szarpanie nie ustępuje. Byłem z tym u mechanika zmienił czujnik położenia wału, ale nic to nie dało. Macie jakieś pomysły ? Z góry dziękuję za pomoc