Hołowczyc20

Pasjonat
  • Zawartość

    216
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

5

O Hołowczyc20

    Informacje

    • Imię
      Jarek
    • Lokalizacja
      Mielec

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Limuzyna
    • Rocznik
      2007
    • Silnik
      2.0 TFSI
    • Kod silnika
      BWE
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Hołowczyc20

      Tak czy inaczej to co pisali koledzy wyżej łańcuch napinacz i te pierścienie,jak coś to pisz PW bo mam nowe ori te pierścienie kupowałem do siebie znajomy wysłał mi 2 komplety i jeden mi został.Do tego sprawdź ciśnienie oleju,jakie ma być poszukaj na forum bo było opisane co i jak.
    2. Hołowczyc20

      Tam nie ma niczego skomplikowanego w tym zdejmujesz stare zakładasz nowe 5 min roboty,a żeby Ci łatwiej założyć nowe posmaruj to oczko jakimś silikonem do uszczelek.
    3. Hołowczyc20

      Będzie to działać tylko,że z Windows 7 bo mi też nie chce zainstalować poprawnie sterowników usb na Windows 8,a na Win7 działa bez problemu.
    4. Hołowczyc20

      Witam Pany odgrzewam temat tempomatu,otóż mam taki problem,że po włączeniu tempomatu,ustaleniu prędkości wszystko jest git póki nie zacznie się wzniesienie wtedy pojawia się problem.A mianowicie zaczyna się robić coś ala kangur czy jak to tam nazwać,czyli zamiast utrzymywać jednakowe tępo to efekt taki jakby dodawać i odejmować gaz pulsacyjnie.Taki stan utrzymuje się póki jest wzniesienie,jeśli jest płasko lub z górki problemu nie ma,teraz pytanie czy miał ktoś taki przypadek i co było przyczyną????Bo nie ukrywam,że to strasznie wkurza w czasie jazdy,po wyłączeniu tempomatu tego problemu nie ma.
    5. Hołowczyc20

      Witam Pany,tak czytam o tym tzw.ssaniu i powiem,że u mnie to nie ma znaczenia jaka jest temp.na zewnątrz zawsze chodzi tak samo.Odpalam obroty są tak 1200 może 1300 chodzi tak ze 3min po czym spadają na 900 albo 850 nie pamiętam dokładnie.Inaczej to wygląda jeśli jest -20 lub więcej to wtedy odpali obroty wskoczą na około 1600 i zaraz spadają na 1000 i chodzi tak,aż nieco się rozgrzeje.
    6. Hołowczyc20

      Ja u siebie mam milteka od początku do końca z serii to tylko kat. został(i to chyba jest wąskie gardło w tym wszystkim),ale tak czy siak dźwięk jest inny w porównaniu do serii taki bardziej basowy zarówno na biegu jałowym jak i w czasie jazdy.Chodź może odrobinę głośniejszy niż seryjny.Ogólnie warto było wywalić trochę siana na to,ale jak to mówią coś za coś.
    7. Hołowczyc20

      Z tego co mówił tuner to nie do końca jest tak plug&play,jeśli ktoś ma ochotę i wie jak się zabrać za to można się bawić w jakieś customy.
    8. Hołowczyc20

      Jeszcze seria,a jak nie będę mieć jakiegoś pomysłu na wymianę auta to pewnie wleci owa pompa z RS6 + Loba wysokiego ciśnienia + K04-064 z S3.
    9. Hołowczyc20

      Inne sensowne rozwiązanie to pompa z RS6 C6,skoro ogarnia 580KM w serii to w 2.0TFSI gdyby miało być nawet 400KM ogarnie bez problemu.A o takim rozwiązaniu dowiedziałem sie od mojego tunera,bo coś takiego robi.
    10. Hołowczyc20

      Witamy kolegę z Podkarpacia .
    11. Hołowczyc20

      Ze swojej strony mogę polecić Gregora10 z Jasła.
    12. Hołowczyc20

      Pytanie wstępne czy sprawdzony był rozrząd z przodu chodzi mi o pasek czy nie przeskoczył to raz a dwa czy podczas wymiany owego łańcucha był napięty wariator/nastawnik??Bo jeśli nie był,a wszystko na to wskazuje to będziesz zwalał dekiel jeszcze raz i ustawiał tak jak ma być o ile ten nastawnik jest sprawny.
    13. Hołowczyc20

      Generalnie to trzeba mieć do tego narzędzia blokady wałków,jakiś tam klucz do nastawnika i bodajże blokadę do napinacza(chodź tu się mogę mylić) to raz,a dwa to przy zakładaniu nowego łańcucha nastawnik musi być naciągnięty tzn należy go przekręcić tak jak gdyby pracował i wtedy zakładać łańcuch i napinacz.W przeciwnym razie wywali błąd od faz rozrządu i żadne wymiany czujników i ustawiania paska rozrządu nie pomogą,a auto nie będzie jechać.
    14. Hołowczyc20

      Przy wymianie łańcucha nie zapomnij zmienić takich 3 pierścieni które są w obudowie i wchodzą w nastawnik.
    15. Hołowczyc20

      Wszystko będzie zależało od tego jakie są uszkodzenia na pewno zawory dostały,uszczelniacze zaworowe bo i tak będzie rozebrane,dźwigienki jeśli są uszkodzone,obróbka gniazd zaworowych + planowanie głowicy do tego uszczelki,olej,płyn,filtr oleju,pasek + pompa wody + rolki,łańcuch + napinacz,szklanka pompy wysokiego ciśnienia + oring,świece.To tak mniej więcej,a skoro i tak będziesz mieć zdjętą czapkę to warto też zdjąć miskę wyczyścić smoka i sprawdzić pompę oleju i zmienić pierścienie na tłokach,ale to już będzie zależało od Ciebie.Sama naprawa głowicy ze wszystkim to tak pewnie 2-3tyś +/- .