Skocz do zawartości

KamaS94

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KamaS94

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Opolskie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia KamaS94

0

Reputacja

  1. Cześć. Mam a4 b5 AEB z kompem od AJL i na sterowniku AJL wywala błąd n75 i szarpie na nizszych obrotach. Wężyki od n75 już wymieniłem na silikony 4mm. Czy aeb i ajl miały takie same n75? Na ori sterowniku szarpanie jest minimalne i sporadyczne, błędów do komputera nie wywala. Aktualnie zamontowany jest n75 o numerze 058906283C. Możecie też polecić firmę od której warto taki zaworek kupić? W załączniku zdjęcie zaworka oraz błędu. Wybaczcie jeśli zadaje głupie pytania, ale dopiero zaczynam sam grzebać przy samochodzie.
  2. Zdecydowałem się na wymianę sterownika teraz przez immo, bo nie mam na chwilę obecną tyle kasy żeby dać to do roboty odpowiedniej osobie, a znudziło mi się dorabianie tp co roku
  3. Co nie zmienia faktu, ze czips +2tp to dwa razy większy koszt żeby mieć tylko trochę więcej. Ten silnik ma 20 lat i nie ma co liczyc na 200km. Może za rok zrobię stage 2 jeśli nie zmienię samochodu.
  4. To aeb,więc nie jest to takie proste, mało kto się chce w to bawić, a i tak muszę coś zrobić z immo bo mi tp w kluczykach padają. Jak mam teraz dać 2 stówki za dwa nowe tp to wolę dać 400 za sterownik i ogarnąć sobie odcięcie zapłonu.
  5. Dzięki. To jutro po niego jadę
  6. Cześć. Chciałbym wymienić sterownik z Aeb o numerze "8D0 709 557 T" na sterownik "8D0 907 558 E" z mapą z AJL i wyłączonym immo. Czy będzie to działać? Auto to A4 b5 97r. sterownik na dwie wtyczki. Sterownik jeździł wcześniej w A3 i A6.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...