Maciek.Z

Pasjonat
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

6

O Maciek.Z

    Informacje

    • Imię
      Maciej
    • Lokalizacja
      Gdańsk

    Auto

    • Model
      A3 8V
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2016
    • Silnik
      1.8 TFSI
    • Kod silnika
      CNSB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      S-Tronic
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Maciek.Z

      Carfax albo inna strona i sprawdzenie w raporcie ilu było właścicieli. Ogólnie rzecz biorąc auto po total loss jest zabierane przez ubezpieczalnię i sprzedawane na aukcji, więc średnio ta historia się kupy trzyma. Co do papierów to tak powinna być faktura zakupu auta od dilera z USA, ale wątpie żebyś nawet oryginalny title z tego auta zobaczył.
    2. Maciek.Z

      Jedna szkoda, uszkodzenie mienia czyli czyli auto po akcie wandalizmu, ale równie dobrze mógł ktoś w nie wjechać gdy parkowało. W każdym bądź razie ubezpieczalnia jako powód uznała uszkodzenia mienia a nie kolizję. Co było z autem bóg jeden raczy wiedzieć i raczej wątpie żebyś cokolwiek znalazł z 2007 roku nawet jak wykupisz milion raportów. Drugim wpisem z kwietnia o kolizji się nie sugeruj, wszystkie auta mają ten wpis powstaje w dniu sprzedaży auta na aukcji, i zawsze jest wpis o kolizji. Auto ładne, jechać obejrzeć. Co nie zmienia faktu, że sprzedający troszkę koloryzuje z tym kupowaniem w salonie Audi w USA, ale cały czas może być to auto bezwypadkowe.
    3. Maciek.Z

      8 biegowy tip, był od roku 2010 modelowo 2011 Kupowanie przedlifta z 2008 roku za 25 tysięcy, z tak roztrzaskanym przodem to debilizm, doprowadzenie tego do porządku zmiana oświetlenia na EU (nawet gdyby zostawic świeczniki z przodu i z tylu), przecież to się mija z celem, koszt tego auta z naprawa, przeglądem i rejestracja będzie w granicach 40 tysięcy, dać tyle makulatury za 2008 rok w wersji dziad i bujać się z naprawą gratuluje pomysłu. Chyba zacznę zwozić takie śmietniki i będę je hurtowo opychał napalonym na B8. No faktycznie okazja jak cholera, transport do portu + transport do DE + cło i VAT + transport do PL + przerobienie na EU + akcyza i oczywiście pośrednik w USA. Ludzie zacznijcie myśleć to nie boli.
    4. Maciek.Z

      Tu akurat masz w miarę prostą naprawę i nie potrzebujesz praktycznie części poza zderzakiem, większość aut z USA wymaga jednak zdecydowanie większych nakładów finansowych w kwestii naprawy. W większości przypadków maska, błotnik, zderzak, lampy plus inne graty na przód i masz 10+ z robocizną nie wyjęte.
    5. Maciek.Z

      Wszystko zależy jak chcesz to zrobić, i gdzie. Ze zdjęć o ile wanna i podłoga w bagażniku jest cała a tylko pas do wyciagnięcia/wypchnięcia z częściami i malowaniem licz te 3 do 4 tysięcy za porządnie zrobiony samochód. Na sztukę jak będzie to robił kowal w stodole to pewnie i w 2 się zmieścisz. Ale to tylko takie dywagacje bez auta przed nosem niema co wyceniać. No bez przesady że się nie opłaca, wystarczy dobrze policzyć, takie biedaki widziałem już na aukcjach po 1000 zielonych sprzedawane. Niech będzie, że zapłacą 2 tysiące plus 1000 na transport do DE plus 2000 opłat w DE i transport do PL masz 19.000 złotych, myśle ze auto wyjdzie max z 18 tysięcy plus z 2 tysiące dadzą na naprawę masz 20 tysięcy, niewiem czy cena zawiera akcyzę, ale podejrzewam że nie to masz 12 tysięcy zarobku, jak z akcyza gotowy do rejestracji masz 10 tysięcy. A znam takich asów, którzy zadowalają się zarobkiem na autach z USA na poziomie 5 tysięcy złotych za auto i są zadowoleni, sprzedają po 4-6 aut miesięcznie. Także opłaca się ściągać nawet takie starocie, a i o klienta dużo łatwiej niż w przypadku polifta za 50 czy 60 tysięcy.
    6. Maciek.Z

