Hołowczyc20

Pasjonat
  • Zawartość

    195
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

3

O Hołowczyc20

    Informacje

    • Imię
      Jarek
    • Lokalizacja
      Mielec

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Limuzyna
    • Rocznik
      2007
    • Silnik
      2.0 TFSI
    • Kod silnika
      BWE
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Hołowczyc20

      Między innymi przez tą pokrywę TFSI lubi pić olej jeśli separator nie działa,są to nie duże ilości,ale zawsze i później tak się składa tu pokrywa tam turbo,czasem jakiś wyciek i jest 0.5l/1000km.
    2. Hołowczyc20

      Siema Panie kolego gdzieś na youtube są filmiki gdzie gość w szczegółowy sposób opisuje budowę i działanie owej pokrywy,kanałów i separatora oleju.Jak znajdę to wrzucę linki,bo nie pamiętam jak to ma być,a nie chcę pisać głupot.
    3. Hołowczyc20

      Skoro coś dzwoni/klekocze jak diesel po rozgrzaniu to łańcuch razem z napinaczem są do wymiany,a błąd jest z pozycji wałka rozrządu więc może padł czujnik położenia lub zawór ten który jest na deklu z tyłu i na to bym stawiał.
    4. Hołowczyc20

      Pany sam myślę nad oponami na zimę bo obecne michelin to już śmietnik i zastanawiam się nad : 1.Michelin alpin 6 2.Nokian WR D4 3.Continental ContiWinterContact TS 860 4.Dunlop Winter Sport 5 lub SP Winter Sport 4D(homologacja Audi) Rozmiar 225/50/17,dodam,że znam kilka osób które mają Nokiany i są zadowoleni,teraz ciekaw jestem Waszych opini. Pozdrawiam.
    5. Hołowczyc20

      Wrzucam foto z info od producenta teraz pytanie jak to się ma do np.mojego TFSI gdzie już jest 260KM,a docelowo ma być ponad 300KM???
    6. Hołowczyc20

      W zasadzie wszystko już zostało opisane,graniczna moc dla 2.0TFSI bez kucia 350-360KM na K04 przykład kolega arekcccp.Na tamat pomp oleju w TFSI zostało już tyle powiedziane,że napisałby prace mgr.prawda jest taka,że kończyły je LongLife i lipny olej.I nie wiem czy ktoś to zauważył czy nie,ale częściej padały te z początku produkcji w BGB,czego tak nie wiem.Podobnie z wałkiem i krzywką to samo wycierał się później poprawili i spokój,kolejny przykład zacierające się oba wałki w głowicy powód za wąskie kanały olejowe + longlife + lipny olej=zapchane kanały olejowe i zatarte wałki.Po tzw lifcie pod koniec produkcji poprawili ten motor i jest już całkiem spoko chodź ma swoje humory i trzeba bardziej dbać.Tak samo jest z poborem oleju Ci co mają BGB praktycznie nie wiedzą co to jest natomiast BUL potrafił łykać olej niektórzy już przerabiali temat i niby ten sam silnik,a jednak różnice są.Temat 1.8T został przerobiony na każdy możliwy sposób i wiadomo,że każdy szuka BEX-a bo ma mocniejszy dół i 270KM przyjmuje bez problemu,a największą wadą 1.8T jest poprzedni właściciel.
    7. Hołowczyc20

      Nie,jeśli masz jakiekolwiek pojęcie,tam nie ma filozofii zdejmujesz kanapę nie jest przykręcana dalej odkręcasz czarny dekiel od strony fotela pasażera i odpinasz wtyczkę,później przewody,odkręcasz pierścień mocujący,zdejmujesz uszczelnienie i wychodzi,myślę że całość nie powinna zająć dłużej niż 30min do godz. i tak jak koledzy pisali wyżej trzeba uważać,żeby się paliwo nie rozlało .
    8. Hołowczyc20

      Odma do wymiany wraz z dwoma plastikowymi przewodami lub można w ogóle wywalić odmę i zastosować tzw odma delete.Jeśli po wymianie odmy i przewodów nadal będzie bujało silnikiem to masz jeszcze gdzieś nieszczelność i zasysa lewe powietrze.
    9. Hołowczyc20

      Witamy w naszym klubie
    10. Hołowczyc20

      Szukaj z ostatniego wypustu,koszta to zależy jakie części kupisz i będzie do zrobienia,chcesz mieć auto ogarnięte na zero to polecam firmę Gregor10.Sam robiłem u niego swoje auto i to jest jeden z nielicznych co ogarnia temat TFSI,bo nie jedno postawił na nogi po poprzednich fachowcach.
    11. Hołowczyc20

      I te zaślepki zamiast normalnego wydechu,wygląda to strasznie tandetnie ,a gość który projektuje dla Audi samochody wcześniej prawdopodobnie pracował dla Peugeot,bo grill wygląda w tych autach jakby żywcem został przeniesiony z jakiegoś 308 lub czegoś innego.
    12. Posiadam VCDS-a w Rz będę w piątek rano to mogę wziąć.
    13. Hołowczyc20

      Masz jeszcze dwie opcje pierwsza wyjąć ,rozebrać wymienić teflony jakieś oringi i poprawić ten króciec lub opcja dwa kupić nową vacum.
    14. Hołowczyc20

      Jeśli ktoś nie ma daleko do Jasła to polecam Gregora-10 za strojenie płaciłem 1200zł katalizator został ori(gdyby kogoś interesowało ile wyszło to wykres jest w moim temacie),tylko uprzedzam,że terminy są dość odległe.