Jump to content

jaras99

Pasjonat
  • Content Count

    203
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

5

About jaras99

Informacje

  • First name
    Jarek
  • Location
    Kędzierzyn-Koźle

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

979 profile views
  1. https://www.facebook.com/autotapicer/ ogarnia temat. Robiłem u niego całe wnętrze w VW caddy maxi (projekt kamper). terminy ma baaardzo odległe. ale dzwoń, pytaj
  2. czyli jakbym chciał np przyczepę kampingową ciągnąć, podłączyć lodówkę itp? Olać to?
  3. Podrzuci ktoś schemat instalacji haka do B7? Mam moduł 383C i ori instalacje z 2011 roku. Jest tam dodatkową wtyczka 3-pinowa, zaznaczona na zdjęciu poniżej. Domyślam się że czerwony przewód to zasilanie gniazda, ale jeszcze jest żółty i brązowo-bialy. Do czego się tym łączyć?
  4. Zakupiłem ori hak Alko z B7 z myślą montażu do B7. Moduł 383C z 2011 roku Przeczytałem cały temat i wyekstrahowałem informacje, która są dla mnie jasne i umożliwią podłączenie instalacji. Nurtuje mnie jednak jedna rzecz. Co to za wtyczka 3 pinowa na załączonym zdjęciu?? Moduł 383C z 2011 roku, wiązką również z 2011. Jak widać wiązką jedynie cięta od strony auta do modułu. No i ta rozpięta 3 pinowa wtyka??
  5. Kupię kompletny hak wypinany do A4 B7. Belka z hakiem, sterownik z wiązką. Oferty na priv
  6. jaras99

    Hak ALKO A4 B7

    Zobacz ofertę Hak ALKO A4 B7 Kupię kompletny hak wypinany do A4 B7. Belka z hakiem, sterownik z wiązką. Oferty na priv Dodający jaras99 Wysłano 14.05.2020 Kategoria Audi A4 B6/B7
  7. Cześć. Aktualne?
  8. Zacznę od tego że gdybym miał nieco bliżej do @kixi4 to odstawiłbym mu swoje i każde inne TFSI. Jakis czas temu świadomie odkupiłem z pewnych rąk A3 8P 2.0TFSI z awaria silnika po zerwaniu wadliwego napinacza. Podszedłem do tematu chyba zbyt ambitnie a jako że to moja pierwsza jakakolwiek styczność z silnikiem TFSi potrzebowałem wiedzy i fachowych, rzeczowych porad. Wtedy to znalazłem na forum kolegę @kixi4, ktory to punkt po punkcie przeprowadził mnie po całym silniku i jego tajnikach i niespodziankach podczas remontu Można powiedzieć że @kixi4moim rękoma zrobił remont silnika potężna wiedza i profesjonalizm z jego strony. Bezinteresownie pomaga i podpowiada. Naprawdę jeżeli macie możliwość, mieszkacie niedaleko @kixi4, bez zastanowienia dawajcie mu Wasze TFSI. Trochę, minimalnie się obracam w świecie mechaniki, znam wielu "fachowców", co to im żaden temat nie straszny, ale daj Pan Boże teraz widzę i wiem, że to nie tylko dobre chęci się liczą. Z @kixi4 jest nadal w kontakcie. Chociażby wczoraj przygoda z przedmiotowym A3 TFSI. Awaria na drodze, auto straciło moc, zgasiłem, odpala i gaśnie. Odczyt błędów, kontakt z kixi, szybka diagnoza na podstawie kodów błędów i opisu przebiegu wystąpienia usterki - padł wtrysk na 3 cylindrze. Także lecimy dalej z TFSI
  9. Ja wrzuciłem behr, kupiłem w IC. Jest ok, trzyma temperaturę, nic się nie dzieje.
  10. Z doświadczenia? Występuje on jako odobna część czy razem z wałkiem?
  11. witam i odgrzewam zakupiłem auto z uszkodzonym silnikiem po przeskoczeniu rozrządu. Standardowo wadliwy napinacz się rozsypał. silnik to 2.0tfsi CCZA. Przebieg 212kkm wymienione zostały: kompletny rozrząd, wszystkie zawory, zaworek i pokrywa zmiennych faz (ślizg starej pokrywy był porysowany to profilaktycznie wymieniłem, bo czytając różne tematy, zwracano uwagę na to, że mogą być przez to problemy ) Wałek ssący poozstawiłem stary, jednak na jego powierzchni tam gdzie wchodził w pokrywę/podporę zmiennych faz był bardzo delikatnie porysowany poprawione nowe tłoki i pierścienie (profilaktycznie jak już silnik był rozebrany) Po remoncie auto chodzi fajnie, wkręca się prawidłowo, ma moc, nie bierze nic oleju, wszystko cacy....prawie jednak od samego początku po remoncie jest problem Przy powolnym ruszeniu, bądź stałej szybkości przy utrzymywanych niskich obrotach (około 1500 rpm) auto szarpnie na moment i mrugnie kontrolka EPC. Jak wystartuję dynamiczniej to wszystko jest OK. To co sugeruje sie wymienić na pierwszy strzał, czyli zawór i podporę wałka wymieniłem podczas remontu. Czy w moim przypadku jest do sprawdzenia poprawność ustawienia rozrządu? 000833 - Camshaft Position Sensor (G40) P0341 - 000 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 24 Reset counter: 255 Mileage: 215892 km Time Indication: 0 Date: 2020.04.15 Time: 19:02:55 Freeze Frame: RPM: 1546 /min Load: 30.6 % Speed: 41.0 km/h Temperature: 81.0°C Temperature: 18.0°C Absolute Pres.: 990.0 mbar Voltage: 14.097 V 000010 - Camshaft Positioner (Bank 1 Intake) P000A - 000 - Slow Response - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 215896 km Time Indication: 0 Date: 2020.04.15 Time: 19:17:11 Freeze Frame: RPM: 1759 /min Load: 27.4 % Speed: 70.0 km/h Temperature: 97.0°C Temperature: 17.0°C Absolute Pres.: 990.0 mbar Voltage: 14.224 V 000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake) P0011 - 000 - Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 215900 km Time Indication: 0 Date: 2020.04.15 Time: 19:20:36 Freeze Frame: RPM: 1873 /min Load: 25.1 % Speed: 75.0 km/h Temperature: 98.0°C Temperature: 17.0°C Absolute Pres.: 990.0 mbar Voltage: 14.224 V
  12. Normalnie. Jeżdżę niecałe dwa lata z modułem i żarówek nie wymieniałem z powodu spalenia
  13. Tak czy inaczej mile zaskoczenie. Ogólnie furka jest na wypasie 3xsline, wszystkie wodotryski raczej posiada. Trochę uśpiło moja czujność rozkodowanie wyposażenia po Vin bo tam nie było wzmianki o BT.
×
×
  • Create New...