Jump to content

Unf

Pasjonat
  • Content Count

    409
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

61

About Unf

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    Kwidzyn

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1999
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    ANB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

3,781 profile views
  1. https://a4-klub.pl/forum/185-a4-b8/ Czytaj Mówiąc krótko - jak benzyna to patrzysz tylko na auta z 2013 roku i młodsze, wersja 2 litrowa, 225 konna, kod silnika CNCD. Wszystko co wyprodukowano wcześniej to duuuże ryzyko picia oleju i konieczności remontu silnika.
  2. Taki podał sprzedający, widocznie poleciał w uja Używane Audi A4 - 17 900 PLN, 272 000 km, 2003 - otomoto.pl WWW.OTOMOTO.PL Nie Uszkodzony Audi A4 - Nie Pierwszy właściciel, Srebrny, Metalik, Perłowy, Benzyna, 190 KM, 1 781 cm3. ABS, CD, ABS, Centralny zamek, ABS, CD, ABS,
  3. Poproszę o rozkodowanie: WAUZZZ8E24A000000
  4. Cześć, będę wdzięczny za rozkodowania dwóch vinów: WVWZZZAUZJP630763 TMBJR7NEXK0143757
  5. Unf

    Dobór turbiny

    To wciąż będzie kosztować żeby zrobić to dobrze Samym programem bez ruszania czegokolwiek z 150KM zrobisz 180KM. Szybko się przyzwyczaisz i i tak będzie brakowało. Jak chcesz 200KM to, seryjna turbina, jeśli ma 20 lat długo nie pożyje. Może pół roku, może rok, może półtora ale padnie. Do tego do 200KM potrzebujesz wymienić wtryski na 320cc (pochodzące z wersji silnika BEX) oczywiście używane musisz szukać na aukcjach / forum i modlić się żeby były ok ;p No i jak chcesz mieć tą moc nie tylko zimą ale też wiosną i latem, to potrzebujesz większy intercooler. Czyli jak by
  6. Unf

    Dobór turbiny

    No to te 80km na bardzo spokojnie to się doturlasz, przecież nie będziesz lawetą jechał ;p O silnik się nie martw, lepiej pomyśl o większych hamulcach, na przód 320mm zamiast seryjnych 288 czy 312.
  7. Unf

    Dobór turbiny

    Masz na myśli zamianę seryjnej na hybrydę bez zmiany programu? Po dziadkowemu po mieście możesz ale za wyprzedzanie itp bym się nie brał, jest duża szansa na przeładowania i wpadanie w tryb awaryjny.
  8. Unf

    Dobór turbiny

    Zadzwoń zapytaj - mogą mieć na półkach gotowe hybrydy do kupna. A jak nie... to poproszą o Twoje K03 i przerobią, hybrydy w końcu nie biorą się z nieba
  9. Unf

    Dobór turbiny

    Z allegro od firmy krzak bym nie kupił ale od ludzi, którzy się na tym znają i robią to od dawna jak Geremi VAG Garage czy TurboSpec to śmiało można brać. Bo co innego... K04 z 4000zł które nawet nie będzie plug and play? Tylko hybryda.
  10. Unf

    1.8 T 163 km

    A jak je zrobić, przeczytasz tu:
  11. Koledze chyba chodziło o to, że opona letnia LATEM jest miększa niż zimowa, a z kolei opona zimowa ZIMĄ jest miększa niż letnia - co i tak nie byłoby do końca prawdą
  12. Właśnie o tym pisałem wcześniej To jak ciężkie 2.0TDI bez dużej mocy to co to znaczy jazda "dynamiczna" w zakrętach? Podałeś dwie opony określane mianem klasy ekonomicznej oraz dwie klasy średniej - jeździsz z ludźmi / dzieckiem, spokojnie z punktu A do punktu B? To weź średnie ( Fulda / Hankook ). Masz Audi A4 B8 z 2013 roku i zastanawiasz się nad Barumem? Chłopie
  13. Najzabawniejsze jest to, że o "klejeniu" i ogólnie "performance" opon rozmawia się tutaj w kontekście samochodów typu A4 B5/B6/B7 --> samych podsterownych taczek, tak jak by to jakieś wyścigówki były. Nasze modele to się tylko do jazdy na wprost po lotnisku nadają, a nie do pisania że opona X "klei", a Y nie, tak jak by komuś się wydawało, że po naszych polskich drogach wojewódzkich jeździ "rajdowo" w starej A4
  14. Unf

    Jakie 1.8T?

    Dowolnego, nie wiadomo co kolega wyżej ma na myśli. 300 koni w 2.0 TFSI to jeśli chodzi o tuning to - inna turbina, najlepiej K04 + bardziej wydajne wtryski + FMIC + downpipe + soft. Bez znaczenia oznaczenie silnika. Poczytaj temat: https://a4-klub.pl/topic/432709-18t-vs-20tfsi-250-300km/
  15. Unf

    Jakie 1.8T?

    Na 300KM samym programem 2.0TFSI nie wykręcisz, trzeba zmienić turbo, wtryski, dodać FMIC oraz downpipe. Za to 260KM śmiało zrobisz samym programem + downpipe zamiast katalizatora, reszta seria ogarnie. Pamiętaj, że w B8 nie ma 1.8T takiego o jakim rozmawiamy w kontekście modeli B5/B6/B7 tylko tam jest 1.8TFSI - trochę mniejszy brat 2.0TFSI 1.8TFSI nie wiem czy się opłaca - mniejsza pojemność, mniejsze bazowe osiągi, mniej z niego wyciśniesz w porównaniu do 2.0TFSI... i też w B8 chlał olej do 2011 roku, wydaje się że bezpieczna w tym silniku jest dopiero wersja 170 konna.
×
×
  • Create New...