jarek920

Pasjonat
  • Zawartość

    174
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O jarek920

    Informacje

    • Imię
      jarek
    • Lokalizacja
      ONA

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2005
    • Silnik
      2.0 TFSI
    • Kod silnika
      1B
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. jarek920

      A ja polecam elf duże przebiegi mi wytrzymują silniki na tych olejach.
    2. Ja osobiście mam kolo 300KM I 400NM ale szału nie na bo buda ciężka .
    3. Wykres był z dynojet czyli sprzęt porządny i wiarygodny sam byłem zdziwiony ale niemcy się nie strzypia i lądują ile wlezie ,zresztą takich ponad 500NM było kilka na tamtym forum.
    4. Niemcy pompuja ostro tymi turbinami hehe. Wesołych Świąt
    5. Wcale nie 360 KM i 550 NM tak ze k04 tam siedziało.
    6. Widziałem wykresy z niemiec na 550 NM tak ze nie jest tak źle z wytrzymałością tfsi .
    7. jarek920

      Dp z programem jak reszta sprawna kolo 260KM powinno być na 300KM musisz już zmienić turbo tak jak ja.
    8. jarek920

      Jak jesteś z Jastrzębia na Śląsku polecam ctr zabrze i Dario on dużo tfsi naprawia z poborem oleju mi wymieniał pompę oleju na ta z 1.8t, mój ma 250 tys km oleju nie bierze nie wiem czym to podyktowane.
    9. jarek920

      Zapytaj w bartpol oni mogą mieć
    10. jarek920

      Pcv do wymiany w tfsi to podstawa obroty po odkręceniu korka zawsze spadają tak na być w tych silnikach.
    11. jarek920

      Tak na fabrycznej można zrobić hybryde do około 350KM, ja mam lekko pokręcone turbo z b8 tfsi podobno ma około 330 KM wydajności.
    12. jarek920

      Hybryda z bartpol ,dp i jak reszta da rade 300KM można zrobić w dobrych pieniądzach, ja mam podobnie
    13. jarek920

      Sory źle zrozumiałem pytanie myślałem o tfsi
    14. jarek920

      Bartpol i kingsoft mają takie projekty na hybrydach pod 350KM zadzwoń do nich zapytaj
    15. jarek920

      Ja jeżdżę na 298 KM na seryjnych coolerach można trochę kratki pomodzić i temperatura spadnie jeszcze o 10 stopni ja tego je robiłem tuner mówi ze to max ,jeden kolega z forum ma 310KM tez na serii. Z ciekawości powiem ze w niemczech 350KM projektów więcej jeździ na serii śledząc ich fora.