Majkiteusz

Pasjonat
  • Zawartość

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

2

O Majkiteusz

    Informacje

    • Imię
      Majki
    • Lokalizacja
      Warszawa

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      1999
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Kod silnika
      AHH
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Majkiteusz

      Mam wakuometr więc posprawdzam czy trzyma ciśnienie. Trudny dostęp do vacuumpompy i do przewodu przy tulei w grodzi? W razie gdybym chciał powymieniać węże podciśnienia to jaki jest ich rozmiar wew.? 3mm?
    2. Majkiteusz

      Witajcie, Mam problem z hamulcami. Gdy tylko wsiądę do auta i nacisnę na pedał hamulca jest bardzo twardy. Podczas jazdy przy 3krotnym szybkim wciśnięciu tez się robi bardzo twardy przez dłuższa chwile i słabiej mi auto hamuje. Czym może być to spowodowane? Miał ktoś kiedyś podobny problem? Zaznacze że jak auto stoi przez 2 dni to hamulce przez pierwsze 4-5 hamowań działają jak brzytwa. Układ odpowietrzony był kilkukrotnie, nie wycieka mi płyn
    3. Majkiteusz

      Dzięki! Porównam sobie zdjęcia. A jak może być z tym wspomaganiem? Jest jakiś patent na sprawdzenie czy to pompa czy magiel?
    4. Witajcie, Od dłuższego czasu zauważyłem, że moje wspomaganie nie działa jak należy. Zaczynam powoli diagnozować co i jak. Na pierwszy ogień poszło przepłukanie układu. Opiłków nie widziałem w starym oleju, ale kto wie, może coś tam w pompie zostało. Czy wie ktoś może jak zdiagnozować problem? Przyznam, że nie widziałem problemu dopóki nie próbowałem kręcić kierownicą w A4B5 z silnikiem 1,6 oraz w Passacie B5 1,9tdi przedlift, różnica jest ogromna! Zastanawiam się czy jest duży problem z podmianą pompy (czy mocowania te same itd.) i czy coś to da żeby przejść ze 100barów na 120. Pomoże ktoś?
    5. Majkiteusz

      Węże mam suche, ostatnio sprawdzałem przy okazji wymiany płynu. Masz jakiś pomysł jak zdiagnozować czy to magiel czy pompa? Mam poczciwego polifta AHH z serią 90KM zrobiony na ok 120-130KM więc wolałbym raczej zainwestować pieniądze w niego i zrobić wszystko na cacy. W sumie pompę używkę można kupić za około 100zł więc kasa nieduża, ale roboty trochę. Męczy mnie już ciągła walka ze wspomaganiem w szczególności na parkingach. Dramatu nie ma jak w jakimś Polonezie ale nie jest jak powinno
    6. Majkiteusz

      Panie i Panowie, Chciałbym odgrzać kotleta i zapytać Was czy montowaliście w swoich 1.9tdi pompy wspomagania od 2.5tdi. Różnica jest w barach na pompie z tego co wiem, ale jak z montażem? P&P? Pytam bo w sumie odkąd mam swoją 1.9 zawsze miałem wrażenie że to wspomaganie nie działa jak powinno. Jak porównałem sobie z benzynową b5ką 1.6 albo passatem b51.9tdi to jest niebo a ziemia. Przepłukałem ostatnio cały system. Mam nowiusieńki czysty płyn ale dalej to samo. Myślicie, że po wymianie na 120barów z 2.5 powinno być lepiej?
    7. Majkiteusz

      Witajcie, Chciałbym odgrzać trochę kotleta. W ubiegły weekend wymieniałem zestaw filtrów w 1.9tdi AHH. Na koniec zostawiłem sobie filtra paliwa właśnie. Niestety mam u siebie filtr wkręcany w podstawkę taką jak na zdjęciu. Próbowałem oddzielić podstawkę od filtra ale w żaden sposób nie chce puścić gwint. Czy macie może patenty jak do tego podejść? Zaznaczę, że próbowałem 60cm żabą złapać filtr i podstawkę kluczem 17. Nawet nie drgnęło. Na tę chwilę jedynym pomysłem jest wbicie w filtr długiego śrubokręta, ale jeżeli i w taki sposób filtr się nie podda to samochód będzie uziemiony. Jakieś rady od wprawionych?
    8. Majkiteusz

      Witajcie koledzy! Czy doradzi mi ktoś (bo nigdzie nie mogę znaleźć info) gdzie znajdę informacje u mnie w samochodzie jaki hak Westfalię (kulę) powinienem dokupić ?
    9. Tzn zaprogramujesz na jedno auto do 4 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    10. Jedyne co to zloz kluczyk z powrotem i sprawdź czy działa. Jak nie to nowa pastylka crypto48 i zakodowanie ale do tego chyba potrzebny jest PIN który oryginalnie jest na zawieszce. Jeżeli nie masz PINu to albo wyciągniesz sam (instrukcje masz w internecie) albo jedz do speca, który to ogarnie i kluczy możesz sobie dorobić do 4 szt. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    11. Mi się udało Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    12. Majkiteusz

      Czemu akurat ten? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    13. Majkiteusz

      Witajcie! Nabyłem niedawno sub Helix e250. Chce w niedalekiej przyszłości zbudować skrzynie w schowku bagażnika z lewej strony. Zastanawiam się jednak jaki wzmacniacz do niego podpiąć. Zaznaczam, ze z przodu będą Crunche 16cm, wiec fajnie byłoby podpiąć sub oraz głośniki przód pod jeden wzmak. Jakie polecacie? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    14. Majkiteusz

      Miałem podobną sytuację, dodatkowo rozkodowalem kluczyk (który mam tylko jeden) i nie szło zaprogramować go nawet. Zakupiłem na Allegro całą klamkę z wkładka i kluczykiem, przełożę jakoś zapadki ze starej wkładki i dam znać jak poszło. Tobie polecam kupić po prostu klamkę z tym srebrnym otworkiem może jakaś w Twoim kolorze będzie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk