Hołowczyc20

Pasjonat
  • Zawartość

    183
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O Hołowczyc20

  • Urodziny 05.10.1990

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Lokalizacja
    Mielec

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rocznik
    2007
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BWE
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Hołowczyc20

    Po pierwsze to niech się wytłumaczą w jakim celu demontowali turbinę skoro do wymiany łańcucha jest to zbędne to samo tyczy się paska rozrządu.Nawet do wymiany DV-ki czy N75 nie potrzeba jej demontować.Po drugie jak nie dmucha tak jak trzeba to zrób logi i oprócz tego masz kilka opcji DV-ka,N75,nieszczelność w dolocie lub sama turbina jest uszkodzona i tu może być popękane żeliwo,albo podmienili Ci turbinę(chodź mogę się mylić i nie chcę tu nikogo oskarżać). Wnioskuję to po tym iż nie ma racjonalnego wytłumaczenia na demontaż turbiny.
  2. Hołowczyc20

    Ja bym obstawiał standardowo DV,zapchany katalizator,dziura w dolocie,pewnie zasyfiony dolot lub pompa w baku już też niedomaga.Pytanie szklanka popychacza pompy wysokiego ciśnienia była zmieniana??Sprawdź to wszystko zrób logi jak pisali koledzy wyżej,wrzuć na forum i będziemy kminić dalej.
  3. Hołowczyc20

    Te które mam to są chyba ATE nie pamiętam dokładnie,tył to oryginał całość za 200zł,jak chcesz to wyślę zdjęcia tych tarcz.
  4. Hołowczyc20

    Też mam jakieś i z tego co sobie przypominam to nie miały dużego przelotu.
  5. Hołowczyc20

    Tak swoją drogą jestem ciekawy czy Panowie z serwisu,który wymieniał łańcuch zastosował dedykowane blokady wałków do tego silnika to raz,a dwa czy zachowali procedurę przy samym zakładaniu łańcucha??chodzi mi oto czy wariator zmiennych faz rozrządu został napięty przed zluzowaniem napinacza?? jeśli nie,a wygląda na to,że nie to efekt jest taki,że masz przestawiony wałek i tym samym rozrząd.
  6. Hołowczyc20

    Za 1.4TFSI wszedł 1.5TFSI 150KM jest to całkowicie nowy silnik,a niżeli rozwiercone 1.4,jeździ już w VW Golf-ach itp,dokładnie o szczegółach nie ma się co rozpisywać bo trochę tego jest. Niby wyprzedzili,ale nie tak do końca np trzeszczące plastiki,woda przeciekająca do wnętrza(może był to pojedyńczy przypadek)pech chciał iż trafiło na naszego forumowego kolegę.
  7. Hołowczyc20

    Tak na 70L byłby odpowiedni to raz,a dwa jakość spasowania i montażu,bo z tym bywa różnie w B9.
  8. Hołowczyc20

    Jeśli wydaje Ci się,że auto jest jakby słabsze niż przed wymianą to masz dwie opcje coś źle złożyli ,wyszła jakaś inna usterka albo faktycznie ten używany wariator nie jest taki dobry jaki miał być jak pisał Michał.
  9. Hołowczyc20

    Płukanke weź Liqui Moly Pro Line i oliwe coś z 0W40 i np Liqui Moly Synthoil,Motul X-Max,Castrol Edge Titanium FST,Millers Oils XF,Ravenol,Addinol,Mannol,Amsoil,Neste Oil także jest z czego wybierać.
  10. Hołowczyc20

    Jeszcze czasem jest tak,że coś się porobi przy separatorze oleju w pokrywie zaworów i puszcza olej w dolot,a sama odma nie jest w stanie wyłapać całości.Możesz jeszcze tak zrobić jak piszesz sprawdź turbo najlepiej zdejmij węża z intercoolera z prawej strony i zobaczysz ile oleju wyleci.Jeśli będą to śladowe ilości to turbo jest ok,przykładowo u siebie jak wymieniałem intercooler prawy właśnie to wylało się ponad 0.5l oleju.Przy czym za poprzedniego właściciela padło turbo i pluło olejem więc nie wiem czy po prostu nikt tam nie zaglądał przy wymianie turbosprężarki czy sama turbina puszcza,ale przy oględzinach u tunera luzów na wirniku nie było.Możesz jeszcze wykręcić świece i zobaczyć jak wyglądają jeśli pali olej przez pierścienie to będą okopcone takim czarnym tłustym nagarem,a jeśli będą w kolorze kawa z mlekiem wszystkie 4 to bym się zastanawiał nad innymi opcjami.Również same pierścienie mogą być zapieczone od tamtego dziadowskiego oleju i zanim się wypłucze syf to też chwilę zejdzie,chyba że masz kanał i czas to zwalić michę i płukać zalać go od góry ropą niech się odgryzie wszystko,rozpuści i zleci na dół.Przy okazji będziesz mógł wyjąć pompę oleju i zweryfikować jej stan,głównie mam tu na myśli te nieszczęsne wałki i wyczyścić smok.To są w sumie najtańsze opcje jeśli to nic nie da to niestety pierścienie do wymiany.
  11. Hołowczyc20

    No cóż poprzedni właściciel lał dziadowski olej,który się w ogólne nie nadawał do tego motoru teraz zalałeś lepszy poprzedzając płukanką,ale jak piszesz,że na 1200km jest już pół stanu to odpowiedź jest prosta pierścienie do wymiany.
  12. Hołowczyc20

    To raczej nie występuje jako element zamienny tylko jako cała vacumpompa.
  13. Hołowczyc20

    Dokładnie to nie pamiętam,ale za łańcuch 150zł napinacz 300zł uszczelka pod dekiel 100zł i 3 pierścienie one wchodzą w obudowę nastawnika 120zł(mam jeszcze jeden komplet jak coś pisz na pw) (części oryginał Audi)oczywiście ceny,które podałem mogły ulec zmianie.A za wymianę to nie wiem ile wyszło bo robiłem jeszcze kilka innych rzeczy to za całość 1800zł zapłaciłem. Ps jak coś w sprawie części pisz do kolegi m1chal ostatnio kupowałem cały komplet hebli z S4 i sporo zaoszczędziłem.
  14. Hołowczyc20

    U mnie dzwoniło identycznie przed wymianą,także czeka Cię wymiana łańcucha napinacza i jak masz padnięty nastawnik to też. Tu masz filmik u mnie przed wymianą
  15. Hołowczyc20

    Normalnie wymiana powinna być mniej więcej co 90-100tyś,a wymiana przed zwiększeniem mocy jest dobrym pomysłem i wiadomo,że po zwiększeniu mocy skraca się interweniał wymian olejów chodzi mi o silnik i skrzynię.A wymiana z tego co sobie przypominam to dynamiczna i oryginalny olej,przy sofcie skrzyni nic się nie robi.