Jump to content

jaras99

Pasjonat
  • Posts

    272
  • Joined

  • Last visited

About jaras99

Informacje

  • First name
    Jarek
  • Location
    Kędzierzyn-Koźle

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

2,365 profile views

jaras99's Achievements

20

Reputation

  1. Rzeczywiście moja rura wygląda bardzo podobnie do tej od BRD
  2. Okej dzięki. Spróbuję dziś ustalić jak to u mnie wygląda. Pewne jest że wszystko mam na jednym pasku
  3. Patrzę na te rury pod belką avf vs. brd i to chyba nie podejdzie P&P BRD->AVF. W AVF mocowanie łapy silnika jest centralnie, w BRD przesunięte. Chyba jedynym rozwiązaniem to zastosowanie kolanka przy belce AVF, na oko jakieś 90 stopni. Wiecie jaka średnica powinna być takiego kolanka?
  4. Ja mam wszystko na jednym pasku. A jakbym próbował Bexa wpychać to jakieś komplikacje są?
  5. Chce wrzucić IC prawy z TFSI o nr 8E0145806M. Upatrzony mam kompletny z mocowaniem i dwoma rurami. Co jeszcze potrzebuje żeby to zamontować? Czytałem że problem jest z połączeniem rury pasa przedniego z górą IC. Co/jaki element powinienem dokładnie dokupić żeby to połączyć?
  6. Dobra zamawiam nową przepływke. Tylko Ori, czy jest coś godne polecenia w zamienniku?
  7. Wracam po bojach. Po kolei opiszę co zrobiłem, może przyda się jakiemuś śmiałkowi mycia silnika. 1. Sprawdziłem przekaźniki na stole - sprawne (cewka cyka po podaniu 12V, przejście pomiędzy 87-30 jest po podaniu zasilania na cewkę) 2. Wykręciłem Aku, filtr paliwa, skrzynkę bezpieczników, wszystkie wiązki profilaktycznie opalarką przeleciałem. 3. Powyciagałem cewki, wyraźnie zapocone wodą, świece w bloku też mokre - sprężone powietrze+opalarka 4. Porozpinałem wtyczki pod maską, które mogły być bezpośrednio narażone na działanie wody - przemycie preparatem do styków elektrycznych. 5. Dojście do sterownika ECM na podszybiu i wygrzanie wiązki głównej opalarką. Próba odpalenia, norlamnie zapalił i nie gasł. Jak się lekko zagrzał to zaczął silnik nierówno pracować. Błędy jakie wyżygał to nadal błąd przepływki i błąd że zdjęcia poniżej. Mało znam się jeszcze na TFSI ale coś mnie tknęło i odpiąłem wtyczkę od przepływki no i jest, silnik pracuje wtedy równo, pojeździłem trochę zagrzałem go w pełni i nic się nie dzieje. Pomierzyłem napięcia na pinach wtyczki, tam wszystko gra. Pin 3 14.4V, pin 2 to najwyraźniej masa, pin 1 5V pewnie jakieś sterowanie. Czyli jest winowajca. Mycie go zabiło? Jeszcze martwi mnie ten drugi błąd mówiący o sterowniku silnika, tu nie mam narazie koncepcji co zrobić
  8. Oby to było tylko to. Wrócę z newsami jak coś ustalę. Dzięki
  9. Okej. Jak go macałem po piłowaniu auta to był wyraźnie ciepły w porównaniu do A2, który był zimny. Sprawdzę go na stole.
  10. Dzięki. Pokusiło mnie coś i umyłem sobie silnik. I to był błąd zaczęły sie dziwne rzeczy dziać. W ten sam dzień jeszcze normalnie jeździł bez żadnych anomalii. Aktualnie jest tak że zapala i zaraz gaśnie. Jak się przytrzyma pedał gazu to pracuje ale przy próbie startu (DSG) zablokowane wszystkie koła i nie da się ruszyć. Na zimnym normalnie zapala, jedzie ale po krótkim dystansie po pierwszym zatrzymaniu silnik zgaśnie i koniec jazdy. Błędy jak poniżej plus błąd przepływki G70. Da się skasować ale po przegazowaniu wraca błąd G70 i ten od sterownika silnika zgłaszany w grupie 03 (ABS), nie w grupie silnik (01) Czas rozpocząć osuszanie. Chyba zacznę od ECM, potem skrzynka bezpieczników pod maską, przepływka, cewki... F#?ck. Niezły bigos Tydzień temu myłem mojego poczciwego AVF, temu to nic nie straszne.
  11. Poratuje ktoś rozpiską bezpieczników znajdujących się pod maską dla A3 8P 2.0TFSI 2009 rok. Skrzynka u mnie wygląda jak na foto poniżej. Szukałem informacji ale to co znajduje rzekomo dla w/w modelu nie odpowiada rzeczywistości. Od czego są przekaźniki opisane jako 100?
  12. Jesteś po takim zabiegu? Jakkolwiek z podsufitką powinno pójść w miarę prosto to nie wiem jak że słupkami. Bo na słupkach Ori jest tylko material bez gąbki i nie wiem jak potem z upchaniem takiego materiału z gąbką na słupkach? Klei się na istniejący materiał czy zrywa stary? Jeżeli to zbyt kłopotliwe i efekt końcowy ma być wątpliwy to może jednak okleiłbym podsufitkę w kolor najbardziej zbliżony do Ori. Ktoś kojarzy, który nr materiału z Modeco będzie odpowiadał tapicerce w mojej B6? Przeczytałem temat ale najwyraźniej zmienili numerację bo nie znajduje takich materiałów, które przywołują niektórzy w temacie. Znalazłem taką, będzie ok? https://allegro.pl/oferta/tkanina-samochodowa-podsufitka-audi-a4-a6-silber-10680667658
  13. Opadła mi podsufitka. Będę ją oklejał samodzielnie nowym materiałem. Jest okazja aby przejść na ciemną sline. No i mam dylemat czy kupić jasną tkaninę taka jak mam teraz bądź taka jak w S-Line. Tylko pozostaje kwestia pozostałych elementów. Czy ktoś stosował metodę malowania tapicerki tj. słupków itp. sprayem do tkanin. Np takim jak poniżej. Oglądałem jakieś materiały w necie i wygląda to całkiem dobrze. allegro.pl ALLEGRO.PL
×
×
  • Create New...