Skocz do zawartości

Pikor

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pikor

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Miasto
    Opolskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.4 V6
  • Kod silnika
    BDV
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

429 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Pikor

0

Reputacja

  1. Pikor

    Olej do 2.4 v6 BDV

    Witam Jaki olej polecacie wlewac do ww. Silnika Jaka specyfikacja oleju jest rekomendowana do 2.4 170KM Czytałem dużo ten temat ale nadal nie znalazłem jasnej odpowiedzi który olej najlepiej wybrać Dodam że aktualnie jeżdżę na castrol 5W30 C3 taki olej był lany przez poprzedniego właściciela. Póki co myślę nad Motul x - cess 5W30 ale chętnie wysłucha opinii ludzi używających tego motoru Pozdrawiam
  2. Pikor

    Problem z lewą lampą

    Dzięki za odpowiedź powiedz mi jeszcze jak myślisz lepiej od razu zamawiać jakiś przełącznik czy próbować uratować swój dotychczasowy? Autem poruszam się na codzień do pracy więc to musi być zabieg na jedno popołudnie.
  3. Jest tu jakaś dobra dusza co przerabiała coś takiego? Pomocy ?
  4. Pikor

    Problem z lewą lampą

    Masz na myśli któryś z przekaźników czy chodzi o manetke?
  5. Witam pacjent a4 b5 1.9 tdi AFN problem polega na tym że od jakiegoś czasu boryka się z problemem wahania temperatury do 90 na blacie podchodzi bardzo rzadko i zazwyczaj tylko na postoju, gdy tylko ruszę temperatura spada i zazwyczaj leży przy samym dole czyli poniżej 60. Termostat wymieniany rok temu. Z nawiewu leci ciepłe powietrze a raczej letnie, gdy dam na HI to nie odczuwam różnicy pomiędzy 22 a HI, na klimatroniku kanał 51 po rozgrzaniu auta trzyma non stop 90 stopni, kanał 49 zwykle pokazuje +/-30 chyba że wskazówka na zegarach się podniesie to na tym również coś tam idzie w górę. Dodatkowo od jakiegoś czasu miewalem problem ze że zbiorniczka ubywało mi płynu w niewielkich ilościach ale miałem nieszczelne układ podciśnienia i nie miałem jak dawać po grach, aż do wczoraj gdy ogarnąłem temat turbo zaczęło hulac jak nigdy i oczywiście przepalilem autko na autostradzie po 150-160 km/h zrywne przyspieszanie it tyle że kosztowało mnie to trochę płynu bo dwa razy wczoraj dolewac musiałem po całym zbiorniczku no i dziś z rana również bo przed końcem wczorajszej jazdy go butowałem. Zauważyłem dziś że rurka odprowadzająca nadmiar była pełna płynu ale zbiornik suchy no i w okolicy korka lekki ślad płynu. Wąż górny twardy i gorący. Moje pytanie gdzie mogę szukać przyczyny co waszym zdaniem mógłbym zrobić bo obawiam się uszczelki i chciałbym porady może uda się to ominąć. Wiem że jest wiele tematów o tym ale w każdym piszą ludzie coś innego i już sam nie wiem co mam spróbować. Dziękuję z góry za pomoc
  6. Pikor

