Jump to content

mareckimarek

Pasjonat
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About mareckimarek

Informacje

  • First name
    Marek
  • Location
    Wrocław

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2005
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    BPW
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Trochę mi się przeciągnęło ale fura już śmiga. Wsadziłem pustą puszkę dpf i skręciłem auto do końca. Od tygodnia jeżdżę autem. Pali bez problemu. Smiga aż miło. Z minusów: 1) zalapa się kontrolka silnika z błędem dotyczacym dpf, pomimo to ma pełną moc. Po usunieciu błędu i przejechaniu okolo 150 km zapaliła się ponownie. 2) z wydechu generalnie śmierdzi jak ze starego diesla, w lusterku nie widzę, żeby kopcil. Chce coś z tym zrobić. Możecie polecić jakiś warsztat w okolicy wrocka, który wyłaczy mi dpf w sterowniku i dopasuje dawki? Ciężko to zrobić samemu? Jak nie to sam sobie wgram orginalną mapę od avf, gorzej jak coś w sterowniku zepsuję Przy okacji: Jaki warsztat we wrocku polecicie do wyczyszcznia i nabicia klimy?
  2. Cześć! Potrzebuję rozrząd do a4 avf 1.9 tdi. Mysłałem o zestawie: pasek Continental, rolki INA, pompa wody Hepu. Mogę prosić o wycenę albo ew polecenie innego zestawu.
  3. Wsadziłem ten silnik AVF z wtryskami (AVF). Wczoraj bez problemu odpaliłem auto ale nie jezdziłem, bo przód nie jest złożony, więc nie wiem jak to się zachowuje w trakcie jazdy. Zmieniłem oba kolektory i łapy silnika. Założyłem dwumas i sprzęgło z BPW, były inne niż w AVF. Skróciłem smok olejowy około 16mm i założyłem miskę BPW, bo była trochę niższa i miała inne mocowanie dolnej łapy silnika(tej do wzmocnienia przedniego). Wyciąłem w misce żebro, bo było blisko koła łancuchowego pompy olejowej. Nie wiem, czy to było konieczne ale na pewno nie zaszkodzi. Jeszcze jeden poblem ze zmianą miski jest taki, że w AVF jest spory kawałek plastiku pod wałem. Służy jako lejek, którym spływa olej w okolice smoka. Plastik jest przykręcony do pompy i opiera się z obu stron o miskę. W misce BPW z jednej strony brakuje podpórek, więc będzie tam wisiał, nic z tym nie robiłem... stwierdziłem, że jest wystarczająco sztywny. W sumie to nie jestem pewien, czy wymiana miski była konieczna. Możnaby zostawić miskę AVF, trochę by sobie wystawała na dole i ewentualnie porzeźbić łapę przednią... Muszę jeszcze coś z tym dpf zrobic i wymienić rozrząd wtedy dopiero poskładm furę do końca i zobaczę jak to jeździ Niestety wyjeżdżam na urlop i zabiorę się za to za dwa tygodnie Ma ktoś pustą puszkę DPF albo niewytarty wałek w od BPW na sprzedaż?
  4. Kupiłem AVF! Będę w weekend wkładał. Chcę go wrucić z wałkiem i wtryskami z AVF, ciekawe jak to będzie chodzić XD Wyjąłem już smok, żeby go skrócić. 1.5 cm Będzie ok? Robił to kotś i ma może jakieś fotki? To jest w ogóle konieczne, żeby przekładać tę miskę, jak tego nie zrobię to mi silnik nie wejdzie do auta? Ma ktoś może pustą puszkę od DPF albo zapchanego DPF na sprzedaż? Na razie nie będę przekładał wałka a swojego DPF nie chcę rozcinać bo raczej jest ok.
  5. Dzięki piotrsob1 za odpowiedź! Poczytałem, wiem trochę więcej. Zastanawiam się, czy nie oddać fury do mechanika w okolicy. Sam może ogarnąłbym to ale wolę, żeby było zrobione porządnie, przez kogoś kto ma odpwiednie narzędzia i wiedzę. Ja nawet nie potrafię stwierdzić, czy wałek rozrządu nadaje się do przełożenia, czy nie Znacie DOBREGO mechanika z okolic Opole, Wrocław, Nysa? Mogę przywieźć auto, silnik wyciągnięty ale wszystko jest. Najlepiej gdyby ta osoba miał jeszcze dostęp do części (silnik, turbo, wtryski), moje to raczej śmietnik. A może ktoś ma BWP w dobrym stanie do sprzedania?
  6. Cześć! Jestem Marek, mam czarne B7 Mieszkam we Wrocławiu. W weekendy kręce się w okolicach Opola. Mam nadzieję, że znajde na forum sporo przydatnych informacji i poznam fajne osoby Pozdrawiam!
  7. Cześć! Mój przypadek: B7 z przebiegiem 180 tyś z padniętym BPW. Urwany zawór elegancko wbity w tłok, zgnieciona końcówka jedego wtrysku, opiłki i kawałki zaworu (w turbo, wszystkich komorach spalania i obu kolektorach), trochę nadpalone tłoki, trochę wytarty wałek o dziwo pompa z imbusem 100mm w dobrym stanie. Chcę kupić kompletny silnik. Zastanawiam się co tam wsadzić. Czytałem już trochę na forum ale większość tematów odnośnie wymiany silnika jest dosyć stara a spodziewam się, że wiedzy od tego czasu przybyło. Wiem, że popularny jest swap na AVF albo AWX + wycięcie dpf. Nie mogę znaleźć szczegółów odnośnie takiego swapa (Czy wtryski z tych silników mogą zostać? czy miskę olejową trzeba zmeiniać? Jeżeli tak, to jakie sa komplikacje? Czego jeszcze trzeba sie spodziewać?). Chcę zostawić DPF bo nie chcę mieć przypału w czasie kontroli w pl albo co gorsza za granicą. Myślę o wsadzeniu spowrotem BPW lub BGW(Nie wiem, czy będzie pasował...). Problem z BPW jest taki, że są drogie. Jakie jest wasze zdanie i doświadczenie w przypadku takiej wymiany? Zostać przy BPW, czy zmieniać? Czy zostawienie DPF to zły pomysł?
×
×
  • Create New...