-
Postów
175 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia Lichy92
4
Reputacja
-
Witam. Całkiem niedawno kupiłem VW Touran-a. Z samochodem niby nic konkretnego się nie dzieję, ale mam wrażenie, że sporo pali (miasto ok. 9-10l/100km). Oprócz tego ciężko pali na ciepłym. Bardzo proszę o analizę logów oraz rady czy można coś z tym zrobić ? Statyczne: https://vaglogs.com/log/001-Not-Running-Not-Running-4a33ed90-7290-402a-bc38-9e5c8c503697 https://vaglogs.com/log/004-Not-Running-Not-Running-305743ab-473e-4de4-862e-45c6c9983bff https://vaglogs.com/log/013-Not-Running-Not-Running-aa14ee83-40ca-41e4-838f-e3922c9f690c https://vaglogs.com/log/018-Not-Running-Not-Running-a7cd3262-49aa-4904-9b62-4d5fec5356a2 https://vaglogs.com/log/023-Not-Running-Not-Running-7fd6d4f7-066b-4939-92f6-279affad6f56 Nastawy podstawowe: https://vaglogs.com/log/003-Not-Running-Not-Running-f8effe70-bf54-4d15-82b4-5d45d54219c8 https://vaglogs.com/log/011-Not-Running-Not-Running-7a846fde-571b-4779-ab1c-a468e7085c1c Dynamiczne: https://vaglogs.com/log/001-Not-Running-Not-Running-a2253e02-ace6-4cd6-b227-0060ad377d4e https://vaglogs.com/log/003-Not-Running-Not-Running-b25a64e3-f189-436d-93de-4f4c3a1ab38b https://vaglogs.com/log/004-Not-Running-Not-Running-0ac5d76e-e551-4547-bf41-342caeff0540 https://vaglogs.com/log/008-Not-Running-Not-Running-068025f3-673b-4f40-bff8-7698f37283e1 https://vaglogs.com/log/010-Not-Running-Not-Running-2cb21a38-abd9-4f61-b83d-29f30dde425f https://vaglogs.com/log/011-Not-Running-Not-Running-aaf2d14b-f83a-48a5-b5be-cffc31b96617 https://vaglogs.com/log/001-004-Not-Running-2bb2fcee-354a-45f5-bf9c-065c54c522f7 https://vaglogs.com/log/003-011-Not-Running-cdd939b4-6045-4553-aa8a-84e54b62f3c7 https://vaglogs.com/log/011-010-Not-Running-ce2e7814-2213-49d9-8f14-9583476b98a2 https://vaglogs.com/log/003-008-011-ad4db946-5bfe-45a1-9538-c4cb3a219cf7
-
Nie do końca. W między czasie tj. parę dni temu znaleziono jeszcze pęknięte kolano od odmy. Kolano wymienione wczoraj, na razie ciężko coś powiedzieć bo mało jeździłem. Temperatura na zewnatrz też mocno na +, a objaw szarpania był gdy temperatura na zewnątrz poniżej 6 i ślinik nie rozgrzany. Jak tylko coś więcej będę wiedział to tutaj na pewno napisze.
-
Okej, masz rację. Dziś zaczynam jazdę na LPG ze zmienioną listwą wtryskową. Zobaczę czy wywali wypadanie zapłonów na cylindrze 4, jeśli tak się stanie podmienię cewkę 4 z 1 i zobaczymy co się będzie działo 😎
-
Pewnie dlatego, że dzieje się tak tylko i wyłącznie gdy na zewnątrz jest chłodniej ok. 0-2 stopnie oraz wtedy gdy się świeżo przełączy z PB na LPG. Ogólnie logi ok ?
-
Świece wymienione 10k temu. Cewki nie sprawdzałem, ale z tego co widzę to problem jest ewidentnie z LPG. Korekty na PB wydają się wzorowe i póki co bez wypadania zapłonu.
-
Przecież jest grupa 02 z grupą 033 ?
-
Tak przemo masz rację to było łatwiejsze, ale i tak w między czasie byłem u kumpla i założyłem jego listwę. W między czasie logi: Statyczne: https://vaglogs.com/log/001-003-Not-Running-03a46612-f010-402e-bba0-4c70cb93104a https://vaglogs.com/log/002-033-Not-Running-4e38cac8-0d89-4cce-ba6a-6e39f63b854c Dynamiczne LPG: https://vaglogs.com/log/001-003-Not-Running-d7ea3867-489f-437e-a79f-282e862cc461 https://vaglogs.com/log/002-033-Not-Running-b1b8bb01-ddae-4b88-a782-1400fdf53db6 Dynamiczne: https://vaglogs.com/log/001-003-Not-Running-d8541ceb-f918-497a-8396-1e6e973ab6af https://vaglogs.com/log/002-033-Not-Running-582746d2-4939-4521-b566-f554f5faa34a Zrobiłem 50km na PB i tak się przedstawiają korekty: https://vaglogs.com/log/032-Not-Running-Not-Running-ea828db3-638c-40db-9d25-c538cd2dc240
-
Mam całą listwę. Znajomy mam identyczną instalacje i mogę podmienić od niego na parę dni listwę.
-
Właściwie to nie jeździłem za wiele na pb, ze 2-3 razy powrót z pracy w celu sprawdzenia czy takie cuda się dzieją, ale było ok. Przed chwilą zrobiłem logi, mam na lapku. Zaraz wrzucę. Zostawiłem auto na pb, zrobię trochę km i podam korekty oraz sprawdzę czy wali błędami.
-
Witam. Od jakiegoś czasu mam mały problem z moim Audi. Mianowicie, wracając z pracy w nocy po 2 przy niskich temperaturach czuję szarpnięcie przy przełączaniu się samochodu na LPG. Podczas jazdy, zaraz gdy się przełączy na gaz, w okolicach 100km/h i stosunkowo wysokich obrotach auto zaczyna szarpać i mruga CHECK. Sprawdzałem na kompie i pokazuje dwa błędy: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 16688 - Cylinder 4: Misfire Detected Byłem na regulacji, ale nic nie pomogło. Za 1000km mam serwis gazowy, wymiana filtrów. Co możecie doradzić ? Domyślam się, że bez logów się nie obejdzie 😁
-
Szarpanie występuje tylko i wyłącznie na chłodnym silniku, bezpośrednio po przełączeniu się z PB na LPG przy pełnym bucie w przedziale obrotów 2k - 3k aż do osiągnięcia temperatury ok. 50 - 60 stopni.
-
Nie mam pojęcia jak się tego używa. Wklepałem na szybko w google i na razie tyle zrobiłem.
-
Tak, dysze są stare z pierwszych wtrysków. Mogę jakoś udostępnić parametry, tylko programu STAG niestety nie mam jeszcze tak opanowanego jak bym chciał.
-
Sprawa na dzień dzisiejszy wygląda tak, że auto po przełączeniu się na LPG podczas przyspieszania w granicach 2k - 3k mocno szarpie i mruga check. Wypadanie zapłonów pokazuje różnie, na 1, czasami na 4, czasami na 2 i 3. Nie ma reguły. Gość w gazowni mówi, że wtryski do wymiany. Wsadziłem 3 takie same listwy (używane, ale sprawne) i na wszystkich 3 to samo. Gdzie szukać rozwiązania problemu bo wydaje mi się, że Panowie od LPG chyba sobie nie radzą
-
Podpiąłem kabelek od gazu i mam błąd - "Wykryto zapętlanie wtrysków benzyny. Zalecane podłączenie sygnału obrotów."