Jump to content

jaras99

Pasjonat
  • Content Count

    253
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16

About jaras99

Informacje

  • First name
    Jarek
  • Location
    Kędzierzyn-Koźle

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

2,019 profile views
  1. Temat dotyczy silnika tfsi,.kolega zadał tutaj pytanie więc odpowiedziałem
  2. Ale co ty chcesz wymieniać? Wariator to integralna część wałka. Kupuje się wałek razem z nim. Żeby wyciągnąć wałek trzeba zrzucić dekiel rozrządu, podporę, łańcuch rozrządu i pokrywę zaworów.
  3. jaras99

    B6 DIVISION

    Nie wiem co tam dokladnie modzisz ale mam komplet wtyczek (zielona czerwona czarna airbag)wraz z koszyczkami pod fotele od strony auta zapinowane, cięte jakieś 10 cm przewodu. Jakby Cię interesowało to priv
  4. Łuków nie testowałem. Jak założę wał to porobie trochę testów z uwzględnieniem łuków. Wał już odhaczony, pozostają łożyska, dyfer bądź torsen Z łożyskami może i masz rację. Nowe SKF za niecała stówkę można kupić. Kupię, wymienię i tym sposobem można będzie i łożyska odhaczyć
  5. Jak są takie same to powinienem ogarnąć przełożenie.
  6. Olej wymieniałem przed montażem. Stary był w kolorze whiskey ale klarowny. Opiłków nie zauważyłem. Wymienię chyba te łożyska i jak będzie ....uj to nie wiem co, zacznę może z dyfrem coś myśleć
  7. Wibracje, szum jest mocno wyczuwalny w przedziale 70-80km/h Wyżej ustają wibracje ale szum pozostaje. Padło na niewywazony wał. Zawlokłem go do wały 24.pl. dziś dzwonili że wał idealny i Pan na tyle uprzejmy, że oprócz skasowania 250 zł to sprzedał info że niedawno miał S4 B6 z identycznymi obajwami i winne były łożyska tył. Także powielam pytanie. Czy łożyska z ośki tył podejdą to Q?
  8. Czy łożysko tył w B6 jest takie samo w ośce jak i Q? Jestem po swapie na Q. Wiem że moje łożyska były wporzo a teraz mam jakiś problem z hałasem z tyłu i wibracjami i chciałbym łożyska przerzucić
  9. Tak, i są nadal. Zedrzeć farbę do gołego metalu i skręcić?
  10. Miałeś rację. Oba jarzma luźne na każdej śrubie. Jak montowałem to wydawało się że doje...em na maxa. Doreciłem, cisza spokój Pytanie czemu się zluzowały? Może po prostu wydawało mi się że dokręcone było a jednak niedostatecznie
  11. Nieee, kur... to może być to. Myślałem jeszcze o latającym klocki ale chyba tak by to nienapierdzielało. Jutro sprawdzę i dam znaka
  12. Niedawno wykonałem swap Q i przy okazji wpadły nowe hamulce 288. Wszystkie tuleje na tyle powymieniałem, zaciski po kompleksowej regeneracji, malowanie w proszek nowe klocki. Problem polega na tym że coś mi z tyłu mocno napier..a, wystarczy mała nierówność na drodze, tak głucho wali z tyłu jakby miało koło odpaść. Przejrzałem cały tył dzisiaj i niczego nie widać, wszystko sztywno siedzi. Dzisiaj w sumie przypadkiem wyczaiłem że jak jadę na lekko zaciągniętym ręcznym to zupełna cisza, nówka sztuka, dziewica, żadnych stuków. Czy coś spartoliłem przy wymianie hamulców? Jak wyżej pi
  13. jaras99

    B6 DIVISION

    Wrzucaj regum. Montowałem pół roku temu. Wykonanie solidne, na tulejach, sworzniach znaczniki lema. Odlewy bananów Ori.
  14. No dobra, pierwsze 300 km za mną. obserwacje/wnioski: 1. Problemów ze złym wskazywaniem paliwa nie napotkałem. Dawca był z 2003 roku Angol, mój z 2004 roku. Pociągnąłem sygnał z drugiej pompy do licznika, zrobiłem kodowanie zegarów i wszystko gra. 2. Skrzynia FZK ma bardzo krótka 1nke, ale za to 3 długie a 6 nie ma co wrzucać przy prędkości lekko ponad 100 bo zamuli furę. Ale za to lecisz 140km/h a obroty coś lekko ponad 2 tys. Fajne to. 3. Przy ruszaniu na max skręconych kołach jest takie dziwne drżenie budy, jakby koła szurały. Dzieje się tylko tak przy ruszaniu. 4. Prz
  15. Zobacz ogłoszenie Zbiornik paliwa kompletny ośka TDI Pozostałość po swapie na Q. Cena+KW Użytkownik jaras99 Data 05.05.2021 Cena 50 zł Kategoria A4 B6/B7  
×
×
  • Create New...