Skocz do zawartości

Ogon56

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ogon56

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Bydgoszcz

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BUL
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Ogon56

1

Reputacja

  1. Cześć, Auto a4 b8 2.0 tfsi 2015 sedan USA. Asystent martwego pola działa, ale na odwrót niż powinien. Jeśli auto jest w moim lewym martwym polu mruga prawe lusterko, jesli w prawym to lewe. Vcds nie wyświetla błędów. Wiem, ze kiedys auto miało juz zdejmowany zderzak, wiec myslalem, ze ktos cos zle podłączył, ale byłem u elektromechanika i powiedział, ze wszystko jest ok bo zdjął zderzak i tam nie ma możliwości aby wtyczki zamienić miejscami. Może można to jakoś zakodować? Jakieš podpowiedzi?
  2. Ostatecznie jaka moc Ciebie interesuję i czy to daily? Do 240-260km to w zasadzie dp i program wystarczy. ok 2000zl koszt. Koszt nie wielki, malo ingerencji a rożnica jest odczuwalna. 290km to, dp, k03 hybryda i wkład pompy i fmic, program. Nie znam kosztu hybrydy, ale dp, wkład pompy i fmic custom i program to ok 5000-6000 i tą wersję polecam rownież Tobie o ile nie boisz sie hybryd. 325-345km to k04-064, wtryski, zawór paliwa, wkład pompy, cewki/świece, dp i wydech, fmic, tip, program. Ok 17000zl koszt, ale auto jedzie jak rs4 do pierwszej 100?. 350-370km tcw plus hybryda k04. Koszt jw +hybryda. Wiecej to juz koszty wieksze niz auto bo turbo samo kosztuję 7000zl, a gdzie reszta. Znajomy Tuner powiedział, ze tak 22000 i to pewnie jeszcze mało bo coś wyjdzie w praniu. I modlić się aby słupek wytrzymał?. Jak jedziesz na tor to hebel większy lub dedykowany sportowy, sprzeglo i kevlar, dobry plyn chlodniczy i hamulcowy performance itd. raczej nie polecane jest hybrydowanie. zegary cisnienie i temp oleju. Zawieszenie co najmniej sport dla tego modelu, dodatkowo jakies lekkie felgi których nie szkoda. Generalnie nie polecam, auto bedzie robic słabsze czasy niz dobrze przystosowany 160km civic lub colt nawet z zamontowanym k04, a koszt zabawy niszy na korzyść hothatchy. koszty są orientacyjne bo wiadomo mozna kupic używki, regenerowane, robocizna kosztuje tez różni, a niektórzy zrobią projekt sami. Moc również orientacyjna bo zależy od tunera/hamowni i holistycznego stany auta. Niektorzy na k04 wykrecali 360km, niektorzy 330, ale auta jechaly podobnie. Mam nadzieję, ze nieco objaśniłem.
  3. 400 realne, ale to już kilkadziesiat tysięcy. Bo duże turbo, duże wtryski, caly wydech 3cala, odpowiedni IC. Ostrzegam, przy k064 nie jest słodko, dużo przeróbek pod motor wzdłużny, nie każdy to robi, a ci co się podejmują rezygnują po czasie. Mój tunner już chyba nie przyjmie drugiego takiego? przynajmniej nie za te pieniądze na jakie się ze mną umówił.
  4. Cześć, mam 2.0TFSI BUL po modach (k04, ic, wtryski, wydech itd.). Aktualnie wypluwa ok 340km/460NM. Czuję podczas wyprzedzania, ze zaczyna sie powoli kończyć sprzęgło (ślizga się na wyższych obr), więc szykuje się wymiana. Dodam, że auto ma 260kkm, więc nie wiem czy jest to powodem wzrostu mocy, czy już na nie pora bo po torze nie upalam (pewnie oba czynniki). Macie jakieś doświadczenia? Czy kupić ori sprzęgło np LUK czy Sachs standard, czy może coś wzmocnionego, a może hybryde zestawu standardowego plus kevlar? Jest Sachs Performance, ale zestaw jest drogi, dość słabo dostępny w PL i nie wiem czy warto w to wchodzić. Jakieś kontakty gdzie można kupić coś stosownego pod podane parametry? Dzięki z góry za pomoc.
  5. Najgorsze jest, ze nawet jak chcesz na to przeznaczyc spore pieniadze, to ludzie sie nie podejmują. Poprostu brakuję fachowców od customowych rozwiązań. Każdy tylko chcę się bawić w chiptunning, ewentualnie p&p i to też nie zawsze.
  6. Niestety BRK odmówiło mi tuningu auta, ponoc nie maja aktualnie dobrego spawacza do ogarnięcia tego dolotu do k04 064 pod silnik wzdłużny. Nawet gregor10 w to się już nie bawi, wszyscy chcieliby tylko stroić i nie bawić się w przeróbki. Czy jakieś inne pomysły?
  7. A ty jestes z kujawsko pomorskiego? W proflu masz Bielsko Biała?
