Czarny4

Pasjonat
  • Zawartość

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Czarny4

    Informacje

    • Imię
      Bartek
    • Lokalizacja
      Ostrowiec

    Auto

    • Model
      S3 8L
    • Nadwozie
      Hatchback
    • Rocznik
      2002
    • Silnik
      1.8 T
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    306 wyświetleń profilu
    1. Czarny4

      Jakby co wtryski z S3 mam nówki po 530 zl za jeden Kod boscha 0 261 500 037
    2. Czarny4

      Jeśli interesuje Cie coś po modach na sprzedaż jest moja: https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-a4-b6-1-8t-quattro-sline-ID6zuml3.html
    3. Czarny4

      Panowie wczoraj auto zaczelo znow tragicznie chodzic, podpialem kompa i blad taki o to mi się ukazal: 17536 mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa zbyt mala oporność Auto jeździ na lpg i gdy mocy zaczyna brakować przałączenie na benzynę nic nie daje.
    4. Czarny4

      Witam. Koledzy co jakiś czas mam problemu z mocą w aucie. Mianowicie auto czasem pompuje 1,4 bara a czasem 0,5... mam wskaźnik doładowania... na vagu zero błędów, i na zegarach tez nic. Podczas gdy auto zaczynało kuleć to próbowałem takich pomysłów jak, odpięcie przeplywki ale to kompletnie nic nie dało. Raz tez gdy auto zaczęło pompować tylko 0,5 bara, odpialem wtyczkę od n75 lecz wtedy pompowało jezcze gorzej bo tylko 0,4 bara. Miałem hybrydowa dv i myślałem ze to może być problem, włożyłem ori dv i problem nadal występuje. Proszę was o pomoc bo już nie wiem. Ewentualnie nowe n75 ?
    5. Czarny4

      Panowie ja mam inny problem. Dzis jadac na miasto, redukcja i gaz sprzeglo sie zlizgac zaczelo.... Dodam ze auto przejechalo kilka km po nocy i i pozniej juz przekazywalo moc jak trzeba. Pacjent to bex w quattro 370 niuta prawie i z tego co mi wiadomo poprzedni wlasciciel obijal tarcze u radzikowskiego. Jakies pomysly ?
    6. Czarny4

      Powiem Ci tak hybryde by perun turbo siedzi u mnie i ona tak szybko nie padnie... CHodzi o to ze nie widze sensu wkladac hybrydy, lepiej wrzucic wlasnie td04 lub k04,tak jak ja chce to zrobić. Z drugiej strony jeśli celujesz w moce +- 260 kunia to bierz taka hybryde jak ja mam
    7. Czarny4

      Wczzesniej mialem S3 z ori sprzeglem i sprzeglo w bexie jest jakby z damskiego autka. Jest zayeeebiscie miekkie i super przy codziennym uzytkowaniu
    8. Czarny4

      dokładnie Ci nie powiem ale ponad dwa lata jezdzila i trochę zrobila. Auto użytkowane na codzien i ma lpg
    9. Czarny4

      Witam panowie mam bexa w quattro w ktorym obecna hybryda K03 konczy powoli swoj zywot... Co tu duzo mowic o auto dbam jak moge, w tym miesiacu wpadl nowy kompletny pasek rozrzadu jak i kompletny lancuszek rozrzadu, nowe lozysko alternatora wraz z paskiem, kilka miechow temu nowe rozne wezyki jak i zaworki takie jak N75, dv jak i przeplywka. Do auta leje tylko i wylacznie olej millersa. Z modow mechanicznych to: Hybrydowe turbo k03rs2 -Duzy intercooler FMIC -Wtryski 440cc -TIP -DP oraz caly wydech 2.75'' na 3 tlumikach, srodkowy Magnaflow i dwa koncowe Magny plus koncówki Ulter -Sprzęgło przerobione u Radzikowskiego wzmocniony docisk, tarcza okuta kevlarem Wszystko robione u Gregora, zestrojone na 261KM / 363NM Lecz turbinka jest mokra i puszcza czasem bąki, pierwsza mysl to K04 tfsi i kucizna ale koszty odstraszaja... Mysl druga swap na 2.7 ale po głebszych przemysleniach tez odpada. Chłopaki co sadzicie by tu wrzucic td04 ??? Ile by mnie to wynioslo ? dodam ze korby musza zostac seryjne, chcialbym by peklo 300 kuni. Jakie macie inne pomysly ? Z gory dzieki za komentarze ze bez sensu bo duzej roznicy w mocy nie bedzie... Turbo i tak bedzie do roboty Czekam na wasze opinie
    10. Czarny4

