wampir

Pasjonat
  • Zawartość

    1691
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O wampir

  • Urodziny 24.11.1980

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Łukasz
  • Lokalizacja
    Opole

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1202 wyświetleń profilu
  1. Polifty też tak rdzewieją?
  2. Icek na k04-064 da rade bo ona tak nie grzeje jak hybryda. Kupuj hybryde, zrobisz 290KM na kilka miesięcy, a potem bedziesz regenerował turbo i szukał kolektora wydechowego, który nie pęka.
  3. Stało się. Dzisiaj B6 odjechało z nowym Właścicielem. Cóż ..takie jest życie. Pozostanie wiele wspomnień oraz litr zacnego trunku od Kupującego (Jeszcze raz bardzo Dziękuję!) Cieszę się, że auto zostanie na forum. Jesteśmy w kontakcie bo sam jestem ciekawy co będzie się dalej działo...
  4. Nie licz bo za rok wyjdzie ze w tej cenie mialbys A6 C6 3.0tfsi 300KM po sofcie i kółku kompresora na 450KM
  5. Ładny kolor. Teoretycznie każdy chwali, ale jak przyjdzie do sprzedaży to sie okazuje, że każdy szuka czarnego ... coś wiem o tym
  6. Mi nieogary z Opola zmierzyli w 15min, nie bede mowil kto, bo ich nie lubie ale tym razem im wyszło... Sprzegło bierze bardzo nisko pomimo chyba już 20tys przebiegu od zmiany, ale ja sie bardzo cackam ze swoim autem. Grunt, ze jest esline, a silnik sie w razie czego zmieni na inny tak samo jak kilka innych rzeczy
  7. Auto od handlarza, na zdjeciach wyglada na zadbane bo oni takie lubia kupowac. Bierz komputer i kogos kto zna 1.8T i jedz sprawdz. Cena nie jest mała, wiec niech daje kwity na to kiedy co kiedy było robione przy nim. Trzeba ocenić stan turbiny tzn czy wirnik nie ma luzów. Jak bierze sprzęgło i cała masa rzeczy. Czy przypadkiem nie byl serwisowane w trybie long life bo wtedy bedzie zarosniety czarnym syfem w srodku tzn sludge (wrzuc w google) jak to w 1.8TQ. Zmierz kompresje, cisnienie oleju. Obadaj łancuszek i napinacz. Kiedy był rozrząd robiony bo ja nie wiadomo kiedy to na dzień dobry jeszcze dojdzie pakiet startowy mimo wysokiej ceny.
  8. Ale co lepiej napisać? Prawdę o tym co się może wydarzyć w nastoletnim aucie z dużym przebiegiem? Czy słodzić, że wszystko będzie OK? Wystarczy otworzyć dowolny dział silnik, zawieszenie, elektryka, przeniesienie napedu i w każdym jest multum jeszcze gorszych problemów, które mają ludzie. PS: jeszcze z takich głównych to zapomniałem o pompie paliwa
  9. Czy tam sa felgi z A3? Bez logow nawet nie kupuj tego. Pewnie cały osprzet jest do wymiany typu, przeplywomierz, sonda lambda, zawory DV, N75, świece, cewki, szczelność, do sprawdzenia wirnik w turbinie, cisnienie sprezania, cisnienie oleju, poduszki silnika, amortyzatory. Jak ruszysz odme to pewnie Ci sie rozkruszy w palcach ze starości. Zaworek odpowietrzajacy skrzynie korbowa też do wymiany. Zbieżność do sprawdzenia i na bank zawiecha z tyłu tzn tuleje zawieszenia są nie ruszenia i trzeba bedzie ciąc sruby i pruć wszystko. Pytania jak wał i podpora wału i jego przeguby. Jak ktoś strzelał ze sprzegła to pewnie będzie walić nieźle przy zmianie biegów. Łożysko wału do sprawdzenia w podporze. Jak szumi to nie ruszysz tego. Trzeba szukać nowy wał. Sprawdź czy przy hamowaniu z duzej predkosci nie bija hamulce. Jezeli jest seria czyli 288 z przodu to szybko sie pogną jak pojezdzisz dynamicznie. Widze, ze ma xenony. Jeżeli odblysniki nie byly regenerowane lub wymieniane to tez sa do roboty bo w nocy nie bedzie nic widać. Możesz sobie rzucic okiem do mojego tematu i skopiować listę rzeczy ktore wymieniłem i zapytac o nie sprzedajacego. Jak nie byly wymieniane albo nie wiadomo kiedy byly wymieniane to na bank Cie to czeka. Akumulator kiedy wymieniany? Klima kiedy serwisowana? Przede wszystkim laptop, logi i zimna glowa przy ogladaniu auta. Rob sobie notatki i na spokojnie sumuj wszystko.
  10. Nie nie, wolą 2 zderzaki, które są warte 600zł za tylny i 1200 za przedni ... (chociaż i taniej idzie je skompletować) jak się dobrze poszuka, bo przecież sąsiad czy koledzy na forum będą zazdrościć eslajna W PL jeździ więcej eslajnów niż wyjechało z fabryki Auta na mobile.de są przeważnie ok 20% droższe niż w Polsce, a do tego dochodzi koszt sprowadzenia i zarobek handlarza .... pytanie ... jakie auta ściągają, że mają takie niskie ceny...
  11. Na glowicy będzie oznaczenie BEX, AVJ, BFB, AMB ... a jak trafisz na uleba to mozesz zobaczyć cuda Statystycznie BEX to najczęściej wybierany silnika do ostrego upalania i jak się na taki nastawiles to zacznij od pomiaru sprężania i ciśnienia oleju. Jak będziesz miał pecha to skończy się dużym remontem lub wymianą silnika.
  12. Stronic nie jest synonimem bezawaryjnosci. To nie tiptronic. A dwa to każdy ma duzy przebieg.
  13. Powinni zabronić wystawiania w dziale b6 aut za więcej niż 18k bo tyle są warte b6 wg ubezpieczyciela