Skocz do zawartości

Kamba

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kamba

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Zielona Góra

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kamba

0

Reputacja

  1. U mnie występuje to po ssaniu już. Wcześniej tego nie było
  2. Audi A4 B6 1.8T LPG+PB (BFB) Na zimnym silniku zaraz po odpaleniu w aucie są dziwne lekkie wibracje ale wyczuwalne podczas siedzenia. Nie są one regularne czasami tak jakby coś mocniej przeskoczy/zawibruje czasami mniej. Na ciepłym silniku tego nie ma. Obroty nie falują, nie ma checka, na komputerze zero błędów, nie ma spadków mocy. Na benzynie jak i na gazie sytuacja podobna, ale tylko na zimnym silniku. Myślałem, że to może wypadanie zapłonu ale checka nie ma. Świece wymieniłem na nowe, cewki nie widać aby były zużyte, przewody też ok. Pytano w dalszej kolejności sprawdzać? Poduszki pod silnikiem mogą powodować dragania tylko na zimnym silniku? Może gdzieś tłumik się rozszczelnił, a na ciepłym tego nie czuć bo metal się rozszerza? Na zimnym tak jakby lekko końcówki wydechów drżą? Może gdzieś łapie jakieś lewe powietrze? Z góry dzięki za pomoc :)
  3. Kamba

    Moduł komfortu

    Czyli nie koniecznie może pasować?
  4. Kamba

    Moduł komfortu

    Czy jak mam u siebie moduł 8E0 959 433 AS to mogę go wymienić na ten, któryś poniżej i wszystko będzie działało, wtyczki będą pasować? 8E0 959 433 AR - 433MHz, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).8E0 959 433 AS - 433MHz, elektryczne szyby z tyłu.8E0 959 433 AT - 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu.8E0 959 433 BA - 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).8E0 959 433 BB – fabryczny alarm, 315MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu.8E0 959 433 BC - fabryczny alarm, 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu.8E0 959 433 BD - fabryczny alarm, 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).
  5. Czy jak mam u siebie moduł 8E0 959 433 AS to mogę go wymienić na ten, któryś poniżej i wszystko będzie działało, wtyczki będą pasować? 8E0 959 433 AR - 433MHz, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).8E0 959 433 AS - 433MHz, elektryczne szyby z tyłu.8E0 959 433 AT - 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu.8E0 959 433 BA - 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).8E0 959 433 BB – fabryczny alarm, 315MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu.8E0 959 433 BC - fabryczny alarm, 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu.8E0 959 433 BD - fabryczny alarm, 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).
  6. Kamba

    Moduł komfortu

    Cześć, Mam u siebie moduł komfortu 8E0959433 AS uległ on awarii. Z jakim oznaczeniem podejdzie jeszcze i będzie dobrze grał zamiast tego AS?
  7. Próbowałem, nic. Jeżeli będzie coś z nią nie tak to jak będzie wyglądała?
  8. Cześć, A4 B6, 1.8T BFB PB+LPG Nagle padła praktycznie cała elektryka, centralny zamek, światła, kierunki, podświetlenie deski rozdzielczej, wycieraczki, szyby, klakson, klima. Po jakimś czasie zaczyna coś działać, za chwile znowu nie działa, mrugają światła, wiatraki pędzą jak szalone i inne jeszcze cuda na kiju. Padł moduł komfortu czy może coś być innego? Sprawdzałem nic nie widać aby było zalane. Błędy: 7 Faults Found: 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 49-10 - No Communications - Intermittent 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 49-10 - No Communications - Intermittent 00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527) 49-10 - No Communications - Intermittent 00457 - Control Module for Network (J519) 49-10 - No Communications - Intermittent 01336 - Data Bus for Comfort System 80-00 - Single-Wire Operation 00474 - Control Module for Immobilizer 49-10 - No Communications - Intermittent 00474 - Control Module for Immobilizer 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 7 Faults Found: 01800 - Light Switch (E1) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 49-10 - No Communications - Intermittent 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 49-10 - No Communications - Intermittent 01326 - Control Module for Multi-Function Steering Wheel (J453) 49-10 - No Communications - Intermittent 01331 - Door Control Module; Driver Side (J386) 49-10 - No Communications - Intermittent 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent 01312 - Powertrain Data Bus 49-10 - No Communications - Intermittent 00457 - Control Module for Network (J519) 49-10 - No Communications - Intermittent 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 49-10 - No Communications - Intermittent 01331 - Door Control Module; Driver Side (J386) 49-10 - No Communications - Intermittent 01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387) 49-10 - No Communications - Intermittent 01334 - Door Control Module; Rear Right (J398) 49-10 - No Communications - Intermittent 01333 - Door Control Module; Rear Left (J388) 49-10 - No Communications - Intermittent 00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527) 49-10 - No Communications - Intermittent 01320 - Control Module for Climatronic (J255) 49-10 - No Communications - Intermittent 01336 - Data Bus for Comfort System 37-00 - Faulty 01336 - Data Bus for Comfort System 80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent
  9. Problem z radiem Concert w A4 B4. Mianowicie pól roku temu zmieniłem fabryczne radio na niefabryczne. Dzisiaj chciałem powrócić do fabrycznego i po poprawnym podłączeniu radio w ogóle nie reaguje, nie włącza się. Przed wymianą wszystko działało, radio leżało w suchym miejscu nie miało możliwości zawilgotnieć. Dla pewności wymieniłem bezpiecznik przy radiu lecz bez skutku. Kabelki w kostkach też nie są poluzowane, ponieważ radio fabryczne na tych kablach/kostkach normalnie się włącza. Podłączałem to radio "na krótko" - zero reakcji. Czy radio może ma jakiś tryb, gdzie po długim leżakowaniu się włącza? Gdzie szukać przyczyny?
  10. Czyli konkretnie jak pojadę mam powiedzieć, żeby wystroił gaz podczas jazdy, a nie statycznie? Z 2 miesiące temu byłem na przeglądzie w autoryzowanym STAGU, to wystroił gaz ale powiedział, że gaz dokładnie nie wystroi, ponieważ są wtryski baracudy a reszta STAGU i nie widać jego charakterystyki. P.S ja nie zakładałem tego gazu już taki kupiłem
  11. Sterownik od gazu to AC S.A STAG-4 Q-BOX. Interfejsu do LPG nie posiadam. Zacznę chyba od sprawdzenia regulacji LPG, ponieważ nie zauważyłem aby mi auto paliło więcej, albo byłoby zamulone - co by wskazywało na sondę z tego co wyczytałem. Nic się niepokojącego nie dzieje prócz checka na desce Jak problem powróci po regulacji LPG zabiorę się za sondę.
  12. Widzisz jednak nie za dobrze sam odczytałem logi. Przydaje się jednak pomoc ludzi bardziej doświadczonych Nie robiłem logów na benzynie w grupie 33 (jałowych). Kiedyś miałem tak, że gaz się sam rozregulował. Check - zbyt uboga mieszanka. Szkoda bezsensownie wymieniać sondę skoro może być dobra a problem tkwi w instalacji LPG. Co wg. Ciebie może być nie tak jak sonda nie wprowadza korekt?
  13. Tak. W komentarzach masz opisane na jakim paliwie był robiony log.
  14. @przem8 Zrobiłem logi dynamiczne te, o których mówiłeś. Odczytałem wyniki z tego poradnika co podesłałeś. Proszę Ciebie o Twoje interpretację jeszcze czy aby na pewno niczego nie pomyliłem. Z góry Ci dziękuje za fatygę. http://vaglogi.pl/log-003_020_9692Xm.html http://vaglogi.pl/log-115_118_9iwevZ.html http://vaglogi.pl/log-002_033_Z2Qw64.html http://vaglogi.pl/log-002_033_FRk2729.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...