  8. Część. Pacjent: audi 2.0 tfsi BUL 220KM. Co potrzeba: Montaz turbo k04-064 (audi s3) Przeróbka pod wymieniona turbine: flansza kata, przewody, dv i dolot pod ori puszkę powietrza Montaż wtrysków od s3 Montaż zaworu paliwa rs4 Montaż pompy wysokiego ciśnienia autotech Fmic Strojenie wszystkiego Sprzeglo kevlar, lub wzmocnione (Uklad wydechowy mam juz caly wymieniony). Macie kogos zaufanego do zrobienia tych modów w Kujawsko Pomorskim? Niestety nie mogę jechać do Gregor10.
  9. Robiłeś coś tam? Patrze na ich stronkę i nie widzę zbytnio informacji aby w ich realizacjach robili jakieś rzeźby (spawanie, kolandka itp). Raczej części P&P wstawiają. Muszę się upewnić bo właśnie odebrałem auto z TC Performance, którzy mi nie potrafili ogarnać tematu.
  10. Część. Pacjent: audi 2.0 tfsi BUL 220KM. Co potrzeba: Montaz turbo k04-064 (audi s3) Przeróbka pod wymieniona turbine: flansza kata, przewody, dv i dolot pod ori puszkę powietrza Montaż wtrysków od s3 Montaż zaworu paliwa rs4 Montaż pompy wysokiego ciśnienia autotech Fmic Strojenie wszystkiego Sprzeglo kevlar, lub wzmocnione (Uklad wydechowy mam juz caly wymieniony). Macie kogos zaufanego do zrobienia tych modów?
  11. Rozmawiałem z tunerami od s3 8p i opinia jest taka, ze aby przebić bezpiecznie 400 to właściciele tych aut zmieniaja turbo lub robią jakieś hybrydy z k04. Poczytaj o projektach s3, zagadaj bo tam jest tego o wiele wiecej niz tu (próg wejscia jest inny). Dla a4 nie ma dobrego rozwiązania na efektywny kosztowo 400km, bo rs4 moze i ma ponad 400, ale przy nagrzanej serii traci bardzo moc wg opinii włascicieli. Koszt tego auta jest bardzo wysoki, a zadbanych aut jezdzi niewiele.
  12. Na autotech 440 raczej nie polecisz. Normalna ori pompa daje ok 300 w stresie, autotech teoretycznie daje 50%, więcej ale nie nastawia się takich wartości granicznych. O turbo to podzwoń po tunerach co się zajmują custom turbo, a wtrysków to nie dostaniesz do tego motoru ori mocniejszych od s3 nie ma. Tutaj masz custom, ale cena 1200 euro komplet 2.0L TFSI EA113 RSX Injector Kit BAR-TEK WWW.BAR-TEK-TUNING.COM 4 special injectors for all 2.0L TFSI engines for power output higher than... Wg mnie masz aktualnie fajną bazę po atak na 350. Musisz rowniez ogarnąć dolot i IC. Zalecane jest dodatkowe chlodzenie oleju i dobrze by zakuć silnik. Zerknij sobie na forum s3 pooglądać projekty, to zrozumiesz ile jeszcze pracy ciebie czeka ?. Oczywiście polecam realizować swoją pasję i nie poddawać się☺️
  13. Wszystko się da, ale to zależy jakie pieniądze chcesz zainwestować. Przy tej mocy to ani turbo od s3 K04-064, ani wtryski s3, a tym bardziej ori pompa(w baku i hpfp) nie wyda. Musiałbyś wstawić coś większego, plus do tego cały wydech, sprzęgło i hamulec i zawias i pewnie jeszcze kilka gratów. Wchodzimy w teren dziesiątek tysięcy jakbyś chciał to zrobić zgodnie ze sztuką i nie zabić siebie i pasażerów na zakręcie. moze lepiej auto zmienić na szybsze ?? Zalecam pozostać przy sprawdzonych 330-350ps, to zmieścisz się w o wiele rozsądniejszych pieniądzach.
  14. Cześć, Czy możecie mi pomóc temat ogarnąć odnośnie turbiny? Kupiłem pod mod do mojego 2.0 TFSI BUL 220km regenerowaną turbinę K04 064 jednak jak wiadomo pochodzi ona od aut z silnikiem poprzecznym, więc trzeba przerabiać DV, wężyki olejowe, Wlot turbiny (kolanko). Dostałem informację, że P&P rozstaw śrób nie pasuję do katalizatora. Tuner zasugerował zwrot aktualnej turbiny i zakup K04 0106, w której tych problemów kompatybilności nie ma. Turbina ta chyba nie występują w żadnym innym pojeździe i służy jako mod pod wzdłużnych 2.0TFSI skąd dostępność jest ograniczone w PL. znalazłem jedynie na zagracznych stronach (Aliexpress itp.) Nasuwają mi się kilka pytań: 1. Pod względnem wydajności jakie są różnice, ponieważ na 064 jeżdżą projekty po 350KM/450NM. O 0106 nic nie wiem. Czy jest to to samo, czy może są jakieś istotne różniecy w wydajności. 2. Czy rzeczywiście z 064 są takie duże problemy z montażem. Wiele tunerów z Gregorem na czele to montowali i obchodzili kwestie kompatybilności 3. Czy ktoś już stosował u siebie taką turbinę - K04 0106? 4. Z waszego doświadczenia co polecacie? Może są jakieś adaptery dodatkowe do 064, które kwestie problemów kompatybilności niwelują? Może warto jednak zastanowić się nad tą 0106, a może poprostu zmienić tunera (choć jestem z BDG i do Gregora mi daleko ). Z góry dzięki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...