Jump to content

Hołowczyc20

Pasjonat
  • Content Count

    223
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

7

About Hołowczyc20

Informacje

  • First name
    Jarek
  • Location
    Mielec

Car

  • Car model
    80 B3
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    1991
  • Engine
    1.8 S
  • Engine code
    PM
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam zastanawiam się nad sprzedażą mojego B7,w skrócie 04.2007r.2.0TFSI Quattro sedan (zewnętrzny S-line wnętrze pakiet sport)salon Polska pełna historia od wyjazdu z salonu do chwili obecnej,serwis tylko i wyłącznie na ori częściach.Więcej info podam na priv.jeśli jesteś zainteresowany.
  2. Witaj Głownie ten motor był w wersji DTM,ale można było go również zamówić,że tak to określę wersji bardziej cywilnej czyli sedan/avant do tego pakiet s-line.Wszystko zależało od zasobności portfela to raz,a dwa w DE zawsze są większe możliwości konfigurowania auta niż w PL.Oczywiście w PL również można było zamówić wersję DTM,ale kosztowało to sporo więcej niż np.s-line,ale jak to u nas najwięcej szło TDI w podstawie.Swego czasu był tudzież jest kolega,który miał DTM z salonu PL i jak dobrze pamiętam był pierwszym właścicielem.
  3. Jeśli tak ma wyglądać przyszłość Audi to nie wróżę im nic dobrego.Poniżej podrzucam link do testu. Audi A4 po liftingu – sportowy duch i wymogi ekologii | TEST WWW.AUTO-SWIAT.PL Cztery lata po debiucie 5. generacja Audi A4 przeszła face lifting. Podczas jazd premierowych 245-konną benzynową wersją quattro sprawdzamy, co...
  4. Szukaj najlepiej od 2013r ten 225KM ten motor jest już poprawiony i nie ma problemów z olejem.
  5. Nie ma co się dziwić,auta wyglądają tak nijak straciły to coś,wystarczy porównać nowe A6 i A6 C7 przedlift.Do tego spadek jakości i wykastrowane quattro,z czego Audi przecież jest bo teraz to już było znane.Jeśli tak dalej pójdzie i nic z tym nie zrobią to skończą jak SAAB.
  6. To co pisał kolega wyżej plus podstawę filtra oleju,tam również są zaworki,które lubią się zacinać.
  7. Będzie pasować z każdego 2.0TFSI z B7 BGB,BWE,BWT,BPG,BUL obojętne,chyba że chcesz coś dłubać ponad 300KM to pakować K04-064 z S3 i nie bawić się w hybrydy bo to ma krótkie nóżki.
  8. Siema Pany taka tylko informacja dla tych,którzy myślą nad założeniem hebli z S4 wraz z tylnymi zwrotnicami.Wizualnie jak się na to patrzy to myślisz sobie fajnie mam wszystko tylko to złożyć i tu jesteś w błędzie.Po pierwsze będzie problem z wyjęciem czujników od ABS chyba,że ktoś to już wyjmował,po drugie trzeba kupić nowe śruby pod zwrotnice z S4(są aluminiowe)a śruba to M10x1.25x60 dostępne są w ASO,po trzecie trzeba też linki z S4 bo są dłuższe o 2,8cm od tego co macie. Piszę o tym bo jestem w trakcie wymiany na taki właśnie komplet i może się to komuś przyda,oczywiście będę jeszcze informował o przebiegu swapu z 320/288 A4 B7 quattro na S4 345/300. C.D.N
  9. Znalazłem jakieś filmiki z dźwiękiem Milteka u mnie w TFSI nie wiem na ile będzie słychać,ale to już sami ocenicie.Pierwszy filmik zimny motor,drugi już ciepły. Ps auto jest brudne to raz a dwa ten dziwny dźwięk to skończone hamulce więc nie zwracać uwagi. 20190320_112054.mp4 20190320_113219.mp4
  10. Coś się znajdzie to jutro podrzucę .
  11. Z tych potrzebnych części to uszczelka odmy,kolektora,uszczelniacze wtrysków wraz z obsadkami to kupujesz cały zestaw i nie pamiętam czy trzeba zdejmować pompę wysokiego ciśnienia jeśli tak to oring i ewentualnie szklankę jeśli jest już słaba. Nr części: 06D998907-zestaw naprawczy wkładów wtryskiwacza potrzebne 4 zestawy na każdy wtrysk przypada 1 zestaw. WHT005184-oring pompy wysokiego ciśnienia 06D109309C-popychacz pompy 06F103483E-uszczelka odmy 06F129717D-uszczelka kolektora ssącego
  12. Tak czy inaczej to co pisali koledzy wyżej łańcuch napinacz i te pierścienie,jak coś to pisz PW bo mam nowe ori te pierścienie kupowałem do siebie znajomy wysłał mi 2 komplety i jeden mi został.Do tego sprawdź ciśnienie oleju,jakie ma być poszukaj na forum bo było opisane co i jak.
  13. Tam nie ma niczego skomplikowanego w tym zdejmujesz stare zakładasz nowe 5 min roboty,a żeby Ci łatwiej założyć nowe posmaruj to oczko jakimś silikonem do uszczelek.
×
×
  • Create New...