      Witam panowie mam bexa w quattro w ktorym obecna hybryda K03 konczy powoli swoj zywot... Co tu duzo mowic o auto dbam jak moge, w tym miesiacu wpadl nowy kompletny pasek rozrzadu jak i kompletny lancuszek rozrzadu, nowe lozysko alternatora wraz z paskiem, kilka miechow temu nowe rozne wezyki jak i zaworki takie jak N75, dv jak i przeplywka. Do auta leje tylko i wylacznie olej millersa. Z modow mechanicznych to: Hybrydowe turbo k03rs2 -Duzy intercooler FMIC -Wtryski 440cc -TIP -DP oraz caly wydech 2.75'' na 3 tlumikach, srodkowy Magnaflow i dwa koncowe Magny plus koncówki Ulter -Sprzęgło przerobione u Radzikowskiego wzmocniony docisk, tarcza okuta kevlarem Wszystko robione u Gregora, zestrojone na 261KM / 363NM Lecz turbinka jest mokra i puszcza czasem bąki, pierwsza mysl to K04 tfsi i kucizna ale koszty odstraszaja... Mysl druga swap na 2.7 ale po głebszych przemysleniach tez odpada. Chłopaki co sadzicie by tu wrzucic td04 ??? Ile by mnie to wynioslo ? dodam ze korby musza zostac seryjne, chcialbym by peklo 300 kuni. Jakie macie inne pomysly ? Z gory dzieki za komentarze ze bez sensu bo duzej roznicy w mocy nie bedzie... Turbo i tak bedzie do roboty Czekam na wasze opinie
    11. Czarny4

      Panowie mam symphony 2 u siebie w b6. Chce inne radio fajniejsze. Bardzo mi się podoba Rns e ale cena No i chciałbym odpalać muzykę z bluetootha Wiec bt tez musi być. Mam około tysiaka, co mi polecacie ? Z góry dzięki
    12. Czarny4

      Panowie chce kupić grzybka hks. Tez widzę kilka rodzajów i za cholerę nie wiem który wziąć. Mam już sztywnego Tipa na aucie ale filtr i obudowę ori. Co dokładnie potrzebuje i w jakim rozmiarze kupić ? 1.8t Bex. Z góry dzięki
    13. Czarny4

      Koledzy mam bexa z ko3 hybryda okolice 260 kunia. Chcialbym wlozyc ori dv, lecz miec tez fajny dzwiek tej dv. Aktualnie mam forge splittera. Tipa mam ogarnietego wiec podesle ktos jakis fajny setup by to konkretnie brzmialo na ori dv ?
    14. Czarny4

      Panowie mam w drodze dokladke. W B6 sline cos trzeba w niej docinac by dopasowac do zderzaka ? Keidys Mialem w S3 to muslalem przyciac te bolce co sa posrodku bo sie usmiech robil i po bokach delikatnie przyciac bo byla za dluyga. Jak sie sprawa ma w zderzaku eslajnowym b6 ?
    15. Panowie a jakis specjalny olej do 1.8T bexa w quattro zalac czy moze byc np ten : http://allegro.pl/oryginalny-olej-przekladniowy-vw-seat-g052512-a2-i6670438056.html Prosze o pomoc bo nie jestem za bardzo w temacie i ile mi go wejdzie ?