Skocz do zawartości

byqu

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O byqu

Informacje

  • Imię
    Filip
  • Miasto
    Radom

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia byqu

0

Reputacja

  1. byqu

    A4 B7 1.8t BFB q tylny rozrząd

    Dziękuje bardzo za odpowiedzi a powiedzcie mi jeszcze, zamówiłem na próbę z tej firmy która przepakowuje. Myślicie, że to może być ori? Zawartość dodana 49 minuty później Temat do zamknięcia. Ostatecznie zdecydowałem się na zmianę napinacza na taki bez fazatora. Pozdrawiam
  2. Siemanko, wiem, że na forum jest temat z tym związany ale mimo wszystko nie jestem co do końca przekonany o tym co robić. Otóż w moim audi, po nocnym postoju słyszę niepokojące dźwięki, podejrzewam, że już trochę napinacz niedomaga albo łańcuch. Auto jest po chipie oraz po drobnych zmianach takich jak turbo, cooler, wydech. Stąd też chciałbym aby wszystko co związane z silnikiem było na najwyższym poziomie. Wracając do tematu głównego. Zastanawiam się nad nieco profilaktyczną oraz nadwyraz szybką wymianą tego rozrządu. Ceny z ASO jak wiadomo są dosyć spore, mogę dostać u kolegi w lepszych pieniądzach rozrząd przepakowywany przez firmę SWAG. Moje pytanie do Was czy ktoś korzystał z takich zestawów? Jak to wygląda. Dotychczas siedziałem w innej marce i tam często można było trafić właśnie w pudełku SWAG czy FEBI orygialny rozrząd który posiadał jedynie zeszlifowane logo producenta. Czy w przypadku Audi również tak jest? Drugie pytanie, czy jeśli w kompie wszystko wychodzi git (grupy 90 i 93) to warto coś tam robić? Muszę wymienić uszczelniacz ponieważ cieknie olej i zastanawiam się nad taką wymianą plus czy tylko zrobić sam uszczelniacz, nową uszczelkę pod napinacz oraz ewentualnie ślizgi które często się wycierają (przynajmniej w innych rozrządach na łańcuchu). Ślizgi firmy mehenker wydają się ciekawą opcją. Podsumowując: 1. Czy można trafić na orygialny rozrząd pakowany przez SWAG lub FEBI? (Nie mówię o firmach produkujących zamienniki typu FAI) 2. Czy jeśli na kompie nie wyjdzie przestawienie rozrządu to bawić się w wymianę, nieukrywając dość kosztowną, czy zmienić tylko uszczelniacz? Co wtedy ze ślizgiem? Warto zmienić kiedy już pokrywa ściągnięta? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
  3. byqu

    Jakie spalanie na lpg

    Korzystając z okazji, że jest ten temat to powiedzcie mi jak jeździcie aby robić takie spalanie. Nie pytam złośliwie, może mi pomożecie co robię nie tak bo u mnie po mieście przy jeździe krótkich odcinków spalanie rzędu 17-18l gazu to norma. Auto delikatny plus od serii, 220 koni. Nie ukrywam, że nie jeżdżę do 3000 tylko normalnie, tak powiedzmy żwawo. Co może być nie tak? Nie wychodzą żadne błędy, auto po strojeniu również nie zaniepokoiło niczym. Oczywiście silnior to bfb i napęd na 4 buty w b7.
  4. A jeśli faktycznie sam czujnik to po zmianie Aku powinno być dobrze i palić się powinno tylko poziomowanie lamp? Bez absu i trakcji tak?
  5. Witam. Mam problem z samochodem, czasem zapala mi się kontrola trakcji, ABS i poziomowanie świateł na zegarach. Czasami odpalę i odrazu się pali a czasem wszystko dobrze, sporadycznie też zapala się podczas jazdy na jakiejś górce. Od czego zacząć? Błędy takie jak widać poniżej.
  6. Po odczytaniu się w temacie planuję zrobić dp na 70, później ypipe 70-2x 60, na koniec dwa tłumiki przelotowe. Wystarczające średnicę będą?
  7. Odpowiedź dla potomnych, nic z elektryką się na szczęście nie porobiło chociaż podejrzewałem że może coś z wiązką cewek. Przy podłączeniu taniego komputerka z alie nie wychodził żaden błąd ponieważ check się nie palił ale po podłączeniu porządnego komputera wyszedł błąd zapłonu na drugim cylindrze, po podniebieniu cewek miejscami wyszedł inny cylinder. Nowa cewka beru i wszytsko działa jak należy, temat do zamknięcia.
  8. 600 złotych za tłumiki i resztę materiału? Wątpliwa sprawa no chyba że takie wydechy z dolnej półki. Wracając do tematu wypowie się ktoś na temat tych końcowych z 2.0tfsi? Bo podobno to popularny temat.
  9. Dzięki w końcu za jakąkolwiek odpowiedź. Czytałem sporo na temat wydechów i dużo ludzi chwali sobie wydech z a4 b7 2.0tfsi. Czy pasuje cały bez przeróbek? Podobno dużo lepszy dźwięk. Warto zmienić chociażby same końcowe puchy?
  10. Witam. Planuje zrobić cały wydech w mojej b7 bfb. Póki co zamierzam wrzucić samego dp zamiast kata i tą dalszą część do środkowego. W miejsce kata zamierzam dać rurę 70/72mm. Zastanawiam się czy dalej nie będzie to za dużo? Jak to wygląda przy benzynie turbo, ten silnik musi być dalej doprężony wydechem czy nie? Wydaje mi się że skoro turbo to ważne żeby te spaliny jednak jak najłatwiej były usuwane. Nie będzie przeszkodą aby cały wydech zrobić na 72mm? Proszę o podpowiedzi ponieważ to moja pierwsza przygoda z budowaniem wydechu od a do z.
  11. Witam. Dziś jeździłem autem, dotychczas nie było problemu a wracając do domu poczułem utratę mocy i jakby gubił zapłon. Zaczął mrugać check. Kiedy się zatrzymałem wszytsko ustało i silnik zaczął pracować normalnie. Wcześniej po odpaleniu delikatnie falowały obroty między 800-900. Błędów brak. Obstawiam cewkę bo świece były robione po zakupie, nie przejechane nawet 3000km. Brak gazu w aucie. Jedyny problem to ostatnio czasem pali się trakcja, ABS i poziomowanie świateł. Sytuacja o tyle dziwna że raz się pali raz odpalam i wszytsko w normie. Podpowiecie coś? Zarówno przy tym wypadaniu zapłonu, póki co obserwować? Co zrobić z tym absem, wychodzi czujnik lewy tył. Może się kończyć i stąd czasem świeci czasem nie? Pozdrawiam
  12. byqu

    Jaki intercooler w 1.8t BFB

    Wydaje mi się że to mała oszczędność w stosunku do intercoolera a zawsze nowy to nowy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...