Jump to content

lukasz51237

Pasjonat
  • Content Count

    1,165
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8

About lukasz51237

Informacje

  • First name
    Łukasz
  • Location
    okolice Gliwic

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Termostaty założyłem 3, ori z aso, Vernet i Wahler na każdym to samo.
  2. A jak zaślepiles, blaszkami przy egerze i kol wydechowym? Jeśli tak to rozumiem, że silnik wolniej się grzeje bo odcinasz mu dopływ spalin. Ale jeśli nie jest zaślepiony, może się zepsuć w taki sposób że silnik wolno osiąga 90 st?
  3. Witam, czy niesprawny egr może być przyczyną długiego nagrzewania się silnika?
  4. Po miesiącu dowiedziałem się że kierowca ciągnika nie przyznaje się do winy. Sprawa trafiła do sądu, sąd może wydać wyrok zacznie na podstawie naszych zeznań albo nas wezwie, tak mi powiedziano na policji. Jednak policjant zajmujący się tą sprawą powiedział żeby tą szkodę zgłosić do ubezpieczalni sprawcy. Zgłosiłem to. Po paru dniach dostałem wiadomość z wyceną naprawy która by mi nawet pasowała i to bez oględzin samochodu, tylko na podstawie zdjęć. Jednak wolałbym oddać auto do ASO ma naprawę bezgotówkową. Nie wiem tylko czy muszę czekać na decyzję sądu czy może wystarczy to że ubezpieczyciel
  5. Wiskozy tam nie ma jest za to elektryk. Sprawdzałem go i nie załącza się ani na zimnym ani na ciepłym (90st) silniku. Lambdę?
  6. Błąd był jeden: 17965 - charge pressure control positive deviation a z tym dogrzewaniem walczę już długo, wsadziłem mu już 2 różne termostaty, jeden kupiony w ASO a drugi Vernet i ciągle to samo, potrzebuje ponad 10km żeby złapać 90st jadąc z klimą 18st 1 kreska
  7. Z przeładowaniem n75 sobie jeszcze radzi. Oleju od zawsze dolewam niecałe pół litra na 15kkm. Uważam, że to nic. Od roku mam problem z niedogrzanym silnikiem, może to być przyczyna zbierania się większej ilości niedopalonej sadzy w turbo? Wartość map actual w grupie 003 ma dochodzić do 1200 czy cos tam nie tak?
  8. Dlaczego podejrzewasz, że mam turbo do roboty? Możesz wyjaśnić?
  9. Od kiedy mam to auto nic z turbem nie było robione, nie mam żadnego programu.
  10. Witam, bardzo proszę o pomoc w zanalizowaniu logów, raz mi złapał notlaufa. Poza tym pali litr więcej niż zwykle, ale to może być problem z niedogrzewaniem się silnika, bo ostatnio długo mi się grzeje i chyba hamulce z tyłu mi lekko trzymają, ale do tego jeszcze nie doszedłem. Dynamiczne 03: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Dynamiczne 03 + 08: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL
  11. Witam, w niedzielę pod blokiem traktor z pługiem który odśnieżał uszkodził mi tylny błotnik. Wszystko z okna widziała moja żona. Kierowca traktora odjechał. Policja została wezwana, opisałem traktor (marka, kolor) ale nie mamy jego numerów rejestracyjnych. Innych świadków również brak, czy jeśli traktorzysta zostanie odnaleziony ale nie przyzna się do winy można jeszcze jakoś dochodzić jakiegokolwiek odszkodowania. Nie mam AC.
  12. Witam, spotkał się ktoś z sytuacją w jakimkolwiek aucie, że auto długo się nagrzewało a po wymianie pompy wody zaczęło się dużo szybciej nagrzewać?
  13. Dzięki za zainteresowanie, coś będę musiał kombinować.
  14. Witam, po ściągnięciu nadkola z prawej strony z tyłu, zauważyłem, że wychodzi tam rdza. Może mi ktoś doradzić, czy wystarczy to tylko jakoś zabezpieczyć, zakonserwować, czy może czeka mnie tam grubsza robota? VID_20201012_120133.mp4 VID_20201012_120223.mp4
×
×
  • Create New...