Hołowczyc20

Pasjonat
  • Zawartość

    188
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

3

O Hołowczyc20

  • Urodziny 05.10.1990

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Lokalizacja
    Mielec

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rocznik
    2007
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BWE
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Hołowczyc20

    Odma do wymiany wraz z dwoma plastikowymi przewodami lub można w ogóle wywalić odmę i zastosować tzw odma delete.Jeśli po wymianie odmy i przewodów nadal będzie bujało silnikiem to masz jeszcze gdzieś nieszczelność i zasysa lewe powietrze.
  2. Hołowczyc20

    Witamy w naszym klubie
  3. Hołowczyc20

    Szukaj z ostatniego wypustu,koszta to zależy jakie części kupisz i będzie do zrobienia,chcesz mieć auto ogarnięte na zero to polecam firmę Gregor10.Sam robiłem u niego swoje auto i to jest jeden z nielicznych co ogarnia temat TFSI,bo nie jedno postawił na nogi po poprzednich fachowcach.
  4. Hołowczyc20

    I te zaślepki zamiast normalnego wydechu,wygląda to strasznie tandetnie ,a gość który projektuje dla Audi samochody wcześniej prawdopodobnie pracował dla Peugeot,bo grill wygląda w tych autach jakby żywcem został przeniesiony z jakiegoś 308 lub czegoś innego.
  5. Posiadam VCDS-a w Rz będę w piątek rano to mogę wziąć.
  6. Hołowczyc20

    Masz jeszcze dwie opcje pierwsza wyjąć ,rozebrać wymienić teflony jakieś oringi i poprawić ten króciec lub opcja dwa kupić nową vacum.
  7. Hołowczyc20

    Jeśli ktoś nie ma daleko do Jasła to polecam Gregora-10 za strojenie płaciłem 1200zł katalizator został ori(gdyby kogoś interesowało ile wyszło to wykres jest w moim temacie),tylko uprzedzam,że terminy są dość odległe.
  8. Hołowczyc20

    Masz racje 2-gą sondę wyłącza się programowo to raz,po drugie zamiast bawić się w wybijanie kata to lepiej dp założyć lub sportowy katalizator o dużym przepływie.Tu masz temat i listę osób chętnych.
  9. Hołowczyc20

    Po pierwsze to niech się wytłumaczą w jakim celu demontowali turbinę skoro do wymiany łańcucha jest to zbędne to samo tyczy się paska rozrządu.Nawet do wymiany DV-ki czy N75 nie potrzeba jej demontować.Po drugie jak nie dmucha tak jak trzeba to zrób logi i oprócz tego masz kilka opcji DV-ka,N75,nieszczelność w dolocie lub sama turbina jest uszkodzona i tu może być popękane żeliwo,albo podmienili Ci turbinę(chodź mogę się mylić i nie chcę tu nikogo oskarżać). Wnioskuję to po tym iż nie ma racjonalnego wytłumaczenia na demontaż turbiny.
  10. Hołowczyc20

    Ja bym obstawiał standardowo DV,zapchany katalizator,dziura w dolocie,pewnie zasyfiony dolot lub pompa w baku już też niedomaga.Pytanie szklanka popychacza pompy wysokiego ciśnienia była zmieniana??Sprawdź to wszystko zrób logi jak pisali koledzy wyżej,wrzuć na forum i będziemy kminić dalej.
  11. Hołowczyc20

    Te które mam to są chyba ATE nie pamiętam dokładnie,tył to oryginał całość za 200zł,jak chcesz to wyślę zdjęcia tych tarcz.
  12. Hołowczyc20

    Też mam jakieś i z tego co sobie przypominam to nie miały dużego przelotu.
  13. Hołowczyc20

    Tak swoją drogą jestem ciekawy czy Panowie z serwisu,który wymieniał łańcuch zastosował dedykowane blokady wałków do tego silnika to raz,a dwa czy zachowali procedurę przy samym zakładaniu łańcucha??chodzi mi oto czy wariator zmiennych faz rozrządu został napięty przed zluzowaniem napinacza?? jeśli nie,a wygląda na to,że nie to efekt jest taki,że masz przestawiony wałek i tym samym rozrząd.
  14. Hołowczyc20

    Za 1.4TFSI wszedł 1.5TFSI 150KM jest to całkowicie nowy silnik,a niżeli rozwiercone 1.4,jeździ już w VW Golf-ach itp,dokładnie o szczegółach nie ma się co rozpisywać bo trochę tego jest. Niby wyprzedzili,ale nie tak do końca np trzeszczące plastiki,woda przeciekająca do wnętrza(może był to pojedyńczy przypadek)pech chciał iż trafiło na naszego forumowego kolegę.