jaras99

Pasjonat
  • Zawartość

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O jaras99

    Informacje

    • Imię
      Jarek
    • Lokalizacja
      Kędzierzyn-Koźle

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2004
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Kod silnika
      AVF
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    97 wyświetleń profilu
    1. jaras99

      po wymianie zderzaka na sline spróbowałem własnych sił z kratą środkową i zamiast kupna z A6 C5 dorezałem swoją starą kratkę. W kwocie zakupu kratki a6 zakupiłem siatkę ABS plater miodu i puszkę plastidipa. Ramkę kratki przeciałem w trzech widocznych miejscach. L+P cześć kratki trzeba wydłużyć o około 2,7 cm aby pasowała pod otwór w dokładce sline. Dół kratki trzeba odpowiednio skrócić. Po przymiarce będzie widać o ile (jakiś 1 cm). Miejsca łączenia od strony zewnętrznej kratki zabezpieczyłem taśmą malarską zachowując odpowiednie odległości (w przypadku boków 2,7 cm) i od strony wewnętrznej całość wypełniłem poxiliną. W nią wcisnąłem jeszcze małe ścinki paska plastkiu aby całość wzmocnić. Po związaniu poxiliny, trzeba troszkę doszlifować miejsce łączenia od strony zewnętrznej żeby nabrało estetycznego wyglądu i mamy gotową ramkę. Gotowa ramka dalej posłuży jako szablon do wycięcia siatki plastra miodu. Zaznaczamy, dremel w rękę i tniemy. Po wycięciu przypasowujemy całość, ewentulanie doszlifowujemy siatkę. Jak wszystko pasuje to łapiemy ją do ramki za pomocą trytytek. Siatkę od strony wewnętrznej kleimy. Ja zastosowałem klej do szyb. Po związaniu nadmiar kleju odcinamy nożykiem. Na koniec całość traktujemy plastidipem. Gotową ramkę przymocowałem od strony wewnętrznej dokładki za pomocą trytytek. Wywierciłem małe otworki (3 na dole kratki, po 1 na bokach), tak samo w dokładce i złapałem za pomocą czarnych trytytek. Nic nie widać a kratka siedzi naprawdę solidnie. poniżej mała relacja z prac. Posiłkowałem się tym opisem https://www.audizine.com/forum/showthread.php/363266-Made-a-USP-lower-grill-with-an-non-USP-lower-frame-and-some-lltek-RS4-mesh/page2
    2. jaras99

      z rozpędu kupiłem kompletny zderzak pod spryski wraz z zbiornikiem spryskiwaczy z ASN-a. Oczywiście wiedziałem, że do AVF nie bedzie pasował bo dolna jego część wadzi o IC. wziąłem chociażby ze względu że miał pompki, czujnik poziomu płynu. Poniżej przedstawiam jak w miarę prosty sposób można taki zbiornik przerobić, żeby pasował do AVF. Potrzebna będzie: - Fleksa - przycięte cienkie paski z polipropylenu (PP). Można kupić drut spawalniczy. Ja miałem pod ręką płytę PP o grubości 5mm. Z niej zrobiłem sobie drut do spawania - spawarka do plastiku (taka zwykła z allegro), ewentualnie opalarka - otwornica-wiertło stopniowe, choinkowe. Pod wywiercenie otworu pod czujnik poziomu - 2 godziny wolnego czasu;) poniżej fotostory Po tym zabiegu zbiorniczek ładnie wchodzi. Minus może taki, że pozbywamy się jednego ucha montażowego ale zbiornik na tyle szytywno siedzi że jest to zupełnie zbędne.
    3. Dokładam spryski. Mam moduł LOW, końcówka C. mogę włożyć HIGH i narazie nie przerabiać instalacji (sterowanie światełkami)? Czy bedzie mi FIS śpiewał że popalone żarówki, jak to jest podpowiedzcie.
    4. jaras99

      To działa pod bixem również?
    5. jaras99

      jestem po montażu tego modułu zgodnie ze wskazówkami z pierwszego posta: https://allegro.pl/modul-swiatel-dlugich-dziennych-drl-dzienne-nr-1-i7048038914.html?msg=Twój+e-mail+został+wysłany.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62 No i buczą mi elektromagnesy przysłony bixa na funkcji świateł dziennych i CLH. Na światłach mijania przestają. Czytając wątek była mowa o dodaniu diód prostowniczych. Byłby ktoś uprzejmy wskazać jaką dokładnie diodę zastosować i w którym miejscu ją wlutować? Nie wiem czy tak mogę jeździć, żeby nie zajechać przesłon
    6. jaras99

      posiadam MCE w wersji LOW końcówka C. Jak w takim przypadku wygląda podłączenie modułu DRL? Bezpośrednio pod bezpieczniki? Bo rozumiem, ze przez mojego MCE "nie przechodzą" światła, brak diagnozy. OK już doczytałem tutaj: że przez MCE LOW zasila światła postojowe i długie
    7. Dzisiaj się wziąłem za wyczyszczenie dolotu, tak profilaktycznie Nikt tam wczesniej nie zaglądał. Wyglądało nieciekawie ale efekt końcowy prawie jak fabryka.
    8. jaras99

      Wiesz porównanie mam jedynie do zwykłego h7 no i po przesiadce na bixa dla mnie jest szał. Ale podejrzewam że nawet jakbym włożył bixa z seryjną soczewą to też by mi szczena opadła
    9. jaras99

      Już zamontowane. Rzeczywiście z kabelkami od przesłony bez różnicy jak sie podłączy. A świecą zaje....fajnie. Mistrzostwo świata te bixy. Jak dlugie wrzucę to po horyzont widzę
    10. jaras99

      Wie ktoś co to za projektor? Kupilem bixy z takimi projektorami. Na podstawie zdjęć z w necie doszedłem że to najprawdopodobniej Morimoto EvoX-R 2.0. Sprzedawca zapewnial mnie ze są to projektory z b8 ale nie wydaje mi się. Kontynuując z przeslony wychodzą dwa czarne kabelki i luzem leżą w lampie. W lampie mam również niepodpieta kostkę z przewodami zielony i żółty. Podejrzewam ze czarne kabelki od przeslony trzeba spiąć z tymi z kostki, tylko który do którego, czy to bez znaczenia?
    11. jaras99

      Dzieki. Lece po nasadke i dzialam
    12. jaras99

      Kupiłem zgodnie ze wskazowkami z 1 posta spline M8 do odkrecenia dźwigienek zaworowych. Biore sie za robotę a tu niespodzianka, M8 za mały. W moim przypadku wygląda na to że trzeba chyba M12 zastosować, patrząc na średnicę łba śruby. Spotkał sie ktoś z czymś podobnym?
    13. Kupiłem KKL od viakena i łączy się z PDC. W między czasie z rozpędu zakupiłem drugi moduł PDC. Jak się okazuje niepotrzebnie
    14. Jakim kabelkiem bez problemu obskakujecie swoje wozidła?
    15. BartS mam dodany hak do komunikacji w zegarach. Mimp tego nie łączy. Co ciekawe, podłączyłem moj kabelek do a4 kolegi z 2004 roku ktora ma fabrycznie czujniki cofania i też NIE POŁĄCZYŁEM się ze sterownikiem PDC. Kabelek mam ryżowy vcds 12.12 ale nigdy dotychczas nie miałem z nim problemów. Mojego byłego tourana z 2008roku obskakiwał bez problemu