Skocz do zawartości

Michuu.

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Michuu.

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Opolskie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

733 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Michuu.

0

Reputacja

  1. Dziś zacząłem rozbierać. Odkręciłem kolektor wydechowy. Wrzucam zdj może ktoś coś podpowie. Na 3 cylindrze kolektor dość zawalony. Edit: Otwór sondy sama sadza. Wydaje mi się że kopcenie idzie od 3 cylindra skoro jest w kolektorze taki nagar, ale nie znam się za bardzo. Wyciek obstawiam tylko i wyłącznie z uszczelki pod pokrywą.
  2. Witam, sam już nie wiem co robić. Auto strasznie kopci na jałowych obrotach. Nie zaraz po odpaleniu, ruszę z domu i po dosłownie 300m stoję na światłach to widzę chmurkę już za sobą. Obojętnie czy silnik zimny czy ciepły. Tak wiem ze jest taka pora roku, ale czuć palony olej w spalinach, a końcówki wydechu okopcone jak nigdy. Płynu chłodniczego nie ubywa. Ciśnienie dziś sprawdzone 11,5/11/12/12. Turbo regenerowane z rok temu. Wąż który wychodzi od turba do IC ma tylko delikatne tłuste ścianki. Z kolei wąż przy IC, pociekło może z 10 kropel. IC od spodu mokry. Druga sprawa to wyciek oleju. Ogólnie cały rozrusznik mokry, i straszny smród spod maski palonego oleju. Olej kapie na osłonę termiczną koło kolektora wydechowego. Nie mam pojęcia skąd to może kapać, uszczelka pod deklem rownież niedawno wymieniona. Wrzucam zdjęcie może to pomoże w lokalizacji.
  3. Zrobilem na kanale 93. Nie wiem czy oto chodziło, w razie czego zrobię jeszcze inne. Dodaje plik. Dziś rano odpalił dopiero za 3 razem. Co zauwazylem po odpaleniu strasznie rzucało silnikiem jakby pracował na 3cyl. Zgasiłem, odpalil od strzala i chodził już nornalnie. SzybkiPlik.pl | Wykres OBDeleven WWW.SZYBKIPLIK.PL Udostępniaj pliki szybko i bezpiecznie
  4. Chodzi ci o logi z vcds? Jedyne co mam pod ręką to OBDeleven, nie wiem czy to się kwalifikuje do zrobienia logów.
  5. Cześć, mam dosyć nie typowy problem. Odstawiłem auto do mechanika, oleje, filtry, elementy zawieszenia oraz napinacz wraz z łańcuchem. Odebrałem auto po wymianie, odpaliło tak jak zawsze zrobiłem trasę 50km. Na drugi dzień problem z odpaleniem, odpaliło za 3 razem i to ledwo załapało. Podłączyłem kompa i ujrzałem błąd "P0012 Rząd 1 przestawienie wałka rozrządu, przyśpieszenie Nieosiągnięta wartość wymagana". Auto co chwilę odstawiałem do mechanika, twierdził że to nic rozrządem bo on go nawet nie dotykał. Co kasowanie błędu wyskakiwał już po 10km. Ostatecznie napinacz został wysłany na reklamacje, a ja kupiłem na szybko używany oryginał. Po wsadzeniu oryginału i nowego łańcucha nadal problem z odpalaniem na zimnym, na ciepłym silniku odpala za pierwszym. Myślałem że może pompa paliwa jest winna z odpalaniem, ale słychać ją po przekręceniu zapłonu. Potem myslałem że czujnik wody. Umówiłem się z kolegą na vcdsa aby sprawdzić czujnik i w sumie cieszyłem się że auto jedzie normalnie i ma moc. Zadowolony że nic mi nie wyskakuje znowu wyskoczył ten sam błąd po 230km. Normalnie jak naciskałem teraz pedał gazu to czuć było jakby szarpanie, przerywanie. W tym momencie czuje się bezradny, nie ma sensu po raz kolejny odstawiać do tego samego gościa auta bo wiem że on nic nie zdziała. Ma ktoś jakieś pomysły?
  6. Witam, poszukuje numeru i nazwy węża który idzie od chłodniczki oleju w górę do magistrali wody. Silnik 1.8t BFB. Zalaczam zdjęcia miejsca w którym wchodzi do magistrali, z góry dzięki wielkie.
  7. Witam, muszę na juz wymienic spreżyny tył. Pacjent A4 B7 FWD zawieszenie 1be. Jakie sprezyny wybrac? Boje się ze zamowie jakieś na których auto będzie stalo za wysoko. Na co zwrocic uwagę przy wyborze i jaką firme polecacie? Zastanawiam sie od razu czy nie pokusic sie na twardsze sprężyny. Prosze o wasze porady, ja w tym temacie jestem po prostu ciemny ?‍♂️. Co jeszcze zauwazylem moje sprezyny mają na sobie oznacznie: niebieski różowy różowy różowy.
  8. Michuu.

    A4 b7 i et52

    Witam pisze na szybko. A4 b7 Avant felgi tył 8cali 245/40 R18 et52 felgi przod 8cali 235/40 R18 et52. Pytanie jaki dystans wrzucić aby nie wystawalo i nie obcieralo mi elementów zawieszenia. Wiem powinienem poszukać ale nie mam możliwości a potrzebuje wiedzieć na szybko. Z góry dziękuję
  9. Witam, dwa dni temu byłem oglądać A4 b7 w Avancie. Pojechałem z miernikiem. Wartości na wszystkich drzwiach były w granicach od 230 do 260. Maska od 300 do 450. Gołym okiem nie widać by co kolwiek było malowane. I tu pytanie czy to normalne? Możliwe że miernik coś nawala ponieważ pożyczyłem lecz bez blaszki którą resetuje się go. Właściciele mówili że auto sprowadzone z Niemiec, lecz po kodach wyszło że to szwed. W Szwecji grubość lakieru mogła być większa? Oraz jaką wartość powinno pokazywać na poszczególnych elementach? Z góry dzięki.
  10. Miałem podobny problem w maju. Jedni by powiedzieli ze lepiej kupić cały nowy mechanizm wycieraczek, ja pokusilem się na rozmontowanie mechanizmu na części pierwsze, oraz przesmarowanie wszystkich elementów smarem ceramicznym. Chodzą jak narazie jak nowe. Trzpienie były całe zasniedziałe, tu leżał problem, przynajmniej u mnie.
  11. Podpiąłem z kolegą miernik. Napięcie wynosiło 14,70 i powoli spadło na odpalonym silniku. Sprobowalismy podpiąć miernik do alternatora i pokazywało te same napięcie co na aku. Co mnie dziwi, kostka od alternatora jest jakby mokra i spocona. Możliwe że ma to na to wpływ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...