Jump to content

Makaronek

Pasjonat
  • Content Count

    183
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1

About Makaronek

Informacje

  • First name
    Adam
  • Location
    Pułtusk

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2006
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    1B
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam, planuje na następny sezon w moim tfsi pobawić się z mocą, planuje jakieś 500+ pytanko mam co do pompy w baku, czy ma ktoś jakąś propozycję co by tam weszło najbardziej p&p? Lub jakieś fajne rozwiązanie? Mam do kupienia pompę z rs6 c6, podejdzie w miarę?
  2. Witam, mam problem ze czasem mam wolne obroty rzędu 1100 lub 1200 obrotów, błędy mam od wysokich obrotów jałowych, od zaworka odpowietrzania baku, od sondy bo brak kata, zazwyczaj dzieje się to na ciepłym silniku, czy przez uszkodzony zaworek odpowietrzania baku może ciągnąć lewe powietrze? Na wyłączonym zapłonie jak dmucham w ten zaworek to mogę bez problemu dmuchać czy zaciągnąć powietrze, czy on powinien puszczać w dwie strony?
  3. Mam wersję L, f, s, czy może któryś z tych modułów obsłuży multi i tempomat i fis?
  4. A z jakim numerem jak coś kupić ten sterownik kierownicy?
  5. Tak, taśma ma 12 pinow, w poradniku było napisane że z końcówka l obsługuje multi
  6. Nie wiem od jakiego dokładnie pojazdu jest ta taśma, znalazłem u siebie w gratach jak coś
  7. Wcześniej nie zwróciłem uwagi ale czy taka różnica w ilości kabli może być? Mam manual, kierownica bez lopatek
  8. W blokach pomiarowych przejrzałem pierwszych kilka czy kilkanaście, zabawa manetkami wyświetla się na vcds a zabawa multi funkcja nic nie wyświetla
  9. Sprawdziłem bezpieczniki po boku co są, wszystkie dobre
  10. W kierownicy pokazał mi się taki błąd
  11. Witam, doposazam swoje auto w multi, zmieniłem taśmę, kierownica 3 ramienna i na 3 ramienna z multi zmieniam, przyciski mi się świeca kodowanie niby przyjęło, ale nie działa ktoś może podsunął pomysł co może być jeszcze nie tak? Kodowałem też w radiu i nic nie dało, rnse plus bose, po wymianie taśmy świeci mi się trakcja od kąta skrętu pewnie, czy to trzeba też zakodować żeby działała kiera? Nie odsyłajcie proszę do manual ponieważ je przejrzałem i nie ma odpowiedzi na moje pytanie
  12. Black4 jaki masz kolektor? Skąd brałeś?
  13. a jaka jest wytrzymalosc seryjnego słupka? ile zniesie?
  14. Witam, planuje się pobawić z swoim autkiem na grubsze moce, czy ma ktoś propozycje jaka turbinkę najbardziej p&p można aplikować żeby dala rade? A może ma ktoś jakiś fajny secik, spis części potrzebne do takiej zabawy, mam już wtryski rs4 b7 pompa paliwa rs6 c6, cooler 600x300,76, korby kute brakuje jeszcze wkładu pompy wysokiego ciśnienia i jakiejś suszarki, ktoś coś doradzi? Moc jakia chciałbym osiągnąć to 450-550km, a i wydech od początku do wysokości tylnego dyfra 3cale potem 2x 2.5
  15. witam, mam takie pytanko, planuje kupic doswojej bryki kolektor z fmica zeliwny ktory daje turbine w bok a nie do dolu, na flansze t3, do tego przejsciowke z flanszy t3 na t25 i suszarke gtx30, czy ktos montowal podobny zestaw? chodzi mi o to czy nie pojdzie to przez ten adapter za bardzo w bok i czy bede mial jak poprowadzic wydech, z tego co wiem to ten adapter ma 6.5cm dlugosci, od flanszy do flanszy.. ciac i spawac zeliwa tez nie chce za bardzo bo potem problem z wytrzymaloscia tego, prosze o pomoc
×
×
  • Create New...