wampir

Pasjonat
  • Zawartość

    1694
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O wampir

  • Urodziny 24.11.1980

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Łukasz
  • Lokalizacja
    Opole

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1356 wyświetleń profilu
  1. Tylko dedykowane dla danego miejsca uszczelki. Z perspektywy czasu polecam te z ASO.
  2. Nigdzie nie napisałem, że to dziadostwo. Powiem wiecej, nawet doradzam, żeby sobie ludzie skalkulowali i przemysleli. Nie pisze bzdur Miałem na karcie zdjecia tych kilku wykwitów, lamp itp , jak to bedzie taka gardłowa sprawa to ich poszukam albo odzyskam z karty pamięci, ale zakladam, że nie będziemy tu grać o złote majtki kto ma rację Wykwity są, a to oznacza, że czeka walka z tym co się znajduje pod lakierem, a potem malowanie albo wymiana klapy. Chyba, że lubicie czekać az purchle pękną i będzie żywa rdza czy jak się to nazywa Jak ktoś ma speca od takich rzeczy to ogarnie raz dwa i znaku nie będzie Co do przebiegu to miałem po numerze vin raport Rejestracja 2011-02-11 Tutaj duży plus dla sprzedawcy, że napisał, że auto jest rocznik 2010, bo większość handlarzy napisałaby, że 2011 bo rejestracja była w 2011. Duży plus i to mi się podoba. Termin przyjęcia: 2014-08-26 Przebieg: 180 517km potem długo nic i Termin przyjęcia: 2017-03-20 Przebieg: 215 948km (tutaj wymiana oleju) a więc auto zrobiło od 2011 do 2014 przebieg 180tyś km, a potem od 2014 do 2017 tylko 35tyś .. Nie mówię, że to nierealne, bo ja rocznie robie 8-9tyś a więc jeszcze mniej. Szkoda, że nie ma więcej danych. To co jest i tak dają jakiś pogląd na sprawę bo czasami nawet i takich nie ma. Dobrze, że został zrobiony olej, bo handlarze udają, że temat nie istnieje i próbują sprzedać auta, która dosłownie żłopią olej w cenie złota. Także tutaj bardzo duży plus. Miałem sam go wtedy brać. Taka jest moja subiektywna ocena (na plus). Najlepiej pojechać samemu i oceniać na własne oczy aby nie było pretensji, że za surowo oceniłem.
  3. Nie znam się na polerowaniu kloszy. Nie wiem co z silnikiem. Wiem tylko ze naprawa pod kątem brania oleju. Po co co chcesz naprawiać turbo skoro dmucha? Klapy i nadkola rdzewieją a że auto że Szwecji to było poddane bardziej korozji i szybciej to wyszło...
  4. To stare auto, nie wiem czy mozna oczekiwac aby bylo idealne. Trzeba samemu poogladac i ocenic. Policzyc czy sie oplaca, bo moze na rynku nie ma wiele lepszych....
  5. Auto tanieje z 49800 przez 47, a teraz 42k. Tylna klapa skorodowana, nadkola podobnie. Maska przednia i reflektory matowe, jakby zeszlifowane piaskiem. Lakier raczej oryginalny wszędzie, ale co z tego jak trzeba robić blacharkę. Auto ze Szwecji. Przebieg wg vin mial spory rocznie ale pamieram dokladnie ile minimum 30tys, potem sie urywa historia na kilka lat i jest rejestracja w Polsce. Auto po remoncie silnika, logi na pb95 wypadły OK, nie cofało zapłonu. Turbo dmuchalo.
  6. Panowie, czy ktoś z grupy sprzedawał ostatnio swoje B8 z silnikiem tfsi? Były problemy ze sprzedażą?
  7. Dla mnie koszty paliwa nigdy nie było wyznacznikiem kosztów utrzymania. Wystarczy, że zacznie sypać się osprzęt i cała oszczędność jak psu w d..e. Druga sprawa, ze robię 10tys km rocznie
  8. hehe Marcin, ale o to chodzi aby był prawdziwy
  9. Gdzie wy widzicie 3.0tfsi z przebiegiem 60tys, a 3.0tdi 180tys? Co zaglądam na poratale to od 200tys km sie zaczynaja ...
  10. Taaa, do 225KM na bank Grzesiek poleci k04-064 i pewnie jeszcze każe zakuć motor ?;) Tutaj bym się nie zgodził z tym oczekiwanym wynikiem, a jeżeli ktoś miał inne doświadczenia to tylko mogę współczuć, że trafił na naciągacza. Cały czas mówimy o zleceniu polegającym na tym, że przyjeżdżasz sprawnym autem lub też to w ramach zlecenia jest naprawienie auta a potem zrobienie tuningu. Aby być bardziej precyzyjnym chodzi mi o takie przypadki, gdy ktoś coś tam sobie poczyta forum, myśli, że to takie proste i da się naciągnąć na super hybryde, na której zrobi z łatwością np. XXX KM, a potem się okazuje, że NIE ZROBI bo to fizycznie niemożliwe albo w innym przypadku zrobi, ale do zestawu brakuje mu tego, tego i tamtego, a to kupił nieodpowiednie. Do 225KM można osiągnąć na kilka sposobów mając seryjne 1.8T BFB: n.in DP, wtryski BEX, drugi IC z BEX i k03s - do 230KM najtańszy zestaw w zależności od stanu silnika. Jak masz ekstra kilka stówek to zamieniasz k03s na hybryde. Wszystko wyżej to już dużo większe nakłady.
  11. Napisane OK. Ceny softu pasuje sprostować bo za 1.8T w B6 u Grześka jest sporo taniej niż napisałeś. Ze swojej strony to zostawiłbym tunerowi dobór części i przygotowanie setupu, a potem oczekiwał efektu aby nie było, że nie wyszła moc
  12. A jaki jest sens dawania mocnych kedow do rejestracji? Żeby polis widziała lepiej numer? Ledy do wnętrza to też taki specyficzny pomysł. Po długiej jeździ w ciemności nagle zapala się takie zimne i ostre światło aż wypala oczy
  13. Czy wy potraficie czytać ze zrozumieniem?? ?? To jest temat kompendium w którym sie pisze gotowe porady i to na poziomie a nie zadaje trywialne pytania. DO PYTAN JEST TEMAT OBOK !!!
  14. Czego można sie spodziewac po takim 3.0tdi, który ma już 7-8 lat? Jeżeli jest sprowadzony to pewnie srednio pewnie powinien mieć przebiegi 350-500tys km przebiegu. Ile wytrzymują te silniku. Ma tutaj ktoś takie 3.0tdi z takim przebiegiem +400tys km?
  15. Czy ktos z Was ma 3.0tdi i uzywa go na krotkich odcinkach po miescie np 6km ?