wampir

Pasjonat
  • Zawartość

    1694
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O wampir

  • Urodziny 24.11.1980

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Łukasz
  • Lokalizacja
    Opole

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1275 wyświetleń profilu
  1. Panowie, czy ktoś z grupy sprzedawał ostatnio swoje B8 z silnikiem tfsi? Były problemy ze sprzedażą?
  2. Dla mnie koszty paliwa nigdy nie było wyznacznikiem kosztów utrzymania. Wystarczy, że zacznie sypać się osprzęt i cała oszczędność jak psu w d..e. Druga sprawa, ze robię 10tys km rocznie
  3. hehe Marcin, ale o to chodzi aby był prawdziwy
  4. Gdzie wy widzicie 3.0tfsi z przebiegiem 60tys, a 3.0tdi 180tys? Co zaglądam na poratale to od 200tys km sie zaczynaja ...
  5. Taaa, do 225KM na bank Grzesiek poleci k04-064 i pewnie jeszcze każe zakuć motor ?;) Tutaj bym się nie zgodził z tym oczekiwanym wynikiem, a jeżeli ktoś miał inne doświadczenia to tylko mogę współczuć, że trafił na naciągacza. Cały czas mówimy o zleceniu polegającym na tym, że przyjeżdżasz sprawnym autem lub też to w ramach zlecenia jest naprawienie auta a potem zrobienie tuningu. Aby być bardziej precyzyjnym chodzi mi o takie przypadki, gdy ktoś coś tam sobie poczyta forum, myśli, że to takie proste i da się naciągnąć na super hybryde, na której zrobi z łatwością np. XXX KM, a potem się okazuje, że NIE ZROBI bo to fizycznie niemożliwe albo w innym przypadku zrobi, ale do zestawu brakuje mu tego, tego i tamtego, a to kupił nieodpowiednie. Do 225KM można osiągnąć na kilka sposobów mając seryjne 1.8T BFB: n.in DP, wtryski BEX, drugi IC z BEX i k03s - do 230KM najtańszy zestaw w zależności od stanu silnika. Jak masz ekstra kilka stówek to zamieniasz k03s na hybryde. Wszystko wyżej to już dużo większe nakłady.
  6. Napisane OK. Ceny softu pasuje sprostować bo za 1.8T w B6 u Grześka jest sporo taniej niż napisałeś. Ze swojej strony to zostawiłbym tunerowi dobór części i przygotowanie setupu, a potem oczekiwał efektu aby nie było, że nie wyszła moc
  7. no dobra, sam byl wolal To nie znaczy, ze nie mam. Lepiej sprostować bo jeszcze Zonie ktoś doniesie i się skonczy
  8. Ciekawe rzeczy piszecie, bardzo ciekawe. Ja przesiadając się z ADR FWD 125KM na AMB Quattro 170KM (potem moc rosła do 250KM) od razu odczułem różnicę w tym jak auto przenosi moc na asfalt. Teraz jeżdżę Żony fabią 1.2 i też są momenty, że jak się włączam do ruchu dynamicznie (o ile można mówić o dynamice w 1.2) to mnie wkurza, ze nie ma tej trakcji tak pewnej jak w Quattro. Jak ktoś ma FWD, albo chce sprzedać FWD bo znajdzie milion powodów, że Quattro nie jest potrzebne. Nie chcę tutaj wywoływać kolejnej wojny nie to jest moją intencją, ale nie przekłamujmy rzeczywistości. Często kierowcy wydaje się, że Quattro się nudzi ale w torsenie ono ciągle pracuje, żeby właśnie była trakcja. Auta z Quattro są wyżej cenione i ciężko sprzedać FWD w cenie Quattro nawet jak będzie miało plazmę 90" i pasażęrkę co robi lody w pakiecie. Tyle mojego w temacie. Powodzenia w sprzedaży
  9. Nikt Ci nie powie ile. Obniżaj sam cenę i czekaj. ( Ja osobiście bym nie kupił tego auta z takich powodów, o których pisałem już wcześniej nawet za 40k). Albo odsprzedaj handlarzowi, który będzie myślał, że za 60k to sprzeda a tak na poważnie to wszystko zależy od klienta. Skoro Ty kupiłeś to mooooże ktoś inny też kupi. Swoja drogą to dla sprzedającego jego auto zawsze jest pewne a wszystkie inne na rynku są składane z 3 i skręcone o pół miliona. Widze po sobie jak sie zmienia punkt widzenia gdy sie sprzeda a potem kupuje.
  10. A jaki jest sens dawania mocnych kedow do rejestracji? Żeby polis widziała lepiej numer? Ledy do wnętrza to też taki specyficzny pomysł. Po długiej jeździ w ciemności nagle zapala się takie zimne i ostre światło aż wypala oczy
  11. Czy wy potraficie czytać ze zrozumieniem?? ?? To jest temat kompendium w którym sie pisze gotowe porady i to na poziomie a nie zadaje trywialne pytania. DO PYTAN JEST TEMAT OBOK !!!
  12. Bardzo dobrze napisane Trzeba kupować modele, na które potem jest popyt np w B6 czy B7 to 1.8T. Nie wiem jak w B8 podejrzewam, że raczej 2.0tdi i 3.0tdi. TFSI mimo, że ciekawy silnik jak już ma "naprawione branie oleju" to i tak potem trzeba czekac na klienta, który wie, że to można naprawić. Kowalski wie, że tfsi biora olej ....
  13. Zmien zdjecia na zrobione lepszym aparatem wieczorem przy cieplym swietle. Uzywaj zwrotów jak prywatne ogłoszenie, auto dla wymagających, niewysilony silnik, bezawaryjnosc i dlugowiecznosc .. Pewnie przy 52k bedzie duzo lepiej z zapytaniami... To ze inni maja wieksze ceny to nie znaczy ze ktos do nich dzwoni
  14. Jako obecnie szukający nowego auta mam nastepujące przemyślenia. Samochód nie ma Quattro i już na dzień dobry odpada. Gdyby miał Quattro i przebieg był mniejszy albo był "esjlan" to już przezyłbym ten słaby silnik, a tak to za 3-4 lata jak przyjdzie do sprzedaży to takich aut bedzie setki na rynku i aby sprzedać pozostanie konkurować jedynie ceną. Nie chodzi tutaj o to, że uwazam, że silnik po 200k to trup, tylko, że inni tak uważają i bede musiał czekać dłużej na kupca. Ktoś je sobie skonfigurował żeby było tanie w obsłudze bo słaby silnik, naped na przód i manual. Albo zejsc z ceną albo wrzucić do niego jakąś dużą felgę to może jakiś młodzik z kasą spoza forum się napali. Póki co, to auto ani nie jedzie, ani nie wygląda, a dla Kowalskiego w tej cenie ma za duży przebieg
  15. Ktos ogladal to auto? W jakim jest stanie mechanicznym i blacharskim? Jest z nim ogolnie cos nie tak?