Lichy92

Pasjonat
  • Zawartość

    59
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

2

O Lichy92

    Informacje

    • Imię
      Maciej
    • Lokalizacja
      Jaworzno

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2002
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      AVJ
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    97 wyświetleń profilu
    1. Witam. Postanowiłem kupić lampy przednie ze względu na uszkodzenia w moich obecnych (odbłyśniki, uchwyty, pęknięcie). Spośród zamienników jakie mnie interesują mam 3 firmy: DEPO, TYC, DJ Auto. Możecie się wypowiedzieć, doradzić, które ewentualnie wybrać ? Może ktoś z was też ma zamienniki i może coś dodać od siebie.
    2. Lichy92

      Moja A4 jak postała trochę na mrozach i był delikatny odwilż to wywalało takie rzeczy na fisie. Podpinałem VAGiem i nie było błędów. Po paru dniach wszystko ok. Możliwe, że woda robi taki bałagan.
    3. Lichy92

      Numery się zgadzają więc musi pasować
    4. Lichy92

      Faktycznie ceny kosmos. Może używka ? Tutaj w miarę nie zniszczona: http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7558204614
    5. Lichy92

      Panowie możecie zdradzić tajemnice jak odnajdujecie kod lakieru po VINie?
    6. Lichy92

      H7

      Powiem Ci kolego, że miałem takie tylko inna firma. Jedna żarówka się spaliła po 2 miesiącach. Sprzedający przyjął na gwarancji. Ogólnie u mnie jest problem z odbłyśnikami więc ciężko powiedzieć czy świeci lepiej niż zwykła żarówka, ale wydaje mi się, że podobnie.
    7. Lichy92

      http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7507653772
    8. Lichy92

      Czyli to są te dwa, które opisałem ? Nie pomyliłem się ?
    9. Lichy92

      Przerobiłem trochę forum (nie tylko naszego) i dalej nie wiem co konkretnie jest do zrobienia. Moje wnioski: Wydaje mi się, że błędy dotyczą jednego silniczka. Tylko nie wiem czy chodzi o silniczek 8E1820511F - silnik nastawczy klapy dławienia powietrza- jasnoniebieski (V71), czy może o 8E1820511D - silnik nastawczy obiegu zamkniętego powietrza - niebieski (V113). Być może w ogóle brnę w złą stronę. Bardzo proszę o pomoc.
    10. Lichy92

      Właśnie czytam osobny temat, ale nie mogę dojść, które to silniczki.
    11. Witam. Dziś postanowiłem zerknąć co słychać w klimie i ku mojemu zdziwieniu VAG-COM zaprezentował takie oto błędy: Control Module Part Number: 8E0 820 043 Component and/or Version: A4 Klimaautomat 0912 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 63351 2 Znalezione: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Po skasowaniu zrobiłem nastawy podstawowe. Wszędzie pięknie pojawiły sie 0, ale niestety błędy wracają. Powiem szczerze, że nie zauważyłem żeby klimie coś dolegało, ale chyba nie mam racji.
    12. Lichy92

      Zawsze tak robię
    13. Lichy92

      No właśnie u mnie też przełącza się zazwyczaj po przejechaniu 1,5 km. Co może być winne poboru tak dużej ilości benzyny ? Pompa paliwa ? Dodam, że nie ma żadnych wycieków. Nowy filtr paliwa.
    14. Lichy92

      Nie rozumiem. Do zasięgu 100-90km śmigam, co to znaczy ? Wybacz, ale naprawdę nie zrozumiałem.
    15. Lichy92

      Zazwyczaj 2 - 3 razy. Temperatura przełączania to ok. 35 - 40 stopni.