Jump to content

Maciek.Z

Pasjonat
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

18

About Maciek.Z

Informacje

  • First name
    Maciej
  • Location
    Gdańsk

Car

  • Car model
    A3 8V
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2016
  • Engine
    1.8 TFSI
  • Engine code
    CNSB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

634 profile views
  1. Na otomoto masz lusterka daytona grey, powinny być piano black. Ale to akurat drobny szczegół, prawdopodobnie oryginalne zaginęły i zakupił razem z resztą gratów lusterka w kolor auta. Nie będzie, w USA i Kanadzie nie masz daty pierwszej rejestracji (co najwyżej czasami rok pierwszej sprzedaży), zgodnie z przepisami w przypadku braku możliwości ustalenia dokładnej daty pierwszej rejestracji, przyjmuje się 1 stycznia roku produkcji, więc data pierwszej rejestracji w przypadku roku produkcji 2015 będzie 01-01-2015. No to mu uczciwy sprzedawca napisał (nawet w opisie aukcji napisał że jest z 2015), a ty dalej grzebiesz kijem w d*pie. Ja rozumiem, że lubisz się przypierdalać a potem ciągnąć temat, ale skoro dla kupującego sytuacja jest klarowna i mu pasuje, a sprzedawca o wszystkim informuje to na cholerę srasz ogniem. Powinno się to co napisałeś troszkę rozwinąć: Czyli zgodnie z prawem krajem pochodzenia tego auta są Niemcy.
  2. Co wy macie z tym rokiem produkcji?? Zresztą w ogłoszeniu jest informacja na ten temat więc na kij bicie piany?? W normalnym kraju to auto jest z 2016 roku i kropka, to że nasze prawo jest z lekka do tyłu to już niczyja wina. Z VIN-u jest 2016 z papierów 2016, w DE podczas odprawy jest 2016, jak chcesz w PL mieć 2015 to jak trafisz na odpowiednich urzędników to ci zrobią taką ścieżkę zdrowia, że ci się odechce. Kraj pochodzenia to temat dyskusyjny, zgodnie z prawem krajem pochodzenia auta są Niemcy, Kanada to kraj przeznaczenia i ostatniej rejestracji, niema nic wspólnego z krajem pochodzenia. Jak dla mnie auto jest bezwypadkowe, po kolizyjne ale bezwypadkowe. Auto ładne, wymiana felg na plus bo te 18" kondony tylko psuły auto. Jedyne do czego można się przyczepić to lusterka powinny być piano black, ale to drobny szczegół. konstrukcja nie ruszona, jedź oglądaj bo auto zacne. Poduchy potrafią nie wystrzelić w aucie po mocnym dzwonie, a co do rozbierania niema nawet po co się zastanawiać, miałem A4 przetarte z prawej strony a rozebrali zarówno z prawej jak i lewej.
  3. Spoko, w A3 8V można mieć mapy google, aczkolwiek specjalnie przydatne to to nie jest.
  4. ?? od kiedy w 8V nie można mieć navi z mapami googla??
  5. Maciek.Z

    A4 B8 Allroad

    Napisz do Łukasza, nie wiem czy dalej sprzedaje ale on ma ładnego allroada, jak pamiętam był przetarty z lewej strony. Ale auto znając jego zboczone podejście, super zadbane.
  6. Maciek.Z

    A4 B8 Allroad

    Silnik poprawiony CPMA 211KM, na temat uszkodzeń się nie wypowiadam bo nie widziałem zdjęć, wersja Premium doposażona o pakiet sport w środku i trzy strefową klimę, poza tym bieda, czujników parkowania nie widzę więc zapewne niema, jak premium to zapewne kamery cofania też brak, MMI niema, czujnika martwego pola którym się chwali w opisie niema (brak lampek w lusterkach), błąd oświetlenia na desce zapewne od nie wyłączonych obrysówek z przodu/tyłu, ciekawe jak to ich przystosowanie do europejskich przepisów bo to nie jest tylko kwestia przeciwmgielnych (które nomen omen są w standardzie), a ostatnio coraz więcej widzę różnych Audi z USA z nieprzerobionymi lampami z tyłu, wczoraj widziałem nową A5 z USA, która pięknie zmieniając pas świeciła na czerwono połączonym stopem i kierunkiem oczywiście na PL tablicach . No i wisienka na torcie, Polska tablica przykręcona na podkładkę pod Amerykańską tablicę, bo zdemontować było za trudno
  7. Zdobądź VIN auta, S-Line wygląda na dołożony, brak znaczków na błotnikach i listwy progowe zwykłe przynajmniej kierowcy.
  8. Maciek.Z

    Audi A4 Allroad

    Biorąc pod uwagę fakt, iż jest to to samo zawieszenie nie licząc sprężyn i amortyzatorów to raczej zawieszeniem bym się nie przejmował. Łukasz z forum ładnego allroada sprzedaje, fakt że z paskudną kolorystyką wnętrza , ale auto na pewno mega zadbane, wręcz powiedziałbym, że aż do przesady.
  9. Maciek.Z

    Audi A4 Allroad

    No to odpowiedź już masz, kwestia wyboru dobrego egzemplarza i tyle.
  10. Maciek.Z

    A4 B8 Allroad

    Co wy wszyscy z tym paleniem oleju? milion razy było na ten temat, spalanie oleju z winy wadliwych pierścieni zostało usunięte w 2011 roku. Auto z ogłoszenia ma 221KM, poproś o VIN i poszukaj zdjęć z USA będziesz wiedział jak był uszkodzony
  11. Maciek.Z

    Audi A4 Allroad

    Wrzuć link do ogłoszenia, bo nic nie piszesz czy auto z EU czy z USA. W skrócie jak EU to 225KM + S-Tronic, jak USA to 221KM (niektórzy podają 225KM) + tiptronic, zawias taki sam. Obawiać się niema czego, w silniku od biedy padnie odma koszt niewielki, w zawieszeniu ciężko powiedzieć zależy jak kto dbał, aczkolwiek przy tym przelocie powinno być OK. Osobiście brałbym USA po małej kolizji ze względu na tiptronica, ale to już kwestia indywidualna.
  12. Maciek.Z

    A4 2.0 TFSI Zakup

    Po lifcie 2.0 TFSI nie bierze oleju, z tym ze po lifcie masz dwa silniki 211KM generacja 2 wersja 2 oraz 225KM generacja 3, do tego sporo aut z USA gdzie również po lifcie masz dwa 211KM generacja 2 wersja 2 oraz 221KM generacja 2 wersja 3. Wszystkie z powyższych nie biorą oleju, z czego Europejska generacja 3 to praktycznie nowy silnik, a reszta to mniejsze lub większe modyfikacje generacji 2, ale oleju już nie chleją jak generacja 2 wersja 1.
  13. Maciek.Z

    zakup audi a4b8

    Bez przesady że często, aczkolwiek problem znany.
  14. Maciek.Z

    zakup audi a4b8

    Szczerbate tylne lampy LED to standard w przedliftach, jedyna opcja to demontaż i wysyłka lampy do naprawy, albo jeżdzenie ze szczerbatą lampą
  15. Auto już tak przyjechało z USA, czy ktoś przy nim w PL grzebał? Spróbuj tego
×
×
  • Create New...