Jump to content

malukry122

Pasjonat
  • Content Count

    48
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11

About malukry122

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    Wapielsk

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BEX
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

439 profile views
  1. Miałem podobny problem po chipie. Zmieniałem faro z butli do reduktora z 6 na 8mm, reduktor na KME TWIN itp. ale najlepszym rozwiązaniem jest po prostu przy pewnym obciążeniu ustawienie w sterowniku lpg aby przełączał na benzyne. Od tamtej pory mam spokój i wiem że na benzynce nic temu silnikowi nie będzie. Podobno lpg spala się w wyższej ok. 50 stopni celsjusza temperaturze niż benzyna co zwiększa EGT. U mnie patrząc na wykres z hamowni to tam gdzie jest najwięcej niutów lpg nie wyrabia. Mam kolegę co też jest po chipie 200km+ i jest po przeróbkach u gazownika i problem z awaryjnym przełączan
  2. 1. Poleciłbym rozrząd Dayco. Mam życiowy przykład że w golfie pasek INY się zerwał po 10 000 km. 2. Olej tylko 5W40. 1.8t trzyma temp. oleju ok. 100 stopni Celsjusza w normalnej jeździe. 3. Olej w skrzyni zawsze warto zmienić. Nie wiem jak jest w B7 ale w B6 jak samochód stoi na lekkim pochyle to ciężko wchodzi wsteczny ale to norma dla 6 biegowej skrzyni. 4. Sprawdź całą odme.
  3. U mnie też na zimnym jak chodzi jeszcze na ssaniu to ma lekkie nieregularne drgnięcia. Chyba normalne.
  4. malukry122

    Filtr paliwa

    Ja miałem sytuację że po wymianie na filtr oryginalny audi pomp paliwa zaczęła buczeć. Na starym filtrze czasami wydawała dziwny dźwięk po przekreceniu kluczyka. Wymieniłem pompe na walbro i spokój.
  5. Mam Meyle i jest słabo. Są wyczuwalne spore drgania. O połowę lepiej wypadają Febi bo kolega montował i siedziałem w aucie. Nie miałem oryginałów ale to najlepszy wybór
  6. Może układ jest zapowietrzony lub coś z pompą wody
  7. Miałem podobnie ale mam lpg. Wtryski gazowe mi puszczały gaz do kolektora i rano zapalał po długim kręceniu rozrusznikiem. Mimo wszystko sprawdź błędy...
  8. Ja w swoim BEX 1.8t miałem na hamowni 170 pare zamiast 190 koni i winą był zapchany katalizator... Ogólnie zacznij od logów
  9. Kolega ma wtryski z Saba 2.3t, intercoolery z BEX i wyszło mu w okolicach 200HP jak się nie myle...
  10. Dokładnie. Już sie poprawiłem
  11. Tłumik sportowy WM Sport a'la APEXi N1 JDM fi 90mm 8838086265 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 179,48 zł - Tłumik sportowy WM Sport a'la... Polecam takie tłumiki końcowe. Ja też mam dp, seria środkowy i te tłumiki końcowe. Brzmienie basowe a po włożeniu db killer w tłumik jest cicho jak seria. 20190628_211943.mp4
  12. Jak będziesz miał okazję mieć auto na podnośniku to maglownica (u mnie się trochę poci), sprawdź czy nie wychodzi korozja w rynienkach na dachu bo to słaby punkt w B6. Odkręć korek wlewu oleju i sprawdź działanie odmy. Przednie zawieszenie jak ma luzy to koszt ponad 1500 zł Lemfordera od B5 z niewielką przeróbką tuleki na sworzniu i przycięciem tulejki na którą przychodzi amortyzator (Lemforder dedykowany do B6 to koszt ok. 2500 zł). Nie zdziw się jak bieg wsteczny ciężko będzie wchodził na pochyłościach bo B6 z 6 biegową skrzynią tak ma. Warto zrobić chipa i uzyskać ok. 225km 343 Nm to ten s
  13. U mnie to wyszło jak naginałem wąż przy filtrze i wtedy syczało. Normalnie bez naginania tego nie słyszałem. Wystarczy odpalić auto i jak przerzuci na lpg po chwili zgasić i wtedy ciśnienie jest w układzie lpg i można nasłuchiwać...
  14. Mi kiedyś gaz leciał przez słabo skręconą opaskę przy filtrze fazy lotnej i wychodziło spalanie większe o 2 litry na 100km. Sprawdź czy nie masz wycieków
  15. Ja miałem problem z odpalaniem a okazało się że wtryski lpg puszczały. Raz po nocy odpalił od razu a raz się męczył. Zestaw regeneracyjny wtrysków i po problemie w moim przypadku. Zrób jak radzi @przem8
×
×
  • Create New...