Skocz do zawartości

Maciek.Z

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Maciek.Z

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    Ford
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 T
  • Kod silnika
    1T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1105 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Maciek.Z

4

Reputacja

  1. Soft do aktualizacji, tu znajdziesz wszelkie informacje miłego czytania MMI 3G+/3GP navigation 6.24.2 and firmware updates - currently 2017 | Audi A5 Forum & Audi S5 Forum WWW.A5OC.COM MMI 3G+/3GP navigation 6.28.2 and firmware updates - currently 2019 Links to the latest versions of firmware and map update (with activator) Map & activator (activator works for 2018/2019 maps)...
  2. O ile mnie pamięć nie myli, to do parametryzacji BCM2 w B9 VCDS się nie nadaje. Potrzebujesz VCP, no chyba że coś się zmieniło w tym temacie przez ostatni rok.
  3. Maciek.Z

    Lampy USA na EU

    Zakodowanie lamp to 10 minut roboty, dołożenie kabli w klapę i przełożenie pinów w kostkach to 30 minut. Przeróbka samych lamp to trochę bardziej skomplikowane zajęcie, ale polecam Artura z Car-Kom, zrobił już dla mnie kilkadziesiąt sztuk i paru znajomym poprawiał lampy po innych "specach", w razie czego jest w stanie ci to ogarnąć od A do Z. W razie czego daj znać na priva dam ci dokładny namiar.
  4. Maciek.Z

    Centralny zamek A3 8V usa

    Auto już tak przyjechało z USA, czy ktoś przy nim w PL grzebał? Spróbuj tego
  5. Znajdź sobie adwokata od szkód komunikacyjnych w Niemczech, i likwiduj szkodę bezpośrednio w DE, dostaniesz zdecydowanie większe pieniądze. Mały przykład z ostatnich kilku miesięcy to uszkodzona na autostradzie w DE laweta, uszkodzeń dużo nie było, uszkodzony bok, wygięta blokada od najazdów, plus kilka innych pierdół, wycena rzeczoznawcy w PL w zakresie 3000 do 4000 złotych, szkoda zlikwidowana w DE, co prawda chwilę to trwało, ale jak się kolega ostatnio chwalił po naprawie zostało mu około 6000 czy 7000 zł.
  6. Maciek.Z

    Duże spalanie

    Według twojego VIN-u masz zwykłą A4 a nie A4L produkowaną w Chinach ?, reszta się zgadza tyle że masz 221KM a nie 211KM. Silnik bez wsparcia dla multifuel (E85), więc zapewnie CAED z plastikowym kolektorem (miałem A6 z tym silnikiem) bez dodatkowego wtrysku paliwa. A już myślałem, że jakiś chińczyk do USA chińskie A4L sobie przywiózł ?. A skrzynia to multitronic
  7. Maciek.Z

    Duże spalanie

    Przy krótkich odcinkach w korkach takie spalanie nie jest niczym specjalnie dziwnym. Średnie spalanie podczas jazdy głównie po mieście, troche korków trochę normalnej jazdy powinno oscylować w przedziale 12-13 litrów, ale dużo zależy od stylu jazdy i intensywności ruchu bo może być i 15l/100. Mi zimą 2.0 TFSI quattro w korku potrafił zrobić spalanie na poziomie 30 litrów, ale auto więcej stało niż jechało. Na marginesie chinska L-ka jest 5 cm dłuższa i ma 6 cm większy rozstaw osi, szerokość jest taka sama, skoro masz multitronica to masz 35TFSI czyli 180KM, chińska A4 miała 211KM tylko w połączeniu z quattro i 7 biegowym S-tronic.
  8. Dziura do zaspawania, plus szpachlowanie i malowanie więc parę stówek zostawisz, ale to zależy od rejonu kraju i lakiernika. Jak będziesz chciał cieniować błotniki, żeby różnicy w odcieniu nie było to jeszcze dolicz kilka stów. Osobiście bym to zaspawał i pomalował lewą stronę z przejściem w błotnik i tyle. Podjedź do lakiernika niech ci to wyceni.
  9. Zbieg okoliczności, zrób skan bedzie wiadomo co go boli
  10. Ściągnij osłonę i sprawdz rurki idące do odmy, może któraś pękła, schemat ci do tego nie potrzebny. Ogólnie mogą to być klapy w kolektorze, przepustnica, i masa innych rzeczy. Sprawdź rurki biegnące do odmy, jeżeli to nie pomoże, szukaj fachowca od Audi w okolicy, nikt ci tego przez internet nie naprawi, a wymieniać teraz części licząc, że się uda to głupota. Sprawdź rurki i montaż odmy, jezeli to nie tutaj to szukaj fachowca, bo sam sobie nie poradzisz. Sprawdź jeszcze czy odma ma uszczelkę od spodu, raz mi się zdarzyło dostać w ASO nową bez uszczelki.
  11. Sprawdz wszystkie przewody od odpowietrzania czy któryś nie pękł, sprawdź montaż nowej odmy. Gdzieś ci ciągnie lewe powietrze.
  12. Wyciek powietrza w układzie dolotowym na dzień dobry, sprawdz dokładnie montaż odmy i wszystkich rurek, odma nowa z ASO? Cała reszta błędów czyli zbyt uboga mieszanka, za niskie obroty biegu jałowego i wypadanie zapłonu na wszystkich cylindrach lecą od problemów ze szczelnością dolotu.
  13. Fakt sypie głowę popiołem, jedziesz nie pisz ?, co nie zmienia faktu że to Dev wprowadził temat Turka do dyskusji, kwestia Tiguana wyszła później, a kolega Marcin pociągnął temat Turka.
  14. Przeczytaj wszystko potem komentuj, poza tym nie widzę nigdzie w moim poście odniesienia do postu Dev-a, który zresztą o Turku również pisał, do tiguana nawet się nie będę odnosił, bo to możesz co najwyżej porównywać do Fiata 500x, czyli dużego wózka na zakupy, a nie do Q7 czy Turka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...