-
Content Count
418 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
62About Unf

Informacje
-
First name
Michał
-
Location
Kwidzyn
Car
-
Car model
A4 B5
-
Car body
Sedan
-
Year of production
1999
-
Engine
1.8 T
-
Engine code
ANB
-
Drive
FWD
-
Gearbox
Manual
-
Fuel
PB
Recent Profile Visitors
3,964 profile views
-
Kolego imo jak chcesz zrobić raz, a porządnie to nie patrz na to czy masz do kogoś 100 czy 500 kilometrów - takie rzeczy robi się raz, a dobrze. A jak w taki sposób podejdziesz do tematu, to już dużo miejsc w Polsce się znajdzie na taką robotę Tajemnicą poliszynela jest, że takie mody na przykład gregor10.pl robi z zamkniętymi oczami. Są też goście w Zabrzu polecani. Ewentualnie jeśli koniecznie na pomorzu to odezwij się może do Tune Up? Robert przecież w szczuranie robił bardzo grube mody, z wymianą pompy oleju na taką z 1.8T czego nie wypisałeś, a zdaje się że warto.
-
W B7 nie piją oleju, w B8 do 2011 roku - tak. Nie mniej jednak w B7 znane są przypadki, również tutaj na forum, rozsypywania się pomp oleju (zbudowana na jakichś zdymanych wałkach balansujących). Te wałki są chyba spięte łańcuszkiem, a jeśli tak to na pewno jest tam też napinacz - wszystko do kontroli po zakupie obowiązkowo imo. Reszta info tu:
-
W 2.0 TFSI, które w serii ma 200 koni robi się 260 samym downpipem + programem. A obsługa znacznie tańsza. Jak kolega napisał - 3.0 TDI = 6000 zł wtryski + 6000 zł rozrząd. To jest silnik - mina. Do wzięcia tylko z 100% pewnych rąk, które o niego dbały. A 2.0TFSI... poczytaj link w mojej sygnaturze, trochę o nim popisałem. Największa bolączka (w modelu B7) to "tylko" pompa oleju, koniecznie do inspekcji po zakupie.
-
Lampy oczywiście przeszlifowane, nie matowe? Niestety ale żarówki H4 czy H7 w porównaniu do xenonów, ledów, laserów itd to jest bieda i wiele się nie poradzi... Nawet żarówki typu +120% szału nie robią.
-
Auto zachowuje się trochę tak jak by nie dostawało powietrza o ile nie otworzysz przepustnicy na 100%. Może warto ją wyjąć i zobaczyć co tam w środku się dzieje? I w ogóle w całym układzie dolotowym.
-
A K04-064 takiej mocy nie obrobi?
-
Musisz dużo jeździć tą benzyną, że to się opłaca
-
Ciekawe ile daje tak niska temperatura w czasie pomiaru... ale tak czy siak - robota Łukasza jak zwykle pierwsza klasa
-
Taki podał sprzedający, widocznie poleciał w uja Używane Audi A4 - 17 900 PLN, 272 000 km, 2003 - otomoto.pl WWW.OTOMOTO.PL Nie Uszkodzony Audi A4 - Nie Pierwszy właściciel, Srebrny, Metalik, Perłowy, Benzyna, 190 KM, 1 781 cm3. ABS, CD, ABS, Centralny zamek, ABS, CD, ABS,
-
Poproszę o rozkodowanie: WAUZZZ8E24A000000
-
Cześć, będę wdzięczny za rozkodowania dwóch vinów: WVWZZZAUZJP630763 TMBJR7NEXK0143757
-
To wciąż będzie kosztować żeby zrobić to dobrze Samym programem bez ruszania czegokolwiek z 150KM zrobisz 180KM. Szybko się przyzwyczaisz i i tak będzie brakowało. Jak chcesz 200KM to, seryjna turbina, jeśli ma 20 lat długo nie pożyje. Może pół roku, może rok, może półtora ale padnie. Do tego do 200KM potrzebujesz wymienić wtryski na 320cc (pochodzące z wersji silnika BEX) oczywiście używane musisz szukać na aukcjach / forum i modlić się żeby były ok ;p No i jak chcesz mieć tą moc nie tylko zimą ale też wiosną i latem, to potrzebujesz większy intercooler. Czyli jak by
-
No to te 80km na bardzo spokojnie to się doturlasz, przecież nie będziesz lawetą jechał ;p O silnik się nie martw, lepiej pomyśl o większych hamulcach, na przód 320mm zamiast seryjnych 288 czy 312.
-
Masz na myśli zamianę seryjnej na hybrydę bez zmiany programu? Po dziadkowemu po mieście możesz ale za wyprzedzanie itp bym się nie brał, jest duża szansa na przeładowania i wpadanie w tryb awaryjny.
-
Zadzwoń zapytaj - mogą mieć na półkach gotowe hybrydy do kupna. A jak nie... to poproszą o Twoje K03 i przerobią, hybrydy w końcu nie biorą się z nieba