jayzee99
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O jayzee99
Informacje
-
Imię
Adrian
-
Miasto
Zamość
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AJM
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia jayzee99
0
Reputacja
-
Tego nie oczekuje bo jest to niemożliwe, ale skoki między 0.0 a -1.7 wydają się trochę za duże, tym bardziej że wcześniej przed ponownym ustawieniem rozrządu, bo był źle ustawiony i regulacja się nie zgadzała miał synchronizację miedzy 0.0 a +0.6 i tak się trzymała. Na forum zalazłem coś takiego : "Kąt synchronizacji (ustawienie wałka rozrządu względem wału korbowego) w bloku 004 pole 4: wartość zadana – 3°... + 3 °obrotu wału korbowego. Wartość ta nie może się wahać o więcej niż 0,5 °obrotu wału korbowego (jeżeli zmienia się więcej, to należy sprawdzić napięcie paska rozrządu)."
-
Witam, czy kąt synchronizacji może wyglądać tak jak na poniższym logu czy po prostu pasek jest słabo napięty? Na biegu jałowym skacze od 0.0 do -1.7 Log #656787 LOG.TUNEZILLA.COM
-
Witam, czy kąt synchronizacji może wyglądać tak jak na poniższym logu czy po prostu pasek jest słabo napięty? Na biegu jałowym skacze od 0.0 do -1.7 Log #656787 LOG.TUNEZILLA.COM Pozdrawiam.
-
Witam, mam problem z wymiana silnika z automatu na silnik z manuala, mianowicie wał korbowy jest inny i nie wchodzi do skrzyni automatycznej (zdjecia dla porownania). Pytanie czy da sie cos z tym zrobic, zeby nie rozbierac silnika czy trzeba szukac innego? Które silniki sa zamienne z silnikiem 1.9AJM z automatem(tiptronic)? Pozdrawiam