Skocz do zawartości

george

Pasjonat
  • Postów

    788
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

217

1 obserwujący

O george

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Gdynia

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

10383 wyświetleń profilu
  1. Wklej pliki na VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. Będzie zdecydowanie łatwiej czytać.
  2. george

    B6 DIVISION

    Polecam allegrowicza.
  3. Współczuję, bo w 2,7 BiT cokolwiek zrobić z suszarkami to silnik out z budy.
  4. Z A4 B6 też tak było. Jedni mieli euro 4, drudzy euro 3. Swego czasu, gdy miał wejść podatek od emisji spalin Audi umożliwiało wyciąg z homologacji, który potwierdzał euro 4. Można to sprawdzić w CEPiKu.
  5. Euro 6 w B8 to 14-15', więc pewnie ponad budżet. Pomimo posiadania auta, które spełnia normę euro 4 to od 2028 nie wjadę do SCT w Warszawie, bo rocznik. B7 z tym samym motorem już może wjechać, a Exeo z CFMA do 2030 roku.
  6. Te hybrydy na bazie RS6? Chyba niedawno wleciały z silnikiem... czy pochodzą z poprzedniego motoru?
  7. Przy ponownym odpaleniu wraca?
  8. Miałem na myśli to, że klocki muszą być pod ten zacisk.
  9. Skoro podmiana przepływki nie pomogła, to sprawca zamieszania może siedzieć w połączeniach elektrycznych (wiązki przepływki).
  10. 320 mm. Pamiętaj, że klocki są mocowane na drut, nie na blaszkę jak w B7/C6/Exeo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...