Skocz do zawartości

Maciek.Z

Pasjonat
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

11

O Maciek.Z

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Lokalizacja
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A3 8V
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rocznik
    2016
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CNSB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Maciek.Z

    Audi A4 B8 Avant benzyna

    A powiedz czy to jest twoja sprawa? Kolega chce Audi w benzynie i to jego wybór i jego pieniądze. Z tego co pisze, raczej wie co robi, więc po diabła uszczęśliwiacie go na siłe swoimi debilnymi radami w stylu kup inne auto, brakuje już tylko waszego „kup diesla” są bezawaryjne. Kolega chce B8 w benzynie, przedliftowe, wie o problemie z olejem, zapytał czy komuś się coś rzuca w oczy, a nie czy warto kupic A4 w benzynie czy nie, więc weźcie już na wstrzymanie. A co do auta, to jedyne co mi się rzuciło w oczy, to fotele z pakietu sport i czteroramienna kierownica, powinna być chyba trzyramienna? Niech mnie ktoś poprawi jeżeli się mylę.
  2. Maciek.Z

    B8 TrOOOOp

    Jak najbardziej, zresztą na forum jest napewno kilka osób posiadających obecnie w aucie ten silnik niech się wypowiedzą, ja swojego sprzedałem w czerwcu ubiegłego roku.
  3. Maciek.Z

    B8 TrOOOOp

    Poprawiony 211KM na rynek amerykański w modelu na rok 2013, zmienione tłoki z pierścieniami, metalowy kolektor ssący, piąty pośredni wtrysk w kolektorze, nowa przepustnica i cała masa innych mniejszych/większych zmian w osprzęcie. Ogólnie najważniejsza zmiana w tym silniku to usunięcie problemu zużycia oleju. Od 2014 masz CPMB czyli wersję 224KM poza zwiekszoną mocą brak widocznych różnic względem CPMA, ale mogę się mylić nie zaglebialem się w temat roznic między A i B CNCD to TFSI generacja 3 CPMA to generacja 2 wersja 2 CPMB to generacja 2 wersja 3 występowała w A4 B8 na rynku amerykańskim, gdzie 3 generacja pojawiła się dopiero z A3 8V i A4 B9
  4. Maciek.Z

    Audi A4 B8 Sedan do 35 tyś

    Ja zapatrzony w markę , nie będę szukał starego wypierdzianego szrotu z 2008/2009 roku za 35 tysięcy, więc mi powodzenia życzyć nie musisz, nie kłopocz się. Ten problem zostawiam chętnym na takie auto. A problem poboru oleju można załatwić poprawnie z rozrządem i gwarancją za +/- 6 tysięcy. Ale plus taki, że z 10 tysięcy zeszłeś już do 8 jest progres. I na tym może zakończmy tą dyskusje, bo się śmietnik robi.
  5. Maciek.Z

    Audi A4 B8 Sedan do 35 tyś

    Piszę od samego początku wyraźnie „poszukać auta z usuniętym problemem poboru oleju”, te auta z automatu mają najczęściej odrazu załatwiony problem napinacza, więc o czym ty wogóle piszesz? Wymień proszę te dyskfalifikujace wady EA888, zapominając o dwóch powyższych. Na marginesie naprawa problemu poboru oleju to nie jest 10 tysięcy. Więc osobiście wolałbym kupic z wadą taniej i oddać do zrobienia. Co do reszty to koledzy ci już odpowiedzieli.
  6. Maciek.Z

    Audi A4 B8 Sedan do 35 tyś

    Wow najmodniejszy ostatnio termin internetowych „fachowców”: „zgodnie ze sztuką”, sporo tych aut ma silniki zrobione/wymienione w ASO, duża ilość zrobione jak należy poza ASO wystarczy poszukać. Diesle w B8 nie mają wad? raczysz chyba sobie żartować? a jakie to dyskwalifikujące wady poza olejem w przedliftach i trefnym napinaczem rozrządu mają benzyny w B8? Bo trochę tych EA888 zarówno 2 jak i 3 generacji przećwiczyłem i jakos specjalnych wad poza dużym spalaniem nie widzę. Ogólnie jak dbasz tak masz i tyle. Zakup używanego auta każdej marki wiąże się z ryzykiem, przedliftowa B8 w benzynie jest całkiem ok autem o ile ma problem oleju rozwiązany, ale na to muszą być papiery najlepiej z ASO i kropka. Albo przywieź sobie polifta 2013 rok z USA lekko uszkodzonego, to się w 40 tysiącach zamkniesz z naprawą i opłatami, ale tutaj trzeba poszukać i niestety trochę poczekać.
  7. Maciek.Z

