Jump to content

krzysiek91x

Pasjonat
  • Posts

    68
  • Joined

  • Last visited

About krzysiek91x

Informacje

  • First name
    Krzysztof
  • Location
    BnP

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2001
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AVJ
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

krzysiek91x's Achievements

0

Reputation

  1. Też tak miałem na jednym z filtrów, jak miałem mało paliwa to pompa wyła, po zalaniu do pełna była cisza. Staram się też nie trzymać bardzo długo paliwa w baku, raz na jakiś czas jeżdżę tylko na benzynie żeby wyjeździć, zatankować od nowa i dodaje przy okazji środki do czyszczenia układu paliwowego STP
  2. Z tymi filtrami to naprawdę jest jakaś loteria. Po zakupie auta siedział Mann i pompa zaczęła wyć po zapłonie, wymieniłem na Knechta z allegro i pompa wyła cały czas, żeby nie jeździć z takim dźwiękiem od razu kupiłem Bosha z Intercarsu i przez niecałe 40 tyś km było ok, ale ostatnio auto przestało odpalać za pierwszym razem. Sprawdziłem ciśnienia paliwa i było ok, zaryzykowałem i kupiłem stacjonarnie oryginalny filtr z ASO, odpala za pierwszym razem ale pompa znowu wyje po zapłonie i kilka sekund po uruchomieniu auta...
  3. Ok, dzięki za podpowiedź, jak będę miał możliwość to podjadę do gazownika
  4. Aktualizuję temat, zauważyłem, że jak wyłączę instalację gazową z przycisku to szarpania występują na benzynie, a jak zakręcę zawór w butli i wypalę to co zostało w układzie to na pb jest ok. Wychodzi na to że coś jest nie tak z lpg...
  5. Około 100tyś, teraz ma nalatane 250 tyś
  6. Szarpnięcia występują przy mocniejszym przyspieszaniu, zaczynają się od około 3 tyś i kończą się na 5-6 tyś (przynajmniej mi się tak wydaje), przypomina mi to wypadanie zapłonu, ale jeździłem z podpiętym vagiem i nic nie pokazuje w grupach 014,015,016...
  7. Masz jakiś pomysł co mógłbym jeszcze sprawdzić?
  8. Witam, Proszę o pomoc, A4 B6 1.8t AVJ auto szarpie/przerywa podczas przyśpieszania, problem występuje na PB jak i na LPG (na LPG szarpie bardziej). Brak błędów w komputerze, świece nowe NGK PRF6Q, cewki Beru wymienione 13 tyś temu, niedawno wymieniłem filtr paliwa na oryginalny z ASO i zaczęła wyć pompa po zapłonie, logi dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-002_033_J2NL7.html http://vaglogi.pl/log-003_020_43yXHcE.html http://vaglogi.pl/log-115_118_8J27Bv.html
  9. Po wymianie filtra paliwa na oryginalny z ASO auto zaczęło odpalać normalnie za pierwszym razem, ale pojawiło się delikatne wycie pompy po włączeniu zapłonu...
  10. Butla zakręcona, gaz wypalony z układu i dalej ciężko pali. Brak wypadania zapłonów w vcds, cewki beru (zrobione na nich 12 tyś km), świecie ngk pfr6q (zrobione 38 tyś km), filtr paliwa bosh (39 tyś km). Sprawdziłem czujnik temperatury na rozgrzanym, wartości czujników G2 i G62 są zbliżone. Jakby pompa paliwa nie domagała to byłoby to widoczne w logach, dobrze myślę? Jakieś pomysły?
  11. Czujnik spalania stukowego może powodować problemy z odpalaniem?
  12. Witam, Proszę o analizę logów, auto ciężko odpala, wyskakuje błąd: 16712 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too High P0328 - 35-10 - - - Intermittent http://vaglogi.pl/log-115_118_H569p.html http://vaglogi.pl/log-090_093_947YL0V.html http://vaglogi.pl/log-003_020_s46F3N.html http://vaglogi.pl/log-002_033_r7Ael.html http://vaglogi.pl/log-002_033_43kq9.html http://vaglogi.pl/log-001_003_Ai2Lsf.html
  13. Chciałem się upewnić czy w moim przypadku przełożenie pinów powinno wyglądać tak jak napisałeś wyżej: Pin 1 idzie do Pinu 2 Pin 2 idzie do Pinu 3 Pin 3 idzie do Pinu 4 Pin 4 idzie do Pinu 1
  14. Witam, Zmieniłem panel klimatyzacji z 8E0 820 043 na 8E0 820 043 BL i dodatkowo czujnik nasłonecznienia na 8P0907539A w takim razie jakie piny powinienem przełożyć?
×
×
  • Create New...