Skocz do zawartości

adamuss4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adamuss4

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Brzeg

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia adamuss4

0

Reputacja

  1. Problemem był filtr paliwa, po zmianie na manna problem zniknął Temat można zamknąć
  2. Był zakręcony gaz w butli i jeżdżone na pb. Przez 3 dni chyba nic się nie zmieniło, została wymieniona pompa i filtr zaczął odpalać normalnie i po 4 dniach już jazdy na gazie problem wrócił
  3. Problem dalej nierozwiązany, ale od 3 tygodni nic z tym nie robiłem bo nie miałem kiedy. U mnie było tak na początku jak u Ciebie, później juz tylko gorzej. Na ten moment podejrzewam, że tak jak ktoś już wspominał filtr paliwa z filtr ona to gówno i wymienić to na filtr manna albo jednak puszcza gaz w kolektor od wtryskow gazu. Będę się z tym bawił może w weekend i pojadę na poczatek do gazownika na mycie wtryskow, jak to nic nie da wymienię filtr
  4. O widzisz, to jadę dzisiaj i niech patrzą ten filtr, bo też duże prawdopodobieństwo, że to właśnie to padło
  5. Pompę słyszę tylko na początku, później jest cisza. Gazownik mówił wcześniej, że raczej nie gaz bo awaryjnie na gazie odpala ale gdyby coś to mówił żeby przyjechać i da się wtryski na myjkę ultradźwiękową i zobaczymy czy coś pomoże bo reduktor on by zobaczył podczas podłączenia do kompa. Generalnie pompa może być nie z najwyższej półki ale żeby po tygodniu już umarła albo nie dawała rady?
  6. Ogarnia pod tym względem, że stały same audi od b5 bo b8 pod warsztatem a polecił mi go mój mechanik który nie wiedział za co się złapać i mówił, że oni mogą bardziej pomoc bo zajmują się audi. Dzisiaj zacząłem się zastanawiać właśnie znowu nad tym gazem. Generlanie przed wymiana przez 3 dni na benzynie jeździł i nic nie dawało. Po wymianie pompy jeździł na benzynie jeszcze jeden dzień a już następny tydzień na gazie. Tak z 3 dni było wszystko ok ale potem delikatnie ciężej zaczynał palić, później co drugi raz no i dzisiaj rano zapalił za 4
  7. Gościu ogarnia w zasadzie tylko audi i ma raczej dobre opinie. Mówił o pompie, że wymieniał chwilę wcześniej u kogoś na taką samą i było wszystko ok. Filtr paliwa wymienił bo mówił, że mu się nie podobał ale nie wiem na jaki bo odbierała samochód dziewczyna i nie zapytała. Dzisiaj albo jutro do niego podjadę żeby jeszcze raz go podpiął pod kompa i sprawdził ale no generalnie zaraz pół auta wymienię a tu dalej problem jak był tak jest
  8. Pompa magnetti marelli i filtr paliwa wymieniony przy wymianie pompy
  9. Czy logi da radę ściągnąć z obd na bluetooth? Bo nie mam dostępu do vaga. Ale generalnie od czasu ostatniego posta została wymieniona pompa paliwa bo prawie nie dawała paliwa i na kilka dni po wymianie było wszystko ok. Teraz jest wszystko tak jak przed wymiana
  10. Odkręciłem korek oleju na włączonym silniku i podskakuje nie zasysa. Ponadto wymiana czujnika nie pomogła z odpalaniem jak i wyskoczył mi check P0171. Auto stało się słabsze i właściwie tyle. Skasowałem błąd za pomocą obd2 na bluetooth i dalej się nie pojawił. Jazda przed wymiana czujnika jak i dzisiaj po wymianie tylko na benzynie (gaz zakręcony przy butli). Ostatnio jak byłem u gazownika to mówił, że mieszanka jest za bogata a z tego co wyczytałem to ten błąd odpowiada za zbyt uboga mieszankę paliwa i już zgłupiałem do reszty
  11. Wymieniłem dzisiaj czujnik ale przy wymianie i ściąganiu separatora odmy zauważyłem, że w nim i odmie jest "maslany szlam". Czym to dokładnie usunąć i czy jednak to zatkana odma nie odpowiadała za problemy z odpalaniem?
  12. Dzisiaj bądź jutro będę wymieniał czujnik i teraz pytanie czy trzeba spuszczać płyn chłodzący?
  13. Właśnie problem nie został rozwiązany a powiem, że nawet się pogłębił bo auto już nie odpala na benzynie a odpala awaryjnie na gazie. Także podejrzewam pompę paliwa tylko mój mechanik do końca tyg nie ma czasu i nie mam jak tego ogarnąć. Ale tak jak to ktoś wspomniał na początku podpiąć kompa i na zimnym silniku sprawdzić jaka temperature pokazuje czujnik temperatury silnika
  14. Byłem u mechanika, podpięliśmy pod kompa i temp pokazywało 72 stopnie i na wskazówce na kokpicie też mniej więcej tyle więc to chyba nie to. Pytanie czy jeśli to czujnik to pokaże zła temp jak jest zimny czy cały czas? On mówił jeszcze, że jak jest LPG to może być, że parownik popuszcza do kolektora i stąd mogą być problemy z odpalaniem. Możliwe to?
  15. W sumie może być ten czujnik. Bo jakiś miesiąc temu poszedł mi króciec w tamtym miejscu i w zasadzie jakoś chwilę później zaczął być ten problem z odpalaniem. Może to być niedopieta wtyczka czy raczej całkiem niedziałający czujnik
×
×
  • Dodaj nową pozycję...