Jump to content

whyduck1

Pasjonat
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About whyduck1

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    Szczecin

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2006
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Multitronic
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Heh, Człowiek uczy się całe życie. Dzięki. Tak czy inaczej okienko jeden -0,9 Okienko dwa 7,0
  2. Witam ponownie. Zrobiłem na pb około 150 km. Korekty krótkoterminowe pokazuje -0,9 Natomiast długoterminowe 7,0. Jeszcze zrobie logi dynamiczne na Lpg, chociaż już widzę, że to wina gazu. Dla jasności, taki błąd co jakiś czas łapałem: 17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.) P1128 - 001 - mieszanka za uboga - Sporadyczny Pozdrawiam.
  3. W Szczecinie patrole są dość regularne. Dziś widziane (i słyszane) kilkukrotnie.
  4. W poniedziałek odbiorę auto to pojeżdżę trochę na samym Pb. Rozumiem, że na już skasować korekty, bo poki co jeździłem na lpg?
  5. Log na lpg nie zrobiony jeszcze,bo auto stoi w warsztacie na wymianie kilku elementów zawieszenia. Ponawiam natomiast pytanie. Czy coś niepokojącego da się wyczytać z tych logów? Czy są poprawnie zrobione? Pozdrawiam.
  6. Witam. Prosił bym o ocenę logów. Silnik BFB seria. Srzynia automatyczna (multitronic) Auto posiada LPG. Co pewien czas wyskakuje mi błąd zbyt ubogiej mieszanki, czasem kata. Zapala się check. Wyczytałem, ze to od źle wyregulowanego gazu. Zmierzyłem korekty. Wartości w grupie 32 pierwsze pole to -2,6. Drugie pole to13,3. Jeżdżę z tym do gaziaża, który coś tam reguluje i jest spokój na jakieś 2-3 tys km. Auto jakby miało mniej mocy. Dzisiaj spróbowałem swoich sił z logami, ale z racji skrzyni automatycznej strasznie ciężko jest z butem podłodze, bo załącza się kick down. Prób było kilka. Wybrałem moim zdaniem te, które udało mi się bez kicka. Logi robione na 3 biegu. Błędy skasowane przed logowaniem. Statyczne: 002+033 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 001+003 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 090+093 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Dynamiczne: 002+033 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 003+020 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 115+118 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum LPG 002+033 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Proszę o rzucenie okiem. Edit: Widzę, że źle zlogowałem LPG. Zamiast 002 dałem 001. Jutro powtórzę.
  7. Usuń wyciek i dopiero odpowietrz, bo przez nieszczelność do nagrzewnicy może dostawać się powietrze. Procedur odpowierzania w necie jest cała masa. Np: https://www.youtube.com/watch?v=K42JQvkqc0k W B6/7 warto pamiętać o odpowietrzniku na jednym z węży idących do nagrzewnicy (obok akumulatora).
  8. Ciekawe czy zakaz zgromadzeń dotyczy kościoła?
  9. Tak ma być. Gdy olej osiągnie wyższą temperature adaptacja wskoczy na ok. W niższej temperaturze sterownik korzysta z tej wcześniej zapisanej. Tak czy inaczej wszystko jest ok.
  10. whyduck1

    Falujące obroty

    No to zaworek do wymiany. 035103245G najlepiej oryginał z aso
  11. whyduck1

    Falujące obroty

    Zaworek jednokierunkowy odmy. Założyć oryginał. Sprawdź czy na wolnych obrotach korek od wlewu oleju nie zasysa. Czy po odkręceniu go obroty się nie uspokoją.
  12. Ktoś inny może to sprawdzić. To nic nie kosztuje, a bardzo często w tym jest problem.
  13. Witam. Na 99% masz niesprawną/nieszczelną odmę. Prawdopodobnie jedno z kolanek jest dziurawe. Przerabiałem to. Koszt naprawy niewielki. Trzeba tylko zlokalizować.
×
×
  • Create New...