Jump to content

george

Pasjonat
  • Posts

    449
  • Joined

  • Last visited

About george

Informacje

  • First name
    Mariusz
  • Location
    Północ

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BEX
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

3,619 profile views

george's Achievements

149

Reputation

  1. Spełnia EU 6? Ciekawe jak podchodzą do tego w Niemczech... sprawdzają i przebijają z EU 4 na np. EU 5?
  2. Może @Dev coś ma. 345/324 (trzeba stoczyć tarczę, żeby klocek "brał" po całości).
  3. Benzyna podrożała, stąd wzrost cen LPG. ON trzyma cenę.
  4. Wyczyszczenie zacisków (lewą prowadnica) była zapieczona i... wymiana zagiętego przewodu w oplocie rozwiązały problem hamowania i skrzypienia. Dzięki @Dev za podpowiedź w sprawie przewodu.
  5. W przyszłym tygodniu jestem poza Gdańskiem.
  6. Przód 320 od A4 B7/A6 C6 z tarczą 320x30. seryjnie 288x25 (kod 1LB), tył jest seryjny 245x10 (kod 1KD). Tak wynika z VIN.
  7. Czy zacisk 320 od caba i sedana/avanta oprócz kształtu różnią się? Czy prowadnice, tłoczki, uszczelnienia oraz klocki są takie?
  8. We wtorek oddaje auto na warsztat, ale czy wróci do środy wieczora? Nie wiem.
  9. Wpada w rezonans przez brak środkowego... miałem C5 AVF bez środkowego, powyżej 3 k rpm straszny hałas. Sprawdź mocowania, może przez któreś wpada w drgania.
  10. Jestem również za sierpniem. Przez najbliższy prawie tydzień auto uziemione, potem poza Gdańskiem.
  11. Jutro odbieram auto, więc będę. @Biggi, będziesz?
  12. Większa średnica = większe ramię momentu hamującego...
×
×
  • Create New...