Jump to content

jaras99

Pasjonat
  • Content Count

    132
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

About jaras99

Informacje

  • First name
    Jarek
  • Location
    Kędzierzyn-Koźle

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

544 profile views
  1. jaras99

    Wymiana licznika

    No to nie wiem o co kaman. Widzę że tesotwales licznik benzynowy. Jak ci się kontrolka immo zachowywała? Bo ja wgle nie mam tej kontroli. U mnie od świec żarowych jest też od immo
  2. jaras99

    Wymiana licznika

    Tak jak pisałem wyżej, też robiłem taki myk że wpierw logowlaem się do ECU starym pinem a potem procedura z licznikiem. Pamiętasz może czy jak ci nie przechodziło, to miałeś jakieś blokady czasowe w kanale 024 licznika. Ja sobie mogę wpisywać do bólu byle jakie piny a blokady nie dostaję.
  3. jaras99

    Wymiana licznika

    Dzięki za włączenie się do tematu. Też robiłem tak jak piszesz, że nowy licznik w tryb newmode, później VCDS i grupa 01 engine-> login 11-> wpisywałem login który wyciągnąłem z zegarów. Następnie 17 instrument-> login 11->pin nowych zegarów->adaptation 10->grupa 50-> pin starych zegarów no i d*pa A powiedzcie mi proszę jak no wpiszecie np błędny pin to w kanale 024 licznika nakłada wam jakieś blokady? Ja mogę pare razy wpisać błędny PIN i nic, żadnej blokady i polecenia odczekania jakiegoś czasu przed następnym włączeniem zapłonu
  4. jaras99

    Wymiana licznika

    No i . Nic to nie zmieniło, nie pomogło. Zastanawiające jest to, że cały czas miga kontrolka świec żarowych, czy to w newmode czy adapted. Przestaje tylko migać w momencie pobierania wsadu. Kontrolka świec żarowych informuje o immo w przypadku tego licznika no i jej mruganie coś oznacza. Normalnie w trybie newmode kontrolka immo nie miga co nie? Próbowałem na dwóch kompach z dwoma różnymi kablami, KKL od Viakena i ryżowy HEX CAN w wersji 12.12 błąd jaki pozostaje w liczniku: 01177 - Engine Control Unit 65-10 - Unauthorized - Intermittent błąd w ECU silnika: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - -
  5. jaras99

    Wymiana licznika

    tak mam ori encrypted, zgrany jeszcze przed zmianami przebiegu itp. Dzisiaj po pracy siadam do tematu i poinforumuję.
  6. jaras99

    Wymiana licznika

    Tego jeszcze nie próbowałem. Dziś kolejne podejście. To mam najpierw wgrać decrypted a następnie encrypted?
  7. jaras99

    B6 DIVISION

    Cześć, Kto pomoże w przypisaniu immo id no nowego licznika RB4? Zmieniam na kolor, Vag eeprom programmer pobrałem piny mojego starego i nowego licznika ale chyba poległem na samej mecie czyli adaptacji nowego licznika. Nie wiem czemu, ale nowy licznik nie potrafi pobrać vinu i immo id z ECU silnika. Mam dumpy encrypted i decrypted z starego i nowego licznika. Znajdzie się jakaś poczciwa dusza i przypisze z palca Vin i immo id we wsadzie nowego licznika? To chyba jedyna droga. Myślę że Vag can dash załatwi sprawę. Bądź na miejscu opolskie, Śląsk dojadę
  8. jaras99

    Wymiana licznika

    Niestety nie pomogło. Robiłem już chyba wszystkie możliwe kombinacje. Nawet gdzieś na audizine wyczytałem żeby zmienić przebieg na 0 km. Ale na nic się to zdało Piny mam na 100% ok, bo jak wpisze inny to VCDS się burzy że niepoprawny pin. Wygląda to tak jakby nowy licznik nie umiał pobrać z jakiegoś powodu vinu i immo id z sterownika,coś go blokuje Tak jak na filmiku widać, po kliknięciu TEST w adaptacji na sekundę pojawia się napis WAIT i wywala NOT OK
  9. jaras99

    Wymiana licznika

    Spróbuję tak. BTW. W zegarach dieslowskich za immo kontrolkę na zegarach odpowiada m.in. spiralka świec żarowych? Na 100% nie ma na zegarach kontrolki autka z kluczykiem
  10. jaras99

    Wymiana licznika

    No właśnie jest problem z przypisaniem VIN. Tak jak pokazałem na filmiku. Pinem z nowego licznika się loguje, potem adaptacja, kanał 50, wpisuje pin że starych zegarów i zamiast zaadaptować Vin, w drugim okienku pojawia się komunikat NOT OK
  11. jaras99

    Wymiana licznika

    dobra robota. zanim natrafiłem na ten temat (okrężną drogą bo tytuł tematu nie do końca odzwierciedla zawartość) to posiłkowałem się opisem z linku poniżej. Proponuję zmienić może temat na bardziej oczywisty, np "procedura przyuczania nowego licznika RB4" . Opierając się na informacjach w linka poniżej (kolega @OlekSładnie to przestawił obrazkowo w swoim DIY), wyciągnąłem PIN starego licznika. Nowy licznik podłączyłem na stole, wyciągnąłem z niego również PIN, zmieniłem przebieg aby odpowiadał mojemu. PINY stary i nowy są OK. Starym potrafię się logować zarówno do ECU silnika i do licznika. potwierdza to, że jest prawidłowo wyciągnięty. Nowy PIN przyjmuje nowy licznik także to też wszystko jest w porządku. Jednak pojawia się problem, który przedstawiłem na poniższym filmie. czy jest jeszcze jakiś knif o którym nie wiem? zastanawia mnie jeszcze fakt, że kontrolka IMMO na zegrach wogóle się nie zapala/nie mruga, to normalne? Mruga natomiast cały czas kontrolka od świec żarowych is there a good DIY out there for using Vag EEPROM 1.19 to retrieve SKC's WWW.AUDIZINE.COM I played with it a bit today coupled using a Chinese ODB2 cable and was able to read my encrypted eeprom...but from there I was lost and threw in the towel.
  12. czy montaż MCE high z B7 do B6 daje możliwość włączenia opcji kierunkowskazów w trybie USA? mam europejski bixenon w aucie.
  13. Sam sobie odpowiem i dla potomnych. TAK, podłączenie przedstawione powyżej jest OK, można kopać w liczniku 😄
  14. jaras99

    DIODY AMBIENTE

    mam też diody wraz z wtyką i kawałkiem wiązki wymontowane z podświetlanych klamek
×
×
  • Create New...