Jump to content

Unf

Pasjonat
  • Content Count

    371
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

46

About Unf

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    Kwidzyn

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1999
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    ANB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

3,148 profile views
  1. Miasto miastu nierówne. U mnie przy tuningu w okolice 200KM w "mieście" 35k mieszkańców, bez świateł (wszędzie ronda), a u nas "korek" oznacza, że do skrzyżowania czeka się 8-10min, schodzę do 10l PB98 na 100km, testowane kilkanaście razy przy dystrybutorze - zawsze 10 jak w mordę strzelił. Przy czym bardzo lubię stosować hamowanie silnikiem/biegami no i w ogóle nie deptam, bo nie ma sensu i nie ma gdzie (znaczy - w mieście ).
  2. Witam Szukam kolektora wydechowego do A4 B5 1.8T - silnik wzdłużny. Kolektor oczywiście musi być niepopękany Kod OEM - 058253033E
  3. Unf

    Kolektor wydechowy

    Zobacz ofertę Kolektor wydechowy Witam Szukam kolektora wydechowego do A4 B5 1.8T - silnik wzdłużny. Kolektor oczywiście musi być niepopękany Kod OEM - 058253033E Dodający Unf Wysłano 19.10.2019 Kategoria Audi A4 B5
  4. Wszystko jest potrzebne i nie jest potrzebne - zależnie od... potrzeb Jeśli ktoś jeździ tylko do supermarketów na codzień i raz na rok na wakacje (latem) to oczywiście, że nie potrzebuje napędu na cztery koła, który to napęd dając większą wagę i wyższe opory spowoduje tylko większe spalanie paliwa i słabsze osiągi od 100km/h w górę. Z drugiej strony - ktoś kto mieszka na terenach górzystych lub jeździ bardzo dużo, także zimą albo co "gorsza" lubi na wakacje wyskoczyć w Alpy... tutaj quattro przecież nie jest błędem. No i jest jeszcze trzecia strona - bardzo bliska naszemu forum i klubowi - tuning i podnoszenie mocy. Ja sobie nigdy nie wybaczę, że kupiłem FWD, bo to co 1350 kilogramowa B5 wyprawia na 1-2 biegu nawet po standardowym setupie na 200KM/310Nm to nie jest coś co nazwałbym "dobrą zabawą". To jest walka o utrzymanie kierownicy w dłoniach. To są piski i jedno wielkie buksowanie, nawet na suchym. Ok potem to jest sztuka kompromisu, bo FWD po zapięciu 3 biegu i od prędkości 80-100km/h w górę już ma przewagę nad quattro. Zresztą na youtubie nie trudno znaleźć "drag race'y" gdzie quattro na starcie strzela jak z procy ale kilkadziesiąt metrów dalej jak FWD/RWD złapie w końcu przyczepność to zabawa się kończy. To jest coś za coś - jak zwykle zresztą Na autostradę lepsze jest FWD/RWD, na dynamiczną jazdę po mieście (dynamiczną nie znaczy wariacką) - quattro. Na zimę? Wiadomo. Na zakręty? Tutaj to już w ogóle RWD > 4x4 > FWD. A z jeszcze innej strony popatrzcie... przecież znakomita większość "hot hatchy" to przednionapędówki...
  5. Unf

    Audi A4 B7

    Bo z handlarzami to jest tak, że jakiś ich procent (niestety chyba niemały) "zapracował" swoimi ćwiartkami, szpachlami i licznikami na opinię wszystkich pozostałych. Teraz dla każdego, kto nie jest totalnym laikiem handlarz = złodziej, z góry.
  6. Tylko gregor dzisiaj to pewnie zapisy robi już na 2021
  7. Uszczelka została założona oczywiście nowa i na wcześniej wyszorowaną i czystą powierzchnię?
  8. Unf

    Zagadka...

    No właśnie, nic strasznego ale zagadka jest, może ktoś rozwiąże, bo zaczyna to być upierdliwe Padł mi przekaźnik od awaryjnych, wymieniłem na jakiś chiński oczywiście, dokładnie ten: WŁĄCZNIK ŚWIATEŁ AWARYJNYCH 8D0941509H Audi A4 B5 5028312861 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 54,50 zł - WŁĄCZNIK ŚWIATEŁ AWARYJNYCH 8D0941509H Audi A4 B5 (5028312861). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Teraz przy 8 na 10 odpaleń silnika... awaryjne włączają się same, bez wciskania przycisku oczywiście. Jakiś pomysł co może być nie tak? Jakieś przepięcie dostaje? ^^
  9. Zwróć uwagę, że napisałem "zdalnie" Ściągasz swoje ECU, wysyłasz Łukaszowi, on robi co należy do tunera, odsyła, wgrywasz i robisz logi - po tym jak wychodzą wiadomo czy poprawiać czy co robić. Ja z tego korzystałem, kilka innych osób na forum również. Bardzo wygodna sprawa, bo robisz to kiedy Ty masz czas, a nie jak tuner zapisze Cię na 1 dzień za pół roku, no i znacznie taniej, a efekt taki sam.
  10. Znamy kogoś kto stroi auta zdalnie za wyraźnie niższą cenę niż ci złodzieje "tunerzy" co za stare auta i stare sterowniki trzepią horrendalne kwoty. Jedyny minus - nie masz kresek z hamowni. Czy warty zaufania? Jeszcze nie widziałem, żeby ktoś narzekał na współpracę z @Łukasz13
  11. To co pogrubiłem - sam sobie odpowiedziałeś dlaczego ten pakiet nazywa się "startowy"
  12. No... zależy od podejścia. Są pasjonaci, co dzień po zakupie auta zaczynają go rozbierać i "robić", a są tacy co kupią, wleją castrola i "niech jeździ" ^^
  13. Kolejny "zadowolony" klient sklepu fmic.pl, też przez to przechodziłem... I pomyśleć, że ci amatorzy mają jeszcze czelność pisać, że sprzedają zestawy "dedykowane"
  14. Unf

    A4 B6 na 270-300 KM

    Tak, nada się tak samo każdy 2.0T w modelu B7. Ogólnie wiesz, to nie jest silnik bezproblemowy, żeby nie było - poczytaj temat do którego link mam w sygnaturze: Trzeba ogarnąć parę dupereli typu odma, szklanka popychacza paliwa, czasami trzeba wymienić wałek rozrządu, a pompa oleju w tym silniku to tykająca bomba - jak masz farta, to będzie ok, jak pecha to stracisz ciśnienie oleju na autostradzie bez żadnego uprzedzenia ^^ I koszta zależą od oczekiwanej mocy, jak słusznie kolega @bartez90 mnie poprawił, dla mocy rzędu 260KM wystarczy downpipe + program czyli 2000zł. Reszta gratów zostaje seryjna. Pozostałe 8 tysięcy możesz zainwestować w nową pompę oleju z aso Jak chcesz atakować 300KM to poczytaj tematy:
  15. Unf

    A4 B6 na 270-300 KM

    Po co robić 270KM w 20 letnim gruzie B6 gdzie trzeba wielu modyfikacji mechanicznych, jak w B7 2.0TFSI samym programem robi się 260?
×
×
  • Create New...