Skocz do zawartości

bartekkk

Pasjonat
  • Postów

    88
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bartekkk

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Dzierżoniów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

519 wyświetleń profilu

Osiągnięcia bartekkk

1

Reputacja

  1. z kątem to niby 0 było ale sprawdziłem i na zimnym i na ciepłym i na zimnym pokazywał 0,6 i czasem 1,1 na ciepłym lekko skakał z 0 na 0,6. Więc przestawiłem go minimalnie na minus teraz skacze z 0 na -0,6 na ciepłym. Niby troche lepiej ale to jeszcze nie to.
  2. Witam, Mój problem dotyczy rozruchu ciepłego silnik. Walczę z tym dość długo przy czym wymieniłem sporo rzeczy: Nowy akumulator, rozrusznik sprawdzony niby jest ok, pompa tandem nowa boschówka, pompki wyjęte sprawdzone są ok sprawdzone na stole probierczym do tego nowe oringi, auto po chipie wiec nowe dawki startowe są, potem było dalej tak sobie z tym odpalaniem ciepłego silnika więc jeszcze raz do tunera wgrał jeszcze raz nowe dawki było lepiej ale jednak znowu nie ma takiego strzału jak na zimnym, też wałek wraz popychaczami i uszczelniaczami nowy i głowica splanowana przy okazji była. Ma ktoś jakieś pomysły co jeszcze. Czytałem po tematach że może czujnik położenia wałka rozrządu? albo może całkiem nowy rozrusznik? albo pompka w baku? Wkleje jeszcze logi na ciepłym pompek. https://log.malonetuning.com/chart/227726#H8KLCADDscKDWFoCA03Ci0EOw4IwDATDv8OiwrMtNcKQwr4mw4ohUCtYKnHClcK4wqjDtMO1wpAiwqEed2Y2BMK4w6vDsybChSlXXcKXBjhEw6xww5YqO38nQsOmw4I1GcODw4%2FClBdXI1PDmihtw5Ifw6jCu0nDk0TDrz%2FCgirDuWHDh8KlwrHCnUQYw5DDoQXCr8OoccKMCMOuSMOSasOawpZZwqwXw47Dh8O4AW5IwpHDt8KZAAAA Proszę o opinie może ktoś wymieniał cos innego i pomogło. Pozdrawiam
  3. to mówisz że na +1? czy -1? spróbuje i zobaczymy jak bedzie
  4. No ale jak na 0,0 jest na nagrzanym to chyba ok. Przestawić można spróbować tylko wtedy silnik po d*pie wtedy dostaje nie
  5. No właśnie o to chodzi że gorzej kręci. Jak zimny to dosłownie z pół obrotu wału i chodzi odrazu na obroty wskakuje. A jak zagrzany po butowaniu zgasze i po 5 minutach chce odpalić to słychać że nie może odrazu na obroty wskoczyć i kreci juz z 2-3 sekundy. Ale tylko gdy silnik rozgrzany. I już sam nie wiem czy rozrusznik może mu nie dawaćtego zadanego momentu czy co.. Da się z tym żyćale wolałbym to jednak jakoś rozwiązać bo troche jest to denerwujące :/
  6. aha. to u siebie też coś przerabiałeś? ja u siebie borykam sie z opdaleniem cieplego niby pali ale nie ma takiego strzału jak na zimnym. wszystko było juz wymienione co mogło począwszy od aku po sprawdzenie rozrusznika wyjecie pompek nowe dawki u tunera wgrane no wszystko. Dlatego myslałem o innym rozruszniku. jeszcze przeczyszczewszystkie połączenia eletryczne przy aku i rozruszniku a jak nie to jeszcze raz rozrusznik wyjme i trzeba bedzie cos pokombinowac.
  7. Aha i taki rozrusznik by pasował do avf? jaki numer ma wiesz może?
  8. No czytałem, że dwa rodzaje były. Tylko pytanie czy można jakiś inny włożyć z innego silnika troche mocniejszy z 11 czy 10 zębami?
  9. Witam, Wymieniał ktoś z was może rozrusznik w 1,9 TDI AVF z 10 zębowego na 11 zębów? Widziałem że wymianiają ludzie w 1,9 TDI z 02Z911023F na 02Z911024J i nie mają problemu z odpalaniem ciepłego silnika. Tylko nie wiem czy akurat akurat takie coś podejdzie do AVF. Jak ktoś coś wie na ten temat to proszę o opinie i podanie numerów cześci (jaki "lepszy" rozrusznik podejdzie do AVF) Pozdrawiam.
  10. Witam, Wymieniał ktoś z was może rozrusznik w 1,9 TDI AVF z 10 zębowego na 11 zębów? Widziałem że wymianiają ludzie w 1,9 TDI z 02Z911023F na 02Z911024J i nie mają problemu z odpalaniem ciepłego silnika. Tylko nie wiem czy akurat akurat takie coś podejdzie do AVF. Jak ktoś coś wie na ten temat to proszę o opinie i podanie numerów cześci (jaki "lepszy" rozrusznik podejdzie do AVF) Pozdrawiam.
