jaras99

Pasjonat
  • Zawartość

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O jaras99

    Informacje

    • Imię
      Jarek
    • Lokalizacja
      Kędzierzyn-Koźle

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2004
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Kod silnika
      AVF
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    141 wyświetleń profilu
    1. jaras99

      ile za dwie sztuki z wysyłką?
    2. jaras99

      mam sterownik pod PDC tył
    3. jaras99

      Plus w pin 1 niebieskiej kostki zegarów, masa gdzieś pod drodze do punktu masowego. Zresztą wszystko jest ładnie opisane na forum.
    4. jaras99

      co prawda w Touranie 2.0TDI ale zasada działania ta sama. u mnie jak siadło sprzęgiełko to aż budą całą trzęsło i strasznie rumotało. Także do przejrzenia sprzęgło altka
    5. jaras99

      czy ktoś z szanownych zabierał się kiedyś (chociaż myślami) za przełożenie oryginalnych mocowań listew do zamiennika a'la S4. W celach edukacyjnych i testowych zakupiłem używki listwy zamienniki z myślą, że będę próbował rozkleić orginalną listwę i wkeić jej wewnętrzną cześć do zamiennika. Po wstępnych oględzinach zamiennika już widzę, że trzeba będzie wewnętrzną stronę zeszlifować około 5mm, żeby zniwelować grubość ewnetulanie doklejanej cześć mocującej z oryginalnej listwy. Ogólnie zabieg powinien się udać, trzeba tylko zadbać o dobre spasowanie tych dwóch elementów a w następstwie do płaszczyzny drzwi. Ktoś coś juz działał w tym kierunku?
    6. jaras99

      Jaką rolę spełniają te adaptery? Bez nich nie da się zamontować spryskiwacza?
    7. jaras99

      Poleciał priv
    8. Czy ktoś z szanownych podpowie czy taki licznik wepchne do mojej a4 z 2004 roku. Teraz mam czerwony z końcówka 900M. Sprzedawca twierdzi ze zadziała ale wolę sie upewnić
    9. U mnie też w drzwiach pasażera przód nie chciało działać. Przedzwoniłem całą instalację i niczego nie zauważyłem. Na pinie 13 mierzyłem tylko 0,35V. Ściągnąłem kleme z aku na chwilę i po założeniu ruszyło. Sterownik załapał jakiś zwis widocznie.
    10. dzięki za odpowiedź. Kurcze to dlaczego nie świecą. podłączyłem na stole instalacje boczka i wszystko ładnie świeci. Pin 13 w sterowniku drzwi obsadzony.
    11. Czy w drzwiach pasażera przód podłącza się pod te same piny co u kierowcy tj. masa pin 21 a zasilanie pin 13? Po takim podłączeniu u kierowcy lampki świecą a u pasażera nie
    12. jaras99

      po wymianie zderzaka na sline spróbowałem własnych sił z kratą środkową i zamiast kupna z A6 C5 dorezałem swoją starą kratkę. W kwocie zakupu kratki a6 zakupiłem siatkę ABS plater miodu i puszkę plastidipa. Ramkę kratki przeciałem w trzech widocznych miejscach. L+P cześć kratki trzeba wydłużyć o około 2,7 cm aby pasowała pod otwór w dokładce sline. Dół kratki trzeba odpowiednio skrócić. Po przymiarce będzie widać o ile (jakiś 1 cm). Miejsca łączenia od strony zewnętrznej kratki zabezpieczyłem taśmą malarską zachowując odpowiednie odległości (w przypadku boków 2,7 cm) i od strony wewnętrznej całość wypełniłem poxiliną. W nią wcisnąłem jeszcze małe ścinki paska plastkiu aby całość wzmocnić. Po związaniu poxiliny, trzeba troszkę doszlifować miejsce łączenia od strony zewnętrznej żeby nabrało estetycznego wyglądu i mamy gotową ramkę. Gotowa ramka dalej posłuży jako szablon do wycięcia siatki plastra miodu. Zaznaczamy, dremel w rękę i tniemy. Po wycięciu przypasowujemy całość, ewentulanie doszlifowujemy siatkę. Jak wszystko pasuje to łapiemy ją do ramki za pomocą trytytek. Siatkę od strony wewnętrznej kleimy. Ja zastosowałem klej do szyb. Po związaniu nadmiar kleju odcinamy nożykiem. Na koniec całość traktujemy plastidipem. Gotową ramkę przymocowałem od strony wewnętrznej dokładki za pomocą trytytek. Wywierciłem małe otworki (3 na dole kratki, po 1 na bokach), tak samo w dokładce i złapałem za pomocą czarnych trytytek. Nic nie widać a kratka siedzi naprawdę solidnie. poniżej mała relacja z prac. Posiłkowałem się tym opisem https://www.audizine.com/forum/showthread.php/363266-Made-a-USP-lower-grill-with-an-non-USP-lower-frame-and-some-lltek-RS4-mesh/page2
    13. jaras99

      z rozpędu kupiłem kompletny zderzak pod spryski wraz z zbiornikiem spryskiwaczy z ASN-a. Oczywiście wiedziałem, że do AVF nie bedzie pasował bo dolna jego część wadzi o IC. wziąłem chociażby ze względu że miał pompki, czujnik poziomu płynu. Poniżej przedstawiam jak w miarę prosty sposób można taki zbiornik przerobić, żeby pasował do AVF. Potrzebna będzie: - Fleksa - przycięte cienkie paski z polipropylenu (PP). Można kupić drut spawalniczy. Ja miałem pod ręką płytę PP o grubości 5mm. Z niej zrobiłem sobie drut do spawania - spawarka do plastiku (taka zwykła z allegro), ewentualnie opalarka - otwornica-wiertło stopniowe, choinkowe. Pod wywiercenie otworu pod czujnik poziomu - 2 godziny wolnego czasu;) poniżej fotostory Po tym zabiegu zbiorniczek ładnie wchodzi. Minus może taki, że pozbywamy się jednego ucha montażowego ale zbiornik na tyle szytywno siedzi że jest to zupełnie zbędne.
    14. Dokładam spryski. Mam moduł LOW, końcówka C. mogę włożyć HIGH i narazie nie przerabiać instalacji (sterowanie światełkami)? Czy bedzie mi FIS śpiewał że popalone żarówki, jak to jest podpowiedzcie.
    15. jaras99

      To działa pod bixem również?