Skocz do zawartości

Nexave

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Nexave

Informacje

  • Imię
    Igor
  • Miasto
    Świnoujście

Auto

  • Model
    Q3
  • Nadwozie
    SUV
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CFFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Nexave

0

Reputacja

  1. Witam. Chciałbym się Was poradzić czy bezkolizyjny jest montaż przedniego zderzaka od s-line/RS do zwykłego Audi Q3 2014 rok 8U (przedlift). Auto miało kolizję i pomyślałem, że skoro przedni zderzak będzie musiał być lakierowany to zakupie we własnym zakresie od s-line lub RS, a ubezpieczalnia pokryje koszta malowania. Czy ktoś robił coś podobnego i może dać mi jakieś wskazówki czy jest to operacja P&P? Wiem, że kształt grilla i kratek halogenów jest inny więc poszukam wszystkiego w zestawie. Tylko czy zderzaki mają taki sam kształt "montażowy", czy otwory na lampy, maskę są takie same? Czy otwory montażowe na śruby też się pokrywają? Czy plastikowe listwy nadkoli będą tak samo pasować? Na co zwrócić szczególnie uwagę? Wydaje mi się, że raczej w każdym Audi z tego rocznika sytuacja ze zderzakami jest podobna, więc może ktoś ma doświadczenie w przypadku innego modelu? Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi
  2. Nexave

    [A6 C7 0211] zderzak z s6

    Cześć. Czy udała się konwersja? Możesz coś napisać, bo mam podobny problem?
  3. Nexave

    Problem z dogrzaniem

    Witam. Podepnę się do tematu, ponieważ mam podobny problem w aucie o którym mowa, mianowicie Q3 2.0TDI (CFFB). Od momentu nadejścia niższych temperatur samochód bardzo długo się grzeje. Jak na zdjęciu, 30min jazdy po mieście, +/- 20km przejechane a temperatura ok. 70*C Do tego z nawiewów leci maksymalnie gorące powietrze, nawet przy AC on i 16*C. Kiedy zmieniam temperaturę na LO zaczyna lecieć maksymalnie zimne. Wszystko zaczęło się dziać od czasu usunięcia DPF'u oraz regeneracji wiatraka nawiewu, który pracował bardzo głośno dlatego został wyjęty, wyczyszczony i nasmarowany. Może tylko zbieg okoliczności. Po podłączeniu do kompa nie wykazało żadnych błędów. Macie jakieś pomysły gdzie szukać problemu? Pozdrawiam
  4. Ale rakieta ? Pochłaniacz autostradowych kilometrów czy "odstraszające" wozidło dla żony ?
  5. Witam. Panowie proszę o pomoc, bo jakaś zła passa dopadła mnie i mój samochód. Jak przez 3 lata nic się nie psuło, tak teraz nastał jakiś czarny okres Mianowicie od momentu nadejścia niskich temperatur (0*C ?) - odkryłem to przypadkowo - kiedy silnik jest zimny przy włączeniu 16°C, z nawiewów leci BARDZO gorące powietrze. Po ustawieniu na LO dopiero zaczyna chłodzić. Sytuacja jest taka sama zarówno przy AC on/AC off, obieg zamknięty/otwarty - każda kombinacja sprawdzona, a efekt taki sam. Myślę, że można to podsumować tak: na LO leci maksymalnie chłodne, a od 16° (w górę) maksymalnie gorące powietrze! Nawet kiedy temperatura wody dojdzie do 90°C sytuacja się nie zmienia. Dopiero po kilku ładnych kilometrach (+/- 30 min jazdy) wszystko wraca do normy. Dodam, że podobna sytuacja miała miejsce RAZ pół roku temu, ale po chwilowym rozgrzaniu silnika od razu się "naprawiło" i więcej nie powtórzyło. Z kwestii które mogą Was jakoś naprowadzić: 1) od nowości - nie była odgrzybiana/nabijana klimatyzacja 2) listopad 2018 - został usunięty DPF oraz zrobiony CHIPTUNING Stage1 3) listopad 2018 - został wyciągnięty, oczyszczony oraz naoliwiony wiatrak nawiewu, ponieważ zaczął "głośno" pracować przy włączonym nadmuchu przedniej szyby Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc
  6. I jeszcze może głupie pytanie, jaka jest jakość oświetlania drogi (zwłaszcza przy mgle) tych ledów w porównaniu z oryginalnymi halogenami ? PS.: j/w - 6000K to oryginalna barwa audi ?
  7. A jak z ich żywotnością przy doświetlaniu zakrętów (częstym, chwilowym włączaniu/wyłączaniu) ? PS.: Jaka jest oryginalna barwa światła w nowszych audi? 6000K?
  8. Można to P&P zaadaptować w miejsce zwykłych żarówek H11? Nie będzie komputer wariował?
  9. Podepnę się, żeby nie tworzyć nowego tematu. Kolego czy rozwiązałeś już problem i możesz mi coś podpowiedzieć? Podejrzewam, że mam podobny problem w Q3 z '14 i chciałbym przerobić halogeny ze zwykłych H11 na ledowe, żeby cały przód ładnie się komponował. Mam rację, miałeś taki sam cel czy miałeś fabrycznie ledy w miejscu halogenów? Pozdrawiam
  10. Nexave

