Skocz do zawartości

kobuzzz

Pasjonat
  • Postów

    82
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kobuzzz

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kobuzzz

1

Reputacja

  1. Witam, koledzy czy ktoś może mi powiedzieć czy przy pompie wspomagania ZF 2.0 tdi CAGA występuje luz osiowy??? Coś mi wyje pod maską i moje podejrzenia padają na pompę bo przy wymianie paska, rolki i napinacza miała taki spory luz własnie. Dodam że wspomaganie chodzi bez zarzutu.
  2. kobuzzz

    śruby antykradzieżowe

    Koledzy klucze do "złodziejek" są kluczami powtarzalnymi na górze nasadki tam gdzie się zakłada klucz 17 jest oznaczenie C, T itp. Czy ktoryś z Was z Białegostoku mógłby sprawdzić czy ma nasadke T. Po ostatnim serwisie nie sprawdziłem nasadki i okazało się ze "mądry" mechanik musiał posiłkować się pneumatem przy odkręcaniu złodziejek i popier... całą nasadke i nie mogę odkręcić szpilek a koła chce zmienić... proszę o info w priv czy ktoś ma. Jeżeli tak to podjadę i może uda się je odkręcic...
  3. Witam! Koledzy wysiadł mi sterownik podrzędny i stoję przed wymianą tego ustrojstwa... wszystko cacy sterowniki są do kupienia ale z ciekawości zadzwoniłem do najbliższego ASO (Białystok) z pytaniem ile kosztuje kalibracja i jak mi miła pani w słuchawce powiedziała że 6 stówek to chyba zrezugnuje z naprawy tego chyba że ktoś podpowie jakiegoś magika w Białymstoku żeby to ustawić albo chociaż jak to w domowych warunkach ustawić żeby to działało wmiare.
  4. Koledzy a jak wygląda sprawa z zestawem LUKa??? Mam zalożony cały zestawik i przejechałem na nim koło 17 tys i chciałbym zrobić wirusa na 180 kuni i koło 400 niutków. Cały zestaw rożni się od SACHS i LUK wygląda mi na bardziej masywny co za tym idzie odporny na większy niuton... ale to tylko moje przypuszczenia. Szukam konkretnej odpowiedzi bo jak zrobie wirusa i sprzęgło będzie świstać to mnie moja kochana żona udusi;]
  5. No i wszystko jasne:) szkoda kasy jak tak bo litr oleju koło 160 ziko w ASO...
  6. Potwierdzam u mnie tez jest takie pukniecie w pedaly podczas ruszania?
  7. 2 to jest porazka w tych skrzyniach... od zakupu mam problem z 2... myslalem ze pomoze wymiana sprzegla ale nic to nie pomoglo... zastanawiam sie jeszcze czy nie wymienic oleju w skrzyni bo po rozgrzaniu silnika jest znaczaca poprawa... ale nie zmienia to faktu ze i tak ciezko wchodzi...
  8. U mnie jest to samo zdiagnozowalem ze to na 100% zawor na pompie wysokiego cisnienia i tak jezdze z tym juz od ubieglego lata i nic zlego sie nie dzieje? cyka glosniej bo widac czas dla pompy jest nieublagalny? (celowe postarzanie produktow).
  9. Do naszych audiolek idą dwa rodzaje zestawów które są zależne od VINu czyli możliwe że ten drugi zestaw posiada amortyzator na tarczy. Ja jak się pytałem po hurtowniach to LuK wychodził dużo drożej od SACHSa ale trafiłem na super cene kompletu i LuK trafił do środka? Koledzy czy po wymianie sprzegła powinno ono nisko brać?? Przed wymianą brało wysoko a teraz delikatnie puszczę i już rusza z miejsca...
  10. Koledzy potrzebuje screenów adaptacji poszczególnych kanałów licznika bo namieszałem coś w nich walcząc z inspekcją serwisową i wywala mi teraz błąd adaptacji... z góry dzięki?
  11. Ja uważam że LuK... ale tez nie jestem pewny bo dziwne są te ich koła dwumasowe... na pierwszy rzut oka to nawet laik by powiedział że to rozklekotane złomostwo ale jednak po założeniu wszystko jest ok?
  12. Koledzy ja już po wymianie? pomimo takiego luzu dwumasu wszystko jest ok? co zauważyłem to to że w zestawie SACHS nie ma tłumika drgań na tarczy co pewnie w jakimś stopniu wpływa na komfort ruszania.
  13. Tak jak napisałeś jeżeli mieniasz tylko dwumasę to musisz założyć tej marki jakiej było jeżeli wymieniasz komplet: dwumas, tarcza, docisk to albo LuK albo SACHS. Ja wybrałem komplet LuKa bo była lepsza cena tego kompletu. Dodam że miałem założony komplet SACHS. Nie zapomnij tylko wymieniając dwumasę wymienić łożyska igiełkowego koła zamachowego?
  14. Dzięki za info napewno się przyda? a ten sworzeń kulisty w którym miejscu się znajduje? Jest gdzieś w wybieraku? Czy przy skrzyni?? A może dobrze by było olej wymienić bo zauważyłem że na zimny bardzo cieżko jest wbić 2 a po rozgrzaniu trochę lżej wchodzi ale i tak bardzo ciężko...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...