Jump to content

george

Pasjonat
  • Content Count

    100
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

15

About george

Informacje

  • First name
    George
  • Location
    Pomorskie

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BEX
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

966 profile views
  1. george

    B6 DIVISION

    Do 1,8 T koło zamachowe nie pasuje, ale sprzęgło z dociskiem banglają z 1,8 T.
  2. Temperatura ma bardzo duże znaczenie, istotne też jest ile na seryjnym turbo wyszło i wiadomo, że nowa turbawka bez korekty mapy cudów nie zdziała. Podczas upałów kiedy pojechałem po staniu na otwartym terenie było czuć spadek mocy. Przejechałem 15 km i dopiero schłodziło się na tyle, że wróciło do normy.
  3. Czorny Custom Wolsztyn lub w samym Poznaniu LPM na Warszawskiej.
  4. george

    B6 DIVISION

    Tak, bo AVF ma rozrusznik pod tarczę sprzęgła 240 mm.
  5. Byłeś w Tune-up czy MM Service? ESSA Gdynia Wiczlińska 91A WMS Wojnowscy Wejherowo Polna 16A Szymon Kowalczyk Gdańsk Dźwigowa 13B/1 - tutaj robiłem swoje auto, o reszcie zasłyszane opinie
  6. Minimalnie zmienią się odczyty prędkościomierza. Podobno na 235/45R17 prędkość pokrywa się z GPS. Brak innych skutków ubocznych. Na 235 będzie grubszy profil.
  7. george

    Obniżenie mocy

    Tak, na Belgię wypuszczano 2,7 TDI w wersji 163 KM, chociaż seria ma 190 KM.
  8. george

    Obniżenie mocy

    Musiałbyś wgrać mapę. Lepiej od razu jechać na chip i mieć 190+ KM.
  9. Na tył pod ten sam zacisk można wrzucić tarcze 255 mm. Jarzmo będzie na pewno wymiany i zapewne osłona. Dla pewności niech potwierdzi @Dev i @rs dziadek
  10. Zestaw 288/245 siedzi tak jak np. w A4 B6. Możesz wrzucić jarzmo 451 , tarczę 312 i osłonę. Zacisk zostaje obecny. Można wrzucić zestaw 320/288, ale tu idzie w grę kwota ponad 2 tysiące złotych.
  11. Od późnej zimy blisko do wczesnej wiosny, za to później wiosny do zimy jest jeszcze lato.
  12. Słyszałem od pewnego wulkanizatora, że w styczniu najlepiej kupować.
  13. george

    1.8T CHIP kilka pytań

    Wtryski BAM nie są znacznie droższe od BEX. Na obecnym SMIC będzie w ciepłe dni ciężko... 180 KM to tak realnie spodziewałbym się. Seryjne sprzęgło z BFB przy większym momencie szybciej poddać, ale wrzucasz od AWX i spokój. Kolejna sprawa to sposób poprowadzenia momentu.
×
×
  • Create New...