Patryk94

Pasjonat
  • Zawartość

    68
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O Patryk94

    Informacje

    • Imię
      Patryk
    • Lokalizacja
      Bad Wörischofen

    Auto

    • Model
      Seat
    • Nadwozie
      Limuzyna
    • Rocznik
      2009
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BFB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    253 wyświetleń profilu
    1. Patryk94

      Dzięki za odpowiedź, od tygodnia juz zalany 5w50 ale motula.
    2. Patryk94

      Zwracam honor, pomyliłem wydechy, 1.9tdi ma taki sam z wygladu jak u mnie..... najdziwniejsze jest to ze na moim ori sa tylko 4tery kółka.
    3. Patryk94

      Mowie o bfb/cfma exeo dokładnie, a jaka różnica jest w układzie wydechowym b7 a exeo..... żadna. Chyba ze czepiamy się nazwy aut.
    4. Patryk94

      A świstak siedzi wydech fwd 55mm rura.
    5. Patryk94

      Tuner ten co przem8 napisał, sam u niego robiłem. Turbo najlepiej załóż przed pojechaniem na program, i nie będzie problemu, ja miałem zmienione turbo i 20km do soft mod jechałem bez problemu.
    6. Patryk94

      Montujesz fmica, jak turbo wyjmiesz to dp odrazu i tip zeby nie rozkręca za duzo razy, najlepiej turbo rano wstawiaj i do tunera na program odrazu, wtryski u tunera pod domem, bo możesz biedy narobić jak założysz wtryski i będziesz na nich jeździł. Edit: temat nie umarł tylko kolejny raz to samo trzeba pisać i nikomu się nie chce
    7. Patryk94

      Jeśli masz katalizator i wywalisz środków tłumik to jeszcze idzie wytrzymać w środku, na upartego!! z dp i bez środkowego.... kup sobie dobre stopery bo łep pęknie.... eksperymentowałem z oryginalnym starym wydechem, więc wiem co piszę.
    8. Patryk94

      Cześć, poszukuje numerów seryjnych gum tylnego zawieszenia do seata exeo (VSSZZZ3RZAR005117). Na alegrodo jest pełno tego, problem w tym ze nie ma tam rysunku która guma gdzie jest na aucie, a po numerach z aukcji nic nie moge znaleźć. Chodzi o wszystkie gumy ze zdjęcia, na oba koła.
    9. Patryk94

    10. Patryk94

      Sprawdz czy nie ma rys z tylu kierownicy, tzn sa tam takie otwory do odkrecenia poduszki, sprawdz daty produkcji na pasach jezeli auto z 2006r to nie moze miec mlodszych pasów, jezeli nie ma metek przy pasach bo zostaly uciete to odrazu daj sobie spokój. Jak to co napisalem sie bedzie zgadzać, to komputer i przebieg sprawdz bo jak dla mnie okolo 100tys jest mniej. Mieszkam w niemczech i auta zza granicy sa drozsze o 50% niz w pl.... innymi slowy porządnych aut nie oplaca sie sprowadzac na handel, albo ciagna rozbite albo takie 300tys przebiegu i wiecej. Edit... Zapomnialem zapytac jaka cena za auto? Zarejestrowany? Pamietaj ze jak nie to oplata skarbowa to 22% sumy auta bo silnik przekracza 2000cm3
    11. Patryk94

      Na logach sie nie znam... w cfma jak mialem 1.1 bar doładowania to 200ps było, tylko turbo nie bex.
    12. Patryk94

      Moze to ? U siebie montuje na trujniku w miejsce fabrycznego czujnika.
    13. Patryk94

      Wiecej majonezu będzie lepiej działać
    14. Patryk94

      To jaką masz hybryde ze 250ps nie dała?
    15. Patryk94

      A może kup uniwersalny katalizator i wspawaj, bez kombinowania.