Maciek.Z

Pasjonat
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

8

O Maciek.Z

    Informacje

    • Imię
      Maciej
    • Lokalizacja
      Gdańsk

    Auto

    • Model
      A3 8V
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2016
    • Silnik
      1.8 TFSI
    • Kod silnika
      CNSB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      S-Tronic
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Maciek.Z

      Auto miało w dodatkowym wyposażeniu fotele sportowe, kierownice z multifunkcją oraz Navi, start/stop był w standardzie, xenony dołożone na odpier**l.
    2. Maciek.Z

      Chyba się nie zrozumieliśmy, ja o jednym ty o drugim. Czy ja napisałem, że pozwany ma coś udowadniać? Napisałem, że ta regułka przed niczym sprzedającego nie chroni, a wyłączenie rękojmi za wady ukryte już tak. Autor tematu pisze wyraźnie, ze miał dwa kluczyki w umowie. Każda umowa zakupu auta, zawiera punkt o rzeczach wydawanych wraz z autem (dokumenty, kluczyki itp.) i informacje, iż kupujący kwituje ich odbiór. Myślę że na siłe starasz się skomplikować coś co skomplikowane nie jest. Jeżeli podpisał umowę z wyszczególnieniem dwóch kluczyków i pokwitował swoim podpisem na umowie ich odbiór, może liczyć na dobrą wolę sprzedającego i tyle.
    3. Maciek.Z

      Panie asystent skończ pan pisać bzdury, kupujący podpisując umowę kwituje odbiór wszystkiego co w umowie zostało wyszczególnione, w tym dwóch kluczyków. Teraz to może co najwyżej liczyć na uczciwość sprzedającego, że mu ten kluczyk dostarczy. Bo na tej zasadzie to kupię od ciebie auto, a następnego dnia zadzwonie, że kluczyki miały być dwa a mam jeden, kij że go wrzuciłem do kanalizacji zapłać mi za nowy w ASO bo na umowie są dwa, a ja twierdzę że dostałem jeden. Powinieneś wiedzieć, że zapis o znajomosci stanu technicznego w obecnym stanie prawnym jest wart mniej, niż papier na którym został spisany. Tylko zgodne wyłączenie przez obie strony rękojmi za wady ukryte chroni sprzedającego, najlepiej jeszcze podparte wizytą w ASO lub u diagnosty. Kupiłeś auto używane, nie istotne czy Audi czy TICO jest używane co równa się temu, że jest w pewnym stopniu zużyte i będzie się zapewne psuć, i dlatego nie płacisz za nie 200 tysięcy i więcej tylko 50. Kwestia szczęścia czy pojeździsz rok czy dwa zanim zaczniesz inwestować czy dwa miesiące. Co do auta to już pisałem wcześniej auto miało fabrycznie (jako dodatkowe wyposażenie) listwy progowe s-line, znaczki na błotnikach, fotele S-Line, ściętą kierownice oraz czarny sufit. Tak więc ciężko nazwać to dokładaniem bo wszystko jest fabryczne.
    4. Maciek.Z

      Listwy progowe akurat są z pakietu zewnetrznego, nie zmienia to faktu że gościu jest kolejnym mistrzem od naklejek na kierownicy , w środku pakiet sport i tyle.
    5. Maciek.Z

      Co ty z tą przekładką? Daj jakieś zdjęcie/zdjęcia auta
    6. Maciek.Z

      Tak nie do końca z tym dokładaniem, E4J niema bo to jakiś dziwoląg, ma w dodatkowym wyposażeniu listwy progowe i znaczki na błotnikach S-line, zawieszenie S-Line, ale już zderzak przód i tył niby standardowy, w środku fotele S-Line, kierownica ścięta, swiatla przód i tył zwykle świeczki.
    7. Maciek.Z

      Pomijając już jawną głupotę kupującego, bez urazy ale auto się sprawdza przed a nie po zakupie, to nie zakup AGD przez internet ze zwrotem do 14 dni. Auto zgodnie z wlepką ma zawieszenie S-Line 1BV więc pakiet jest oryginalny.
    8. Maciek.Z

    9. Maciek.Z

      Jak chcesz quattro z tipem, to zostają ci auta sprowadzone z USA. Sporo tego wiec jest w czym wybierać. Od roku modelowego 2014 czyli gdzieś od lipca/sierpnia 2013 S-Line zewnętrzny masz w standardzie. Nawet wczoraj na forum była ładna sztuka z USA
    10. Maciek.Z

