Jump to content

piotr426

Pasjonat
  • Content Count

    74
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

About piotr426

Informacje

  • First name
    Piotrek
  • Location
    Białobrzegi/Kraków

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1997
  • Engine
    1.8
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Magiel? W jakim celu. Piasty zostają stare wg etki.
  2. Jestem po swapie z 1.8 ADR na 1.8T AJL. Jak masz jakieś szczegółowe pytania to pisz na pw.
  3. Zostaw stara wiązkę silnika, będzie bez zbędnego kombinowania.
  4. piotr426

    Swap silnika

    Robiłem swapa na 1.8t jak masz jakieś pytania to pisz na pw.
  5. Zobacz ofertę Ślizgi zderzaka tył lift, kompletne podszybie lift. Tak jak w temacie. Ślizgi i plastiki całe nie połamane. Dodający piotr426 Wysłano 03.07.2019 Kategoria Audi A4 B5
  6. Tak jak w temacie. Ślizgi i plastiki całe nie połamane.
  7. Witam potrzebuje wycenę kilku rzeczy do a4 b5 1.8 vin: WAUZZZ8DZYA013634 Napinacz łańcucha rozrządu Łańcuch rozrządu Uszczelka pod napinacz Uszelka pod pokrywę zaworów Filtr oleju Motul 5w40
  8. U mnie takie objawy powodowal obluzlwany wkład katalizatora. Kat sprzedany 520zl w kieszeni a bolączka ustała ;-)
  9. Czy jest ktoś w stanie wgrać wsad AJL do AEB+ immo off? Może być ewentualnie sama kość z wsadem AJL.
  10. Cewka raczej nie, na gazie jest super a z tego co mi wiadomo to LPG jest bardziej wymagające do elementów zapłonu. Nawet jak się rozgrzeje to po przełączeniu na PB nie pracuje tak jak powinna.
  11. Mam problem ze swoim ADR mianowicie strzela w kolektor, szarpie, przerywa na zimnym. Po przełączeniu na LPG (sekwencja) wszystko ustaje i auto pracuje super. -nowe przewody i świece zapłonowe -czyszczenie i adaptacja przepustnicy (VAG) -uszczelnienie dolotu (wymiana odmy) -filtry świeże -brak błędów na VAG -podmienione wtryski PB (brak poprawy) Miał ktoś może podobne problemy, ja juz nie mam pomysłów co jeszcze może być. Będę wdzięczny za wskazówki.
  12. A czy ktoś z was miał taki przypadek ze na nowych wahaczach SKV siedzi niżej niż na starych? U mnie tak się stało, siedzi niżej około 1-1,5cm niż na starych wybitych wahaczach z pierwszego montażu po 300tys przebiegu. Wahacze kupione z wolnego rynku.
  13. Opony 225/40R18 rocznie 35-45 tysięcy. Wartosci dokładnie nie pamiętam ale sporo poza zakresem, może znajdę kwit to podam dokładne wartosci
  14. W zeszłym tygodniu ustawiałem zbieżność z swoim a4 i kąt nachylenia tez był poza zakresem. Tez jeżdżę na gwincie ze sporym obniżeniem, gołym okiem widać lekki negatyw lecz opon nie tnie po całym sezonie
×
×
  • Create New...