Jump to content

george

Pasjonat
  • Content Count

    183
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

38

About george

Informacje

  • First name
    George
  • Location
    Pomorskie

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BEX
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

1,850 profile views
  1. Jeżeli wszystko ok to spoko opcja. Ujeżdżam prawie drugi sezon takie w 205/55R16.
  2. Trochę krótsza skrzynia niż HER z BEX. Przy 100 km/h mam 2600 obr./min (początek doładowania ) . 3100 obr./min. jest przy 120 km/h, 4000 obr./min. jest przy 160 km/h.
  3. Poszukaj, która skrzynia z 1,8 T ma najdłuższe przełożenia.
  4. Musiałbyś mieć podłubany silnik, żeby operować na podobnych momentach obrotowych jak diesel...
  5. Pierwszym ogólnie czy w Polsce? Kluczowe pytanie w jaki stanie jest owe B5.
  6. Sztywne koło pogorszy tłumienie drgań np. przy niskich obrotach na 2. biegu możesz czuć wzmożone drgania. Zazwyczaj w jednomas idzie się przy znaczącym podnoszeniu parametrów silnika. Jednomasowe koło zamachowe wytrzymuje większe obciążenia (większy moment obrotowy).
  7. GJW z BFB Q. Jeżeli mowa o benzynie. Z rodziny ZS najdłuższą skrzynię będzie miała ośka 2,5 TDI lub HCK z 1,9.
  8. Żeby to było prawdziwe 300 kkm i niezaniedbane poprzednika to zrobi kolejne 100 kkm... 1,9 w B6 ma większe turbo, więc przyrost do 160 KM jest realny. Widziałem ostatnio na jednej z grup zdjęcie licznika AWX, czyli 1,9 130 KM 5 biegów z 904 kkm. W ciągu 10 albo 12 lat właściciel zrobił 700 kkm.
  9. george

    B6 DIVISION

    Na poprzednich lampach też był taki problem? W jakim stanie były poprzednie? Miałem palniki w różnych stanie, lampy były wyciągane bez ustawiania i nikt nie mrugał. Wpadły nowe palniki i na trasie co chwilę ktoś mi mrugał. Zmierzam do tego, że poprzednie lampy były słabsze w porównaniu do obecnych tj. nowa soczewka, odbłyśniki i palniki.
  10. Jeżeli masz kompletnego dawcę od 3,2, to bierz całość. Dyfer dociąży tył. Zostawiając 1BA z przodu samochód będzie dziwnie zachowywał się, ponieważ każda z osi będzie miała inną charakterystykę tłumienia.
  11. george

    B6 DIVISION

    B6 ma dynamiczną regulację. VCDS wskazuje jakieś dolegliwości? Mam świeże palniki, soczewki i na razie nikt nie mrugał mi, że oślepiam.
  12. Dotychczas byłem na jednym spocie, w listopadzie i @kamtka z @MaTeo85 przygarnęli mnie.
  13. Na następnym prawdopodobnie i ja się zjawie.
  14. Używam dokładnie takiej wefy z Symphony II i BOSE. Jestem bardzo zadowolony. Jedynie rozmowa przez BT wymaga podniesienia nieco głośności jak i komunikaty od nawi (te wymagają mniejszego poziomu głośności niż rozmowa telefoniczna). Warto zaopatrzyć się w taki rozdzielacz http://cyfrowezmieniarki.pl/rozdzielacz-audi-20-pin-p-37.html Elektryk rozciął tę dużą wtyczkę i bangla.
×
×
  • Create New...