Skocz do zawartości

Polaxo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Polaxo

Informacje

  • Imię
    Grzesiek
  • Miasto
    Kielce

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Polaxo

0

Reputacja

  1. Konkretnie mam błąd czujnika ciśnienia czynnika, czujnik sprawdzony i przewody do skrzynki bezpieczników jest ciągłość. Klima widzi cały czas wysokie ciśnienie czynnika i się nie załącza. Potrzebuję sie dowiedzieć gdzie dokładnie wchodzi czujnik ciśnienia i z czym się łączy.
  2. Auto słabo przyspiesza w dolnych wartościach obrotowych prosiłbym o analize logów czy problem jest z przepławką czy z turbem, dzieki LOG-01-003-008-011.CSV LOG-01-003-011-xxx.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-004-xxx-xxx.CSV LOG-01-008-xxx-xxx.CSV LOG-01-010-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-010-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV LOG-01-013-xxx-xxx.CSV LOG-01-018-xxx-xxx.CSV
  3. I jak dowiedziałeś się jaki wydech daje taki dzwięk?
  4. AhoojNo to tak jak w temacie jeśli ktoś chce samemu wymienić klocki hamulcowe, w takim czy innym Audi.Przedstawiam sposób którym ja wymieniam takie klocki, także bez zbędnego udzielania się...No to zaczynamy bez zbędnych szczegółów takich jak, ściągamy koło i lewarujemy auto dobrym lewarkiem lub wrzucamy na kobyłke...Niżej potrzebne narzędzia do wykonania tej czynności:1.Urządzenie do cofania tłoczków. (Jeśli nie posiadasz a zakładam że tak jest bo inaczej te informacje co zamieszczam nie byłyby Ci potrzebne. |Wykombinuj z dużej podkładki, śrubki, i nakrętek)2.Klucze płaskie 163.Nasadka 214.Nasadka 13 Gdy mamy już zacisk przed sobą to odczepiamy drut zabezpieczający klocki Odkręcamy mocowanie przewodu hamulcowego śruba na klucz 13. Odpinamy czujnik zużycia klocków.Odkręcamy cały zacisk od zwrotnicy, klucz 21. Demontujemy cały zacisk i wyciągamy klocki Czyścimy miejsce styków klocków i cofamy tłoczki Odkręcamy korek zbiorniczka płynu hamulcowego i kontrolujemy bo może się przelać.Bez obaw cofamy tłoczki pojedynczo gdyż nie wypchnie ciśnienie płynu drugiego tłoczka. Przykręcamy delikatnie cały zacisk do zwrotnicy Wkładamy klocki Zakładamy zabezpieczenie i skręcamy wszystko. Warto trochę przepłukać zaciski, żeby dotarło tam trochę świeżego płynu hamulcowego, a robimy to tak jakbyśmy odpowietrzali hamulce i dolewamy płynu do zbiorniczka. Proponuję przetoczyć tarcze gdy będą wyraźne ranty i nie pałować odrazu hebli tylko dać ułożyć klockom, wykonać 10 hamować od 80km/h nie do prowadzić do zatrzymania się auta. Powtórzyć procedurę 2-3 razy, w ciągu dnia. Niebawem wleci więcej materiałów, a tematy zależne od tego z jakim problemem klient przyjedzie. Jeśli pomogłem lub naprowadziłem w jakiś sposób to proszę o pozytywną ocenę.
  5. A co z silnikiem i sankami trzeba opuszczać?
  6. Witam serdecznie czy jest ktoś kto by przedstawił krok po kroku dokładnie uwzględniając rzeczy oczywiste, jak wyjąc skrzynie 1,9 TDI 6biegow. Jesli jest taki temat na forum to z góry przepraszam za powtarzanie. I Prosze o link.
  7. Siemanko jestem Grzesiek, woj. Świętokrzyskie. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem a4 b6 1,9TDI 131km Avant i mam mały dwa problemy z nia ale to w innym dziale.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...