  11. Witam, Mam problem z moją A4 (B6 1,9 tdi avf). Od paru dni po rozgrzaniu silnika na luzie słychać dziwne odgłosy idące z przednich kół z lewego i prawego koła. Coś jakby tarło dosyć głośno ale dźwięk ten przypomina jakby jęknięcie nie jest cały czas pojawia się i znika na jakieś 2,3 sekundy i znowu a czasami wcale nie słychać lecz ostatnio już częściej. Po wciśnięciu sprzęgła hałasy te znikają jak ręką odjął. Czyli na pewno jest to powiązane. Dodam że kompletne sprzęgło z dwumasą wymienione w zeszłym roku. Mam nadzieje że to nie dwumasa czy łożysko oporowe czy sprzęgło. Pare tygodni temu podszarypywał przy ruszaniu ale teraz już nic wszystko dobrze działa tylko te niepokojące dźwięki. Może ktoś sie spotkał kiedyś z czymś takim? Prosze o pomoc, rade. Pozdrawiam. Nagrałem krótki filmik, w którym słychać ten dźwięk trzeba się troszke wsłuchać bo klekot zagłusza ale i tak słychać, dźwięk występuje co jakiś czas nie non stop. Może ktoś z was miał podobny przypadek. Link do filmu: http://tinypic.com/player.php?v=of134h%3E&s=9#.WB97fC3hDDd
  12. Wyciągnąłem jeszcze raz lampy rozebrałem prawie wszystko umyłem soczewke, odłyśnik, wymyłem klosz od środka dokładnie, potem przejechałem dookoła lampę (łączenie klosza z obudową) sylikonem dokładnie tam wszędzie powchodził potem zrobiłem jeszcze raz tą regulację tak jak w opisie było tylko że też na sylikon wszystko złożyłem i na końcu ważne w tylnej klapce obróciłem uszczelke na drugą stronę pod nią w klapce przykleiłem milimetrową taśmę dwustronną i na nią nałożyłem odwróconą uszczelką i na koniec po zamknięciu przykręciłem tą osłonkę ale na inne wkręty trochę dłuższe i szersze osłona bardzo mocno doszła do obudowy lampy myśle że tu tkwi też spory problem bo teraz spokój myjki nie myjki deszcz nic nie paruje standardowe śruby są według mnie za małe a poza tym u mnie jak dokręcałem stare to już się obracały czyli nie dociągały mocno klapy. No i dodatkowo poprawiona regulacja na sylikon i łączenie klosza z obudową. Nie mam żadnych folii od góry ani koszulek ani nic Ładnie wygląda z zewnątrz bo klosz czysty od środka i wypolerowany z zewnątrz biksenon mocno świeci bo soczewka i odbłyśnik umyte ( było bardzo dużo kurzu na soczewkach ) no i najważniejsze już nic nie paruje
  13. Witam wszystkich. u siebie mam moduł z numerem 8E0953549S i nie wiem czy muszę go zmieniać jeżeli chce doposażyć auto o tempomat czy nie musze i wystarczy tylko manetke dolna osłona i zabawa z kodowaniem? Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam,.
  14. Witam wszystkich, Walczę już z moimi bixami bardzo długo bo ciągle parują. Ostatnio wymieniłem oring na trzpieniu zrobiłem dwie dziurki na odpływ wody przy regulacji powiększyłem dziurkę odpływu przy regulacji wszystko złożyłem nałożyłem kleju na gorąco nałożyłem też podkładkę aby nie lała się woda na zębatki, zaślepiłem otwór w błotniku do regulacji lampy uszczelnione dookoła sylikonem przy okazji wyciągnąłem cały odbłyśnik i soczewkę wyczyściłęm wszystko plus klosz od środka i wysuszyłem suszarą przy składaniu przesmarowałem uszczelki dekla smarem i dodatkowo całość lampy pozaklejałem mocną taśmą zbrojoną na łączeniu dekla z lampą i zakleiłem też regulacje taśmą. No moim zdaniem nie ma miejsca gdzie mogłaby się woda dostać Lecz dalej paruje a w zasadzie wracałem z Niemiec 700km całą droge lało dojechałem na miejsce do domu patrze no zero pary nic nie zaparowane i auto stało godzine wyłączone pod domem na dworze i patrze po tej godzinie i zaparowane od dołu po całej długości lampy i o co chodzi jak jechałem w deszczu to nic a po na postoju parują i tylko wtedy jak gorący silnik i lampa ciepła ale tylko wtedy jak wyłączone auto i światła. Jedyne co to nie wyczyściłem dobrze odpowietrzników w lampie gumki drożne bo sprawdzałem a dziury w lampie jak patrzyłem to prześwit jest i to spory lecz troszke kurzu tam było ale nie tyle żęby powietrze nie przechodziło tamtędy więc nie czyściłem tego dokładnie. I nie wymieniłem też oringu od kierunkowskazów. A i dodatkowo w deklach dałem dodatkową uszczelke piankową i na nią nałożyłem starą wyczyszczoną aby bardziej wystawała i bardziej docisła po złożeniu i skręceniu dekla Ma ktoś jakiś pomysł jeszcze na to? Chcę jeszcze raz sprawdzić szczelność klosza pod wodą i posprawdzać i wyczyścić odpowietrzniki zobaczymy czy to coś da. Teraz są duże różnice temperatur na dworze jest już minus a lampa jak się nagrzeje to ciepła tylko że podczas jazdy w deszcz czy śnieg już nic nie parują, ale jak wyłącze auto pójde gdzie i za godzine albo nawet krócej wróce do auta to jużsątroche zaparowane. JAk ktoś ma jeszcze jakieś sugestie to proszę o pomoc bo już ręce opadają.
  15. Jak tylko przestanie u mnie padać to sprawdze. Wiesz może jakie kolory są tych przewodów odpowiadających za grzanie lustra?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...