    Problem z lewą lampą

    Witam jak w temacie problem dotyczy lewej lampy otóż postojowe działają dobrze, gdy włączę światła mijania wtedy z prawej strony świeci pięknie, z lewej soczewka się świeci ale daje słabsze światło niż postojówka tj się żarzy, gdy włączę drogowe to w lewej lampie nadal świeci się postój ale gaśnie soczewka oraz nie zapala się drogowe. Podczas gdy manetka jest ustawiona na światła pozycyjne lub normalnie mijania na desce lekko podświetla się symbol świateł drogowych. Dodam że lampa jest stosunkowo nowa zakupiona jakieś 5 miesięcy temu firmy TYC, żarówki dobre wymieniane w tym samym czasie co lampa Philips Night Vision. Proszę o poradę gdzie mam szukać przyczyny ponieważ jestem laikiem w elektryce ?
  7. I jak udało Ci się rozwiązać problem? Ja raz już rozbierałem mechanizm i czyscilem każde ruchome elementy, ale nic to nie pomogło, dalej żyły własnym życiem. Dopiero odkąd zmieniłem przekaźnik mam nad nimi jakąś kontrolę ale brakuje czasowych wycieraczek no i nagle gdy dam manetke w dół czyli jeden obrót to w momencie gdy puszczę ją wycieraczki stają w tym miejscu. Mam zakupiony nowy mechanizm ale póki co brak czasu żeby do tego zajrzeć, a jeśli to nie pomoże to chyba zostaje rozebrać silniczek być może tam leży problem.
  8. Witam. Pacjent a4 b5 1.9 tdi 1999 rok fl Od jakiegoś czasu borykam się z problemem "znikających" wycieraczek. Wiosną miałem problem z silniczkiem. Działał tylko najwyższy bieg wycieraczek (3 w górę), na drugim i pierwszym biegu chodziły kilkanaście razy i zatrzymywaly się gdzie chciały na szybie, to samo gdy pociągnąłem manetke w dół chodziły jak chciały i zatrzymywaly się w dowolnym miejscu, przekretlo czasówek w ogóle nie reaguje. Wymieniłem manetke przy kierownicy a wczoraj zmieniłem przekaźnik 377 pod kierownicą. Wycieraczki zaczęły znowu szwankować ale problem jest nieco odmienny. Objawy są takie. - włączam wycieraczki - manetka do dołu pierwszy bieg wycieraczki chodzą idealnie jeden obrót i zatrzymują się w odpowiednim miejscu- włączam 1 bieg do góry - ruszają około 5 cm w górę po czym zastygaja na 5 sekund i dokanczaja swój cykl, chwila przerwy i znowu to samo. - zmieniam na 2 bieg w górę - działają szybkim tempem bez problemu. - zmieniam na 3 bieg - działają trochę wolniej jak na drugim biegu ale również bez zarzutów. - natrysk też (żeby nie było niejasności natrysk płynu działa cały czas chodzi mi o pozycje w manetce i ruch wycieraczek przy zmywaniu szyb) ale nadal nie działa przekretlo ustawiania czasowych cykli. Czy ktoś ma pomysł co może być nie tak? Jest lepiej niż było ale jednak to jeszcze nie jest to.
  9. Panowie dziękuję wszystkim za pomoc temat rozwiązany. Nie mam pojęcia nadal co było powodem, ale odpiąłen akumulator na godzine po czym znowu go podłaczylem i cud nastał, wszystko wróciło do normy kluczyki zakodowane, centralny działa jak należy. Najwidoczniej coś sie zacielo i wymagało restartu ? jeszcze raz dziękuję za próbę pomocy a temat do zamknięcia pozdrawiam ?
  10. Mam pod obudową pod kierownicą jakiś alarm zamontowany ale dziś nie mam czasu do tego zajrzeć. Jutro postaram sie wrzucić zdjęcie tego. A przy okazji możesz mi napisać gdzie szukać pompki centralnego żeby podać tutaj jej numer?
  11. Oba kluczyki nie chcą się zaprogramować, a immobilizer chyba jest dobry bo auto normalnie odpala i kontrolka immo znika z licznika. Znasz może jakiś sposób jak pozbyć sie na chwilę alarmu byleby dowiezc auto do mechanika? Jesli alarm jest zaprogramowany z pompką centralnego to czy jak wyjme bezpiecznik z centralki to cos pomoże ba chwile? ?
  12. W momencie gdy ją odłączę to alarm nie zawyje gdy przekrece kluczyk? Dodam że pompka w ogóle sie nie uruchamia gdy otwieram drzwi z klucza, otwierają sie tylko drzwi kierowcy
  13. Niestety ale zaprogramowanie kluczyka nie podziałało :/ może masz jakiś pomysł w czym jeszcze moge pogrzebać lub jak wyłączyć ten cholerny alarm żeby chociaż dojechać do mechanika?
  14. Możesz mi powiedzieć w jaki sposób zaadaptować je? Spróbuje może okaże się to przyczyną. Chciałbym żeby wszystko bylo jak wczesniej razem z tym alarmem ale jeśli bedzie taka potrzeba to wyłącze alarm tyle że do mechanika mam 7 km autostradą i ciężko przejechać na włączonych awaryjnych i z sygnałem dźwiękowym tym bardziej ze przebywam za granicą i mógłby być problem z policją ?
  15. Witam mam nie mały problem ze swoją A4 B5 otóż dwa dni temu rano bylo jeszcze wszystko okey, po wyjściu z pracy nie mogłem otworzyć samochodu jak to zwykle robiłem - z pilota, spróbowałem otworzyc kluczem w zamku i otworzyły sie tylko drzwi kierowcy lecz problem powstał gdy włożyłem kluczyk do stacyjki i włączyłem zaplon, alarm zaczął wyć i co okolo 30 sekund ustawał na 5 sekund po czym znowu sie włączał i tak do momentu az zgasilem samochód. Nie mam pojecia gdzie szukać przyczyny dodam że baterie w pilocie próbowałem wymienic i nic to nie dało. Może ktoś spotkał sie z podobnym problemem? Nie wiem jaki tam jest alarm bo auto zakupilem juz z zamontowanym ale piszczy gdy sie otwiera samochód i gdy zamyka jednym sygnałem, kluczyk scyzoryk oryginał audi. Proszę o pomóc gdyż auto potrzebne jest mi na dojazdy do pracy a póki co jest uziemione.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...