      Jasne polifta z przywiezieniem, opłatami i naprawą ktoś ci sprzeda za 32 tysiące. Dopiero co sprzedałem polifta z USA do naprawy i kosztował kupującego ponad 10 tysięcy więcej i to bez akcyzy. Co do samego auta, 2009 model 2010 rok wyposażenia zero, jeżeli głównym kryterium jest cena to poszukaj przed lifta, ale niech to będzie premium plus. Masz tutaj 2010 model 2011 silnik do roboty albo wymiany https://www.iaai.com/Vehicle?itemID=29916942&RowNumber=0&loadRecent=True
    7. Maciek.Z

      W Audi jest przebrandowany DSG zwany S-Tronic
    8. Maciek.Z

      Jest specjalny kalendarz handlarza z tabelka z procentowym spadkiem cen, zaraz po północy 31 Grudnia ceny spadają . Ja pier**le ludzie weźcie się w garść, bo to co się tutaj ostatnio wypisuje to już są jakieś żarty. Za chwile zacznę odbierać telefony, że mamy już 1 stycznia 2019, a ja jeszcze cen nie obniżyłem, a przecież auto jest już rok starsze niż było dzień wcześniej.
    9. Maciek.Z

      Również kolegę pozdrawiam
    10. Maciek.Z

      Jak czytam takie debilizmy to mi się drobne przestają zgadzać, jeden wyskakuje z piz*zielcami z autotesto, ostatnio mi jeden fachowiec od oględzin najpierw stwierdził z cała stanowczością, że 210-220 mikronów to cały lewy i prawy bok w szpachli, na koniec sprawdzał kąty pochylenia kół za pomocą poziomicy i miary stolarskiej zresztą robił to razem z zafascynowanym jego fachowością kupującym , doszli do wniosku że kąty nie są takie same i coś jest nie tak z zawieszeniem , a drugi płacze ze w 8 letnim aucie ktoś coś pomalował i jeszcze do tego olej wymieniał u „zwykłego” Mirka a nie u fachowców z ASO, powiem tylko ja pier**le, chyba czas zmienić branże , może trzeba zacząć robić oględziny dla szukających nowych/używanych serwisowanych w ASO za 70% wartości.
    11. Maciek.Z

      Strony ci nie podam, bo tą S-ke mam pod domem mojego brata w stanach. Do kupienia tak jak stoi za jakieś 60/65 tysięcy złotych musiałbym policzyć plus wysyłka 1000$ i opłaty i o ile cło i VAT w Niemczech to śmieszne pieniądze, tak akcyza w PL to już będzie kawałek grosza, ale to już nie dyskusja na forum.
    12. Maciek.Z

      Nie dorówna, zupełnie inna bajka Myślę że w kwocie około 80 tysięcy wolałbym to, niż przedlifta
    13. Maciek.Z

      Listwy na progach są w oryginale mocowane na zatrzaski i chyba dodatkowo podklejane. Na progu po długości są metalowe uchwyty do mocowania listwy, których niema w autach bez zewnetrznego s-lina, więc jeżeli ktoś je zdemontował to na progu będą bolce i baranek dużo niżej niż w aucie bez s-line.
    14. Kupie zderzak tylny S-Line Sedan bez PDC poliftowy, najlepiej w kolorze LS9R. Jak ktoś ma prosze o info. dodatkowo potrzebuje nadkole lewe z końcówka 171N oraz listwy chrom dachowe do sedana kompletne z końcówka przy tylnym okienku.
    15. Witam serdecznie kolegów, Maciek z Gdańska obecnie właściciel A4 B8 2.0 TFSI quattro 2013 rok.