Skocz do zawartości

Mertruve

Pasjonat
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mertruve

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BGB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1575 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Mertruve

0

Reputacja

  1. Wymieniłem przekaźnik, kupiłem dwa moduły centralnej elektryki i guzik nadal nie działa. Na początku włożyłem moduł z innym numerem części niż jest u mnie, tzn 1 literka na końcu była inna i wycieraczki odżyły ale nie dało się ich wyłączyć. Czyli wychodzi na to, że przekaźnik jest ok, moduł jest ok, silniczek jest ok, manetka jest ok. Co może być jeszcze przyczyną?
  2. Można zastosować jakiś zamiennik tej pompy? Nie mogę znaleźć tej 8E0919051CQ Też potrzebuje do BGB tyle, że w Quattro a to podobno też różnica w pompie.
  3. Hej, Ostatnio dziwna rzecz się zadziała. Przestały reagować wycieraczki, ani z czujnika, ani z manetki, ani spryskiwacze, do tego nie działają halogeny przód/tył ale funkcja c+l home działa i wtedy świecą. Wymieniłem przekaźnik 373, trzaskałem maską, rozkręciłem całą kolumnę, wszystkie bezpieczniki sprawdziłem i guzik.. Jutro jadę po moduł komfortu na podmiankę, macie jakieś inne pomysły?
  4. Cześć, Sporadycznie występuje błąd pompy paliwa w 2.0TFSI. Jakie koszta? Dostępność? Nowa pompa raczej koniecznosc czy istnieje jakies lepsze rozwiazanie?
  5. Raczej nie dojdzie do żadnych chińskich zakupów Ale dziękuję za pomoc, intercooler dopasuje pewnie Gregor, zobaczymy jaki wymiary zdecyduje na moje potrzeby. Do auta mam już przygotowane k04-64, wtryski s3, wkład pompy, do tego dojdzie fmic i nowa pompa w baku, nie wiem na ile uda się to wystroić mam nadzieję, że wyjdzie 300. I ciekawi mnie różnica po tym zabiegu podczas jazdy z 254 na 300+ kucy. Takie samo odczucie jak z 200 na 254? Jednak inne turbo chyba może przysporzyć sporego banana
  6. Nie mogę się doczekać jak wrzucisz k04 u mnie, ciekaw jestem różnicy w odczuciach płynności przyspieszania na tej turbinie, YT nigdy nie odzwierciedli realnych wrażeń
  7. Zapadła decyzja, nowe k04-64 w drodze do mnie Jak to jest z tą pompą wysokiego ciśnienia? Bo mam wkład autotecha ale czy to wystarczy czy jest wymagana nowa bardziej wydajna nowa pompa?
  8. Bledow brak, ostatnio vacum pompe macalismy podczas nierownej pracy i jakby delikatnie bylo lepiej, moze to miec cos wspolnego?
  9. Falują obroty delikatnie, odma była wymieniana
  10. Cześć, Przedstawiam Wam film przedstawiający nierówną pracę zimnego silnika 2.0TFSI BGB. Auto zostało odpalone dziś w dość mroźne przedpołudnie, usterka ma miejsce zazwyczaj tylko podczas dłuższego nie odpalania auta, np po weekendzie, lub w mroźny dzień, np. po pracy wieczorem. Najfajniej słychać nierówną prace silnika po wydechu. Auto aż całe się trzęsie przy tym. Ostatnio podczas takiej sytuacji ruszaliśmy złączkę przy vacum pompie i miałem wrażenie jakby zjawisko trochę osłabło. Co o tym sądzicie? Jakieś propozycje?
  11. Cześć, Potrzebuje lepszy hamulec do B7 2.0TFSI, który lepiej ogarnie 300+ niż seryjny hamulec, co polecacie w rozsądnych kosztach?
  12. Napisałem do kolegi z hybrydą, którego mi poleciłeś ale ostatnio niestety nie bywa na forum, fajnie by było poznać jego opinię.
  13. To w ogóle realne osiągać prędkości powyżej 250 na hybrydzie? lub k04? Mi po programie nie wzrosła prędkość max, 240 z groszem i nic więcej, gdzie doszło ponad 50koni. A Wy tutaj rzucacie takie wartości Generalnie jest to dla mnie dylemat w jakim kierunku pójść, czy hybryda jakaś z tego co jest czy nowe k04, generalnie k04 to na pewno pewniejsze rozwiązanie choć wymaga więcej funduszy i może więcej pracy? u Sida samo turbo 4100zł, hybryde mi zrobią za niecałą połowę tego choć wiem, że za rok znów będzie mało i to teraz tylko tymczasowa próba zaoszczędzenia choć wiadomo jak to się pewnie skończy w przyszłości > nowy temat na forum > projekt k04 Z tego co czytam do hybrydy z kolei wystarczyłby nowy program i może 300koni by pękło w cenie pewnie około 3tys, tylko tak jak mówię muszę się zastanowić na ile mi to 300 wystarczy, w k04 raz zainwestuje ale projekt automatycznie staje się dużo bardziej rozwojowy, a potencjalna moc przy odpowiednim osprzęcie nieporównywalnie większa.
  14. Spoko zadzwonię, byłoby nieźle bo blisko. Byłem dziś z kolegą robić program do Leona w G-Lab Łódź, zrobienie hybrydy z k03 około 1500zł+strojenie do tego, fmic wedle uznania, trzeba pojeździć latem i zobaczyć czy jest zadyszka po kilku startach ze świateł. No i warto się zainteresować pompą wysokiego ciśnienia też o tym wspomniał Późniejszy montaż fmic wymaga nowego strojenia?
  15. Plan jest żeby zrobić póki co 300 bez k04, 350 będziemy myśleć może na sezon 2018, ale to mam już Arka projekt na wzór
×
×
  • Dodaj nową pozycję...