jarek920

Pasjonat
  • Zawartość

    153
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O jarek920

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      jarek
    • Lokalizacja
      niemcy

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2005
    • Silnik
      2.0 TFSI
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB
    1. Robert z Gdańska tunap , tdi to zrobisz w wielu zakładach nie trzeba przez całą Polskę jechać.
    2. No to może coś się zmieniło, ale wiem ze bartpol dużo takich turbin zrobił nawet koledze z tego postu
    3. Geremi sam mi perun polecił on chyba tylko do 1.8 t robi.
    4. Ja mam hybryde na bazie ihi z a4 b8 robił mi ją perun niby ma mieć 320 KM wydajności ja mam tylko 295 KM ale tuner mówił ze jeszcze zapas turbina spokojnie ma jeżdżę dopiero 3 miesiące jakieś 7 tys km zrobiłem narazie ok olej leje valvoline vr1 5w 50 rancing od jakiś 50 tys km.Wiem ze bartpol,tc performans dobrze przerabia orginalne turbiny.
    5. Dokladnie 300KM za 4 tys zł jeśli sam sobie części wymienisz.
    6. Ciężkie to auto jakoś jedzie szału nie ma, masz rację intercooler, wtryski pewnie sprzęgło dobra hybryda może wyda na 350 pompa pod 340 zdrowa tez, zrobisz 350 i tak będą cię wszystkie skody, seaty ,golfy wyprzedzać co mają 300 bo są dużo lżejsze.
    7. Gdzieś kiedyś wyczytałem ze każde 10 stopni mniej w dolocie to 3%więcej mocy, znajomemu po wymianie intercoolerow w b7 tfsi moment z 460 poszedł na ponad 500NM,ja u siebie mam hybryde od peruna mam 295 KM tuner mówił ze zapas jeszcze spokojnie ma (perun zrobił ja na 320,330KM),miałem i soft na 310KM ale już cofalo zaplony na górze z powodu temperatury wiec zostało obniżone do bezpiecznych nastawow.
    8. U mnie też hybryda i tylko wymieniony kat na sportowy i tez 295 KM wyszło najtańszy koszt do przyrostów mocy.hybryda kolo 2 tys
    9. Czechowice digitun
    10. Falujace obroty na jałowym w tfsi to w większości przypadków zawor pcv. Jeśli go nigdy nie zmieniłeś to zmień.
    11. Warto to wymienić ta pompę od niej zaczynają się problemy w tym silniku.
    12. Czujnik ciśnienia jest chyba 1.2 bara poniżej zasygnalizje ale podobno nie na biegu jałowym tylko od wyższych obrotów, tak więc na jałowym może być i 0.5bara i tak nie będzie sygnalizacji.
    13. Powinno lekko korek zassysac tok ma być przeczytałem o tym na niemieckim forum inaczej jak w 1.8t
    14. BGB 240tys km może z pół litra dolewam na 10tys km z tym ze gdzieś mi się poci i pewnie trochę wycieka.
    15. Nie porównywałem aut napisałem ze przyspiesza tak sobie do miazgi mu brakuje jeszcze dużo ,tyle w temacie, pozdro