Jump to content

Siemekk

Pasjonat
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Siemekk

Informacje

  • First name
    Karol
  • Location
    Gryfów Śląski

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1997
  • Engine
    1.6
  • Engine code
    AEB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam - jestem po zmianie silnika z 1.6ADP na 1.8T AEB. Chciałbym teraz zaadaptować nowy sterownik pod immo (PIN znam), jednak nie wiem jak zaadaptować sterownik, oraz czy mój kabel (niestety podróba) o płytce CH340 zapisze mi te zmiany? Jeżeli nie, to jaki kabel diagnostyczny polecacie, aby móc to zrobić. Pozdrawiam
  2. Samochód już stoi złożony - brakuje tylko wydechu, jednak muszę zamienić katalizator na downpipe, ze względu na to, że katalizator w 1.6 był zespawany z rurą, a w 1.8T jest on podłączony bezpośrednio do kolektora. Jeżeli kogoś by interesowało to sprawa ze swapem z 1.6 ADP na 1.8T AEB wygląda następująco (Pomijam podstawy, czyli skrzynie czy też ECU) - należy wymienić, dorzucić te części: - Przeguby wewnętrzne się różnią, należy więc zmienić półośki na te z 1.8T (Piast nie trzeba zmieniać) - Zmienić początek wydechu, ze względu na różnice w położeniu katalizatora - Zmienić obudowę powietrza - Dorzucić intercooler (Nie jestem pewny, czy nie potrzeba zmieniać pasa przedniego - ja miałem wcześniej wymieniony na ten z 1.9TDI) Pozdrawiam.
  3. Ok - dzięki śliczne - to był ten wąż. Jeszcze jedno pytanie - otóż półośki z 1.6 nie pasowały pod skrzynię z 1.8T, dlatego zamówiłem nowe - i teraz pytanie czy muszę wymieniać piastę koła do tego zabiegu? Gość powiedział mi, że muszę kupić półośki z piastami oraz maglownicę? Czy na pewno trzeba to wszystko kupować??? Swap z 1.6 ADP na 1.8T AEB.
  4. Witam, potrzebuję pomocy. Otóż już prawie mam zmieniony silnik w swojej AUDI, jednak brakuje mi dwóch rzeczy, których nie wiem pod jaką nazwą szukać. Potrzebuję "Pierwszej rury wydechu", oraz "Węża dolnej turbiny". Ktoś wie może pod jaką nazwą tego szukać? Zdjęcie co do węża: Pozdrawiam
  5. Witam. Otóż przymierzam się do wymiany silnika z 1.6 na 1.8T ze względu na powoli umierający silnik. Czytałem trochę na forach i doczytałem co jest mniej więcej potrzebne do takiej zamiany. Jednak, że jestem w tym zielony prosiłbym o pewne wskazówki, i rady co jest potrzebne. Posiadam sedana 1997r przed liftem więc potrzebuje: Silnika i całego osprzętu - logiczne Licznika poliftowego ECU? I chyba to tyle. Moje pytania są następujące: 1) Czy oprócz silnika coś będzie do wymiany (Mam tu na myśli zawieszenie i powiązane z tym rzeczy) 2) Czy będzie trzeba przeprogramować IMMO? W swoim samochodzie mam jeszcze IMMOBOX, a w wersjach poliftowych o ile się nie mylę immo był powiązany z licznikiem. 3) Czy licznik z B6 podejdzie do B5? 4) Co będzie do zrobienia z komputerem po swapie? To na obecną chwilę tyle Z góry dziękuję i pozdrawiam.
  6. Witam wszystkich bardzo serdecznie Pochodzę z miejscowości Gryfów Śląski na Dolnym Śląsku i podróżuję czerwoną strzałą B5 1.6 w Sedanie. Mam nadzieję, że znajdę tu odpowiedzi na nurtujące mnie pytania, oraz będę mógł pomagać niektórym ze sprawami z którymi sam miałem doczynienia Pozdrawiam.
×
×
  • Create New...