Jump to content

benkarf

Pasjonat
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About benkarf

Informacje

  • First name
    rafał
  • Location
    brodnica dolna

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dodam że wentylator stoi w miejscu od klimy jakies pomyslyyy
  2. I cyk kabel urwany zostalo polaczone i NIE NIE DZIALA niech ktoś tu pomoże ogarnąć ten temat fodam vag zero blesow nawet prad sie zwiększył na o wiele większy coś koło 0.5a
  3. ok kolego jutro wchodzę pod auto i zobacze czuje że jestem bliżej celu niż byłem a pytanko gdzie moge sprawdzic jakis opór powinien miec ten zawór albo czy jak go podlaze pod prad to powinien co zrobic wysunac sie lub schowac? bo nw jak go sprawdzic
  4. Siemanko jestem posiadaczem b6 w wersji avant 1.9 tdi 130km avf quattro od ponad roku w zeszłym roku po kupnie nie udało mi sie naprawic klimy była nie szczelność, w tym roku przy wymianie rozrzadu kolega mechanik zauważył rozsadzony wąż od klimy został zakuty na nowo, jade do goscia od klimy sprawdza szczelność si, myśle powoli do przodu i mowie i co teraz musisz nabic caly uklad gazem by sprawdzic czy sprezarka załaaczy on ze kto wie ten potrafi to zrobic inaczej więc wypuscił polowe azotu i powiedzial ze sprezarka nie załacza komp wskazuje bład g65 czyli czujnik klimatyzacji kaze mi kupic nowy, panowie w sklepie motoryzacyjnym namierzaja po vinie czujnik zdejmuje lampe patrze kur** wgl nie od tego modelu dlugi jakis i na pewno to nie do audi wiec stwierdziłem ze moze moj sie da uratowac przeczysciłem wydmuchalem lekko oklepałem xd, montuje i zeby znow nie jecha do pana od klimy mozecie mnie teraz ponizyc z ziemia itk ale według mnie spoko roziwazanie na sprawdzenie klimy nabiłem obieg propanem około 200g, jakie rezultaty brak błedu g65 no ale cóż coś znika coś sie pojawia nowego teraz błąd 01232 kompresor wklejam screeny z błedów i z bloków na włączonej klimie i wyłączonej nw czy sprezarke szlag trafił czy za mało propanu w ukladzie czy co czekam na wasza pomoc dzieki 01232 - A/C Compressor Regulator Valve (N280) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
  5. benkarf

    Turbina AVF

    Witam grupo pytanie kończy mi się turbo w mojej b6 quattro AVF. Czy to prawda że turbo od b7 2.0 brd pasuje bez żadnych przeróbek. Kolejne pytanie jeśli je założę czy muszę stroic od razu mapę czy osiągi będą takie same jak na oryginalnym? Domyślam się że będą bo to zależy od doładowania a została wymieniona tylko turbawka. Pozdro chętnie posłucham jeśli polecacie coś innego w przyszłości chce dojść do 200 km nie opłaca się więcej mija się to z celem
  6. Ok a jakieś uszczelki odrazu wymiana czy darować se
  7. Hella 3 prawidłowe ma mocowanie d2s
  8. Grupy 003, 008, 011: TEST http://vaglogi.pl/log-003_011_008_FIFl1.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_008_l3cHm.html Zrobiłem tak jak pisałeś, pierwszy log bardzo długi zrobiony podczas jazdy chciałem żeby on tak przerwał jak pisałem ale podczas 10 minutowego logu ani razu mi tego nie zrobił jak skończyłem robić log to zrobił uparty samochód, drugi log to tak jak chciałeś zrobiłem dwa na wszelki wypadek
  9. Rozrząd wiem nie długo mam urlop tygodniowy postaram się zjechać bliżej 0. Filtr jakieś 10 tys km temu czyli pół roku. Przegonic czyli co 3 bieg a obrotów ile 1200 czy jak
  10. Hidy chińskie szału nie ma po za tym jeśli cię złapią i bdz musiał włożyć zwykle to nie będzie takie łatwe a jak masz ledy jak ja teraz to w każdej chwili wkladasz h7 i tyle Ci mogą zrobić ja na przeglądzie bez problemu przechodzę mu się te światła podobają i sam brał telefon do gwertego
  11. 350zł z tego powodu ze soczewke mam d2s h7 byly taniej
×
×
  • Create New...