Skocz do zawartości

LUKENSZ

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O LUKENSZ

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    KRK

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BGB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia LUKENSZ

1

Reputacja

  1. Cześć, Czy podczas wymiany rolki kompresora na mniejsze wrzucam krótszy pasek? Jeżeli tak to jaki?
  2. Cześć, Moje BGB postanowiło popękać (pęknięta głowica i gładź na 3 cylindrze), więc szukam gratów i będzie robiony remont generalny. Poza oczywistymi rzeczami związanymi z obróbką silnika i wymianą pierścieni, panewek itp. co jeszcze proponujecie zrobić "przy okazji"?
  3. Ja rozumiem, że to jest nieopłacalne. Mnie zastanawia co z mechanicznego (nie rozsądkowego) punktu widzenia nie pozwala iść dalej. Zapłon wypada? Za mało paliwa (wiem, że układ jest zrobiony)? itd Rozumiem, że w tym momencie ten silnik jest przygotowany jak S3 (poza wałkami)? I jak się więcej dmuchnie (inna turbina albo hybryda) to zrobi więcej?
  4. @HOLMATRO @dRACoNIx Co w tym momenie jest największym problemem, żeby iść z mocą w górę ponad 350km?
  5. Spoko czekam z niecierpliwością Jaki dyfer na tył poszedł?
  6. Zawsze ciekawie ogląda się takie projekty. Zdradzisz gdzie wstawiałeś body i gdzie ogarniasz sprawy mechaniczne? Co do S-Tronica w B6/B7 jak wygląda sprawa pod kątem gabarytów? Widziałem S-Tronica w A5, widziałem Tipa w B7, jest różnica. Już samo to, że w A5 skrzynia jest bliżej środka pojazdu. Wsadzenie takiej skrzyni wymaga cięcia konstrukcji samochodu?
  7. A jest opcja, żeby była skrzynia JMF w takim? Według ETKI HVM oraz JMF mają taki sam centralny mechanizm różnicowy jak RS4 (oznaczenie T3 jeżeli mnie pamięć nie myli).
  8. W społeczeństwie panuje przekonanie, że V8 to zawsze więcej spali niż R4 o podobnej mocy i podobnym użyciu, chciałem zasięgnąć opinii osoby, która testowała to i to. Moim zdaniem to jedyna różnica jest taka, że jak musisz/potrzebujesz to R4 dasz radę jechać ekonomicznie. Jedak pojawia się pytanie po robić stage 3 i walczyć o spalanie Zacząłeś temat skrzyni i mi się przypomniało, że podczas przeglądania forum w US przeczytałem, że ostatni wypust S4 B7 w manualu miał taki sam centralny mechanizm różnicowy jak RS4. Kojarzysz jaki masz u siebie kod skrzyni biegów? Na szybko jak sprawdziłem to RS4 ma JMH oraz HLD. Ciekawy jestem czy z tym mechanizmem różnicowym w S4 to prawda i co siedzi u Ciebie.
  9. Jak zawsze pojazd trzyma poziom. Bardzo szanuje za to, że znowu B7 (bo najładniejsze ) Pisałeś już, że S4 trochę wolniejsze od BULa. Finalnie duża różnica? (wiem, że inna charakterystyka itd.) Wiem, że są już tematy na forum w tej kwestii, ale jak porównasz spalanie porobionego 2.0tfsi do 4.2? Oczywiście przy takim samym użyciu
  10. LUKENSZ

    grill rs4

    Jak wyglada jakościowa różnica pomiedzy oryginalnym grillem rs4, a podróbką, którą można dostać na allegro? Róźnica w cenie jest ogromna. Jest sens szukać używanego oryginału?
  11. Dalszy rozwój sytuacji: Przewód spadł na kolektor i tak w skrócie to mam szczęście, że mi się silnik nie spalił. Przewód jest poprowadzony zaraz koło pokrywy zaworów. Poizolowałem kable, ale nie pomogło. Błędy dalej są zmieniły się niektóre komunikaty. Wcześniej "zwarcie z masą" teraz zaś, "przerwa"/"usterka"/"usterka elektryczna"/"zwarcie z masą". Czy to jest wiązka elektryczna ta najbardziej ogólna czy kończy się to jakąś kostką? Jest ktoś w stanie wrzucić numer części? @kamil-vag kolego mówiąc schemat miałeś na myśli ETKĘ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...