Jump to content

Hołowczyc20

Pasjonat
  • Content Count

    222
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

6

About Hołowczyc20

Informacje

  • First name
    Jarek
  • Location
    Mielec

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2007
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Engine code
    BWE
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie ma co się dziwić,auta wyglądają tak nijak straciły to coś,wystarczy porównać nowe A6 i A6 C7 przedlift.Do tego spadek jakości i wykastrowane quattro,z czego Audi przecież jest bo teraz to już było znane.Jeśli tak dalej pójdzie i nic z tym nie zrobią to skończą jak SAAB.
  2. To co pisał kolega wyżej plus podstawę filtra oleju,tam również są zaworki,które lubią się zacinać.
  3. Alternatywa 2.0TFSI w B7,blok masz ten sam co w 1.8T czyli EA113,inna jest głowica bo tu masz 16 zaworów,a nie 20 i bezpośredni wtrysk.Co prawda ma swoje bolączki,ale tragedii nie ma,jeśli kupisz zadbany egzemplarz będziesz równie zadowolony co z 1.8T.Mody również bardzo ładnie przyjmuje,sam program i masz 250KM chcesz się bawić dalej wrzucasz K04 z S3,wtryski S3,centralny IC,wydech,strojenie,sprzęgło i masz około 360KM.Sam jestem posiadaczem owego 2.0T od 6 lat i póki co jestem zadowolony,więc wybór należy do Ciebie.
  4. Będzie pasować z każdego 2.0TFSI z B7 BGB,BWE,BWT,BPG,BUL obojętne,chyba że chcesz coś dłubać ponad 300KM to pakować K04-064 z S3 i nie bawić się w hybrydy bo to ma krótkie nóżki.
  5. Siema Pany taka tylko informacja dla tych,którzy myślą nad założeniem hebli z S4 wraz z tylnymi zwrotnicami.Wizualnie jak się na to patrzy to myślisz sobie fajnie mam wszystko tylko to złożyć i tu jesteś w błędzie.Po pierwsze będzie problem z wyjęciem czujników od ABS chyba,że ktoś to już wyjmował,po drugie trzeba kupić nowe śruby pod zwrotnice z S4(są aluminiowe)a śruba to M10x1.25x60 dostępne są w ASO,po trzecie trzeba też linki z S4 bo są dłuższe o 2,8cm od tego co macie. Piszę o tym bo jestem w trakcie wymiany na taki właśnie komplet i może się to komuś przyda,oczywiście będę jeszcze informował o przebiegu swapu z 320/288 A4 B7 quattro na S4 345/300. C.D.N
  6. Znalazłem jakieś filmiki z dźwiękiem Milteka u mnie w TFSI nie wiem na ile będzie słychać,ale to już sami ocenicie.Pierwszy filmik zimny motor,drugi już ciepły. Ps auto jest brudne to raz a dwa ten dziwny dźwięk to skończone hamulce więc nie zwracać uwagi. 20190320_112054.mp4 20190320_113219.mp4
  7. Coś się znajdzie to jutro podrzucę .
  8. Z tych potrzebnych części to uszczelka odmy,kolektora,uszczelniacze wtrysków wraz z obsadkami to kupujesz cały zestaw i nie pamiętam czy trzeba zdejmować pompę wysokiego ciśnienia jeśli tak to oring i ewentualnie szklankę jeśli jest już słaba. Nr części: 06D998907-zestaw naprawczy wkładów wtryskiwacza potrzebne 4 zestawy na każdy wtrysk przypada 1 zestaw. WHT005184-oring pompy wysokiego ciśnienia 06D109309C-popychacz pompy 06F103483E-uszczelka odmy 06F129717D-uszczelka kolektora ssącego
  9. Tak czy inaczej to co pisali koledzy wyżej łańcuch napinacz i te pierścienie,jak coś to pisz PW bo mam nowe ori te pierścienie kupowałem do siebie znajomy wysłał mi 2 komplety i jeden mi został.Do tego sprawdź ciśnienie oleju,jakie ma być poszukaj na forum bo było opisane co i jak.
  10. Tam nie ma niczego skomplikowanego w tym zdejmujesz stare zakładasz nowe 5 min roboty,a żeby Ci łatwiej założyć nowe posmaruj to oczko jakimś silikonem do uszczelek.
  11. Będzie to działać tylko,że z Windows 7 bo mi też nie chce zainstalować poprawnie sterowników usb na Windows 8,a na Win7 działa bez problemu.
  12. Witam Pany odgrzewam temat tempomatu,otóż mam taki problem,że po włączeniu tempomatu,ustaleniu prędkości wszystko jest git póki nie zacznie się wzniesienie wtedy pojawia się problem.A mianowicie zaczyna się robić coś ala kangur czy jak to tam nazwać,czyli zamiast utrzymywać jednakowe tępo to efekt taki jakby dodawać i odejmować gaz pulsacyjnie.Taki stan utrzymuje się póki jest wzniesienie,jeśli jest płasko lub z górki problemu nie ma,teraz pytanie czy miał ktoś taki przypadek i co było przyczyną????Bo nie ukrywam,że to strasznie wkurza w czasie jazdy,po wyłączeniu tempomatu tego problemu nie ma.
  13. Witam Pany,tak czytam o tym tzw.ssaniu i powiem,że u mnie to nie ma znaczenia jaka jest temp.na zewnątrz zawsze chodzi tak samo.Odpalam obroty są tak 1200 może 1300 chodzi tak ze 3min po czym spadają na 900 albo 850 nie pamiętam dokładnie.Inaczej to wygląda jeśli jest -20 lub więcej to wtedy odpali obroty wskoczą na około 1600 i zaraz spadają na 1000 i chodzi tak,aż nieco się rozgrzeje.
  14. Ja u siebie mam milteka od początku do końca z serii to tylko kat. został(i to chyba jest wąskie gardło w tym wszystkim),ale tak czy siak dźwięk jest inny w porównaniu do serii taki bardziej basowy zarówno na biegu jałowym jak i w czasie jazdy.Chodź może odrobinę głośniejszy niż seryjny.Ogólnie warto było wywalić trochę siana na to,ale jak to mówią coś za coś.
×
×
  • Create New...