Jump to content

benkarf

Pasjonat
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About benkarf

Informacje

  • First name
    rafał
  • Location
    brodnica dolna

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. witam w sobote wymieniłem turbine na regenerowana mam pewien problem około 1800-2000 świszczy gwirzdże jak kto woli czy jest się czym nie pokoić wklejam logi. VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM nowa turbina Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum stare turbo wydaje mi się że jest mało mocy ale czekam na wasze zdanie
  2. Oo był bym wdzięczny czekam bo zastanawiam się kupić dwie zaślepki i tyle albo wywalić go i zostawić sama klapę gaszaca chce mieć spokój doprowadzać silnik do stanu suchości
  3. Witam pytanie mój egr cały zalany olejem wygląda to ochydnie w ten weekend będę wymieniał turbine na regenerowana chce odrazu ogarnąć egr co z nim zrobić zaślepki czy wyczyścić egr i kolektor obstawiam ze mokry jest przez turbine bo leje olejem. Odrazu chce ic umyc żeby było wszystko na sii pozdrawiam
  4. Czyli lepiej nie bawić się w osusacz i dysze tylko jechać na serwis
  5. Dasz znac jak doszły bo moje czekam 4 tydzień z alli i nic
  6. Witam Witam co może sprzyjać na nie korzyść mocy klimatyzacji moja chłodzi ale coś słabo czynnik jest vag pokazuje po włączeniu 9 bar zastanawiam się nad dysza rozprezna i osuszaczem co myślicie o tym ? Ewentualnie idzie vagiem sprawdzić temperaturę jaka wychodzi
  7. Dodam że wentylator stoi w miejscu od klimy jakies pomyslyyy
  8. I cyk kabel urwany zostalo polaczone i NIE NIE DZIALA niech ktoś tu pomoże ogarnąć ten temat fodam vag zero blesow nawet prad sie zwiększył na o wiele większy coś koło 0.5a
  9. ok kolego jutro wchodzę pod auto i zobacze czuje że jestem bliżej celu niż byłem a pytanko gdzie moge sprawdzic jakis opór powinien miec ten zawór albo czy jak go podlaze pod prad to powinien co zrobic wysunac sie lub schowac? bo nw jak go sprawdzic
  10. Siemanko jestem posiadaczem b6 w wersji avant 1.9 tdi 130km avf quattro od ponad roku w zeszłym roku po kupnie nie udało mi sie naprawic klimy była nie szczelność, w tym roku przy wymianie rozrzadu kolega mechanik zauważył rozsadzony wąż od klimy został zakuty na nowo, jade do goscia od klimy sprawdza szczelność si, myśle powoli do przodu i mowie i co teraz musisz nabic caly uklad gazem by sprawdzic czy sprezarka załaaczy on ze kto wie ten potrafi to zrobic inaczej więc wypuscił polowe azotu i powiedzial ze sprezarka nie załacza komp wskazuje bład g65 czyli czujnik klimatyzacji kaze mi kupic nowy, panowie w sklepie motoryzacyjnym namierzaja po vinie czujnik zdejmuje lampe patrze kur** wgl nie od tego modelu dlugi jakis i na pewno to nie do audi wiec stwierdziłem ze moze moj sie da uratowac przeczysciłem wydmuchalem lekko oklepałem xd, montuje i zeby znow nie jecha do pana od klimy mozecie mnie teraz ponizyc z ziemia itk ale według mnie spoko roziwazanie na sprawdzenie klimy nabiłem obieg propanem około 200g, jakie rezultaty brak błedu g65 no ale cóż coś znika coś sie pojawia nowego teraz błąd 01232 kompresor wklejam screeny z błedów i z bloków na włączonej klimie i wyłączonej nw czy sprezarke szlag trafił czy za mało propanu w ukladzie czy co czekam na wasza pomoc dzieki 01232 - A/C Compressor Regulator Valve (N280) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
×
×
  • Create New...