Jump to content

TOM3K

Klubowicze
  • Content Count

    670
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

12

1 Follower

About TOM3K

Informacje

  • First name
    Tomasz
  • Location
    Twardogóra/Milicz/Hannover

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2008
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAGA
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

2,388 profile views
  1. TOM3K

    B7 Crew

    Witam Panowie. Pojawił się problem z moim byłym b7 którym jezdzi tata. A konkretnie jest kilka błędów. Wszystkie z egr i przepustnica. Egr jest nowy przepustnica uzywka ale sprawna. Auto obecnie nie ma wgl mocy i strasznie kopcina czarno jak się trochę mocniej przycisnie. Miał ktoś coś podobnego ? Błędy to : P0101 P3101 P3102
  2. Coś będę myślał tylko do tego będę jakąś podkładke pod lakier potrzebował...
  3. Też jakoś koło 8 planuje przejechać Wrocław. Może się gdzieś spotkamy
  4. TOM3K

    B7 Crew

    Poleci ktoś jakiś ciekawy Led do Drl?
  5. TOM3K

    B8 TrOOOOp

    Panowie pod felgi 9X20 ET 37 i zawieszeniu 1bv jaka opona była by odpowiednią?
  6. TOM3K

    B8 TrOOOOp

    Najprościej chyba w Etkce sprawdzić
  7. Ja myje tylko szamponem , jednak przy kolejnym myciu zastosuje deironizer nie powinien zaszkodzić
  8. TOM3K

    B8 TrOOOOp

    Tak chyba jest już, sprawdzę dzisiaj w jeszcze jednym aucie. W b7 na sto procent po dotknięcie sprzęgła od razu się wyłączał tempomat A tu jak mówiłem po chwili gdzie jesteś w stanie zmienić bieg
  9. TOM3K

    B8 TrOOOOp

    W mojej b8 też mogę zmienić bieg, ale jeśli trwa to dłużej niż zwykle czuł np w trybie emeryta wtedy tempomat się wyłącza
  10. Przeważnie są to strony ubezpieczalni itp. Np winvalue
  11. TOM3K

    B8 TrOOOOp

    Dzięki wielkie ! Jutro będę działał ?
  12. Cześć. Jak to w świecie detailingu wiecznie jest coś do wyczyszczenia, zabezpieczenia żeby później móc siedzieć i podziwiać kolejne godziny pracy. Tym razem zająłem komorą silnika po zimie, bo już nie mogłem patrzeć na to co tam się dzieję. Zdjęć z tego jak to wyglądało za bardzo nie mam jedynie jakieś po zdemontowaniu plastikowych osłon. Rzut oka co było. Pogoda ładna więc wziąłem wszystko ze sobą i wziąłem się za oczyszczenie, do pomocy wziąłem APC w stężeniu 1:5 Good stuff Gorilla Force o zapachu Green Tea Scent Uszczelkę ogarnalem przy pomocy Tire and Rubber Cleaner ADBL Po wyczyszczenia wszystkich plastików odtłuściłem je „EX" Nanolexa A finalnie zabezpieczyłem cały komplet Gyeon Trim Dodatkowo zdająłem, wyczyscilem i zabezpieczyłem kratki od halogenow, teraz maja mile dla oka satynowe wykonczenie. Czas na resztę komory silnika. Tu poszło również APC od GS ale w stężeniu 1:4 Trochę pedzelkowania i coś z tego wychodzi Na koniec również odtłuszczenie i aplikacja Si3D od Nanolex Po kilku godzinkach wyszło tak ?
×
×
  • Create New...