    Audi A4 B8 Sedan do 35 tyś

    Szukaj benzyny z silnikiem po remoncie, wbrew obiegowej opini jest tego sporo po prawie 11 latach na rynku. Tu masz jedną Audi A4 https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-audi-a4-b8-2008-gwarancja-2-0-tfsi-benzyna-211km-auto-quattro-mienie-ID6BHtDO.html
  8. Maciek.Z

    a4 b7 1.8t Q Kraków

    Oczywiście.
  9. Maciek.Z

    a4 b7 1.8t Q Kraków

    Taka logika, lakierowanie to zło, którego należy unikać. Mi ostatnio w rozbitym C7 mierzyli miernikiem uszkodzone blachy , chyba sprawdzali czy czasem nie ukrywam powypadkowej przeszłości auta Kij że rozbite ważne, że w oryginale bo pewnie by nie kupił
  10. Dawno w dział B7 nie zaglądałem, a tu Jachu takie akcje marketingowe przeprowadza
  11. Tak zgadza się pycha ludzka nie zna granic, jesteś tego idealnym przykładem. Rozumiem że frustracja spowodowana słabym zainteresowaniem twoim samochodem zaczyna dawać się we znaki, ale to nie powód żeby obrażać ludzi których nie stać na auto z niskim przebiegiem. Auta z dużymi przebiegami, też mają swój rynek i swojego klienta i nic ci do tego, pomijając już że auto z nalotem 300 tyś to nie jest nic specjalnego na obecne czasy zwłaszcza w 11 letnim samochodzie i takie auto jeżeli właściciel o nie dbał, to jeszcze posłuży. Na marginesie sprzedajesz ta swoją piękną A4 już chyba z rok, w Niemczech też nikt nie chce zakupić takiej wspaniałej okazji? Parę tysięcy drożej sprzedałem w czerwcu zeszłego roku naprawionego powypadkowego sedana, 2012 rok produkcji, przywieziony z USA, z beznadziejnym jak twierdzisz 2.0 TFSI i poszedł od ręki (i to bez naklejek S-Line), może zamiast wylewać tutaj swoją frustrację czas obniżyć oczekiwania cenowe
  12. Cena zdecydowanie za wysoka, celuj w +/- 20 tysięcy. Napisz do Jacha napewno coś ci znajdzie. A teraz na poważnie, zajrzyj na jakikolwiek portal z ogłoszeniami w DE skąd przyjechało to auto i poszukaj 2008, stan idealny, jeden właściciel, podobny przebieg i myślę że zrozumiesz. Moja rada nie masz na w miarę sensowne B8 kup zadbane B7, i nie licz że akurat tobie uda się trafić okazję, a nie złom.
  13. Maciek.Z

    Wasze opinie o aucie

    To nie jest kwestia „bronienia złomu” jak to ładnie ująłeś, ja bym tego auta nawet z USA nie kupił, bo dla mnie osobiście tak uszkodzone auto to mina, kosztowna w naprawie i ciężka w odsprzedaży. Co do samego auta teraz, jak ktoś szuka okazji to po dokładnym sprawdzeniu to auto może, nie musi ale może być dobrym zakupem, oczywiście biorąc pod uwagę obecną cenę auta do jego rynkowej wartości, ale to wymaga naprawdę dokładnego sprawdzenia tego auta przed zakupem i tyle w temacie z mojej strony.
  14. Maciek.Z

    Wasze opinie o aucie

    Nie widzę, żeby auto było sprzedawane jako bezwypadkowe? Jak chcesz bezwypadkowe to na otomoto szukajka ma opcje bezwypadkowy i wtedy znajdziesz tylko takie gdzie sprzedający zaznaczył tą opcję, i nie będziesz musiał oglądać 2016 roku za 50 parę tysięcy. I gdzie miało być jasno napisane co się wydarzyło, w ogłoszeniu? No nie żartuj, nie od tego jest ogłoszenie, może jeszcze zdjęcia z wypadku i wycena rzeczoznawcy. Takie rzeczy załatwi się telefonicznie, jak sprzedający kłamie to w przypadku aut z USA i tak na 99% wpadnie. Ogłoszenie jest rodzajem reklamy i nie służy do odstraszania potencjalnych kupujących, z których może 1 na 50 (o ile) jest wstanie sensownie określić stopień uszkodzenia ze zdjęć.
  15. Maciek.Z

    Wasze opinie o aucie

    A ktoś chce ją tobie sprzedać, bo chyba mi umknęło?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...