    Audi Q3 by Nexave

    Tak dokładnie. Mam to auto od nowości, a że średnio robię dziennie ok. 5km już zaczęły się pierwsze problemy. Poza tym zrobiłem to w pakiecie razem z chipem :)
  11. Nexave

    Audi Q3 by Nexave

    Model: Audi Q3 8U Rok prod.: 2014 Silnik: 2.0 TDI CFFB Skrzynia: manual 6-biegów Napęd: quattro Przebieg: 57 000 km Moc: seria: 140KM/320Nm stage1: 183KM/395Nm Prace wykonane: alufelgi Audi Q5 18" + opony Pirelli Scorpion 235/50/R18 hak Westfalia odpinany automatycznie chiptuning stage1 by AME-Tuning usunięcie DPF parktronic test wskazówek przy zapłonie Gdyby ktoś pytał po co mi hak Test wskazówek ? video-1541752685.mp4
  12. Nexave

    Start/Stop OFF a chiptuning

    Witam. Chciałem się dowiedzieć czy chip w jakikolwiek sposób może uniemożliwić wyłączenie start/stopu na stałe? Sytuacja jest tego typu, że kilka dnia temu oddałem auto do podkręcenia, a dzień później pojechałem do elektronika na ustawienie kilku rzeczy w komputerze (np.: obrót wskazówek przy przekręceniu zapłonu). Chciałem również żeby na stałe wyłączył start/stopa, ale po kilku próbach zrezygnował ponieważ komputer odrzucał. Zasugerował, że może mieć to związek z nową mapą ECU. Miał z Was ktoś podobny problem i mógłbym podpowiedzieć gdzie zaczynać szukać problemu, bo jesteśmy umówieni na dłuższą wizytę? Chciałbym mu podrzucić jakiś trop Pozdrawiam ...
  13. Nexave

    Parowanie tylnej szyby Q3

    Witam. Mam problem od ok. 2 tygodni z parującą od środka tylną szybą w Q3 2014 rok. Dodam, że sytuacja ma miejsce bliżej wieczora kiedy zaczyna być chłodno i pojawia się rosa. Pokierujecie od czego zacząć poszukiwania usterki? Pierwsze co przyszło mi do głowy to uszczelka? Tylko czy w tak młodym aucie miało prawo się już wyrobić? Wizualnie oglądałem i na całości wygląda na nienaruszoną. Druga sprawa to filtr kabinowy, ale chyba w takiej sytuacji parowałyby raczej wszystkie szyby? I podczas jazdy kiedy auto robi się cieplejsze nie koniecznie problem by znikał, a u mnie wystarczą 2 minuty z podgrzaną szybą i para znika. Filtr kabinowy wymieniałem 3 miesiące temu na Boscha. Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam ...
  14. Witam wszystkich miłośników czterech pierścieni ! :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...