Jump to content

Michuu.

Pasjonat
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Michuu.

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    Opolskie

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2000
  • Engine
    1.8 T
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

196 profile views
  1. Witam, dwa dni temu byłem oglądać A4 b7 w Avancie. Pojechałem z miernikiem. Wartości na wszystkich drzwiach były w granicach od 230 do 260. Maska od 300 do 450. Gołym okiem nie widać by co kolwiek było malowane. I tu pytanie czy to normalne? Możliwe że miernik coś nawala ponieważ pożyczyłem lecz bez blaszki którą resetuje się go. Właściciele mówili że auto sprowadzone z Niemiec, lecz po kodach wyszło że to szwed. W Szwecji grubość lakieru mogła być większa? Oraz jaką wartość powinno pokazywać na poszczególnych elementach? Z góry dzięki.
  2. Miałem podobny problem w maju. Jedni by powiedzieli ze lepiej kupić cały nowy mechanizm wycieraczek, ja pokusilem się na rozmontowanie mechanizmu na części pierwsze, oraz przesmarowanie wszystkich elementów smarem ceramicznym. Chodzą jak narazie jak nowe. Trzpienie były całe zasniedziałe, tu leżał problem, przynajmniej u mnie.
  3. Podpiąłem z kolegą miernik. Napięcie wynosiło 14,70 i powoli spadło na odpalonym silniku. Sprobowalismy podpiąć miernik do alternatora i pokazywało te same napięcie co na aku. Co mnie dziwi, kostka od alternatora jest jakby mokra i spocona. Możliwe że ma to na to wpływ?
  4. Jaki to będzie kod w klimatroniku? Podejrzewam że aku padło. Cała noc był podłączony do prostownika. Rano przed odpaleniem na voltomierzu było 15, po odpaleniu 11. Czy to nie za duży skok?
  5. Witam dzisiaj po odpaleniu auta i przejechaniu zaledwie 20metrow, oświeciła się kontrolka akumulatora na chwilę, po czym zgasnęła. Gdy tylko dodawalem gazu ponownie się oświecała. Zignorowałem to, wieczorem jadąc było to samo. Gdy dojechałem do domu kontrolka świeciła się cały czas. Nie gasiłem go. Nagle zegary zaczęły świrować i wszystkie kontrolki świecić po kolei. Podłączyłem aku do prądu. Zegary przestały świrować. Silnik to 1.8t, dodam że rozrusznik jest po regeneracji 7miesięcy. Padło aku kompletnie czy rozrusznik? Jak sprawdzić czy alternator daje prąd? Dodam że od pewnego czasu ciężej kręcił rozrusznik rano.
  6. Dzisiaj sprawdzę, zauważyłem że zaświeciło mi też EPC.
  7. Witam. Dzisiaj rano odpalając auto już zauważyłem że po przekręceniu dopiero po chwili rozrusznik zaczął kręcić a przy tym lekko przygasły kontrolki z tego co pamiętam, po prostu cieżko wszystko chodziło. Po południu chcę jechać i koniec. Przekręcam zapłon - wszystko działa radio, światła, klima itp. Po przekręciu na rozruch jest zero reakcji ze strony rozrusznika. Ani drgnięcia. Co to może być?
  8. Był po prostu mokry i z tamtąd wydobywało się syczenie. Skrzynia też mokra takze raczej tak jak piszesz. Dzięki
  9. Tak jak w temacie. Załączam zdjęcia z miejsca z którego wydobywa się to syczenie oraz para. Podejrzewam że to płyn chłodniczy ale nie mam pewności bo się nie znam za bardzo. Co zrobic? Z góry dzięki.
  10. Więc pod lewym przyciskiem kryje się coś w rodzaju testu fisa? Dobrze rozumiem?
  11. Tak, wcisnąłem lewy przycisk.
  12. Witam, dwie sprawy. Jedna, na fisie wyskakują mi komunikaty które mnie nie pokoją i chciałbym je zdiagnozować bo niczego nie umiałem się doszukać na internecie. Załączam film: https://drive.google.com/file/d/0B6LMfYJ2u1tgTE5YclZaY2wxSVE/view?usp=sharing Zaś druga, ciągle świeci mi komunikat z klocków, mimo iż ostatnio miałem wymieniane z przodu. Zastanawia mnie fakt ze w przednim kole po stronie kierowcy nie było wtyczki do podłączenia klocka, a przewód od czujnika abs jest w jednym miejscu zaizolowany czarną taśmą. Kolega mi powiedział że nie każde auto ma czujniki na dwie strony, ale coś mi tutaj nie pasuje. Da się to jakoś obejść by komunikat zniknął? :/
×
×
  • Create New...