Jump to content

molek86

Pasjonat
  • Content Count

    59
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About molek86

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Oki. Dzięki już napisałem do niego i w poniedziałek ma mi podać resztę szczegółów. Podziękował przem8
  2. Witajcie. Mam problem pacjent a4 b5 rok 2000 silnik 1.8t awt i problem z licznikiem. Nie działa obrotomierz temperatura wody i wskaźnik paliwa. Kilometry liczy jak mu się chce chciałbym wymienić ten licznik na vdo albo z a6c5. Szukam osoby najlepiej okolice Bielsko-Biała ewentualnie wysyłka. Biorę wykrecsm swój odsyłam i przysyłam mi ktoś już gotowy licznik do zamontowania i odpalenia. Dzięki za wszelką pomoc pozdrawiam
  3. Witajcie . od pewnego czasu mam problem z moja audi . jest to a4 b5 silnik 1.8t awt z lpg .bez chipow ;) problem ; jadac autem odcina mi turbine tzn . wbojam jedynke turbina idzie rowno z obrotami wzkanik doladowania turbiny mam w aucie ,dochodzi do 1 bara i puk spada dziura sie robi .gaz wcisniety do konca pieknie sie rozpedza osiaga jeden bar i tak jakby sie wylaczala turbina i wolnossak dlaej ciagnal bude. ;( zdziwilem sie przy wyprzedzaniu i to bardzo mialem miekkie nogi . ;( dzieje sie tak na kazdym biegu . co zdazylem zauwazyc sztanga grucha normalnie pracuje . lpg czy pb bez roznicy . b
  4. Panowie mam problem z wycieraczakmi przod mianowicei szaleja dam w dol to sie nie zatrrzymuja jak sie zatrzymia to gdzies w polowie szyby , dajac do gory tez czaswow dzialaja ok , jak chce umyc szybe pryskam i powinny 3 razy przejsc a ida nawet 20 razy i sie zatrzymia w polowie szyby podmienilem przekaznik 377 i nic nie dalo w chwili obecnej gdy jest cieplo a mam szybe brudna to ja myje i gdy sa wycieraczki na dole to przekrecam kluczyk i wyciagam bezpiecznik hiih ale ilez mona bawic sie z bezpiecznikiem gdzies czytalem ze przy silniczku wycieraczek tez jest jakas eletryka odpowiadajaca
  5. Witam .planowalem zmienic swoje 1.8T na 2.7bi ale pomyslalem ze znow szukac kolejnego egzemplarza nerwowo mnie wykonczy a wiec padl pomysl zmiany podzespolow i programu tak aby uzyskac z 1,8t mniej wiecej podobnie jak do 2,7 bi , turbina i tak bierze olej a wiec do wymiany , czy ktos z forumowiczow moglby mi przyblizyc szacunkowy koszt zrobienia z 1.8t AWT rok 2000 jakies 250-300 km zeby podobnie odpychalo sie do 2,7 ajkie podzespoly potzrebne i koszt imprezy ,dzieki i pozdrawiam!!
  6. Witam was forumowicze Mam dylemat moja turbawka mowi papa seryjna k03 w silniku 1.8T awt i oczywisice wiaze sie to z wymiana i tu moje pytanie na co wymienic ta serie??w sumie mam jeszcze down pipe'a ktorego kiedys kupilem na forum ,grupowo bralismy lezy w garazu do tego stozek k&n. moze wsadzilbym intercoolera jakiegos wiekszego i turbo jakies hybrydy sa podobno plug and play?? ma ktos na forum jakies namiary albo ktos na sprzedaz?? pozdrawiam!!
  7. Witam .probowal moze ktos wsadzic to radyjko do audi a4 b5 w konsole na 2 din'y RADIO SAMOCHODOWE DIGNITY 7 LCD 2 DIN HT869 USB SD (3803530675) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. orginalnie siedzi u mnie
  8. napisz jeszcze jeden post o tym bledzie a Cie osobiscie zaprowadze przed oblicze admina
  9. ponowna adaptacja przepustnnicy z vaga
  10. blad 17701 zwiazany jest z temperatura zgadza sie ale pierwsze co to termostat!! chyba masz zabudowany termostat a wiec do wymiany z obudowa.pozdrawiam!!
  11. czesc numery ktore podales sa z manna tu masz strone i dobierasz pod silnik wszystkie filtry https://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur/index.html?ktlg_page=1&ktlg_lang=9&ktlg_01_fzart=1&ktlg_01_fzkat=0&ktlg_01_mrksl=2&ktlg_01_mdrsl=3&ktlg_01_modsl=401&ktlg_subpage=02
  12. ok.czyli co wyjechac lancuchem? mam stary lancuch od kolegi a wiec moglbym sprobowac. slizgi nie sa wytarte nawet rowka ie ma w porownaniu ze starymi slizgami.dzieki Devastion za zainteresowanie!! i oczywiscie reszcie userow takze:)
  13. widze ze wieksze zaiteresowanie a wiec troche ciekawostek doloze:) dokladnie chodzi o blad 16396 vag tyczacy sie walka ssacego opoznioy czas. dodam iz nastawnik dziala tak jak ma dzialac:) tutaj dwa filmy dzialajacy nastawnik oraz zepsuty ilosc oczek na moim oraz schemat 16396 - Czujnik pozycji walu rozrzadu CMP, dolot / lewy / przedni, Bank 1 - opózniony czas probowalem go przyspieszyc zwiekszajac klin na impulsatorze mieszczacym sie na walku ssaacym ale zesral sie ze nie osiagalna wartosc i tak teraz walsnie rozmyslam na temat tego lancucha czy go rzeczywiscie nie rozcia
  14. czesc .o wlasnie tez mi wpadlo do glowy lancuch wyciagniety.ale czy to mozliwe?? lancuch by sie naciagnal? nawet przeszlo mi przez mysl ze walek skrecilo:) byly przypadki naciagietego lancucha? on ma pol roku ale z allegro to moglo to nie byc dobrej jakosci:)
  15. Witam Panowie!! Mam pytaie co do rozrzadu.a mianowiciew czy jest poprawnie ulozony .chodzi mi o te znaki na walkach oraz ilosc oczek. na wydechu wydaje mi sie ok znaki sie pokrywaja a oczko lancucha jest lekko cofniete ale na ssacym nie chca mi sie zejsc znaki. jest jakas tolerancja? z gory dzieki za odpowiedz!!
×
×
  • Create New...