wampir

Pasjonat
  • Zawartość

    1723
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

6

O wampir

  • Urodziny 24.11.1980

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Lokalizacja
    Opole

Auto

  • Model
    A4 B8 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2013
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CPMA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1697 wyświetleń profilu
  1. wampir

    Czy ma ktoś może na zbyciu ori klucz do kół do B8? Mój zaginął w akcji
  2. Sprawa nie jest prosta. Po pierwsze nie można mieć pewności ponieważ tuner, który robi soft może oczywiście zawyżyć moc aby pokazać się. Zabłysnąć na rynku itp. Po drugie inny "zazdrosny" tuner widzi, że przyjeżdża wypasiona fura, która była zrobiona u konkurencji i celowo zaniży wynik aby zdyskredytować konkurencję albo potem zaoferować "prawdziwą usługę podniesienia mocy". Prawdopodobnie w Twoim przypadku albo sam pochwaliłeś się, że masz już podniesioną moc, albo tuner, który mierzył moc rozpoznał Ciebie, lub auto bo projekt mógł być opublikowany na necie. Tunerzy śledzą fejsy i fora pod tym kątem. Wystarczy chwilę pooglądać projekty i już widać kto robi np nowe RS3 2.5TFSI, kto 2.0TFSI, kto 3.0TFSI, a kto na forach 1.8t Jedź z takim autem do konkurencji to się nasłuchasz, a potem Cie tak zmierzą, że Ci mina zrzednie :))) Moim zdaniem albo padłeś ofiarą takiej właśnie złośliwości tunera albo też (co jest jednak bardzo mało prawdopodobne) jakieś niedopatrzenie tunera, że wyszła taka zaniżona moc. Myślisz, że ten tuner już teraz nie wie o Twojej akcji? Jak teraz do kogoś na śląsku przyjedzie w ciągu jednego dnia dwa auta z silnikami 3.0tfsi to się nie zorientuje? :) Rozmawiałeś potem z którymś z tunerów? Komentował to jakoś? Ja bym w takiej sytuacji pojechał do kogoś kto ma dynomet (bo tam pomiar jest tanszy) i jeszcze raz sprawdził a potem wybrał się z wynikami do podejrzanego Twoim zdaniem tunera.
  3. wampir

    Pytasz sprzedawcę Mozesz po światłach bo niektóre mają czerwone szkiełka w reflektorach przednich o ile ktoś już ich nie zmienił. Jak są szkiełka tzn że uszkodzony nie był z przodu tylko w innym miejscu. Musisz pamiętać, że to są przeważnie auta po wypadku. Po vinie też można. Po niskim przebiegu bo nie są tak styrane jak europejskie. Tak jak pisałem wcześniej mają też 8 biegów.
  4. wampir

    Szukaj amerykanca 2.0tfsi Quattro z rocznika 2013+ Tam są poprawione 2.0tfsi, które nie biorą oleju i masz tam także 8 biegowa skrzynie tiptronic. Chyba najmocniejsza skrzynia w audi. Nie martwisz sie o dwumas, sprzegło itp bo ich tam nie ma . W europie masz 7 biegowy Stronic razem z Quattro. Multitronic tylko w FWD. Zarówno multi jak i stronic sa delikatniejsze i przewaznie na naszym rynku maja znacznie wieksze przebiegi. Jak zblizaja sie do 200kkm to juz szykuja sie pierwsze naprawy.
  5. wampir

    170km to powinna być minimalna moc do takiej budy. Mimo wszystko to duze auto. Gratulacje modu. Jak brakuje mocy to czas pomyśleć o większym turbo
  6. wampir

    To lipa. Trzeba będzie kręcić wysoko
  7. wampir

    Lepsze doładowanie 150 niż wolnossące 165. Pewnie realnie wolnossak nie trzyma serii a turbo ma bonus. Druga sprawa że turbo ma większy i szerszy zakres momentu oraz da się zrobić chip. Nawet jakiś stage 0.5 aby nie tracić gwarancji. Najlepiej się sam przejedź bo to Tobie się ma podobać.
  8. wampir

    To nie operuj pojęciem sezon tylko podawaj przebieg bo ja jezdzilem 3 lata na contisport 5 i zeszło ponad 1mm na oponie 235/45/17 93y z napędem quattro. Dla mnie CONTI i Michelin potem goodyear i Dunlop.
  9. wampir

    Rozumiem że ktoś zrobił analizę składu mieszanki i jej właściwości że uznaliscie że są identyczne.
  10. wampir

    235/45/17 albo 215/50/17 jeśli się boisz szerokich opon Ja w moim allrodzie mam 245 i nawet nie poczułem różnicy między 235. Opona 225/45/17 jest prawie 1cm mniejsza na średnicy od opony wzorcowej w B5/6/7 i optycznie powiększa się koza b8 ma fabrycznie większą średnicę koła.
  11. wampir

    Auto już było omawiane kilka miesiecy temu.
  12. wampir

    Pani doktor czyli osoba majetna, która na 10000% jezdzila do ASO z byle pierdołą, a olej zmieniał 2x w roku Taki jest przesłanie sprzedawcy, a w rzeczywistości miała gleboko w D to auto bo to rzecz martwa. Jak trzeba bylo to na zimnym w gaz. Kiedy potrzebowala to gasiła bo nie będzie czekać aż turbo się wystudzi. Auto jest dla niej, a nie ona dla auta. Przecież i tak za chwilę sprzeda i kupi nowe Żony wujek pracuje w służbie zdrowia i nie raz miał okazję jeździć autami premium lekarzy. Zasada była taka, że im więcej kasy miał właściciel tym mniej o auto dbał. Koniec OT
  13. wampir

    Gdzie kupowałeś ?
  14. wampir

    Dokładnie, ja ostatnio udowodniłem sam sobie, że fabia 1.2 wolnossące 64KM spala mi do pracy tylko co moje 2.0tfsi quattro tiptronic
  15. wampir

    A dlaczego nie srebrny ? Będzie wyglądało jak nowe i jednocześnie odznaczało bez efektu odpustu.