byqu
Pasjonat-
Postów
29 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O byqu
Informacje
-
Imię
Filip
-
Miasto
Radom
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia byqu
0
Reputacja
-
Dziękuje bardzo za odpowiedzi a powiedzcie mi jeszcze, zamówiłem na próbę z tej firmy która przepakowuje. Myślicie, że to może być ori? Zawartość dodana 49 minuty później Temat do zamknięcia. Ostatecznie zdecydowałem się na zmianę napinacza na taki bez fazatora. Pozdrawiam
-
byqu obserwuje zawartość A4 b7 1.8t bfb kompletny wydech , A4 B7 1.8t BFB q tylny rozrząd , Jakie spalanie na lpg i 2 innych
-
Siemanko, wiem, że na forum jest temat z tym związany ale mimo wszystko nie jestem co do końca przekonany o tym co robić. Otóż w moim audi, po nocnym postoju słyszę niepokojące dźwięki, podejrzewam, że już trochę napinacz niedomaga albo łańcuch. Auto jest po chipie oraz po drobnych zmianach takich jak turbo, cooler, wydech. Stąd też chciałbym aby wszystko co związane z silnikiem było na najwyższym poziomie. Wracając do tematu głównego. Zastanawiam się nad nieco profilaktyczną oraz nadwyraz szybką wymianą tego rozrządu. Ceny z ASO jak wiadomo są dosyć spore, mogę dostać u kolegi w lepszych pieniądzach rozrząd przepakowywany przez firmę SWAG. Moje pytanie do Was czy ktoś korzystał z takich zestawów? Jak to wygląda. Dotychczas siedziałem w innej marce i tam często można było trafić właśnie w pudełku SWAG czy FEBI orygialny rozrząd który posiadał jedynie zeszlifowane logo producenta. Czy w przypadku Audi również tak jest? Drugie pytanie, czy jeśli w kompie wszystko wychodzi git (grupy 90 i 93) to warto coś tam robić? Muszę wymienić uszczelniacz ponieważ cieknie olej i zastanawiam się nad taką wymianą plus czy tylko zrobić sam uszczelniacz, nową uszczelkę pod napinacz oraz ewentualnie ślizgi które często się wycierają (przynajmniej w innych rozrządach na łańcuchu). Ślizgi firmy mehenker wydają się ciekawą opcją. Podsumowując: 1. Czy można trafić na orygialny rozrząd pakowany przez SWAG lub FEBI? (Nie mówię o firmach produkujących zamienniki typu FAI) 2. Czy jeśli na kompie nie wyjdzie przestawienie rozrządu to bawić się w wymianę, nieukrywając dość kosztowną, czy zmienić tylko uszczelniacz? Co wtedy ze ślizgiem? Warto zmienić kiedy już pokrywa ściągnięta? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
-
Korzystając z okazji, że jest ten temat to powiedzcie mi jak jeździcie aby robić takie spalanie. Nie pytam złośliwie, może mi pomożecie co robię nie tak bo u mnie po mieście przy jeździe krótkich odcinków spalanie rzędu 17-18l gazu to norma. Auto delikatny plus od serii, 220 koni. Nie ukrywam, że nie jeżdżę do 3000 tylko normalnie, tak powiedzmy żwawo. Co może być nie tak? Nie wychodzą żadne błędy, auto po strojeniu również nie zaniepokoiło niczym. Oczywiście silnior to bfb i napęd na 4 buty w b7.
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
byqu odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Dziękuję i prosiłbym jeszcze jeden Wauzzz8kxfa074792 -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
byqu odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
WAUZZZ8K0DA077942 -
A jeśli faktycznie sam czujnik to po zmianie Aku powinno być dobrze i palić się powinno tylko poziomowanie lamp? Bez absu i trakcji tak?
-
Witam. Mam problem z samochodem, czasem zapala mi się kontrola trakcji, ABS i poziomowanie świateł na zegarach. Czasami odpalę i odrazu się pali a czasem wszystko dobrze, sporadycznie też zapala się podczas jazdy na jakiejś górce. Od czego zacząć? Błędy takie jak widać poniżej.
-
Jak cena?
-
Po odczytaniu się w temacie planuję zrobić dp na 70, później ypipe 70-2x 60, na koniec dwa tłumiki przelotowe. Wystarczające średnicę będą?
-
Odpowiedź dla potomnych, nic z elektryką się na szczęście nie porobiło chociaż podejrzewałem że może coś z wiązką cewek. Przy podłączeniu taniego komputerka z alie nie wychodził żaden błąd ponieważ check się nie palił ale po podłączeniu porządnego komputera wyszedł błąd zapłonu na drugim cylindrze, po podniebieniu cewek miejscami wyszedł inny cylinder. Nowa cewka beru i wszytsko działa jak należy, temat do zamknięcia.
-
600 złotych za tłumiki i resztę materiału? Wątpliwa sprawa no chyba że takie wydechy z dolnej półki. Wracając do tematu wypowie się ktoś na temat tych końcowych z 2.0tfsi? Bo podobno to popularny temat.
-
Dzięki w końcu za jakąkolwiek odpowiedź. Czytałem sporo na temat wydechów i dużo ludzi chwali sobie wydech z a4 b7 2.0tfsi. Czy pasuje cały bez przeróbek? Podobno dużo lepszy dźwięk. Warto zmienić chociażby same końcowe puchy?
-
Witam. Planuje zrobić cały wydech w mojej b7 bfb. Póki co zamierzam wrzucić samego dp zamiast kata i tą dalszą część do środkowego. W miejsce kata zamierzam dać rurę 70/72mm. Zastanawiam się czy dalej nie będzie to za dużo? Jak to wygląda przy benzynie turbo, ten silnik musi być dalej doprężony wydechem czy nie? Wydaje mi się że skoro turbo to ważne żeby te spaliny jednak jak najłatwiej były usuwane. Nie będzie przeszkodą aby cały wydech zrobić na 72mm? Proszę o podpowiedzi ponieważ to moja pierwsza przygoda z budowaniem wydechu od a do z.
-
Witam. Dziś jeździłem autem, dotychczas nie było problemu a wracając do domu poczułem utratę mocy i jakby gubił zapłon. Zaczął mrugać check. Kiedy się zatrzymałem wszytsko ustało i silnik zaczął pracować normalnie. Wcześniej po odpaleniu delikatnie falowały obroty między 800-900. Błędów brak. Obstawiam cewkę bo świece były robione po zakupie, nie przejechane nawet 3000km. Brak gazu w aucie. Jedyny problem to ostatnio czasem pali się trakcja, ABS i poziomowanie świateł. Sytuacja o tyle dziwna że raz się pali raz odpalam i wszytsko w normie. Podpowiecie coś? Zarówno przy tym wypadaniu zapłonu, póki co obserwować? Co zrobić z tym absem, wychodzi czujnik lewy tył. Może się kończyć i stąd czasem świeci czasem nie? Pozdrawiam
-
Wydaje mi się że to mała oszczędność w stosunku do intercoolera a zawsze nowy to nowy.