Skocz do zawartości

egon_81

Pasjonat
  • Postów

    81
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O egon_81

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Miasto
    PGN

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia egon_81

0

Reputacja

  1. Proszę o wycenę górnych wahaczy przód obie strony. Najlepiej Lemforder lub coś pewnego w dobrej cenie. A4 B6 AVF 04r. Pzdr
  2. Witam. Panowie pytanie, czy ktoś ogarnie logi u kuzyna w B7 TDI 08r. Bo mechanicy mają różne wizje jego kłopotów z silnikiem. Możemy podjechać w okolice Poznania z Gniezna z dobrą flaszką. Pozdrawiam
  3. Podeślij nr konta na PW siedzę w DE i coś linka nie otwiera.pzdr
  4. Dzięki!!! Druga opcja się sprawdziła, zaskoczył lepiej jak na ropie :-) Dzięki!!!
  5. Witam! Po raz kolejny w garażu wymieniałem filtry i olej, tak samo jak wcześniej lecz teraz po wymianie filtra na nowy auto nie odpala normalnie trup. Filtra nie zalewam ropą. Auto odpaliło, pochodziło 20sek, zgasło pokręciłem 5sek i odpaliło jak zawsze. Pochodził ze 20sek mała przegazówka 2500rpm i do domu :-) Rano wchodzę a tu zonk, auto nie daję oznak życia więc podmieniłem na stary który stał pionowo jeszcze z ropą w środku, odłożony do kartonu. I nic. Podpięty komp nie pokazał żadnych błędów. Tak w razie czego spróbowałem z drugim zapasowym kluczykiem, to samo. Przy silniku nic nie dotykałem, nic nie spadło ani wpadło tylko olej, filtr oleju i filtr paliwa nawet powietrza nie dotykałem jeszcze. Jakieś pomysły bo święta idą, będzie lipa!
  6. jest normalnie dwumas tylko zupełnie inne sprzęgło, mokre z kilkoma 6/7 tarczkami dlatego ja dbam o swój bo później będzie tylko gorzej, kupno auta powyżej 100kkm będzie samobójstwem
  7. wymieniałem u siebie ostatnio dwumas + sprzęgło bo przebieg nie mały 240, efektem miało być zniesienie tego hałasu przy odpalaniu a pomogło na co innego tzn lekko poszarpywał (ledwo wyczuwalne) przy wciśnięciu gazu na około 60% tylko w zakresie +/-1800 obr/min, taki miałem efekt jeszcze nie zajechanej dwumasy w multitroniku.
  8. Mi się wydaję, że drgania i bujanie to poduchy silnika, pompki lub dwumas. U mnie problem tylko tyczy samego odpalania 1-2 sekundy szarpie/rzuca z nieprzyjemnym hałasem a każde gaszenie motorowni jest ok.
  9. Nie wiem dokładnie, byłem pod autem i też mam wrażenie, że pomiędzy skrzynią a silnikiem. Przeczytałem wczoraj połowę forum o różnych 1,9 tdi i wychodzi na to, że wina akumulatora. Jak założyłem nowy aku, był spokój, nowy rozrusznik był spokój. Teraz się okazuję, że mam ładowanie 13,81A + jeżdżenie na światłach w koło komina + dużo bose i półtoraroczny aku nie ma kopa aby ten silnik rozkręcić. Tak mi się na tą chwilę wydaję. Jak się to potwierdzi to kupię nowy aku + naprawię alternator i może podniosę dawkę startową paliwa. Na tą chwilę podładuję aku i a nóż będzie lepiej. Biedny rozrusznik poszedł na reklamację i już mi pisali, że jest ok.Teraz mam zastępczy z alledrogo 30zł i jest to samo tylko gorzej. Wczoraj się na czytałem, że te 1,9tdi PD tak mają czyli szarpanie silnikiem na ciepłym i potrzebny jest odpowiedni prąd rozruchowy i jest ok. Ale wymiana aku co kilka lat jest coś nie tak. Nikt nie wie, co jest przyczyną tego zjawiska ale pomaga dobry aku + sprawny rozrusznik.
  10. Mam ten sam problem, auto rozgrzane 90st i kiepsko odpala. Raz nie wejdzie na obroty i zgaśnie, raz odpali ale trzęsie 3 sekundy, a czasem próbuję odpalić i hałasuję jakby śruby się walały w silniku, coś grzechocze w nim. Jak poniżej 90st to igła na dotyk bierze. Mam wszystko wymienione; aku, rozrusznik nowy Boscha, przekaźnik 219 org. (który odpowiada za rozruch), kpl sprzęgło z dwumasą LUKa, nowa org poducha silnika, Zero błędów silnika. Właśnie przymierzałem się do wymiany uszczelnień PD ale czytam, że pomogą przy problemach rozruchu zimnego silnika. Mam synchronizacje wałka 1,1 więc jeszcze spróbuję to poprawić.
  11. No to fajnie, ja mam wyjazd 19.06-28.06.15r i będę w Poznaniu 16tego, może by udało się zgrać jakoś po odbiór?
  12. Byłem teraz sprawdzić z ciekawości te spękania, więc ich gołym okiem praktycznie nie widać (myślę, że każda używana opona ma takie spękania). Zdjęcie co prawda zrobione cegłą ale z bliska plus mega powiększenie wyszło i faktycznie spękania widać. Na żywo nikt by nie zwrócił na to uwagi, zwłaszcza, że takie same są na 4 oponach, trzeba patrzeć z 20cm. A opony mam prawidłowo przechowywane, na leżąco, przy obniżonym ciśnieniu, w suchym, ciemnym oraz stale kontrolowanym ciśnieniu lekko powyżej normy czyli 2,3 przy rozm. 205/50R17. No i wulkanizator stwierdził to samo, iż nie ma się czym przejmować, to uszkodzenie powierzchowne i że nie doszło do płótna. Mam przykleić gumę "super glue".
  13. Tylko, że ja potrzebuję sprawdzoną mapę Francji, mam z 2013r ale wolałbym jechać z aktualną. A 50km do Poznania nie pojadę aby sprawdzać mapę. Ale dzięki za szczere chęci.
  14. Panowie, potrzebuję aktualną mapę do RNS-E, CD 2 na zachód. Ktoś z rejonu ogarnia takie rzeczy? Może za lepszy czteropak ktoś by pożyczył na jeden wyjazd płytkę z tego roku?
  15. Dzięki za pocieszenie, jutro podjadę do wulkanizatora i dam znać co o tym sądzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...