Skocz do zawartości

innotic

Pasjonat
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O innotic

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Tarnowskie Góry

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia innotic

2

Reputacja

  1. No właśnie B4 są do zwykłej zawiechy 😅 Będą zapewne za miękkie. Dostałem odpowiedź od Bilsteina i widzą tylko jedno rozwiązanie: 24-119818 na przód (B8) 24-119825 na tył (B8) No i został ujawniony fakt, że nikt nie produkuje dedykowanego zamiennika i trzeba dopasowywać podobne. Ktoś jeszcze pisał, że zakładał MTS SAU007R Tymczasem nabyłem używane kompletne zawieszenie 1BV z B7 za 300zł, więc na razie będzie spokój.
  2. No właśnie, musiałbym chyba wymienić przód i tył żeby to miało sens 🤷🏻‍♂️ A z drugiej strony jak widzę cenę tych B8 to aż się słabo robi...
  3. Gdzie pytałem to mówią mi że te B4 to znowu jest tylko do BE i muszę szukać czego innego xD Znowu w analogach dla tego B4 jest mój numer amorka i żadnego innego występującego w innych wersjach B6 :D No to może wybrać coś z Sachsa skoro taki bajzel z tymi Bilsteinami?
  4. Cześć! Umarły amortyzatory z tyłu w moim BEXie z połowy 2004r. i szukam dla nich godnych następców. Interesowałem się Bilsteinem jednak nie potrafię określić który model jest odpowiedni do mojej zawiechy 🙈 Nr oryginału 8E0513033N Czy ma to być czarny 19-164489 Czy może żółty 24-119795 lub 24-119818 ?? Oba pasują jako analogi mojego wg. katalogów. A może olać Bilsteina i kupić coś innego, np Sachs? Poratujcie proszę, bo d*pa skacze okropnie. Pozdrawiam.
  5. @kamil-vagmasz jeszcze na sprzedaż adaptery G5 3R do bixenonu?
  6. No jak? Tu i tu są 4 poziomy trybu czasowego Na płytce potencjometra manetek z B6/B7/C6 są cztery rezystory, zastanawiam się czy czas przerwy nie zależy od wartości tych rezystorów właśnie.
  7. @KiziorDZNpytanie tylko co zrobić z tymi wycieraczkami
  8. UPDATE: Poskładałem wszystko, działa. W trakcie składania wyszła konieczność dodatkowej przeróbki manetki tempomatu. Chodzi o plastik, który przełożyliśmy z manetki A4. Jeden z jego rogów (czerwona strzałka) koliduje z zatrzaskiem tylnej osłony manetki. W A4 osłona manetki z tyłu nie sięga do obudowy kierownicy, a w A3 jest odwronie - biegnie aż do tego półkola wchodzącego do kolumny. Z tego powodu na końcu znajduje się zatrzask, na którego trzeba zrobić miejsce: Dlatego też musimy ściąć cały róg wspomnianego plastiku mniej więcej do tej postaci: Wtedy wszystko będzie nam pasowało i działało. U mnie efekt finalny wygląda tak: Manetki pracują przyjemniej, cichsze jest wyłączanie się kierunkowskazów itp. Jest jednak wada manetki wycieraczek - wydłuża ona przerwy w trybie czasowym wycieraczek. Wg. moich pomiarów przerwa między wytarciami na 1 biegu to aż 30s, a na biegu 4 - 10s. To może nieco utrudniać korzystanie z tej funkcjonalności. @KiziorDZNmoże skopiuj te moje informacje do głównego posta i poradnik będzie kompletny.
  9. Przecież są w głównym poście Elektryka została rozkminiona, przewody łączymy w następujący sposób, pierwszy kolor to kolor z A4 Manetka wycieraczek: CZERWONY + ZIELONY ŻÓŁTY + CZARNY ZIELONY + BRĄZOWY Manetka tempomatu: BIAŁY + BRĄZOWY NIEBIESKI + ZIELONY W przypadku manetki tempomatu myślę że obojętne jest ja połączymy kabelki wszak obsługują tylko zamykanie obwodu przez przycisk. Wydaje mi się też, że w nowej manetce ustawienie biegu wycieraczek przełącznikiem na 3 i 4 powoduje taką samą przerwę czasową między majtnięciami wycieraczek.
  10. Dzisiaj i ja rzeźbiłem. Nie mam zdjęć, ale postaram się wszystko wytłumaczyć możliwie najlepiej. Ja zabrałem się za wersję z tempomatem i obsługą fisa. Różnica taka, że jest dodatkowy kabelek pomiędzy dwoma ze zdjęć manetki z A3. Chciałem po prostu przylutować kable od A4, ale przez zawijas który trzeba zrobić na białym plastiku są za krótkie. Najlepiej przeciąć w połowie i polutować w ramieniu manetki. Co do tempomatu to sytuacja jest analogiczna jak przy manetce wycieraczek - trzeba przełożyć plastik na ramieniu z A4 do A3. Różni się sposób w jaki manetka wchodzi w obudowę (dwa bolce - z góry i z dołu) oraz też ten bolec, jest lekko przesunięty względem tego z A4. Warto dodać, że plastik do przełożenia w tempomacie jest delikatniejszy oraz ma jedną ściankę cieńszą - warto właśnie tam go przeciąć. Przewody idą tą samą drogą w A4 i A4, więc nie trzeba nic przedłużać, ale trzeba lutować z powodu kostki. Połączenie elektryczne manetki wycieraczek (3 przewody) i tempomatu (2 przewody) jest dla mnie zagadką, na razie połączyłem to na skręcane kostki, aby metodą prób i błędów dojść co z czym powinno być połączone.
  11. @Rilisekkk udało Ci się rozwiązać problem? Mam dokładnie to samo.
  12. Siema. I jak, udało Ci się coś zmodzić z tym klimatronikiem?
  13. U mnie również gałka pozwala przeskoczyć tylko o jedną pozycję w górę lub dół... Nigdzie nie znalazłem odpowiedzi czemu tak jest. Ktoś coś wie? EDIT: Problem rozwiązany - powodem był naderwany kabelek przy wtyczce licznika odpowiedzialny za styk jednego z kierunków pracy pokrętła. Zarobiłem nowy pin i działa.
  14. Przed chwilą właśnie czytałem temat, w którym było opisane że konieczna jest przeróbka materiału na froncie, że też wcześniej nie zwróciłem uwagi że ramka w "McDonaldsie" jest szersza... Dzięki za szczegółowy opis, być może po kilku głębszych się tego podejmę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...