Jump to content

byqu

Pasjonat
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About byqu

Informacje

  • First name
    Filip
  • Location
    Radom

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2005
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A jeśli faktycznie sam czujnik to po zmianie Aku powinno być dobrze i palić się powinno tylko poziomowanie lamp? Bez absu i trakcji tak?
  2. Witam. Mam problem z samochodem, czasem zapala mi się kontrola trakcji, ABS i poziomowanie świateł na zegarach. Czasami odpalę i odrazu się pali a czasem wszystko dobrze, sporadycznie też zapala się podczas jazdy na jakiejś górce. Od czego zacząć? Błędy takie jak widać poniżej.
  3. Po odczytaniu się w temacie planuję zrobić dp na 70, później ypipe 70-2x 60, na koniec dwa tłumiki przelotowe. Wystarczające średnicę będą?
  4. Odpowiedź dla potomnych, nic z elektryką się na szczęście nie porobiło chociaż podejrzewałem że może coś z wiązką cewek. Przy podłączeniu taniego komputerka z alie nie wychodził żaden błąd ponieważ check się nie palił ale po podłączeniu porządnego komputera wyszedł błąd zapłonu na drugim cylindrze, po podniebieniu cewek miejscami wyszedł inny cylinder. Nowa cewka beru i wszytsko działa jak należy, temat do zamknięcia.
  5. 600 złotych za tłumiki i resztę materiału? Wątpliwa sprawa no chyba że takie wydechy z dolnej półki. Wracając do tematu wypowie się ktoś na temat tych końcowych z 2.0tfsi? Bo podobno to popularny temat.
  6. Dzięki w końcu za jakąkolwiek odpowiedź. Czytałem sporo na temat wydechów i dużo ludzi chwali sobie wydech z a4 b7 2.0tfsi. Czy pasuje cały bez przeróbek? Podobno dużo lepszy dźwięk. Warto zmienić chociażby same końcowe puchy?
  7. Witam. Planuje zrobić cały wydech w mojej b7 bfb. Póki co zamierzam wrzucić samego dp zamiast kata i tą dalszą część do środkowego. W miejsce kata zamierzam dać rurę 70/72mm. Zastanawiam się czy dalej nie będzie to za dużo? Jak to wygląda przy benzynie turbo, ten silnik musi być dalej doprężony wydechem czy nie? Wydaje mi się że skoro turbo to ważne żeby te spaliny jednak jak najłatwiej były usuwane. Nie będzie przeszkodą aby cały wydech zrobić na 72mm? Proszę o podpowiedzi ponieważ to moja pierwsza przygoda z budowaniem wydechu od a do z.
  8. Witam. Dziś jeździłem autem, dotychczas nie było problemu a wracając do domu poczułem utratę mocy i jakby gubił zapłon. Zaczął mrugać check. Kiedy się zatrzymałem wszytsko ustało i silnik zaczął pracować normalnie. Wcześniej po odpaleniu delikatnie falowały obroty między 800-900. Błędów brak. Obstawiam cewkę bo świece były robione po zakupie, nie przejechane nawet 3000km. Brak gazu w aucie. Jedyny problem to ostatnio czasem pali się trakcja, ABS i poziomowanie świateł. Sytuacja o tyle dziwna że raz się pali raz odpalam i wszytsko w normie. Podpowiecie coś? Zarówno przy tym wypadaniu zapłonu, p
  9. Wydaje mi się że to mała oszczędność w stosunku do intercoolera a zawsze nowy to nowy.
  10. Witam. Mam kilka pytań odnośnie intercoolera w mojej audi a4 b7 1.8t bfb. Jest wiele tematów ale nigdzie nie znalazłem wszystkich odpowiedzi na moje pytania. 1. Jaki intercooler wrzucać? Jaki wymiar rdzenia? Planuję zrobić dp, wtryski, intercooler i wtedy mapę. Może turbo ale to nic pewnego. Moce w jakie celuje to około 200km bez turbo a jeśli z turbo innym to około 250. Nie ukrywam że chciałbym jakiś w miarę uniwersalny i rozwojowy. 2. Jaka średnica rur do tego coolera? Myślałem o tym żeby zrobić około 2,5-3 cala. Nie będzie za dużo? Jak to wygląda w kwestii intercoolera, cz
  11. Tak myślałem, że z tym trzeba kombinować ale jedynie metoda prób i błędów by wchodziła w grę. Dzięki temu zdjęciu za pierwszym razem ustawione. Dziękuję bardzo za pomoc. Temat do zamknięcia.
  12. Witam. Również moją Audi dopadł problem z wycieraczkami. Temat przerabiany już milion razy, znalazłem poradnik, rozebrałem wszystko. Niestety nie udało się uratować, jestem zbyt niecierpliwy i udało mi się ułamać mechanizm. Mniejsza o to. Zamówiony nowy, złożone wszystko, stary silniczek przykręcony, ramiona stare i złożone do kupy. No i tu zaczyna się problem. Niby działają ale nie do końca. Czy ktoś miał podobny problem i wie co trzeba zrobić? Podejrzewam że w złej pozycji skręciłem wieloklin silniczka jednak chciałbym się poradzić. Dołączam link do filmiku co się dzieje:
  13. Już raz prosiłem ale mógłbym prosić o ten vin w postaci pdf-a? Abym mógł pobrać? Pozdrawiam. WAUZZZ8E05A555174
  14. byqu

    Audi A4 B7 1.8t q BFB

    U mnie zawsze wymiana raz do roku, nie robię więcej niż 10 tysi. Kiedy bezpiecznie planować kolejną wymianę rozrządu to raz? A dwa powiesz coś o misce? Jak się za to zabrać? Tak jak pytałem wyżej.
×
×
  • Create New...