Jump to content

gagat3k

Pasjonat
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

22

1 Follower

About gagat3k

Informacje

  • First name
    Damian
  • Location
    Grudziądz

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2014
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Engine code
    CPMB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Tiptronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

622 profile views
  1. Racja, ale swoją drogą mógł tez miec lepsze klocki wczesniej i mogly mu się wydawać ostrzejsze A co do bicia, pomiar piast, czyszczenie ich i sprawdzanie tarcz po montażu czujnikiem zegarowym
  2. Takie swapy tez spokojnie można uderzać do nosb performance
  3. Przyczyn z wibracjami w b8 chyba szuka każdy. Wyważanie kół z testem drogowym, tuleje wahaczy, poduszka silnika oraz skrzyni, łożyska i piasty kół, luz na flanszy skrzyni. Można szukac i szukac.. :/:/
  4. jedynie redukcja 76/55 z tego co pamiętam, rurka do połączenia z ori dolotem i w jakiś sposób przykręcić go. Ja mam dospawane uszy do belki na szerokość tych gwintów
  5. Przeróbki wymagają przewody woda/olej, trzeba przenieść DV na rure do IC, bo obecnie masz w turbo oraz trzeba uciąć rurę od tlumika szmerów i dospawać prostą rurę, żeby nie wadzilo o głowicę. Jak ktoś spawa tigiem, to do ogarnięcia. K04 można wziąć używane byle ori i zregenerować lub zrobić hybrydę np. u Peruna
  6. w ASO szyba kosztuje około 1900zł, elementy montażowe 500, montaz 600. Niedawno się orientowałem.
  7. Ja mogę polecić tylko to czego sam używam/co sam mam, czyli BAQ exhaust, nie znam obecnych cen, ale swój ori można sprzedać za 800+ i wtedy cena nie jest taka duża:) jakby co mam też na zbyciu końcowe od s4
  8. gagat3k

    B8 TrOOOOp

    Od BAQ pasuje, brałem i p&p. przy montazu na aucie tylko uchwyt na jakiejś gumie czy coś trzeba było dać w drugą stronę, co robisz bez problemu, bo to się rusza w ręku, skręcasz i gotowe. u mnie jeździ od roku
  9. wystarczy DP i X-pipe, a tu cudują a potem wychodzi jakiś kiepski dźwięk, drony itd.
  10. zacząłeś od d*py strony w zasadzie. Pierwsze co się robi w 2.0tfsi to wstawiasz DP ze sportowym katem lub i bez, wywalasz pierwszy środkowy ( ta mała puszka za katem ) i już wtedy jest duża różnica. dalej mogłeś wrzucić ori od S4 i ew. wywalić drugi środkowy, który jest przelotowy.
  11. jeśli chodzi o wtryski, to nie musisz szukać z innych modeli, kup po prostu z większym cc czy to u sidamotorsport czy fmic. IC pod te moce, to nie byle chiński fmic, a raczej coś pokroju Wagnera. Kolejna sprawa, to problem turbo, bo żadna hybryda p&p tego nie pociągnie, czy IHI czy TTE. Nie wiem czy takie moce ogarnęłaby k04-064 w hybrydzie - podejrzewam, że nie, ale ręki sobie nie dam uciąć. Skrzynia zf6hp jest dosyć wolną skrzynią i też ma swój limit nm, bo przy mocy rzędu 500+ niuta będzie sporo. LPFP podobno do wymiany - kontaktowałem się w podobnych sprawach z tunerami w Po
  12. u mnie po samym DP już lekko zaczęło to słychać, zobaczę jak zrobię reszte. ale może @Osiollekk się wypowie
  13. ECS TUNING z USA w carbonie tylko znalazłem cena spoora
  14. 16 pin nie 14. co do reszty pytania, to może ktoś inny odpowie
×
×
  • Create New...