Jump to content

krzysiek91x

Pasjonat
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About krzysiek91x

Informacje

  • First name
    Krzysztof
  • Location
    BnP

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2001
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AVJ
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam, Wie ktoś może jaki nr ma wtyczka do przełącznika DRL? Nr przełącznika to 8E1919094C. Dzięki
  2. Witam, Jako że zmieniłem w swojej B6 w sedanie radio na Concert 3 i miałem problem z odbiorem stacji radiowych postanowiłem zmienić wzmacniacz antenowy na ten z B7 o nr 8E5035225AF, może komuś się ten opis przyda bo nie znalazłem za wiele w internecie. Zajęło mi to ok 6 godzin ze względu na improwizację, rzeczy jakie mi się przydały to przede wszystkim lutownica, przewody do przedłużenia styków z dachu do bagażnika, izolacja, koszulki termokurczliwe do zabezpieczenia lutowanych przewodów i inne. Niestety ale wzmacniacz antenowy z B7 nie pasuje do B6 bez druciarstwa ze względu na inny rozmiar, ułożenie wtyczek w innym kierunku i postanowiłem umiejscowić go w bagażniku za lewym boczkiem tapicerki. Po demontażu osłony wzmacniacza w podsufitce, osłony słupka i boczka w bagażniku, demontujemy wzmacniacz i przeciągamy (w moim przypadku) 3 wtyczki od wzmacniacza do bagażnika przez jeden z otworów w karoserii, czwarty czarny przewód przykręcany na śrubę do dachu musimy przedłużyć i również przeciągnąć do bagażnika (otwór ten nie był duży, przeciągałem przewody pojedynczo, wcześniej zdemontowałem plastikowe osłony wtyczek żeby lepiej się je przeciągało i używałem sztywnego drutu w celu ułatwienia sobie pracy). Po przeciągnięciu przewodów od wzmacniacza do bagażnika zabrałem się lutowanie przewodów do dachu karoserii (posiłkowałem się zdjęciem z internetu z oznaczeniem miejsc konkretnych styków w dachu, zdjęcie poniżej), miejsce z dachu ANT1 połączyłem z miejscem na wzmacniaczu FM1, miejsce ANT2 z FM2 i te przewody również przeciągnąłem do bagażnika i w bagażniku przylutowałem je do wzmacniacza. Po podłączeniu wzmacniacza w bagażniku miałem 2 błędy w vagu, błąd anteny 1 (wcześniej miałem błędy obu anten, w ustawieniach radia antena 1 i 2 były off, teraz antena 1 jest off, antena 2 on) i błąd kodowania. Po ponownym kodowaniu radia został tylko błąd anteny 1. Radio zdecydowanie lepiej odbiera fale, łapie dużo więcej stacji i gra czyściej. Czy to zostało poprawnie podłączone? Nie wiem, nie jestem specjalistą w tej dziedzinie, posiłkowałem się wiedzą z internetu, wkurzało mnie, że kupiłem "lepsze" radio a nie mogę słuchać stacji radiowych, teraz działa zdecydowanie lepiej. Zdjęcia poniżej.
  3. Dzięki bardzo za odpowiedź i opinie
  4. Witam, Zwracam się z prośbą do forumowiczów, ostatnio zakupiłem na allegro kierownicę trójramienną z a4 b7 wraz z poduszką i mam pewne wątpliwości co do niej, wydaje mi się że mogła być regenerowana. Czy mógłby ktoś rzucić okiem i ocenić? Z góry dzięki
  5. Akumulator odpięty na 15 min, licznik wymontowany, kostki wypięte i wpięte ponownie, brak efektu
  6. Błędy na razie nie powróciły ale licznik nadal nie działa
  7. Witam, Mam problem ze swoim autem. Dzisiaj po odpaleniu auta nagle na liczniku pojawiły się błędy o braku płynu chłodniczego (płyn chłodniczy jest w normie), o zużytych klockach hamulcowych, wskaźnik poziomu paliwa przestał działać i pokazuje cały czas pusty bak, licznik nie pokazuje prędkości. Auto odpala i pracuje normalnie. Po podpięciu do komputera są błędy w liczniku: 5 Znalezione: 01176 - Key 07-10 - Signal to Low - Intermittent 00576 - Shareware Version. To Decode all DTCs 27-10 - Please Register/Activate - Intermittent 01314 - Shareware Version. To Decode all DTCs 49-10 - Please Register/Activate - Intermittent 01316 - Shareware Version. To Decode all DTCs 49-10 - Please Register/Activate - Intermittent 01304 - Shareware Version. To Decode all DTCs 49-00 - Please Register/Activate Czy to oznacza że licznik jest do wymiany?
  8. Witam, Zgubiłem zabezpieczenie wtyczki zaworu N75 (taki metalowy drucik) w silniku 1.8t AVJ, wie ktoś może jaki ta część ma nr lub gdzie takie coś można kupić? Dzięki
  9. Łukasz13, co masz na myśli? Czy ktoś z szanownych forumowiczów się może jeszcze wypowie, ma jakieś pomysły?
  10. Tak, sporadycznie przez chwilę wartość skacze na 80-100%, a potem już pozostaje w granicach 25-40%. Tak samo mam z mocą w tym aucie, czasem jest ok, a czasem nie ma jej w ogóle
  11. Podczas jazdy wartość w tej kolumnie jest w granicach 25-40 %
  12. Nie ma żadnych błędów, auto mam od 1,5 miesiąca, sprawdzałem w tym czasie kilka razy i żaden błąd się nie pojawił. Auto stało u mechanika jakiś czas temu z innego powodu i mówił że przy okazji rzuciła mu się w oczy wysoka temperatura powietrza dolotowego, to może mieć jakiś związek?
×
×
  • Create New...