Skocz do zawartości

lutas

Pasjonat
  • Postów

    672
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lutas

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Toruń

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BPJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia lutas

3

Reputacja

  1. Tak to wygląda w mojej konfiguracji samochodu, ale rzeczywiście bardzo ciężko w necie coś znaleźć na ten temat.
  2. Druk - znaczy kolor lakieru, zgodnie z nomenklaturą w filmach Smarzowskiego, jak np. Wesele, czy Drogówka ?
  3. Dzięki, też mi wygląda że to jakaś limitowana wersja, bo auto ma wnętrze stylizowane na "sportowo", oprócz tego xenony plus i druk w kolorze Quartz Grey, który w C6 zbyt popularny nie jest.
  4. Kiedyś sobie w ASO rozkodowałem VIN i wg opisu wynika że moje A6 C6 ze Szwecji (z 2007 roku) posiada taki wpis wyposażenia: 144 WKI VWGROUP Pro Line for Sweden Czy ktoś ma jakąś wiedzę co to konkretnie oznacza ? Dodam że auto ma kilka ciekawych elementów wyposażenia wnętrza, takich jak sportowe fotele z wysuwanym podnóżkiem, kierownicę sportową 3-ramienną ze sterowaniem, gałkę biegów sportową. Wszystkie elementy wyposażenia zgadzają się z VINem.
  5. Jest jeszcze taki aspekt, że mając wielosezon to te opony przy każdych warunkach zachowują przyzwoite właściwości (mówię o dobrej klasy oponach np. marki Vredestein), a nierzadko się zdarza że przez chwilę jest śnieg, a potem nagłe ocieplenie i mnóstwo deszczu. A wtedy typowe zimówki na deszczu wypadają blado.
  6. Ten profil moim zdaniem jest za wysoki, nawet u mnie w C6 jest fabrycznie 225/50/17.
  7. Kolego, kilka dni temu kupiłem Vredestein Quatrac Pro i jestem oczarowany ich właściwościami na śniegu. Kleją do asfaltu zupełnie jak zimówki. Chociaż nie wiem czy w Twoim rozmiarze dostaniesz Quatrac Pro, chyba jest tylko zwykły Quatrac.
  8. Jeżdżę od kilku dni na nowych Vredestein Quatrac Pro w rozmiarze 225/50/R17. Samochód jak w profilu. W ostatnich dniach nastąpił atak zimy i powiem szczerze że opony są niesamowicie przyczepne. Hamowanie na śniegu, trakcja - nie odbiegają od zimówek. Ponadto są bardzo ciche, zupełnie ich nie słychać. Jak dla mnie rewelacja, polecam.
  9. Kilka dni temu coś dziwnego zaczęło mi się dziać z hamulcami. Pedał zrobił się miękki i twardnieje po kilku wciśnięciach (taki typowy objaw zapowietrzenia). Dodatkowo przy mocniejszym hamowaniu ściąga w lewo. Ale najciekawsze jest to, że nic nie grzebałem przy hamulcach, nawet jak wymieniałem pół roku temu tarcze i klocki to nie otwierałem układu. Przez pół roku wszystko było ok, a teraz taki dziwny objaw (wątpię żeby to miało związek). Poziom płynu ham. jest ok. Czy to możliwe że układ się sam z siebie zapowietrzył ?
  10. Mam te same objawy w 2.0 TFSI A6 C6, chyba jednak te silniki tak mają. Tzn. zapewne nie powinno tak być, ale podejrzewam że pół silnika wymienisz a rezultatu nie będzie widać. Nie wiem czy warto z tym walczyć. Ja odpuściłem bo auto ma moc, pali w normie. Jak kupowałem auto, to egzemplarze które oglądałem były jeszcze bardziej "drgające".
  11. W każdym razie dzięki Dev, uratowałeś mnie przed ponowną babraniną z zaciskami.
  12. Dev, wyobraź sobie że tak zrobiłem i przestało stukać. Mimo to nadal nie wiem o co tam chodziło
  13. Tylko wiesz co, jak jadę i zaczynam hamować np. przy prędkości 70 km/h to nie ma stukania, dopiero jak zwolnię do ok. 30 km/h to stuka. Najlepsze jest to, że naprawdę się przyłożyłem do roboty robiąc te hamulce, więc się trochę wkurzyłem z tym.
  14. Tak, delikatne czuć na pedale.
  15. Jednak to nie taki dźwięk. U mnie jest tak, jakby przy każdym obrocie tarczy podczas hamowania w jednym i tym samym miejscu stuknął klocek. Im wolniej koła się kręcą wskutek hamowania, tym stukanie też jest wolniejsze. Oczywiście efekt znika jak puszczę hamulec. Tutaj raczej mała szansa żeby klocki luźno w zaciskach siedziały, bo klocek wewn. jest wciśnięty ciasno w tłoczek takimi metalowymi zaczepami, a od strony zewn. takimi samymi zaczepami jest zamocowany do zacisku i dodatkowo zabezpieczony blaszką sprężynującą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...