Orzech1910 Posted March 25, 2020 Posted March 25, 2020 (edited) Sprawa wygląda tak że stojąc na postoju lub jadąc z niskimi obrotami (powiedzmy 2 tys.) powietrze z nawiewu leci zimne , ustawienie na HI ale gdy zacznę jechać przez chwilę z wysokimi obrotami (powiedzmy 4 tys) to jestem w stanie z nawiewu otrzymać bardzo gorące powietrze, ale z obniżeniem obrotów znów temperatura powietrza spada. Edited March 25, 2020 by Orzech1910
malukry122 Posted March 26, 2020 Posted March 26, 2020 Może układ jest zapowietrzony lub coś z pompą wody
Orzech1910 Posted March 26, 2020 Author Posted March 26, 2020 Jak porządnie go odpowietrzyć? Bo auto było u gazownia wymina trójnika i niby on później odpowietrzyl i jak odebrałem od niego to już był ten problem. Miałem jechać z reklamacja ale zakład nie pracuje z powodu wirusa.
Orzech1910 Posted March 26, 2020 Author Posted March 26, 2020 Jeszcze mi cieknie z kruciec wody z tylu silnika i może tam wlatuje lewe powietrze i się układ zapowietrza. Najpierw to wymienię żeby nie było wycieku i dopiero odpowietrze i może ogrzewanie będzie.
whyduck1 Posted March 26, 2020 Posted March 26, 2020 Usuń wyciek i dopiero odpowietrz, bo przez nieszczelność do nagrzewnicy może dostawać się powietrze. Procedur odpowierzania w necie jest cała masa. Np: https://www.youtube.com/watch?v=K42JQvkqc0k W B6/7 warto pamiętać o odpowietrzniku na jednym z węży idących do nagrzewnicy (obok akumulatora).
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now