      Targuj teraz po co czekać? Dealer cię spuści w kiblu i tyle będziesz miał ze swojego targowania, oni to sprzedadzą wcześniej czy później za +/- tyle ile wołają, zawsze się trafi napaleniec na salon PL z gwarancją/ubezpieczeniem, a jaki lans potem wśród znajomych i sąsiadów. Scenka rodzajowa dwóch sąsiadów: (wersja skrócona) Z Niemiec czy z Francji? Z ASO, salon PL z gwarancją prawie nówka Uuuuu burżuj mogę cię dotknąć? Scenka rodzajowa na faktach, nie dotyczyła co prawda Audi a auta z choinką na masce, a sąsiad co prawda nie pytał czy może drugiego pomacać, ale jego mina mówiła sama za siebie. W Gdansku 3 letnie A3 trzymają już 6 miesięcy i cena spadła całe 1000 zł i jak twierdzą sprzeda się wcześniej czy później, niestety kolor kibel więc trzeba poczekać.
    11. Maciek.Z

      Wow mistrzu , tyle bzdur w jednym poście. Silnik 221KM CPMB, skrzynia Tiptronic 8-biegów czyli klasyka gatunku od ZF (ogólnie genialna skrzynia), S-Line zewnętrzny standard w USA od modelu 2014, fotele całkiem wygodne. Zadzwoń, poproś o VIN i zdjęcia uszkodzeń.
    12. Maciek.Z

    13. Maciek.Z

      Od Q3 a nie Q5 jak już, zadzwoń do sprzedającego i poproś o VIN i numer rejestracyjny od tego auta, kawa na ławę, albo skończy ściemniać i poda, albo będzie kręcił a wtedy sobie odpuść.
    14. Maciek.Z

      A mnie śmieszy jak ktoś pier**li od rzeczy, bo musi wtrącić swoje trzy grosze. Ale żebym nie było, jako iż z autami na gnojówkę od dość dawna poza sporadycznymi przejażdżkami autem znajomego mam mało do czynienia postanowiłem właśnie trochę poczytać i co widzę, jakoś 11l nikogo nie dziwi, pomijam jakieś chwilówki typu 17/100 Tu co prawda C7, ale poza masą (pewnie ze 100 kg może trochę więcej) w mieście w korku wielkiej różnicy nie będzie http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?t=140856 Oczywiście wszyscy napewno pier**lą głupoty, bo 2.0 TDI nie spali więcej niż 8l, a jak włączysz tryb nie spełnionego Kubicy to max 12l bo więcej to ni hu hu. Wstawki z Mustangiem w dyskusji o 2.0-wych toczydełkach nie rozumiem, chyba że chciałeś się pochwalić, to ci powiem że 15 l/100 czyli około 15 mil z galona to nic nie normalnego w tym aucie (zakładam że mówimy o 6 generacji, aczkolwiek 5 generacja po lifcie paliła podobnie ), S4 z 3.0 V6 też zrobi w korku 15/100 i co w związku z tym. 5.7 litra Z06 C5 z 2002 roku robiła mi po Gdańsku 30/100 bez korków i czego to niby dowodzi, w dyskusji o 2.0 tdi i jego spalaniu. Niżej masz zdjęcie z chyba września, albo końca sierpnia spalanie A3 8V 1.8 TFSI ośka z gej-tronikiem, 2 dorosłych, dwójka dzieci trochę bagażu jakieś 400 kilometrów w obie strony głównie autostrada, prędkość 140-150km/h, w mieście (100% w mieście żadnych wyjazdów poza) na tą chwilę z chyba 2000 km ma jakieś 12 litrów, A4 B8 poliftowa 2.0 TFSI 211KM z quattro i tipem paliła w podobnych warunkach 13,5l, przedliftowa 211KM też quattro i tipem miała średnią 12,4l (plus litr oleju na 1000 ), trasa mniej więcej taka sama jak sąsiada i jego TDI-ka, tyle że ja tłukę więcej kilometrów i nie zawsze stoję w porannych/popołudniowych korkach, a on zawsze bo jedzie do pracy jak inni i wraca też, stąd też podejrzewam jego spalanie. I tym miłym akcentem, kończę tą dyskusję bo temat nie jest o spalaniu TDI vs TFSI, a już tym bardziej 5.0 litra V8 Mustang
    15. Maciek.Z

      Korek korkowi nierówny to raz, styl jazdy stylowi jazdy nierówny to dwa. I nie bardzo rozumiem, jaka jest twoim zdaniem różnica w staniu w korku pomiędzy dieslem a benzyniakiem? Stojąc żrą podobnie około 0,8-0,9 l/h tocząc się powolutku na jedynce do max 15-20 km/h też apetyt podobny (według FIS-a). Ja rozumiem że swoje trzeba chwalić, ale już bez żartów diesel ma niezaprzeczalne zalety w postaci spalania w trasie jakiego benzyną nie osiągniesz (podobno nowe benzyniaki Mazdy mają palić mniej niż diesel, ale to się okaże), w niezakorkowanym mieście też będzie zapewne troszkę lepiej, ale w korkach w których więcej stoisz, niż się nawet toczysz będzie chlał i tyle. A infantylne teksty o pampersach i jaki to ty rajdowiec jesteś to zostaw dla swoich kolegów, może ich to bawi.