Jump to content

Unf

Pasjonat
  • Content Count

    335
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

20

About Unf

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    Kwidzyn

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1999
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    ANB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

2,829 profile views
  1. Unf

    Stage 2 Pare pytań

    I z w miarę łagodnym przyrostem - tylko tutaj zawsze jest balans, bo wolny przyrost = maksymalna wartość później. Ale właśnie ten moment gdy jest największy przyrost (mowa oczywiście o 1, a zwłaszcza 2 biegu) to moment gdy w ośce laczki nie dają rady.
  2. FWD Quattro ---
  3. Pięknie. Jeszcze jak byś nagrał 0-100 , 80-140 i 100-200... Wszyscy robią kreski, a nie ma gdzie popatrzeć jak to wtedy jeździ
  4. @bartek02 Jesteś z Gdańska - jeśli masz fundusze, nie chcesz sam szukać w ciemno, oddaj po prostu auto do Tune-up i tyle. W jednym miejscu masz i warsztat i hamownie i tunera, mogą podejść do tematu kompleksowo, a taki silnik jak 1.8T to tam mają w małym palcu.
  5. Widocznie tak można rozróżnić dobrą firmę od partaczy
  6. Unf

    Jaki olej do 1.8 T

    Nie oszukujmy się - to czy jakiś olej jest lepszy czy gorszy to sprawdzić można tylko w laboratorium. Z punktu widzenia klienta największy udział ma placebo - wlewasz inny "lepszy" olej i natychmiast słyszysz, że silnik lepiej pracuje... taaaaa Ślepy test szybko by pokazał prawdę nie jednemu z nas.
  7. Patrząc na te ostatnie logi to nie ma się czego czepiać... Turbina wstaje pięknie od 2100-2200 obrotów, trzyma zadane ciśnienie (lekko przeładowuje ale jeśli auto nie wpada w tryb awaryjny i nie szarpie to nie ma problemu). A cofania zapłonów typu 2-3 to nie przesadzajmy... jak by sie pojawiało po 6-8-10+ to co innego.
  8. Da się. Kładziesz smartphone'a z włączonym aparatem na turbinie, tak żeby było widać te śrubki od regulacji i atakujesz od lewej strony odpowiednią nasadką (u mnie były śrubki 10mm) na przedłużce/przedłużkach zakończonych grzechotką/śrubokrętem. Dzięki podglądowi z telefonu znacznie łatwiej trafić niż w ciemno Śrubki powinny być dwie jedna przed druga za cięgnem - tą od strony tyłu auta będziesz kręcił jak wyżej, tą drugą to już trzeba palcami sięgnąć... jak się ma małe/chude dłonie to się da. Kręciłem tym swego czasu duuuużo i nigdy niczego nie rozkręcałem i nie wyjmowałem - zawsze sposobem jak opisałem.
  9. Też miałem taki problem jak turbina wróciła z regeneracji. Teraz zostaje ci tylko kręcic gwintem na sztandze w stronę tyłu auta do momentu aż przestanie przeładowywać (o ile gwint się nie skończy :D).
  10. Unf

    S4 B7 Zaniki Mocy

    Jeśli jest taka możliwość to kolego @schockvvave natychmiast ściągaj kolektor dolotowy i patrz co się dzieje, bo jak taka klapka wpadnie do środka... to już posiadacze dieslowskich BMW wiedzą co dalej
  11. Unf

    S4 B7 Zaniki Mocy

    Cofanie zapłonów jest... nie jakieś wielkie ale jest na kanale 020 widać. Robiłeś log chyba na 2 biegu? Nie wiem jak w wolnossącym V8 ale np. w 1.8T robi się na 3 biegu od 2000 do 6000 obrotów gaz w podłogę od początku do końca. Na kanałach 026 oraz 027 sensory wykrywają też jakieś wartości spalania stukowego - pytanie tylko czy te wartości są duże czy małe, trzeba kogoś kto zna punkt odniesienia ^^ Kanały 090 i 091 wyglądają na pomiar pozycji wałków rozrządu - "spec" = wartość zadana oraz "act" = pomiar rzeczywisty. Jakieś różnice są ale wyglądają na drobne typu 1-2 stopnie. Z Mielca masz niedaleko do Jasła, a tam wiadomo kto urzęduje.. nawet jeśli gregor10 nie zajmuje się naprawianiem aut (a jeśli już to tylko w pakiecie z czipem) to zdaje się, że ma tam zaufanego mechaniora co mu tego typu sprawy ogarnia. A na pewno ma hamownię, na której by na kreskach wyszło co się z autem dzieje, gdzie ma moc i kiedy, a kiedy nie. Może od razu by coś podpowiedział.
  12. Unf

    Przyciemnione szyby

    Też potwierdzam, że cofanie w nocy to trochę udręka - trzeba to po prostu robić znacznie wolniej i najlepiej nie ufać lusterkom, a odchylić tę głowę do tyłu dla pewności Poza tym - same plusy!
  13. Tak jak kolega mówi, turbina wstaje tak późno i wolno, że już chyba wolniej się nie da Jak to w ogóle było - kiedyś działało i z dnia na dzień przestało czy co? No bo koniec końców osiąga ten 1 bar... ale dopiero przy 3500 rpm...
×
×
  • Create New...