Patryk94

Pasjonat
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Patryk94

    Informacje

    • Imię
      Patryk
    • Lokalizacja
      Bad Wörischofen

    Auto

    • Model
      Seat
    • Nadwozie
      Limuzyna
    • Rocznik
      2009
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BFB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Patryk94

      No więc zaczynam od szukania kabla.
    2. Patryk94

      Cały problem że nie mam czym zrobić logów.....
    3. Cześć. Od jakiegos czasu, pierwsze turbo zaczyna dmuchać max 0.5bara, potem pokazuje się czek. OBD po sprawdzeniu pokazuje błąd P0171 (mieszanka zbyt uboga), jak skasuje błąd, to jest dobrze przez dwa, trzy dni i potem powtórka z rozrywki. Przepływka?
    4. Patryk94

      To nie kaprys, nie sądziłem że aż tak bardzo namieszaja. Dziś montuje stare. Dzięki.
    5. Patryk94

      Przyłącze się do tematu. Zmieniłem wtryski na większe, jak auto postoi cała noc to odpala normalnie z pierwszego, tylko nie chodzi na wszystkie gary przez jakies 15-30 sekund potem jest normalnie. Jest to wina braku zmiany programu ?
    6. Dużo km na takim zrobiłeś? Jaka moc masz w aucie, pytam bo pewien Pan powiedział mi ze zwykły mechaniczny napinacz jest za słaby do silnika z turbo.
    7. Odgrzeje temat. Pytanie do użytkowników aut lekko wzmocnionych, jeżdżących na napinaczu mechanicznym, dzieje się coś z nim ? Wytrzymuje dzielnie butowanie?
    8. Zobacz ofertę Kupię kolektor wydechowy, turbo k03 hybryda Jestem zainteresowany kupnem kolektora wydechowego z kwasówki, oraz k03/k03s z wirnikiem k04 064. Motor 1.8t 20v Dodający Patryk94 Wysłano 17.10.2018 Kategoria Audi A4 B6/B7
    9. Jak w temacie, jestem zainteresowany kupnem kolektora wydechowego z kwasówki, oraz k03/k03s z wirnikiem k04 064.
    10. Patryk94

      Rozwiązałes problem?
    11. Patryk94

      Zrobione na sztywno. Wibracja dalej powstaje podczas jazdy z jedna prędkością 140km/h. Tzn rozpędzam się do 140 nie ma nic, ustawie tempomat albo trzymam gaz w jednej pozycji i po około jednym km pojawia sie wibracja, i znowu przyspieszając wibracja ginie..... mam juz tego dość
    12. Patryk94

      Tak tylko piasta wyglada tak, patrzac od przodu na nia: Pierwszy wymiar 56.1 Potem ten centrujacy 57.1 I potem znowu 56.1 do samej tarczy I problem taki ze nie wcisne pierscienia o srednicy 56.1 przez 57.1 bo pekaja....
    13. Patryk94

      Cześć. Od paru miesięcy walczę z wibracjami auta od 140km/h w górę, kola proste, opony kupilem nawet drogie na probe i nadal jest to samo, zawieszenie sprawdzone na stacji i jest ok. Dziś przy zakladaniu felgi zauważyłem luz między piasta a felga okolo 1mm góra- dół, przód-tyl. Felga ma otwór 73.1 piasta 57.1 tylko ..... piasta ma kołnierz grubości 3mm okolo 1cm od tarczy a przy samej tarczy jest mniejszy wymiar. Jak to zniwelowac ? Pierscien centrujacy o mniejszej srednicy nie wchodzi w gre bo nie da sie go wcisnac......