Skocz do zawartości

Hołowczyc20

Pasjonat
  • Postów

    230
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Hołowczyc20

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    Mielec

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1991
  • Silnik
    1.8 S
  • Kod silnika
    PM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Hołowczyc20

10

Reputacja

  1. Jak dla mnie będziesz to robił jeszcze raz,wymiana samego łańcucha bez napinacza mija się z celem do tego powinno się wymienić też 3 pierścienie wchodzą w nastawnik (wariator faz rozrządu). Sam wariator też by można zmienić chociażby z racji wieku i przebiegu.Do sprawdzenia też ciśnienie oleju,bo to w tych silnikach ważna kwestia.
  2. Ja ze swojej strony mogę Ci polecić Gregora10 z Jasła sam robiłem u niego B7 z TFSI i byłem zadowolony,teraz cieszy się inny właściciel.
  3. 4,6l podaje producent i tyle wchodzi,możesz wlać tak jak pisał kolega powyżej odpal silnik na chwilę później sprawdź i jeśli będzie potrzeba dolej do max i tyle.
  4. Hołowczyc20

    Koronawirus

    Dziwi mnie jedno rząd wprowadza ograniczenia zamyka ośrodki kultury,galerie handlowe,granice,a zakłady pracy pracują jak gdyby nic.Skoro ma być izolacja to zamknąć i tyle,a nie liczyć na jakiś cud,może nikt się nie zarazi.Wystarczy jeden i chorują wszyscy i zamiast dwóch tygodni robi się 6 tyg.bo tyle potrzeba aby wyzdrowieć do końca,więc to mówi samo za siebie.
  5. Sprawdź sobie czy nie poluzowały się śruby sanek,bo to dosyć częsta przypadłość B6/B7 i przy okazji czy tuleje nie mają luzu.
  6. Siema,sprawdź sobie kolego osłony termiczne pod autem i tarczę kotwiczą(lub jak kto woli to ta blacha za tarczą hamulcową) przy lewym kole,bo coś jest luźne.
  7. No właśnie po co??,mi się wydaje,że to tylko przez wymogi pseudo ekologów ,normy spalin,ochronę katalizatorów,filtrów DPF/FAP i teraz GPF(norma 508.00/509.00 olej 0W20)
  8. Drobna korekta silnik 2.0TFSI o kodzie DDWA czyli mild hybrid tu producent dopuszcza stosowanie oleju 0W20 z normą 508.00/509.00 . Ps przeglądając filmiki(głownie USA) na youtube z wymian oleju w B9 2.0TFSI,oleje jakie były tam wlewane to 5w30 lub 0W40.
  9. Również ciekawe jest to,że dobierając olej do tego motoru pojawia się wspomniany przeze mnie 0W40 i inne takie jak 0W30,5W30 i nawet 5W40.Dodam jeszcze,że sprawdzałem to na niemieckiej stronie producenta oleju,a 0W20 nie był ujęty.
  10. Podobne dylematy były jak wyszła pierwsza generacja TFSI w B7,ASO tylko 5W30 504/507 instrukcja podawała LL 504/507 lub 502 dla serwisu co 15tyś.Teraz myślę,że będzie podobnie 508/509 LongLife reszta zwykły serwis co 15tyś lub rok.Ten 0W20 to jest chyba jakieś nieporozumienie zwłaszcza jak auto lata po autostradach 5W30 nie wyrabiał,a co dopiero 0W20.Mnie tylko ciekawi jedno co wlać do auta po programie??póki co auta są na gwarancji więc nikt tam nie grzebie,ale po to tak myślę,że 0W40 będzie odpowiedni.Nie ukrywam,że śledzę temat bo sam myślę nad B9 i TFSI,byłe B7 również z TFSI jeździło bardzo fajnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...