Skocz do zawartości

Kooga

Pasjonat
  • Liczba zawartości

    94
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

3

O Kooga

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Lokalizacja
    Skandynawia

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2009
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

873 wyświetleń profilu
  1. Kooga

    B8 TrOOOOp

    Hah to juz trzecia propozycja jaka dostalem Chyba kazdy sie pozbywa wycieraczki
  2. Kooga

    B8 TrOOOOp

    Taki sam nr? Wazne zeby byla czysta w srodku, najlepiej zdjecie chcialbym srodka
  3. Kooga

    B8 TrOOOOp

    Panowie, potrzebuje kupic silnik tylnej wycieraczki, ale na allegro same uzywki albo nowe za kosmiczna cene. Nr oem mojego silnika 4F9 955 711C Widzialem inne za przyzwoita kase, ale z koncowkami "A" i "B" Pytalem sprzedawcy czy pasuje i odpisal, ze nie pasuje. Czym one sie roznia? Wygladaja identycznie
  4. Kooga

    B8 TrOOOOp

    Dokladnie, u mnie w aucie juz chyba 3 rozne karty byly i zadnego formata nigdy nie robilem
  5. Kooga

    B8 TrOOOOp

    Czyli idealnie bo wlasnie silniczek nadaje sie tylko do kosza
  6. Kooga

    B8 TrOOOOp

    Panowie, czy po odkręceniu tej nakrętki ramie wycieraczki powinno luźno wyjść? Dziś męczyłem się z pół godziny żeby to wyciągnąć i nic, chyba jest aż tak zardzewiale w środku
  7. Kooga

    B8 TrOOOOp

    Ja mam juz tak odkad mam auto, czyli okolo 4 lat, zawsze myslalem, ze to chyba normalne i jakos mi specjalnie nie przeszkadzalo. Nigdy nie bylo zadnego bledu od klimy. Co to jest za zawor? Jest jeden czy dwa?
  8. Kooga

    B8 TrOOOOp

    Ktos moze wie?
  9. Kooga

    B8 TrOOOOp

    Przy okazji, czy to jest normalne, ze ze srodkowych nawiewow dmucha tylko zimne powietrze? Tzn. jesli mam na 26 stopni teraz w zimnie to z lewej i prawej dmucha cieplem a ze srodka w ogole
  10. Kooga

    B8 TrOOOOp

    Nie musisz wlaczac pompy vcdsem, dluzej pokreci i zapali. Dluzej to u mnie bylo z 5 sec
  11. Kooga

    B8 TrOOOOp

    Teraz to sie nie popisales kolego, kolega wyzej nie pyta czy ktos ma zdjecia b8 avanta tylko czy ktos ma zdjecia AKURAT na tych felgach. Czyli twoim zdaniem ma poswiecic caly dzien na szukanie zdjecia w Google bo moze tam znajdzie?
  12. wiecie czy 03L121111AD pasuje tez do CAGA? Niby ten sam silnik tylko turbo wieksze w CAHA
  13. Kooga

    B8 TrOOOOp

    Wie ktos moze czy da rade zakodowac aby nie trzeba bylo wlaczac grania losowego w ustawieniach za kazdym razem kiedy przelaczam z BT na karte SD? MMI 3G+
  14. Kooga

    B8 TrOOOOp

    Dzieki wielkie, jak zwykle pomocny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...